hocam zincirimi sürekli yağlarım, dediğiniz mantıklı olabilir; çünkü bu yağ kokusu 6 ay gibi bir süredir oluyor belki biraz daha fazla... motoru ilk çalıştırdığımda oluyor sonrasında kesiliyor yağ durumunu da kontrol ediyorum hiç eksilme yok, servise gidince bu durumu onlara da söyleyeceğim şimdiye kadar bir problem yaşamadım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
hocam yağ sızdırma veya yağda elsilme olsaydı dakika durmazdım ama şimdiye kadar problem yaşamadığım için gitmedim servise
yağ kokusu egzozdan mı geliyor yoksa motor bloğundan mı? Yağ eksilmesi için zaten çok ciddi bir kaçak olması lazım.
Eğer egzozdansa ve ilk çalışmada gelip sonra kesiliyorsa sübap lastiklerinizden yanma odasına az miktarda yağ sızıyor olabilir, buda tamiri mümkün bir durum.
Motor bloğundan geliyorsa kesinlikle üst kapak ve külbütör kapağını iyice inceleyin oradan sızan yağ egzoz üzerine gelip yanıyor olabilir.
Egzozun tamamınada iyice bakmak lazım üzerine her hangi bir yerden yağ sıçramış mı var ise mutlaka görürsünüz.
Merhaba, xpulse 200 4v kullanıcısıyım, elimde GP kompozit füme uzun tur camı mevcut, çok az kullanıldı, çiziksiz, ( kısa cam aldığımda kullanılmıyor, bağlantı parçaları yeni camın poşetiyle açılmamış duruyor) ilgilenen arkadaşlar iletişime geçebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:56 ----------
Ayrıca yeni model PRO ların elcik korumalarından almak istiyorum elinde olan, yada nereden bulabilirim bilen yardımcı olabilirmi?
Elimde 4v lerin orijinal elcik korumaları ve aşağıdaki linkteki elcik korumalardan mevcut her ikiside sıfır ayarında takas da yapabiliriz düşünenler iletişime geçebilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
https://images.app.goo.gl/EUerx9TDE8HAUo8YA
servis bakım ücretleri ne kadar söyleyebilecek arkadaşlar var mı ?
Merak edenler için, servise götürdüm bilgisayara bağladılar toplam işlem 5dk sürdü. "Fabrikada yapılan kalibrasyonda sıkıntı vardı, tekrar sıkıntı yapabilir yaparsa getirin düzeltelim" dendi. Hafif gaz açma ve kapamalarda farkedilir derecede bir yumuşama olduğunu daha servisten çıkarken farkettim. Motoru çalıştırırkenki yüksek rölanti devri düzeldi. Hala en az 3.3 yakıyor.
Ancak yaklaşık 1.5 - 2 haftadır motoru soğukken çalıştırdığımda 5000-6000 devire çıkma olayı tekrar başladı. Servise yarın gideceğim.
2 haftadır bu problemi yüksek devire geldiğini gördüğümde motoru kapatıp açarak çözüyorum. 2-3 kere kapatıp açınca rölantisi düşüyor anlamadım ben de :D
Bu arada motorun aynaları arabaların aynalarıyla aynı hizadaydı aralardan geçerken sürekli ayna tıklatıyordum.
Gidon yükseltme ve süspansiyon yükseltme kiti taktım.
Artık ayna tıklatmıyorum, gidonun altında kalıyor.
Ayrıca görünüş olarak bence harika oldu tavsiye ederim.
Boyum 1.83 cm, 2 günlük alışma sürecinden sonra çok memnunum 1.80 cm üstüne tavsiye ederim.
Merhaba, gidon yükseltme bendede var arazide çok faydasını gördüm hakimiyeti arttırıyor.
Servise gitme tecrubeniz benim için önemli, rölanti problemini yaşayıp serviste ayar yaptırıp aynı sizin gibi bir süre sonra tekrar yaşayan bir çok insan var, bence motorun harita ayarları kullanıcı bir süre kullandıktan sonra kullanım şekline göre kendini ayarlıyor ve rölanti problemide buna bağlı olarak yaşanıyor.
Şu rölanti problemini çözsek çok tatlı olacak neyse, yüksek çalışması çalışmamasından iyidir
Hero Xpulse
Herkese selamlar,
Foruma yeni katılıyorum.
İlk defa motosiklet aldım bu ayın başında. Daha 30 km kullanmadan ön fren kaliperi çıktı yerinden.
2 kez sert fren yaptım 3. De fren yoktu motorda.
Bu olay Hero ve Elmacıoğlu/Ankara motors güvenimi sarstı yolda frensiz kaldım.
Hatalı montaj mı dersiniz civata mı kesti dersiniz bilemiyorum. Fikir almak için geldim.
https://share.icloud.com/photos/046H...PxWq0uYvgFoyog
Sağolun hocam, eğer Hero’nun işçiliği böyleyse işimiz var bu motorla
Turcamı satılmıştır.
Merhaba, 3 aylık Xpulse yolculuğumun sonuna geldim. Evden çalışıyordum,İş değiştirdim ve her gün git gel 50 km full otoban yapıyorum ve Xpulse zayıf kalıyor. 700 km. Hala rodajdayım ve 65'i geçmiyorum. Otobanda emniyetten fıtı fıtı gidiyorum ama tehlike arz ediyor.
Yeni motor aldım, Xpulse satılık. Buradan da yazayım dedim. 700 km oldu 5 Subat'tan beri. Bugün Önder Motor'a gideceğim rodaj bakımına.
Şahane rodaj yaptım her zamanki titizliğimle.. Şu ekstraları Önder Motor'da taktırdım:
Gidon yükseltici, orta sehpa, koruma takozları, ön arka konfor sele,NC750X aynaları.
110'a bırakmayı düşünüyorum..
Otoyollarda, bölünmüş yollarda devamlı olarak, motoru zorlamadan gittiğiniz en yüksek hız nedir? Çok da hızlı gitmek amacım yok ama iki kamyon arasında kaldığımda uzaklaşabilir miyim?
Aslında motoru kullanmak istediğim yerler asfalt köy yolları, stabilize yollar ama buralara gitmek için arada 100-200km trafiğin hızlı aktığı yollardan gideceğimden pulsar n250, tvs rtr 200 falan mı alsam diyorum. Gönlüm xpulse diyor o bir gerçek ama 125cc cubla dağda bayırda yaptığım delilikleri nakedla yapma konusunda kendime güvenirken otoyolda xpulse ile yapmak beni korkutuyor. Böyle bir ikilemde kalanınız olmuş muydu, sizin öneriniz nedir?
90-100 ile rahat aktığımı hissediyorum, bence problem olmaz.
Arkadaşlar herkese merhaba, 2 adet Hero Xpulse 200 4v Pro alarak aranıza katıldım.
Rodaj konusunda tavsiyeniz nedir?
Bir de iki motordada gidonun sol elcik bölümü yarım santim ilerde duruyor gibi. Giderken gidonların düz durmadığını hissediyorum. Düzelmeye çalıştığımda motor zaten sola yöneliyor. İki motordada durum böyle. Başına gelen oldu mu?
Gidon hafif sağa dönük demek istiyorsunuz galiba. Gidon dönmesi genelde motor sert bir şekilde yere düştüğünde olur. Ancak benim msx-125te sıfır aldığımda hafif dönüktü gidonu. Usta biraz uğraştı ayarladı düzeldi. Eğer yere düşmeyle olsaydı tekere tekme atarak düzeltebilirsiniz derdim. Ama büyük ihtimalle sizde ufak bir ayar problemi var. Bence rodaj bakımına kadar idare edin. Rodaj bakımında baktırırsınız. Bu arada zincir sağ-sol ayarı yanlışsa yani arka teker yan duruyorsa da gidon yan durabilir. Bu kendiniz kontrol edebileceğiniz bir şey.
Hocam cevap için teşekkür ederim.
Gidon mu yamuk başka bir şey bilmiyorum ama kullanırken beni kasıyor. Rodaj 350 km oldu motoru o kadar çok sevdim ki 2 günde 350 km yapmışım. 500 de gidip servise soracağım. Sıfır motor olduğu için ücretsiz yaparlar mı acaba. Motor da düşme vs çizik yok
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)