Benelli TNT 249-S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
TNT 249-S’nin farları en son teknolojiden yararlanılarak yeniden tasarlanmıştır. Önceki nesillere kıyasla orantıya önem vererek büyütülen led far, teknolojik ve stilistik özelliklerinin yanı sıra saydamlık ve açısallığı ile de göz dolduruyor.
İşlevselliği ile öne çıkan LCD dijital ekran özgün bir tasarım ile dizayn edilmiştir. Yapmış olduğunuz mesafenin her kilometresini rahatça okuyabileceğiniz ve özgürce tadını çıkaracağınız dijital ekranın ayrıca; vites gösterimine, zaman gösterimine ve akıllı yol gösterimine sahip teknolojik yeni fonksiyonlara da sahip olduğunu hissedeceksiniz.
Ar-ge çalışmaları Benelli mühendisleri tarafından tamamlanmış olan 249-S modeli en ince detayına kadar kaliteli malzemeler ile dizayn edilmiş, ilk dokunuşunuz da bile rahatlıkla fark edebileceğiniz bir kaliteye sahiptir.
TNT 249-S elektronik yakıt enjeksiyonu, çift eksantrik mili ve TLI enjeksiyonu sayesinde 249,6 cc gücünde, yüksek devirli, sekiz subaplı ve dört zamanlı motor gücüyle motosiklet tutkunlarının dikkatini çekiyor.
TNT 249-S’de bulunan çift disk frenlerinin sağlamış olduğu muhteşem durma gücü ve kontrol mekanizması sayesinde hızınıza hakim olabileceksiniz. TNT 249-S ABS sistemi yüzer dalgalı ön rotorlara, örgülü paslanmaz çelik fren hatlarına ve dört pistonlu perçin kalipere sahiptir. Sınıfındaki motosikletlerinin içerisinde en iyi ABS sistemine sahip olduğunuzu hissedeceksiniz.
Model hakkında ayrıntılı bilgi teknik özellikleri ve fiyatı için tıklayın
Reklamlar
-
29.870 tl eşek şakası mi bu
-
Alacak arkadaşlara hayirli olsun
Çift silindirli 8supap li olmasi avantaj.
-
Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi
-
dogukanb adlı üyeden alıntı
Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi
Yol tutuşu, frenleri, tasarımı ve malzeme kalitesi. Tabi eğer bozmadılar ise kaliteyi.
-
dogukanb adlı üyeden alıntı
Boş ağırlık 204 kilo lol mt25 ve duke 250 den tek artısı sesi
https://italy.benelli.com/product/302s
Boş ağırlık 185 kg.
-
oialdemir adlı üyeden alıntı
Yine de acık ağır tarafta, benim CB500F dolu 190kg. Benelli bu konuda biraz çalışsa güzel olur. Şasiden mi kaynaklı bu ağırlık çözemedim...
Motoru da beğendim ben. 250cc bir motor için piyasada olsam ve fiyatı 25-26 falan olsa bir MT-25 yerine tercih ederdim. Bana MT'den daha yakın...
-
lastik bir tık büyük, ön çift disk, amortisörler ters ve depo daha büyük bunlar ağırlığa etki ediyor o kadar olacak yol tutuşu mt25 e göre daha iyi.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Yine de acık ağır tarafta, benim CB500F dolu 190kg. Benelli bu konuda biraz çalışsa güzel olur. Şasiden mi kaynaklı bu ağırlık çözemedim...
Motoru da beğendim ben. 250cc bir motor için piyasada olsam ve fiyatı 25-26 falan olsa bir MT-25 yerine tercih ederdim. Bana MT'den daha yakın...
2011 cb600f Hornet sahibiyim, kuru yani boş ağırlık 177kg, Benelli nin 250'liği 180kg. 250cc naked sınıfı için oldukça fazla, bu fazlalık yakıt tüketimine ve performansına olumsuz etki edecektir.
-
20 Temmuz 2019, 22:36
#10
kdiner adlı üyeden alıntı
lastik bir tık büyük, ön çift disk, amortisörler ters ve depo daha büyük bunlar ağırlığa etki ediyor o kadar olacak yol tutuşu mt25 e göre daha iyi.
Dohc motor buyuklugu,8valfli
Radyator diger 250 lerden daha buyuk
Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,
Jantlarin döküm agirligi
Arka salincak çift borulu
Ön maşa zaten bilek gibi kalın.
Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.
Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.
Muadillerin en babasi 3-3.5mm
Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.
O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..
Bu arada,
Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli
Kawasaki z300 harici.
Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Edit,
Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.krankta 45 hp si garanti.
Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
-
20 Temmuz 2019, 22:40
#11
levend84 adlı üyeden alıntı
Dohc motor buyuklugu,8valfli
Radyator diger 250 lerden daha buyuk
Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,
Jantlarin döküm agirligi
Arka salincak çift borulu
Ön maşa zaten bilek gibi kalın.
Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.
Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.
Muadillerin en babasi 3-3.5mm
Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.
O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..
Bu arada,
Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli
Kawasaki z300 harici.
Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Edit,
Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.
Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
Çift eksantrik konusunda R25 i atlamissin
-
20 Temmuz 2019, 22:50
#12
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Çift eksantrik konusunda R25 i atlamissin
Aga bari sen deme,bu işlerden anlayan birisin.
R25 dedigin motor 4 valf li.
-
20 Temmuz 2019, 23:00
#13
levend84 adlı üyeden alıntı
Aga bari sen deme,bu işlerden anlayan birisin.
R25 dedigin motor 4 valf li.
Tamam işte çift silindir üstten çift eksantrik. Silindir başına 4 subap
https://motorcyclespecs.co.za/model/...a_r25%2014.htm
-
20 Temmuz 2019, 23:33
#14
levend84 adlı üyeden alıntı
Dohc motor buyuklugu,8valfli
Radyator diger 250 lerden daha buyuk
Tüp şase icin kullanilan borunun et kalinligi,
Jantlarin döküm agirligi
Arka salincak çift borulu
Ön maşa zaten bilek gibi kalın.
Kisacasi motorda malzeme kalitesi tam girtlak.
Eski kasanin ön arka disk flanşina bakmiştim,4mm kalinlik vardi.
Muadillerin en babasi 3-3.5mm
Esasinda olmasi gereken güç,bu kasaya min 40hp.
O zaman kahvaltidaki ezine peyniri veya dizmana gibi olurdu..
Bu arada,
Cift silindirde 8supap kullanan kaç japon var??250cc klasmaninda olacak,çift egzantrikli
Kawasaki z300 harici.
Tek egzantrik 4 valf koyup,yağlayip geçiyorlar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Edit,
Bu motoru alacaksin,30bin km kullanip,isinin erbabi bir ustaya silindir buyultup 65 mm piston attiracaksin o zaman tam olur.krankta 45 hp si garanti.
Zaten eşek gibi alt blok var,yuksek ihtimalle krank ta bacak gibidir.
Leoncino da aynı blok var. Dediğin gibi üst kap farklı
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
48 HP - 45 Nm tork üretiyor
-
21 Temmuz 2019, 00:18
#15
Bu motoru alan olmaz heralde, acaba firma kaç adet satacağını düşünüyor büyük cesaret bu fiyata bu modeli getirmeleri.
-
21 Temmuz 2019, 01:23
#16
-
05 Haziran 2020, 23:07
#17
Hiç post atılmamış 1 senedir. Fiyatı günümüz piyasasına göre uygun hale geldi.
-
06 Haziran 2020, 00:03
#18
YasinC adlı üyeden alıntı
Yapılan işlemlerden sonra motor ne alemde? Sağlıklı mı?
-
06 Haziran 2020, 00:15
#19
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Yapılan işlemlerden sonra motor ne alemde? Sağlıklı mı?
7 bin civarındayken yapmıştım. 30 bini geçmişti şuan 40k'ı geçti diye biliyorum motor. Bir sorun bendeyken oluşmadı
-
11 Haziran 2020, 14:06
#20
YasinC adlı üyeden alıntı
7 bin civarındayken yapmıştım. 30 bini geçmişti şuan 40k'ı geçti diye biliyorum motor. Bir sorun bendeyken oluşmadı
Merhaba. Birde stroker yapıp 300cc yaptınız mı? Yoksa 250cc ye mi yazılım yaptınız direk?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)