TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Haziran 2013, 13:09
#21121
kervansaray yolu var bizim burada 2004 den beri hep orada gazlarım :D Ybr yada innovayla en fazla 110 km sürate çıkyo motor buda 120 yapsın geçerim yani inş :D en çabuk hızlanma için 10000 devir iyidir dimi :D amcamda da cbf daha onu geçicem
Tsubasa adlı üyeden alıntı
şimdi bizim motorların emiciler kapalıdır demi?
emici neki anlamdım
Reklamlar
-
12 Haziran 2013, 13:15
#21122
ercan41 adlı üyeden alıntı
kervansaray yolu var bizim burada 2004 den beri hep orada gazlarım :D Ybr yada innovayla en fazla 110 km sürate çıkyo motor buda 120 yapsın geçerim yani inş :D en çabuk hızlanma için 10000 devir iyidir dimi :D amcamda da cbf daha onu geçicem
emici neki anlamdım
subabları kapalıdır yeni diye
-
12 Haziran 2013, 13:21
#21123
hmm subapları dedin bende emici neki diyom düşün düşün kaç km de açılırki 2000-3000 anca mı ?
-
12 Haziran 2013, 13:41
#21124
ercan41 adlı üyeden alıntı
hmm subapları dedin
bende emici neki diyom düşün düşün kaç km de açılırki 2000-3000 anca mı ?
öyle değil emici subab ayarı yapılması lazım 1000 km den sonra.
-
12 Haziran 2013, 13:55
#21125
Tsubasa adlı üyeden alıntı
şimdi bizim motorların emiciler kapalıdır demi?
emici ne la
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:51 ----------
subaplara gerekmedikçe dokunma bence. ama egzozu biraz açınca daha iyi yürüyor.
-
12 Haziran 2013, 14:02
#21126
Tsubasa adlı üyeden alıntı
öyle değil emici subab ayarı yapılması lazım 1000 km den sonra.
Subap ayarı gerekmedıkce yapılmaz .. Dokundurtmayın motora .. 5binlerden sonra ztn otomatikman motor oturuyor .. Rodaj o kmlere kdr hissettirir kendini .. biraz sabır birazda Çok km yapmaya bakın ..
ercan41 adlı üyeden alıntı
Lastikleri bende biraz zorlıyım dedim kuru zeminde problem yok ama ıslak zemine daha denk gelmedim.15 50 koyunca motorun sesi bile degişiyo sesizleşiyo kalın geliyo gibime geliyo benim sabri abininde okeylemesi sonucu castrol yarısentetik 10 40 koyucam.
Serviste benim motorun orta ayak somununu takmamışlar :D bide depodaki granajların her iki tarafınında civatası yok Servise gittigimde takarlar şuanlık problemi yok.Bi rodaj bitsin komşumda cbr 125 var kapışıcaz :D
Cbr ile kapışcaksan 3-5 km yi geçen mesafelerde kapışma .. 0-100e kadar Bi kaç boy fark açarsın ama 100den sonra yer cbr .. Şimdiden söyliyimde :D apache seri ve güçlü, cbr pasif ve hızlı .. Cbf rahat yersin 5e bile atmaya gerek yok ama , Cbr 5.viteste 120 ve 6.viteste 140lara kdr uzayabılıyor eğimi bulursa 150-155lere kadar yolu var .. Tecrübeyle sabittir .. Apachede aynı yolda 136yı görebildm 11bin devir kesicide ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
12 Haziran 2013, 14:14
#21127
designserhat adlı üyeden alıntı
İstanbulda kelle koltukta sürüyorum motoru adamlar çimi değil yolları suluyorlar bazen öyle kör noktalara geliyor ki su 5 metre kala fark ediyorsun
ben park bahçelere şikayet ettim fakat adamlar bazı kişilerin bilerek kafalarını yola çevirdiğini söylediler
-
12 Haziran 2013, 16:06
#21128
M.balibey adlı üyeden alıntı
ben park bahçelere şikayet ettim fakat adamlar bazı kişilerin bilerek kafalarını yola çevirdiğini söylediler
Bu yüzden çok insanın canı yandı maalesef ülkemizde insan hayatının değeri bu kdar işte
-
12 Haziran 2013, 16:07
#21129
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/117532-ankara-abant-istanbul-tvs-apache.html
-
12 Haziran 2013, 16:42
#21130
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim
-
12 Haziran 2013, 16:44
#21131
ercan41 adlı üyeden alıntı
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim
hacı sen plakayı cıkardın mı
-
12 Haziran 2013, 16:49
#21132
yok ya daha çıkarmadım bi trafige gidip sorucamda yayan gitsem olmaz uzak motorla gitsen aslanın agzına girerim direk bisikletle gidiyim en iyisi hatta şimdi gidiyim kesinleştiriyim işi :D
-
12 Haziran 2013, 16:52
#21133
ercan41 adlı üyeden alıntı
yok ya daha çıkarmadım bi trafige gidip sorucamda yayan gitsem olmaz uzak motorla gitsen aslanın agzına girerim direk bisikletle gidiyim en iyisi hatta şimdi gidiyim kesinleştiriyim işi :D
hacı sen kaşınıon plaka yok ehliyet yok altından alsınlarda gör :D
-
12 Haziran 2013, 17:06
#21134
Tsubasa adlı üyeden alıntı
hacı sen kaşınıon plaka yok ehliyet yok altından alsınlarda gör :D
Bende plaka var ehliyet yok. Durumlar aynı. Göt korkusuna Yusuf Yusuf'lar her dakka ensemde
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
-
12 Haziran 2013, 17:34
#21135
Twin adlı üyeden alıntı
Bende plaka var ehliyet yok. Durumlar aynı. Göt korkusuna Yusuf Yusuf'lar her dakka ensemde
bende ehliyet var motor yok plakada yok o nası olacak
-
12 Haziran 2013, 17:59
#21136
dostlar bu 2013 apaçinin üzerindeki orjinal lastik ebatları nedir?
birde yeni kasa için çanta demiri üretildi mi?
-
12 Haziran 2013, 18:51
#21137
ercan41 adlı üyeden alıntı
bakalım rodaj bitsin 5km yok zaten yol en fazla 2 km düzlük gerisi virajlı bende sübapları elletme yanlısı degilim.Bizim 100den sonra daha geç hızlanması rüzgardan dolayı granajlar yeterli gelmiyor.Ön camı uzatmak istiyorumda bizimkine göre yok arayış içindeyim
Grenajlardan başkada bi sürü sebep var .. Cbrde kısa krank kolu motoru güçsüzleştiriyo fakat devir çeviriyo hızı artırıyo .. 2 kişi bindiğin an ybrden kötü olur cbr .. ama tek kişi ile gidio işte kalıbından çok ..Aerodinamik olsun lastik ebatları olsun , Su soğutması olsun , daha bi sürü şey , racingleri commuterden hızlı yapıyo maalesef .. ama apache ilginç bi motor , commuterden ayrı bişey ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
12 Haziran 2013, 19:00
#21138
EneS_Turker adlı üyeden alıntı
Grenajlardan başkada bi sürü sebep var .. Cbrde kısa krank kolu motoru güçsüzleştiriyo fakat devir çeviriyo hızı artırıyo .. 2 kişi bindiğin an ybrden kötü olur cbr .. ama tek kişi ile gidio işte kalıbından çok ..Aerodinamik olsun lastik ebatları olsun , Su soğutması olsun , daha bi sürü şey , racingleri commuterden hızlı yapıyo maalesef .. ama apache ilginç bi motor , commuterden ayrı bişey ..
hacı ben bindim ona hem artcı olarak hemde kullanarak.
2 kişi onunla 50 km git tutulmayan yerin kalmıyor. oturacak yer yok. kasa ufak geliyor. motor gitmiyor uzayamıyor. oturma pozisyonu bi tuhaf.
ben hep onu düşündüm 7 bin lira eder mi? bence etmez dedim 8 e gidip 250 cc almak varken
ikinci elleri 5.5 tan başlıyor onlarda 20 bin km civarında hep cbf tvs gibi parcaları ucuzda değil.
biraz müsriflik olur diye düşündüm.
daha pahalı yzf r125 var diceksin. onun yazısını cıkart r6 sanıyorlar.
onun kasa da cok iyi 15 hp 125 cc de en hızlısı en yakışıklısı.
bu paralara bulunabilecek en iyi motosiklet yeni kasa tvs.
-
12 Haziran 2013, 19:12
#21139
Tsubasa adlı üyeden alıntı
hacı ben bindim ona hem artcı olarak hemde kullanarak.
2 kişi onunla 50 km git tutulmayan yerin kalmıyor. oturacak yer yok. kasa ufak geliyor. motor gitmiyor uzayamıyor. oturma pozisyonu bi tuhaf.
ben hep onu düşündüm 7 bin lira eder mi? bence etmez dedim 8 e gidip 250 cc almak varken
ikinci elleri 5.5 tan başlıyor onlarda 20 bin km civarında hep cbf tvs gibi parcaları ucuzda değil.
biraz müsriflik olur diye düşündüm.
daha pahalı yzf r125 var diceksin. onun yazısını cıkart r6 sanıyorlar.
onun kasa da cok iyi 15 hp 125 cc de en hızlısı en yakışıklısı.
bu paralara bulunabilecek en iyi motosiklet yeni kasa tvs.
Tabi cnm katılıyorum o konuda şüpheyok .. bende vermem 7 bin lira tvs dururken cbrye .. Eğer arkada artçıysan vay haline cbrde .. sürücüye dayar durursun arkada kayıp kayıp .. 10 km sonra ayakların tutulr arkadaki titreşimden .. Bnm arkadaş diodu çocuğum olmıcak yüksek devirde kullanma şunu :D ama yüksek devirde kullanmazsanda motor stop etcek gibi güçsüz kalıyor .. 8 bin liraya gidip Düşük model ninja yada hyosung bakarım daha iyi napıcam 0 125cc alıpta o paralara .. Yzf olayına gelince o ayrı bi film zaten .. O yakısıklı kasa o albenili motor faakt gel gelelim 250cc fiyatında satılıyor .. yeni başlayan baba parası yiyenler için yapılmış bize gelmez maalesef .. ama kötüleyemem tabiki sadece pahalı .. Cbrnın otoruş pozisyonu apache gibi .. Belki daha dik oturuyosun apache daha eğimli .. Artısıda bana göre uzun yolda cbrnın .. 140la 130la stabil gidiyosun devrini alınca ve yormuyor sürücüyü rüzgar yemiosun .. başkada bi artısı yok i şehir içinde millet baksın , o kdr tek artısı bu .. Apachede uzun yol sabır ve azim işi .. bi günde 1078 küsür km devirdim ama gelde bana sor .. Uşaktan sonrasında motoru benzin döküp yakasım geldi son 250km kala yani .. Ve izmirden istanbula dönüş 550 km motoru 9-10 bin devirde kullandım fakat içinden çıkan yağ 900 gr mdı .. Ben yağ kalmamıştır motorda diodum , cidden hakkını verıyo tvs , sağlam .. başka motor olsa dağılır giderdi altımda ..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
12 Haziran 2013, 19:28
#21140
Arkadaşlar, başlangıc motorumu apache düşünüyorum daha sonra cbr 250r a geçicem. Honda cbr 125 r ve yamaha ybr 125 test ettim. Titreşimden dolayı endişeleyim. İzmirde olup ufak bir turlama yaptırıp motorun titreşimi rahatsızlık vericek mi vermicek mi yardımcı olucak var mı? Veya kısa bir mesafe motorunu kullandırıcak olan varmı? Teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 21 kullanıcı var. (0 üye ve 21 misafir)
Bu Konudaki Etiketler