TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Haziran 2013, 22:58
#21721
sbr adlı üyeden alıntı
stop etmesının sebebinin depoya su kacması oldugunu nerden anladın cagatay?
başta hiç sorun yok 3 4 km sonra başlıyor stop etmeye en sonunda çalışmıyor tahliye vidasını açınca benzin yerine su çıkıyorhayır açılmayan bir yer olsa basacam silionu
Reklamlar
-
01 Temmuz 2013, 00:38
#21722
sabri abi ben arka balatayı 7000de değişirmiştim bitmemişti ama sertleşmişti usta değiştirmek istemesede ben değiştirmiştim kafam rahat olsun diye, senin motorunda değişmesi gerek kilometrende gelmiş zaten
-
01 Temmuz 2013, 01:20
#21723
japan_rules adlı üyeden alıntı
sabri abi ben arka balatayı 7000de değişirmiştim bitmemişti ama sertleşmişti usta değiştirmek istemesede ben değiştirmiştim kafam rahat olsun diye, senin motorunda değişmesi gerek kilometrende gelmiş zaten
o zaman bende balatayı değiştirsem iyi olacak benim kmde çoktan geçmişşu depo olayını yaşayan olmadı mı hiç vay arkadaş nerde acayip işler var beni bulur
-
01 Temmuz 2013, 01:43
#21724
M.balibey adlı üyeden alıntı
o zaman bende balatayı değiştirsem iyi olacak benim kmde çoktan geçmiş
şu depo olayını yaşayan olmadı mı hiç vay arkadaş nerde acayip işler var beni bulur
benzin aldığın yeri değiştir belki de benzinde problem vardır. depoya su girebilecek tek yer kapağı. oradan da çok zor. ya da başka bir ihtimal elektrik aksamı ıslanıyordur. ancak sen su geliyor diyorsun o halde bana kalırsa benzincinde problem. gerçekten de çok enteresan bir olay bu
-
01 Temmuz 2013, 02:06
#21725
Makifbag adlı üyeden alıntı
benzin aldığın yeri değiştir belki de benzinde problem vardır. depoya su girebilecek tek yer kapağı. oradan da çok zor. ya da başka bir ihtimal elektrik aksamı ıslanıyordur. ancak sen su geliyor diyorsun o halde bana kalırsa benzincinde problem. gerçekten de çok enteresan bir olay bu
abi dieselide benzinide ordan alıyorum hatta son iki kere bidonla aldım sizin gibi düşündüm fakat benzinde su yok malesef lastiklerini değiştireyim dedim tek lastikte bulamadım galiba satılmıyor hayır 2 yıllık motor dışarıda kaldığı vakitleri toplasak 4 5 ay eder oda bu evde garajın önü mıcır diye bahçeye giriş kapısından sokuyorum
-
01 Temmuz 2013, 02:29
#21726
istanbul berk motoru ara musa beyle görüş. int.te teli var. mutlaka yardımcı olacaktır sana. selamımı da söyle manisadan mehmet akif hoca de. yetkili bayi kendisi.
-
01 Temmuz 2013, 03:58
#21727
sbr adlı üyeden alıntı
beyler arka fren balatasını kaç km de değiştirdiniz? ömrü nedir ortalama??
kanka arka balata kampana olduğu için kolay kolay bitmez en az bi 25 000 gider
boşuna değiştirmeyin iyice otme sesi gelmeden değiştirmeyin
sonradan iyi ayar yapamıyorlar
sabri senin ön fren gibi
benim apache nin ön balataları orjinaldi nasıl tutuyordu
-
01 Temmuz 2013, 10:29
#21728
selo9115 adlı üyeden alıntı
kanka arka balata kampana olduğu için kolay kolay bitmez en az bi 25 000 gider
boşuna değiştirmeyin iyice otme sesi gelmeden değiştirmeyin
sonradan iyi ayar yapamıyorlar
sabri senin ön fren gibi
benim apache nin ön balataları orjinaldi nasıl tutuyordu
evet abi senin ön fren çok başarılıydı
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:04 ----------
M.balibey adlı üyeden alıntı
ya beyler benim motosiklet yağmurda ve yıkayınca stop ediyor depoya su kaçıyor ne yapabilirim acaba başınıza gelen oldu mu
çağatay depo kapağının contasını kontrol ettinmi? bazen pompacılar pompayı depoya dayayarak dolum yapıyor. depoda hafif bir ezik falan varsa ordan sızıyor olabilir. sulu benzinle çalışan motor tehlikelidir haberin olsun. subapları eğebilirsin.
-
01 Temmuz 2013, 10:34
#21729
selo9115 adlı üyeden alıntı
kanka arka balata kampana olduğu için kolay kolay bitmez en az bi 25 000 gider
boşuna değiştirmeyin iyice otme sesi gelmeden değiştirmeyin
sonradan iyi ayar yapamıyorlar
sabri senin ön fren gibi
benim apache nin ön balataları orjinaldi nasıl tutuyordu
benimde geçen ötmeye başladı baya baya ötüyordu belli bir süre fren yaptıktan sonra kesiliyor ısınınca stop et 1 saat sonra çalıştır aynı en ufak şeyde kitliyodu ıslak olduğu zaman yeni yıkattığımda internetten buldum arka fren balatasını değiştirdim süper şimdi ama gelen balatalar orjinal çıkmadı o da şans bitene kadar gider bu arada motorda 21 000 km oldu ve aynı anda zincir dişli komple değiştirdim onlarda iç açıcı değildi.
-
01 Temmuz 2013, 10:44
#21730
mehmet_gemli adlı üyeden alıntı
benimde geçen ötmeye başladı baya baya ötüyordu belli bir süre fren yaptıktan sonra kesiliyor ısınınca stop et 1 saat sonra çalıştır aynı en ufak şeyde kitliyodu ıslak olduğu zaman yeni yıkattığımda internetten buldum arka fren balatasını değiştirdim süper şimdi ama gelen balatalar orjinal çıkmadı o da şans
bitene kadar gider bu arada motorda 21 000 km oldu ve aynı anda zincir dişli komple değiştirdim onlarda iç açıcı değildi.
zincir bakımını yapıyormuydun? benim motor14000i geçti zincirin durumu fena değil sanki
-
01 Temmuz 2013, 10:56
#21731
-
01 Temmuz 2013, 12:23
#21732
mehmet_gemli adlı üyeden alıntı
valla düzenli değilde arada bir gaz yağıyla temizleyip biraz kullanıp zincir yağıyla yağlıyordum ama dişliler bitmişti iyice uçları jilet gibi olmuş birazda sert kullanmaktan arada teker
normal yani
bence
arkadaşlar benim motorun kullanma kitapçığında zinciri benzin,tiner,mazot,gazyağı gibi aşındırıcı çözücüler ile temizlemeyin yazıyor
tel fırça kullanmayınız yumuşak fırça ile yağlayıcı yani (wd40) ile veya ona benzer bişey ile temizleyin yazıyor
-
01 Temmuz 2013, 12:24
#21733
selo9115 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim motorun kullanma kitapçığında zinciri benzin,tiner,mazot,gazyağı gibi aşındırıcı çözücüler ile temizlemeyin yazıyor
tel fırça kullanmayınız yumuşak fırça ile yağlayıcı yani (wd40) ile veya ona benzer bişey ile temizleyin yazıyor
kanka bana hediye ettiğin zımbırtıda iş görür. bu arada fotolar yok hala
-
01 Temmuz 2013, 12:29
#21734
selo9115 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim motorun kullanma kitapçığında zinciri benzin,tiner,mazot,gazyağı gibi aşındırıcı çözücüler ile temizlemeyin yazıyor
tel fırça kullanmayınız yumuşak fırça ile yağlayıcı yani (wd40) ile veya ona benzer bişey ile temizleyin yazıyor
Abi balata sprey'i al yağ, kir alayını çözüyor
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
01 Temmuz 2013, 12:32
#21735
-
01 Temmuz 2013, 12:33
#21736
Twin adlı üyeden alıntı
Abi balata sprey'i al yağ, kir alayını çözüyor
balata spreyini zincire sıkarsan 1000 km sonra kopar o zincir.
en iyisi gaz yagıdır. zincir spreylerinin castrol würth ipone hepsini kullandım
hem pahalılar hemde zincirin üstü bir süre sonra toz toprak oluyor spreylerden sonra.
gazyağı ile temizleyip. motordan cıkan yağı kullanıyorum.
zincir bakımı denilen şey, zincirin tozdan kirden sudan paslanmasını çürümesini önlemek
-
01 Temmuz 2013, 12:41
#21737
Resimlerde görülen pastane'ye aç kalsanız bile gitmeyin. Büyük bir tavsiye size
-
01 Temmuz 2013, 12:51
#21738
Twin adlı üyeden alıntı
Resimlerde görülen pastane'ye aç kalsanız bile gitmeyin. Büyük bir tavsiye size
fotolarda bilerek sırıttık. sonra arkamızdan suratsız diyolar
-
01 Temmuz 2013, 13:01
#21739
-
01 Temmuz 2013, 14:59
#21740
selo9115 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim motorun kullanma kitapçığında zinciri benzin,tiner,mazot,gazyağı gibi aşındırıcı çözücüler ile temizlemeyin yazıyor
tel fırça kullanmayınız yumuşak fırça ile yağlayıcı yani (wd40) ile veya ona benzer bişey ile temizleyin yazıyor
Aynen öyle ben zinciri iki kere mazot ve fiş fırçası ile temizledim 8000 km de zincir değiştirdim daha yeni zincirin bir kaç bakası yamuk dutuordu içime sinmedii yeni değiştirdim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)
Bu Konudaki Etiketler