TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Temmuz 2013, 17:36
#21841
sbr adlı üyeden alıntı
gizliniz saklınız mı var beyler. özel mesaj falan
can yoksa kaldınmı sınavdan
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
100km hızda artçının ayaklarını rahatsız edecek kadar titreşim mevcut.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
işin hukuki boyutlarını bi kenara bırakalım. çevre kirliliğinide umursamadığımızı varsayalım..bu şekilde düşününce, güncel otomobillerde var olan birçok elektronik aksam ve sensörler illaki etkilenecektir. fakat karbüratörlü, tabiri caizse kara düzen çalışan bir motosiklette kat iptali yapmak performans artışı sağlamaz mı?
kara düzen çalışan bir çok motorda zaten katalitik yok.katalitik konvektör kış iklimli yerlerde motor için sıkışma ve yakıt tasarrufu için faydalıdır ama aynı şey yaz iklimini uzun olan beldelerde geçerli değildir.çünkü belli zaman sonra katalitiğin içindeki kurşun veya seramik gözenekleri dolmaya aşlayınca motoru kasmaya ve çekişden düşmeye başlar.ben yied bunu yapan düşünen vede planlayanlar boşuna yapmamışlar.organ mafyası gibi motorun bazı parçalarını iptal edererek hız elde etmek bence mantıklı bir iş değil
Reklamlar
-
05 Temmuz 2013, 18:21
#21842
sbr adlı üyeden alıntı
yemedim yedirdim içmedim içirdim
1000km de bir yağını filtresini değiştirdim. buji 5000km yi görmedi. aynı şekilde hava filtreside öyle.. sonra iyi bir rodaj yaptım..şimdi de sürekli yardırıyorum
selo boş konuşmaz söylediyse vardır bir bildiği
sabri abi buji ne kullanıyorsun ben yedekte dursun diye ngk aldım bosch bulamadığım için
-
05 Temmuz 2013, 19:30
#21843
sbr adlı üyeden alıntı
gizliniz saklınız mı var beyler. özel mesaj falan
can yoksa kaldınmı sınavdan
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------
100km hızda artçının ayaklarını rahatsız edecek kadar titreşim mevcut.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
işin hukuki boyutlarını bi kenara bırakalım. çevre kirliliğinide umursamadığımızı varsayalım..bu şekilde düşününce, güncel otomobillerde var olan birçok elektronik aksam ve sensörler illaki etkilenecektir. fakat karbüratörlü, tabiri caizse kara düzen çalışan bir motosiklette kat iptali yapmak performans artışı sağlamaz mı?
katalitik konvertörlü araç egsoz emisyonu çevreye daha temiz bir gaz çıkmasını sağlar
iptal edilirse öyle aman aman bir tehlike icabet etmez
ben kendi aracım da iptal ettirdim dizel veya benzinli hiç farketmez
ama aldığın performans hissedilir seviyede araç birkere rahat bir nefes alıyor egsoz gazını durmaksızın dışarı atabilmekte buda sıkışma olmadığı için araca performan olarak geri dönüyor
yakıta çok az miktarda artış oluyor
şuanda yeni bir araç alsam yine aynı şekilde katalizatörü iptal ederdim
hava kilrliliğini düşünen arkadaşlar kamyonlar otobüsler tırların egsozundan çıkan egsoz gazının yüzde biri kadar kirletmez
-
05 Temmuz 2013, 20:09
#21844
Felis Leo adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar, 29 litre SH29 shad marka topcase satılıktır daha alalı 2 ay oldu 119tl ye motomax tan almıştım satıyorum 80tl ve yanında tvs motorumun sadece100 km kullandığım yepyeni orjinal lastiklerinide hediye ediyorum. 05057702039tel. Ben daha büyük bir çanta alacağım iki kask sığmıyor o yüzden satıyorum.
arwic 46 litre aldım 2 tane m beden kask + eldivenler filan sıgıyor.
Kötü de durmuyor,tak cıkarlı, düzgün sabitlersen cantayı bir cııtrdı bile duymuyorsun. cok ön yargım vardı türk malına karşı ama emege saygı...
-
05 Temmuz 2013, 20:27
#21845
sbr adlı üyeden alıntı
burda bir yanlış var. 80/90 lastikle 90/90 lastik arasında sadece taban genişliği söz konusu değildir.. 90 olan kısım lastigin yanak boyunu ifade etmez.. yanagın tabana olan oranının yüzde cinsinden değeridir. yani 80/90 olan bir lastigin yanagı 80 x (90/100) = 72 dir. 90/90 olan lastigin yanagı 90 x (90/100) = 81 dir. aradakı fark ortada. bu fark gözle anlaşılmaz belki ama km saatinde belli olur. aynı devirde farklı hızlarda gitmenin sebebi budur. şanzıman dişlileriyle yada zincir dişlileriyle oynamadıkça aynı devirde yaptıgın hız aynıdır değişmez. egzoz takmak, filtre takmak bunu değiştirmez. sadece o hızlara daha çabuk çıkarsın.
Sabri reyiz cevap vermiş zaten ;)
Egzos konusu ise, bizim "karadüzen" motorda da konvertör bulunmakta. Bunu iptal etmek 2 şekilde olabilir. Ya içi boşaltılır ya da yeni bir "tasarım" ile komple değişime gidilir (Tiger). İçi boşaltıldığında yüksek devirlerde neler olur bizim motorda bilemem. Ancak baştan tasarım yapılacaksa back pressure göz önüne alınarak, orjinal egzosa göre daha çok daha verimli çalışmalar yapılabilir.
Egzos ucunu değştirerek, hele ki bizim sınıf motorlarda, güç artışı zor.
Avcrom görsel tasarımları çok güzel. Kaliteli de duruyor. Bizim cc'de önceliğin performanstan çok ses ve görüntü üzerinde olacağına da katılıyorum.
Çevreyi kirletmesini de takmıyorum. Magirus'ları, Ikarus'ları kaldırın tekrar fikrimi beyan ederim bu konuda.
-
05 Temmuz 2013, 21:55
#21846
dostum topiklerimde farklı motorların bir çok modelini etiketledim sanırım onları es geçmişsin.boğaz borusu büküm makinaları cnc malafalı boru büklüm makinası 60-70 bin tl.cnc kalıp işleme makiansı 120-150 bin tl.bir egsoz kalıp hazırlatma tanesi 5-10 bin tl.ben el emeği ile iş yapan bir esnafım.dönüp dolaşıp aynı muhabbeti ediyoruz.boğaz borusu yapma olayını girince TR de binlerce motor modeli var ve sonu yok.işin özü orhan babanın dediği şarkıyı bağlayalım beni böyle sev seveceksen,olduğum gibi göreceksen.custom tarzlarında revizyon ve montajlamada sizin sorun gördüğünüz bir çok konu bazı motorcular için no problem.bu manada ben kapalıyım yeniliğe karşıyım demiyorum.gücüm ve kabiliyetim nisbetinde birşey yapmaya çalışıyorum.yinede bana yapmış olduğunuz yapıcı ve olumlu eleştirileriniz için teşekkür ederim.
-
05 Temmuz 2013, 22:11
#21847
Tsubasa adlı üyeden alıntı
arwic 46 litre aldım 2 tane m beden kask + eldivenler filan sıgıyor.
Kötü de durmuyor,tak cıkarlı, düzgün sabitlersen cantayı bir cııtrdı bile duymuyorsun. cok ön yargım vardı türk malına karşı ama emege saygı...
kaça aldın
-
05 Temmuz 2013, 22:25
#21848
sbr adlı üyeden alıntı
gizliniz saklınız mı var beyler. özel mesaj falan
can yoksa kaldınmı sınavdan
[COLOR="Silver"]
Yok sabri abi bizde dolanbaçlı işler olmaz her şey açıktır
Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir
-
05 Temmuz 2013, 22:40
#21849
-
05 Temmuz 2013, 23:57
#21850
sbr adlı üyeden alıntı
kullanıcıyı çok rahatsız etmiyor. ama artçı ayakları çok fena
koltukta titreşim yok. ordada olsa zaten yayık ayranı olurduk iyice
Ahaha güldüm baya yayık ayranı iyiymiş
Bu arada selo hayırlı olsun Inazuma 'n, kazasız belasız sürüşler inşallah..
Beyler kamplı bir gezi yapsak nasıl olur? Var mı isteyen? Bu hafta sonu Kıyıköy varmış ama ben bu haftasonu yokum.. Belki sonrası için Apache tayfası olarak yaparız belki?
-
06 Temmuz 2013, 00:21
#21851
Apache'nin lastikleri tubeless değil mi? Biri öyle diyor, biri böyle.. Bilen biri aydınlatırsa sevinirim çünkü Eylül gibi fiyatlar düşünce yeni kasasını almayı düşünüyorum. Teşekkürler.
-
06 Temmuz 2013, 00:24
#21852
Üzerinde gelenler tubeless değil.
-
06 Temmuz 2013, 00:26
#21853
Progressive adlı üyeden alıntı
Üzerinde gelenler tubeless değil.
Teşekkürler.. İlla ki tubeless'a çevrilir ama ne derece randıman alınır iyice sormak soruşturmak lazım. Kısmet artık..
-
06 Temmuz 2013, 00:31
#21854
Ozan Bey adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.. İlla ki tubeless'a çevrilir ama ne derece randıman alınır iyice sormak soruşturmak lazım. Kısmet artık..
Tubeless a çevirenler var fakat pek güvenli değil diyorlardı. En sağlıklısı tubeless yeni lastikler ile değiştirmek.
-
06 Temmuz 2013, 00:38
#21855
ben tubeless yaptım çok memnunum bir sorun çıkmadı 1700km oldu havada kaçmıyor.
-
06 Temmuz 2013, 01:34
#21856
yeni kasa apache ler tubeless arkadaşlar
-
06 Temmuz 2013, 03:01
#21857
ne gariptirki tubeless yazilir dubleks diye okunur
-
06 Temmuz 2013, 03:47
#21858
-
06 Temmuz 2013, 05:27
#21859
Sa arkadaşlar yeni kasa apache almayı düşünüyorum motorun fabrikasyon hatası , eksik yanları falan varmı o paraya değermi motorun kötü yanları nelerdir bunları ögrenmek isterim ayrıca resmi sitesinde neden yeni kasa apache tanıtılmıyor yardımcı olursanız sevinirim
-
06 Temmuz 2013, 11:46
#21860
shero adlı üyeden alıntı
Sa arkadaşlar yeni kasa apache almayı düşünüyorum motorun fabrikasyon hatası , eksik yanları falan varmı o paraya değermi motorun kötü yanları nelerdir bunları ögrenmek isterim ayrıca resmi sitesinde neden yeni kasa apache tanıtılmıyor yardımcı olursanız sevinirim
o paraya 0 km daha iyi bir motor alamazsın. yeni kasa apache nin sitesinde bulunmamasının sebebi distribütördür.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler