Mondial RX1i Evo Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Yolun İzini Sür
İhtiyacın olduğu her an tüm yol koşullarında seninle olmaya hazır yeni Rx1 Evo ile oyunun kurallarını sen belirle.
A1 sınıfı ehliyet ile kullanılabilen 125 cc motor hacmi ile seni keyifli yolculuklara çıkartacak RX1 Evo, arazi de ve asfaltta her an seninle.
Yolculuk anında önüne çıkacak ani durumlarda önde kullanılan kombine fren sistemi (CBS) ve arka disk fren sistemi sayesinde güvenle yavaşlayıp ve durabilirsin.
RX1 Evo’da, sürücülerini düşünerek tasarlandığı, gösterge panelinin sağ tarafına konumlandırılan USB girişi ile yolculuk anında navigasyon cihazını ve cep telefonunu sarj edebilme imkanı sağlıyor.
RX1i Evo’nun genişletilmiş arka port çantası ve her iki tarafta bulunan yan port çantaları yolculuk anında yanına almak istediğin eşyalar için geniş saklama alanı sunuyor.
Euro 4 normlarına uygun düşük emisyonlu egzoz yapısı özelliğine de sahip RX1i Evo, egzoz üzerinde bulunan dekoratif koruma kapağı ile de egzozdan gelen ısının artçıyı rahatsız etmesini engellemiştir.
Hafta içi seni trafikten kurtarsın ya da hafta sonu seninle küçük kaçamaklara gelsin istiyorsan: RX1 Evo ‘dan başkasına bakmana gerek yok.
İçindeki seni RX1 Evo ile tanıştırmaya hazır mısın?
Motor Bloğu
125 cc hava soğutmalı, , 4 valf enjeksiyonlu (EFI) motor yapısına sahip RX1i Evo, etkin gücünü hissettiriyor.
Gösterge Paneli
RX1i Evo LCD gösterge paneline konumlandırılan digital hız göstergesi, yakıt göstergesi sağ/sol sinyal ikaz lambaları, digital saat ve uzun far göstergesi mevcuttur.
Egzoz
Euro 4 normlarına uygun egzoz yapısı ve dekoratif egzoz kapağı ile artçı yolcuların egzozdan gelen sıcaklıktan etkilenmeleri engellenmiştir.
Sele
RX1i Evo kullanıcılarının, konforlu ve ergonomik sürüşleri için dizayn edilmiş sele yapısı su geçirmez ve kaymaz özelliklidir.
Aydınlatma ve İkaz Lambaları
Gövde krenajı ile uyum sağlanmış, aydınlatma kapasitesi güçlendirilmiş ön farlar dikkat çekici şekli ile göz alıcı hale getirilmiş. Aynı zamanda trafikte fark edilirliği arttırılmıştır.
Ön Disk Fren
Kombine Fren Sistemine (CBS) sahip RX1i Evo ile anı frenlemelerde güvenle durabilirsin.
Arka Port Çantalar
Genişletilmiş daha büyük hacme sahip arka port çantalar ile yanına almak istediğin eşyaları taşıma kolaylığı sunar.
Yakıt Deposu
14,5 lt lik yakıt hacmi ile yolculuğun uzun süre kesintiye uğramadan devam eder.
Koruma Barı
RX1i Evo’da bulunan koruma demiri anı düşmelerde seni ve motosikletinin karenajını korumaya yardımcı olur.
Siperlik
RX1i Evo’da bulunan ön siperlik sürücünün yolculuk esnasında rüzgardan daha iyi korunması ve sağlıklı sürüş keyfi yaşaması sağlanmıştır.
Ön Süspansiyon
RX1i Evo’nun ön amortisörlerinin yol tutuş özelliği ve performansı tamamen kullanıcının rahatı ve konforu düşünülerek tasarlanmıştır.
Teknik Özellikler
Motor Tipi
Tek Silindir, 4 Zamanli
Motor Hacmi
125
Silindir Çapı x Stork
52.4x57.8
Sıkıştırma Oranı
9.20 ±0.2 :1
Yakıt Sistemi
EFI
Maksimum Güç
7.6kW at 8500min-1
Maksimum Tork
9.6 Nm at 6000min-1
Ateşleme Tipi
ECU (EFI)
Şanzıman
Manüel / 5 vites
Boyutlar (UxGxY)
2090x865x1280
Tekerlekler Arası Mesafe
1370
Yakıt Tankı Kapasitesi
14.5
Ağırlık
162
Maksimum Taşıma Kapasitesi
150
Frenler Ön/Arka
CBS Disk / Disk
Tekerlek Ölçüsü Ön
100/80-17 52S
Tekerlek Ölçüsü Arka
120/80-17 61S
Debriyaj Tipi
Islak Tip Çoklu Plaka
Soğutma Tipi
Hava Sogutma
Frenleme Metodu (Ön/Arka)
El ile / Ayak ile
Lastik ( Ön/Arka)
100/80-17 52S / 120/80-17 61S
Dingil Mesafesi (mm)
1370
Model hakkında ayrıntılı bilgi ve fiyatı için Mondian web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
www.mondialmotor.com.tr
Reklamlar
-
01 Haziran 2019, 18:44
#2
Öncelikle bilgi paylaşım başlığımız hayırlı olsun.
Ben 1 ay önce motosiklet istiyorum ÖTV indirimi falan filan o model bu model derken Mondial RX1'i aldım kullanmaya başladım. İşin acemisi olmama rağmen birkaç görüşümü, düşüncemi aktarayım istedim.
Yeni başlayan biri olarak, motor ilk günler gerçekten "ağır" geldi. Motoru az hareket ettirmeyi vs. öğrenince ve motorun ağırlığına alışınca bir problem kalmadı.
Motorun sesi dışarıdaki diğer motosikletlerle kıyasla fena değil, bunu birçok kişiden duydum sesi beğeniliyor.
Tipi ,yakışıklılığı da beğeniliyor,ve çantalarla birlikte cüsseli bir motor görünümünde, bu yüzden trafikte dibime kadar yanaşanı görmedim.
Benim dışımda daha önce birçok motor kullanmış arkadaşlar motoru denediler, ve beklediğim üzere , motor ağırken (2 kişi) dik yokuşlarda zorlanıyor.
Çantalar sağolsun yükleme alanı gayet geniş.Yakında tüm dalış ekipmanlarımı doldurmayı deneyeceğim, bakalım alıyor mu almıyor mu :D
Süspansiyonlar güzel, rahat bir gidişi var, titreme vs. hissetmedim.
Şuan için yazabileceklerim bu kadar , ben hem tecrübe kazandıkça hem motora alıştıkça görüşlerimi paylaşmayı düşünüyorum.Yazdıklarım, düşüncelerim tabi ki değişebilir. Güvenli sürüşler!
-
01 Haziran 2019, 20:02
#3
Şekil olarak güzel duruyor,
4 valf olayida güzel
Yurur ağirlik 250 evo ayarinda,max 135-140 kg olabilirdi
Su veya Yağ soğutma sistemi eklenebilirdi,
Zira,konsept olarak kucuk hacim seyahat tarzi.
-
03 Haziran 2019, 18:33
#4
Bir rx3i evo kullanıcısı olarak rx1 için yeni bir sayfa hakkıyla
açılması bizleri gerçekten çok sevindirdi Bu motosikletin de gereken ilgi ve alakayı göreceğinden adım gibi eminim.
-
05 Haziran 2019, 00:48
#5
Bugün bayram deyip tüm akrabaları dostları tek tek gezdim. Hepsi bayıldı motora :D hayırlı bayramlar
-
05 Haziran 2019, 13:03
#6
Hayırlı olsun. Titreşim ne seviyede ve neresinde var? Top speed ne kadar?
-
09 Haziran 2019, 15:05
#7
Benim daha bir top speed denemem olmadı, ama bir videoda 120 ye yakın rakamlar gördüm. titreşim konusunda da kullandıkça bilgi aktarırım.Suan icin 6-7 bin devirlerde geziniyorum ve titreşim konusunda hiçbir şikayetim yok
-
09 Haziran 2019, 22:36
#8
Norton722 hocam titreşim 7000-7500 den sonra hissettirmeye başlıyor, peglerden (çoğunlukla peglerden) ve ayrıca gidondan geliyor.
AYG_OwH, ben yakıt tüketimi olarak 2.25-2.50 civarlarında görüyorum siz ne gördünüz ?
-
12 Haziran 2019, 20:44
#9
Sizin kadar düşük değerler görmesem de 3ün altında , çok verimli kullandığımı da söyleyemem
-
14 Haziran 2019, 11:39
#10
RX1 kullanıcılar ve benim gibi araştıranlar için konunun biraz daha aktif olması harika olacaktır. Fiyatı cezbediyor, dün yerinde gördüm inceledim, çokta beğendim açıkcası. Kullanıcılar memnuniyet seviyesini merak ediyorum, saygılar.
-
14 Haziran 2019, 12:47
#11
125 cc ile 120 km saat hız iyi vallaha.
Boşuna almışız " 650 cc " lik makina yı .
-
17 Haziran 2019, 18:34
#12
Hocam yokuş aşağı rüzgar arkadan fena gidiyor be :D
-
Herkese Merhabalar,
Motoru Motobike 2020'de almayı düşünüyorum. Kullananlar yorum yapabilir mi ? Kronik sorunu var mıdır ? İstanbul şehir içi üzer mi bizi. Teşekkürler
-
Kardeşim ben işimden dolayı çok fazla çeşit motor kullanıyorum sürekli.Bu motoru kullanmaktan çok zevk alıyorum istanbuldayım.tam bir fiyat performans motoru.Bir yamaha da nekadar sorun yaşadıysam bundada aynı azlıkda sorun var.kronik bir sorunu yok.eğer hızla işin yoksa harika motor.
-
Merhaba, iyi forumlar bu motora 200-250CC yükseltme düşünüyorum hangi motorun parçaları uyar? istediğim hacimde 200-250cc arası mondial parçası bulamadım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)