Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Benelli TNT 249-S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003


    TNT 249-S’nin farları en son teknolojiden yararlanılarak yeniden tasarlanmıştır. Önceki nesillere kıyasla orantıya önem vererek büyütülen led far, teknolojik ve stilistik özelliklerinin yanı sıra saydamlık ve açısallığı ile de göz dolduruyor.

    İşlevselliği ile öne çıkan LCD dijital ekran özgün bir tasarım ile dizayn edilmiştir. Yapmış olduğunuz mesafenin her kilometresini rahatça okuyabileceğiniz ve özgürce tadını çıkaracağınız dijital ekranın ayrıca; vites gösterimine, zaman gösterimine ve akıllı yol gösterimine sahip teknolojik yeni fonksiyonlara da sahip olduğunu hissedeceksiniz.

    Ar-ge çalışmaları Benelli mühendisleri tarafından tamamlanmış olan 249-S modeli en ince detayına kadar kaliteli malzemeler ile dizayn edilmiş, ilk dokunuşunuz da bile rahatlıkla fark edebileceğiniz bir kaliteye sahiptir.

    TNT 249-S elektronik yakıt enjeksiyonu, çift eksantrik mili ve TLI enjeksiyonu sayesinde 249,6 cc gücünde, yüksek devirli, sekiz subaplı ve dört zamanlı motor gücüyle motosiklet tutkunlarının dikkatini çekiyor.

    TNT 249-S’de bulunan çift disk frenlerinin sağlamış olduğu muhteşem durma gücü ve kontrol mekanizması sayesinde hızınıza hakim olabileceksiniz. TNT 249-S ABS sistemi yüzer dalgalı ön rotorlara, örgülü paslanmaz çelik fren hatlarına ve dört pistonlu perçin kalipere sahiptir. Sınıfındaki motosikletlerinin içerisinde en iyi ABS sistemine sahip olduğunuzu hissedeceksiniz.

    Model hakkında ayrıntılı bilgi teknik özellikleri ve fiyatı için tıklayın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    29.870 tl eşek şakası mi bu

  3. #3

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alacak arkadaşlara hayirli olsun

    Çift silindirli 8supap li olmasi avantaj.

  4. #4
    dogukanb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2018
    Motosikleti
    Honda CBR125R
    Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi

  5. #5
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı dogukanb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi
    Yol tutuşu, frenleri, tasarımı ve malzeme kalitesi. Tabi eğer bozmadılar ise kaliteyi.

  6. #6
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı dogukanb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi
    https://italy.benelli.com/product/302s

    Boş ağırlık 185 kg.
    Cyan bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de acık ağır tarafta, benim CB500F dolu 190kg. Benelli bu konuda biraz çalışsa güzel olur. Şasiden mi kaynaklı bu ağırlık çözemedim...

    Motoru da beğendim ben. 250cc bir motor için piyasada olsam ve fiyatı 25-26 falan olsa bir MT-25 yerine tercih ederdim. Bana MT'den daha yakın...

  8. #8
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    lastik bir tık büyük, ön çift disk, amortisörler ters ve depo daha büyük bunlar ağırlığa etki ediyor o kadar olacak yol tutuşu mt25 e göre daha iyi.
    levend84 bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de acık ağır tarafta, benim CB500F dolu 190kg. Benelli bu konuda biraz çalışsa güzel olur. Şasiden mi kaynaklı bu ağırlık çözemedim...

    Motoru da beğendim ben. 250cc bir motor için piyasada olsam ve fiyatı 25-26 falan olsa bir MT-25 yerine tercih ederdim. Bana MT'den daha yakın...
    2011 cb600f Hornet sahibiyim, kuru yani boş ağırlık 177kg, Benelli nin 250'liği 180kg. 250cc naked sınıfı için oldukça fazla, bu fazlalık yakıt tüketimine ve performansına olumsuz etki edecektir.
    The Power of The Dreams.

  10. #10

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastik bir tık büyük, ön çift disk, amortisörler ters ve depo daha büyük bunlar ağırlığa etki ediyor o kadar olacak yol tutuşu mt25 e göre daha iyi.
    Dohc motor buyuklugu,8valfli

    Radyator diger 250 lerden daha buyuk

    Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,

    Jantlarin döküm agirligi

    Arka salincak çift borulu

    Ön maşa zaten bilek gibi kalın.

    Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.

    Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.

    Muadillerin en babasi 3-3.5mm

    Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.

    O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..

    Bu arada,

    Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli

    Kawasaki z300 harici.

    Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Edit,

    Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.krankta 45 hp si garanti.

    Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
    kdiner bunu beğendi.

  11. #11
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dohc motor buyuklugu,8valfli

    Radyator diger 250 lerden daha buyuk

    Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,

    Jantlarin döküm agirligi

    Arka salincak çift borulu

    Ön maşa zaten bilek gibi kalın.

    Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.

    Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.

    Muadillerin en babasi 3-3.5mm

    Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.

    O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..

    Bu arada,

    Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli

    Kawasaki z300 harici.

    Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Edit,

    Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.

    Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
    Çift eksantrik konusunda R25 i atlamissin

  12. #12

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çift eksantrik konusunda R25 i atlamissin
    Aga bari sen deme,bu işlerden anlayan birisin.

    R25 dedigin motor 4 valf li.

  13. #13
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga bari sen deme,bu işlerden anlayan birisin.

    R25 dedigin motor 4 valf li.
    Tamam işte çift silindir üstten çift eksantrik. Silindir başına 4 subap
    https://motorcyclespecs.co.za/model/...a_r25%2014.htm

  14. #14
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dohc motor buyuklugu,8valfli

    Radyator diger 250 lerden daha buyuk

    Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,

    Jantlarin döküm agirligi

    Arka salincak çift borulu

    Ön maşa zaten bilek gibi kalın.

    Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.

    Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.

    Muadillerin en babasi 3-3.5mm

    Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.

    O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..

    Bu arada,

    Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli

    Kawasaki z300 harici.

    Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

    Edit,

    Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.krankta 45 hp si garanti.

    Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
    Leoncino da aynı blok var. Dediğin gibi üst kap farklı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

    48 HP - 45 Nm tork üretiyor

  15. #15

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Bu motoru alan olmaz heralde, acaba firma kaç adet satacağını düşünüyor büyük cesaret bu fiyata bu modeli getirmeleri.

  16. #16
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Yazılım ile 40hp kaldırıyor. Normalde 300cc bu motosiklet 12500 devir çeviriyor. Bizim ülkeye gelirken hacimle birlikte devirde 11500'e kısıtlanmış. 13000 devir de 40hp civarı güç üretiyor. Ebat olarak da sınıfına göre iri motor.

    MT7'den biraz daha uzun. Arka sele daha alçak. Ama enine daha geniş tnt. Şasi de çelik olunca ağırlık kaçınılmaz. Silindir kalınlığı baya yüksekti. Resimler biraz eski.

    Bu arada mt7'de yazılımlı.



    oialdemir ve levend84 bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Hiç post atılmamış 1 senedir. Fiyatı günümüz piyasasına göre uygun hale geldi.

  18. #18
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılım ile 40hp kaldırıyor. Normalde 300cc bu motosiklet 12500 devir çeviriyor. Bizim ülkeye gelirken hacimle birlikte devirde 11500'e kısıtlanmış. 13000 devir de 40hp civarı güç üretiyor. Ebat olarak da sınıfına göre iri motor.

    MT7'den biraz daha uzun. Arka sele daha alçak. Ama enine daha geniş tnt. Şasi de çelik olunca ağırlık kaçınılmaz. Silindir kalınlığı baya yüksekti. Resimler biraz eski.

    Bu arada mt7'de yazılımlı.



    https://i.hizliresim.com/P7QGOv.jpghttps://i.hizliresim.com/LvQGnJ.jpg https://i.hizliresim.com/mXERoV.jpg https://i.hizliresim.com/DO3GDz.jpg
    Yapılan işlemlerden sonra motor ne alemde? Sağlıklı mı?

  19. #19
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı fb__ömer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapılan işlemlerden sonra motor ne alemde? Sağlıklı mı?
    7 bin civarındayken yapmıştım. 30 bini geçmişti şuan 40k'ı geçti diye biliyorum motor. Bir sorun bendeyken oluşmadı

  20. #20
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(o)
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7 bin civarındayken yapmıştım. 30 bini geçmişti şuan 40k'ı geçti diye biliyorum motor. Bir sorun bendeyken oluşmadı
    Merhaba. Birde stroker yapıp 300cc yaptınız mı? Yoksa 250cc ye mi yazılım yaptınız direk?


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)