Krank, piston sekman ne varsa dağılmış motorda.. 1638 TL çekici parası ödedim. Motor 13 bin kilometrede, fabrikadaki ustalar bu problemi kullanıcı hatası olarak yorumlamış ve garantiye sokmama kararı almış. Sebep olarak da 5. viteste yüksek devirde giderken sürekli gazı ver bırak ver bırak yapılmasıyla bu durum oluşmuş diyorlar dalga geçer gibi. Motor zaten 90'ı geçene kadar canı*çıkıyor, zorlamayalım diye 70-80 arası kullanıyoruz. 5. viteste ne kadar bir ver bırak yapmış olabilirim anlamıyorum.
Şikayetvar'a yazacağım ve fabrikayla kendim iletişime geçeceğim. 13 bin kilometrede bir motorun servisten çıktıktan hemen bir sonraki günde alt motorda neyi varsa dağılıyor, ve bunun sebebi 5. viteste gazı*ver bırak yapmak oluyor öyle mi? Yok öyle bir dünya...
Ben anlamadım gerçekten, artık motosiklet kullanmayı bilmediğime neredeyse emin olacağım...
Teşekkür ederim, zamanında açtığım konulardaki tüm motorları listemden sildim. Ucuz etin yahnisi gerçekten de yavan oluyormuş, 25 yaşımda şunlarla uğraşmaktan saçlarım beyazladı.. Şu iki motordan da kurtulabilirsem ilk işim alabildiğim en yeni model herhangi bir Honda veya Yamaha almak olacak..
Bu süreçte de benim bu markaya karşı nasıl bir aksiyon almam gerek tam emin değilim. Benzer bir durum tecrübe etmiş varsa yönlendirebilir mi? Teşekkürler..
Üyelerimizden @ufoz birilerini tanıyordur belki? Daha önce servis ve ilgiden çok memnun kaldığına dair pek çok mesajını hatırlıyorum...
Tekrar geçmiş olsun. Bence servisten çıktıktan 1 gün sonrası olması sebebiyle fabrikanın sandık motor değişimi yapması lazım. Belki servise yazan bir durum olacağı için sizin fabrika ile direkt konuşmanızda fayda var.
@Khaira geçmiş olsun.
İlk problemde hangi servise gittin. Bilgi verebilirsen sevinirim.
Özeldende verebileceğin tüm bilgiler ve şase numarasını gönderirsen ben bir temasa geçeyim heroyla.
Çünkü bu işte bir terslik var görünüyor.
@Khaira Büyük geçmiş olsun.
Servisten hemen sonra böyle bir şey olması düşündürücü.
Sürekli gaz ver bıraktan dolayı motorun dağıldığı açıklaması da iyiymiş...
Bajaj da Hero da kötü motorlar değil aslında ama kötü servisler ve kalitesiz satış sonrası hizmetler her şeyi bitiriyor.
Hero'nun bu işe el atıp yardımcı olacağına inanıyorum. Servis bir şekilde başından atmaya, kendi hatasını ört bas etmeye çalışmış gibi duruyor.
Olay büyür de iyice duyulursa Hero da kendi imajını zedelemek istemeyecektir sonuçta.
Canı gönülden bir an önce sorunun çözüme kavuşmasını dilerim.
Ufuk Bey çok teşekkür ederim, hemen özelden ulaşıyorum.
İlk problemimde önce Önder Motor’u aradım, fazla yoğunluktan ötürü 1 haftadan önce bakamayacaklarını söylediler ve başka servise yönlendirdiler. Facebook gruplarında önerilen Maltepe bölgesindeki “Güney Motors’a” gittim. İlk problemden itibaren benimle Efehan Usta ilgilendi.
Herkese destekleri için teşekkür ederim. Şikayetvar’a uzunca ilk problemden itibaren yaşadığım süreci yazdım, info@heromotor.com.tr adresine de mail gönderdim. Dönüş bekliyorum, güncellemeleri buradan da paylaşacağım.
Ruhsat bilgilerini aldım.
Yarın Ceo'yu ararım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------
@Khaira,
Az önce Hero Motor Türkiye yönetiminden mesaj geldi.
Yapılması gereken ne varsa garanti kapsamında halledileceğini teyit ettiler.
Motorunu, Önder Motor Kısıklı servisine getirmeni bekliyorlar.
Herkese merhaba. Ufuk abinin de belirttiği üzere bugün sabah 9.30’da Hero Motor beni aradı. Güney Motors adlı servisin sisteme hiçbir arıza talebi girmediğini, garanti talebi oluşturmadığını söylediler. Hero Motor’dan Hüma Hanım, sürecin birebir takibinde olacağını söyledi ve motorumu Önder Motor’a götüreceğim konusunda anlaştık. Önder Motor gerekli süreci yönetecek.
Bu süreçte bu kadar hızlı sonuç almamda sayın @ufoz Ufuk abiye teşekkürlerimi iletiyorum. Özellikle bu tarz problemlerde adı sanı duyulmuş, bilindik servislerle problemleri halletmek en önemli adımmış. Hero yetkililerine de güzel ilgi alakaları için teşekkürlerimi iletiyorum.
Serviste bir sıkıntı olduğu belliydi zaten; Hero'yu böyle bilmiyoruz...
(Büyük ihtimal kendi işlemlerinden sonra motor dağılınca sorumluluk kendilerine yüklenecek diye böyle saçmalamışlar. Bu kadar masraflı bir sıkıntı çıktığı zaman bu kadar kolay kurtulmak mümkün mü yahu? İnsanın aklı almıyor...)
Umarım bir aksaklık çıkmadan problemin garantiden halledilecek, ki bana verilen teyide göre öyle olacak görünüyor.
Çekici için bazı kredi kartlarının yılda iki kez ücretsiz çekici hizmeti var.
En azından YKB World Gold kartın bu hizmeti sağladığını biliyorum çünkü kullandım.
Keza yine trafik sigortanda bunu sağlıyor olabilir.
Her ikisinide arayıp sormanda fayda var.
Güney Motors'a bir kere gitmiştim bakım için, işlerini gayet iyi yapıyor izlenimi vermişlerdi. İnternetteki yorumları da iyi aslında ama artık Önder Motor'dan şaşmam benim Xpulse için.
krank kırmanın 5. viteste gaz ver bırak yapmanın sebep olmasıda güzel bir bahaneymiş yani... sorunun çözülmesine sevindim.
Bir süredir işe gidip gelmeye ucuz ve "ay aman düştü orası burası kırıldı parçalar ateş pahası" endişesi yaratmayacak bir ikinci motor bakıyordum. SYM - Kymco gibi kaliteli ve hesaplı scooterlara yönelmiştim ama ikinci motor da olsa yine vitesli motor kullanmak istiyordum, daha iyi bir sürücü olmak, yüksek motordan çekinmemek istiyordum. Bu Cumartesi gittim mavi siyahından bir tane yapıştırdım. Haftaya teslim edilecek. Herkese iyi sürüşler.
XPulse 2V whatsapp grubumuza katılabilirsiniz. 05064662929
https://chat.whatsapp.com/INuJqBUkkHh6NTTRZMyUgj
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:40 ----------
Xpulse 2V whatsapp grubumuza katılabilirsiniz. 05064662929
https://chat.whatsapp.com/INuJqBUkkHh6NTTRZMyUgj
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:45 ----------
Xpulse 2V whatsapp grubumuza katılabilirsiniz. 05064662929
https://chat.whatsapp.com/INuJqBUkkHh6NTTRZMyUgj
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:48 ----------
Teşekkürler. Güzel bilgi.
Selamlar herkese yıllardır ertelediğim adımı atabildim ve ilk motorumu aldım sonunda umarım pişman olmam 15 günde 500 km oldu bile
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:58 ----------
https://uploadnow.io/f/CRDcTJ9
Xpulse 2V whatsapp grubumuza katılabilirsiniz. 05064662929
https://chat.whatsapp.com/INuJqBUkkHh6NTTRZMyUgj
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------
Hayırlı olsun🤲
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:06 ----------
Teşekkürler🤲 güzel bilgi👏
Xpulse 2V whatsapp grubumuza katılabilirsiniz. 05064662929
https://chat.whatsapp.com/INuJqBUkkHh6NTTRZMyUgj
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
Ankara whatsapp xpulse grubu olarak biz en çok moto19 Murat ustayı ve Alfa motoru beğendik.
Benimle irtibata geçerseniz, isterseniz Ankara Xpulse whatsapp grubumuza dahil olabilirsiniz. 05064662929
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)