TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Haziran 2013, 14:05
#21321
selamlar dostlar, geçen gün yolda giderken motor teklemeye başladı. en son stop etti. durup kontrol ettim, ateşlemede sıkıntı yoktu, benzinim de vardı, biraz kabloları falan kontrol ettim. denedim çalıştı. 3 km sonra falan tekrar stop etti. yine durup kontrol ettim bi sıkıntı yoktu. tekrar bastım marşa çalıştı. arıza hepten kafamı karıştırdı. tekrar çalıştırıp 3 km gittim tekrar tekleyip stop etti. hiç birşey yapmadım. 2dk bekledim. tekrar marşa bastım çalıştı. karbüratörün benzin yetiştiremediği kanaatine vardım. eğilip karbüratöre baktım. benzin hortumu katlanmış bir şekildeydi haliyle benzin yetişmiyordu. hortumu çıkarıp düzgün bir şekilde tekrar taktım. sorun kalmadı.. başına böyle birşey geleceklerin aklında bulunsun
Reklamlar
-
17 Haziran 2013, 15:55
#21322
bende 15 yıl önce ızh planet5 vardı bir gün aynı şeyi yaptı meğerse depo kapağından hava alamamış , küçük bir delik açtım düzeldi.
-
17 Haziran 2013, 19:51
#21323
sbr adlı üyeden alıntı
selamlar dostlar, geçen gün yolda giderken motor teklemeye başladı. en son stop etti. durup kontrol ettim, ateşlemede sıkıntı yoktu, benzinim de vardı, biraz kabloları falan kontrol ettim. denedim çalıştı. 3 km sonra falan tekrar stop etti. yine durup kontrol ettim bi sıkıntı yoktu. tekrar bastım marşa çalıştı. arıza hepten kafamı karıştırdı. tekrar çalıştırıp 3 km gittim tekrar tekleyip stop etti. hiç birşey yapmadım. 2dk bekledim. tekrar marşa bastım çalıştı. karbüratörün benzin yetiştiremediği kanaatine vardım. eğilip karbüratöre baktım. benzin hortumu katlanmış bir şekildeydi haliyle benzin yetişmiyordu. hortumu çıkarıp düzgün bir şekilde tekrar taktım. sorun kalmadı.. başına böyle birşey geleceklerin aklında bulunsun
aman onu değiştirin benimde olmuştu bir kere geçenlerde yarılmış yolda kaldım bişey değil anlayana kadarda baya bir benzin boşalmış yola nasıl alev almadık onu anlamadım
-
18 Haziran 2013, 00:39
#21324
bizim motorda 4lü stop lambası var mı ben mi bulamadım ?
-
18 Haziran 2013, 01:38
#21325
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 -
-
18 Haziran 2013, 01:39
#21326
Merhaba arkadaşlar. İlk defa kendime bir motor alacağım 2 model arasında kaldım ya yeni model tvs apache ya da honda cbr 125 r. ikisininde sıfırına bakıyorum. Şekil, görüntü olarak ikiside hoşuma gidiyor. Benim için önemli olan sürüş keyfidir.
Ne önerirsiniz? hiç vitesli motorsiklet kullanmadım alışması nasıl olur?
-
18 Haziran 2013, 01:47
#21327
ercan41 adlı üyeden alıntı
Metal anahtarlıklar bizim motorun gidona iyi gelmiyo ikidebir rüzgardan vura vura boylarını kaldırıyor naylon anahtarlık tavsiye ederim bendede hondanın anahtarlıgı var servise gittigimde tvs ninkini vericekler basımdaymış şimdi
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------
rodajdaki arkadaşlar en çok nekadar sürat yaptınız motor kaç km ye geldi ?
ben rodajda 900e geldim 700e kadar 4000 devir sonrasında 4500 5000 arası gidiyorum. bir depo ile 800km yol gittim. 3 kez yağ değiştirdim 300de 500de ve 800de değişim yaptım. 3.de yağ filtresi de değiştirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
umut_ege adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. İlk defa kendime bir motor alacağım 2 model arasında kaldım ya yeni model tvs apache ya da honda cbr 125 r. ikisininde sıfırına bakıyorum. Şekil, görüntü olarak ikiside hoşuma gidiyor. Benim için önemli olan sürüş keyfidir.
Ne önerirsiniz? hiç vitesli motorsiklet kullanmadım alışması nasıl olur?
iki modeli karşılaştorayım sana. yakıt konusunda tvs apaçi daha az yakar. performansta tvs tartışmasız daha iyi. amartisörler olarak cb 125in önler çok iyi arkalar aşırı sert. tvsnin arkalar gazlı önler yeterli seviyede süper değil. görünüş keyfin bilir zevkine kalmış vibrasyon ikisi de aynı seviyede. güçle orantılı düşünürsen tvsde daha az demektir. tercih senin
-
18 Haziran 2013, 01:51
#21328
zaten %80 tvs istiyorum kalan %20 nasıl artar diye araştırma yapıyorum perşembe gelicekmiş yeni tvsler bayiye gidip almayı düşünüyorum ama daha ehliyette yok. Kaskı filan taktıktan sonra acaba polis durdurur mu?
-
18 Haziran 2013, 02:39
#21329
kardes sen once bi ehliyet al ondan sonra motor al bence
polisin birine denk gelirsen hem motordan olur yedigin cezada yanina kar kalir
-
18 Haziran 2013, 08:39
#21330
M.balibey adlı üyeden alıntı
aman onu değiştirin benimde olmuştu bir kere geçenlerde yarılmış yolda kaldım bişey değil anlayana kadarda baya bir benzin boşalmış yola nasıl alev almadık onu anlamadım
o benzin hortumu çok esnek bir malzemeden yapılmış. silikon olabilir. basınçlı hava tutulduğunda baş parmağımdan daha kalın hale geliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:36 ----------
Makifbag adlı üyeden alıntı
ben rodajda 900e geldim 700e kadar 4000 devir sonrasında 4500 5000 arası gidiyorum. bir depo ile 800km yol gittim. 3 kez yağ değiştirdim 300de 500de ve 800de değişim yaptım. 3.de yağ filtresi de değiştirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
iki modeli karşılaştorayım sana. yakıt konusunda tvs apaçi daha az yakar. performansta tvs tartışmasız daha iyi. amartisörler olarak cb 125in önler çok iyi arkalar aşırı sert. tvsnin arkalar gazlı önler yeterli seviyede süper değil. görünüş keyfin bilir zevkine kalmış
vibrasyon ikisi de aynı seviyede. güçle orantılı düşünürsen tvsde daha az demektir. tercih senin
arkadaş cb125 sormamış. CBR125 R sormuş. yanlış anladın galiba.. agresif olsun seri olsun istersen apache al, düşünce çok para harcamalıyım dersen ve ss görünümlü moped sesli makınem olsun dersen cbr125 al
-
18 Haziran 2013, 12:04
#21331
Evet CB 125 E sormadım CBR 125 R sordum.
Hangi motor acemi için uygun bir seçim olur
-
18 Haziran 2013, 12:08
#21332
umut_ege adlı üyeden alıntı
Evet CB 125 E sormadım CBR 125 R sordum.
Hangi motor acemi için uygun bir seçim olur
Kardeşim alacağın motor 2011 model 600rr kafa olan modele kadarsa düştüğün zaman baya bir masraf açar. Grenajlar 1.500 küsür lira. Eğer 2011 ve sonrası Vfr'ye benzetilmiş olan modeli alırsan parçaları ucuz problem çıkarmaz.
Benim tavsiyem apache olur. Çünkü aralarında fazla bir fark yok. Aksine apache daha iyi olur sebebi torklu olması. Cbr'da kısa krank var yüksek devir çeviyor, son hızda daha iyi. Ama
Apache torklu bir makine olduğundan gaza ihtiyacın olduğu zaman Cbr'a nazaran daha iyi tepki veriyor ve daha seri uzuyor.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
18 Haziran 2013, 14:00
#21333
umut_ege adlı üyeden alıntı
Evet CB 125 E sormadım CBR 125 R sordum.
Hangi motor acemi için uygun bir seçim olur
Bu topikte aratirsan defalarca 2 motorun farkini avantaj dezavantqjlarini yazdim .. ayrintili bi sekilde .. kafandaki cvplari bulabilrsn ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
18 Haziran 2013, 14:11
#21334
Umut bey bende ehliyeti bekliyorum alıdıgmın haftası 330 km yaptım full koruma biniyordum ama polisler çogaldı yaz ayları gelince etrafta daha çok ehliyetsiz motorlar oluyor.Artık binemiyorum ehliyeti alana kadar anca silip ısıtıp stop ediyorum sen yine motorunu al ehliyeti alana kadar ufak ufak kaçamaklar yaparsın. ilk başlayacagın için cbr sana gelmez motoru tutamayıp deviricen en azından tvs ön korumaya düşer.
-
18 Haziran 2013, 16:41
#21335
Merhaba Arkadaşlar bende De 12 apache var benim motor 145-150 kuruş yakıyor km ye kime sorsam 110-120 hatta bugün biri ile konuştum 80 kuruş yakıyor diyor hayret ettim adam ya yanlış hesap yapıyor yada bizde bişey var.
bilgi verirmisiniz?
-
18 Haziran 2013, 17:11
#21336
zepkynear adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar bende De 12 apache var benim motor 145-150 kuruş yakıyor km ye kime sorsam 110-120 hatta bugün biri ile konuştum 80 kuruş yakıyor diyor hayret ettim adam ya yanlış hesap yapıyor yada bizde bişey var.
bilgi verirmisiniz?
öncelikle 80 kuruş yakıyorum diyen adam 8 kuruş yakıyorum demek istedi galiba. ve bence bunu diyen adamın
matematiğine beden hocası giriyordu heralde apache ve 8 kuruş yaktırmak imkansız gibi birşey. 12-13 kuruş arası yakar apacheler.. benimkide 15 kuruş yakıyor. ama tamamen benim kullanımımla alakalı.bende 12-13 kuruş yaktırabılırım yani. hava filtreni bujını değiştir. bir daha ölçüm yap.
-
18 Haziran 2013, 17:13
#21337
sbr adlı üyeden alıntı
öncelikle 80 kuruş yakıyorum diyen adam 8 kuruş yakıyorum demek istedi galiba. ve bence bunu diyen adamın
matematiğine beden hocası giriyordu heralde
apache ve 8 kuruş yaktırmak imkansız gibi birşey. 12-13 kuruş arası yakar apacheler.. benimkide 15 kuruş yakıyor. ama tamamen benim kullanımımla alakalı.bende 12-13 kuruş yaktırabılırım yani. hava filtreni bujını değiştir. bir daha ölçüm yap.
anladım tşkler birde
ön kafadan gelen bir ses var aşırı sıkıntı çıkarıyor kesmek(susturmak) mümkün mü bir kez geçen ampülü değiştirmek için açıldı ondan sonra sıkıntı işte
-
18 Haziran 2013, 17:17
#21338
zepkynear adlı üyeden alıntı
anladım tşkler birde
ön kafadan gelen bir ses var aşırı sıkıntı çıkarıyor kesmek(susturmak) mümkün mü bir kez geçen ampülü değiştirmek için açıldı ondan sonra sıkıntı işte
dostum o maalesef bir çok apache de var. siperlikle far cercevesinin arasına silikon sıkarak çözen arkadaşımız var. ben birkaç parça kauçuk lastik sıkıştırarak azalttım. türlü türlü çözümler olabilir. sende araştır bul ve bize bilgi ver
-
18 Haziran 2013, 17:20
#21339
sbr adlı üyeden alıntı
dostum o maalesef bir çok apache de var. siperlikle far cercevesinin arasına silikon sıkarak çözen arkadaşımız var. ben birkaç parça kauçuk lastik sıkıştırarak azalttım. türlü türlü çözümler olabilir. sende araştır bul ve bize bilgi ver
anladım bilgi veririm çözersem
-
18 Haziran 2013, 20:20
#21340
Akşam motoru temizleyim diyorum aman şurasına su deyirme dediğiniz yerler var mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)
Bu Konudaki Etiketler