Kapak acildiysadan kastınız? Kapağı açmadı usta. Temizlik yapmak gerekiyor diye biliyorum ama bu yağ kapasitesini etkiliyor mu? Azaltmak istesem neye göre azaltacagim? Yağ çubuğu normal gösteriyor.
Kapak acildiysadan kastınız? Kapağı açmadı usta. Temizlik yapmak gerekiyor diye biliyorum ama bu yağ kapasitesini etkiliyor mu? Azaltmak istesem neye göre azaltacagim? Yağ çubuğu normal gösteriyor.
Arkadaşlar selam hepinize, 3000 bakımı sonrası bir not düşeyim istedim; hatırlayan vardır belki, 35-55 km arası el bırakınca kafa sallama vardı. Ayrıca burada bahsetmediğim sabit devirde giderken ufaktan gaz ver bırak tarzı bir his de vardı. İkisinden de bahsettim serviste, ikisi ile ilgili sadece nasihat alabildim. Zaten ustası da değişmiş 1 aylık yeni ustaları ile muhatap olduk, o da canı sağolsun yağı değiştir, zinciri yağla tamam hesabı bir "periodik bakım" yaptı, oldu bitti. Hayır bu bahsettiklerim aslında sorun değil, hiç önemli de değil ama şunu anladım Heronun servisleri de şanzıman dağılmadan motor kilitlemeden "hmm bunda bir sorun var" diyebilecek yetenekte asla değiller...Bir dahakine gezici servise denk getireceğim...
300 TL ödedim 1 lt yağ için, olay bundan ibaret ...
Motora gelince; hergün daha bir hoşuma gidiyor...Benim her ihtiyacıma cevap veriyor...Artık sağlamlığı konusunda da çok güvenir oldum. Her yönüyle eldiven gibi motor. Bugün Fethiye gidiş dönüşü, kah hızıyla (düzde 122 görebiliyor) kah viraj performansıyla, yokuşlardaki torkuyla ciddi keyif verdi yine bana...Çok motor için "bu artık son motorum" demiş ve 3 ay sonra satmışımdır, bu öyle değil. Bakın bende zamanında sıfır africa da vardı. Diskler ve jant milleri 3 yağmur 3 yıkamadan sonra pas lekesi yapmaya başlamıştı, bu garibanın ege yağmurlarında üstü hep açıktı marttan beri, tek pas yok...Sadece disk vs değil hiç bir yerinde pas yok.
Yakıt konusuna gelince; 4.2 gibi yaktırdıktan sonra az yavaş deyip daha insani kullandım bir depo boyunca, ama öyle tasarruf yapayım diye değil (ki yapamam onu) motora yazık gibisinden, ve 335 km de 10.5 lt yaktı, yani 3.1 lt/100 km gibi ..🙂...Ama ondan sonraki depo, ki Fethiye gidiş gelişine denk geldi, sürekli tapagaz kullandım yine, öyleki inişlerde alet 130 lara gelip devir kesiciyi yoklayarak gidiyor, ben gaz kolunu daha da büküyorum..🙂...Ve yaklaşık 200 km bu şekilde "öl lan artık öl" şeklinde bir muamele ye istinaden doğal olarak içti gariban, 4 e çıkmıştır yine. Yakıt sarfiyatı aralığı artık kesinleşti. İşkence modunda 4.2 , rodaj modunda 2.2, ortalaması da (dip gaz ve redline azaltarak) 3.1-3.3 gibi...
Editlemedim k.bakmayın, kalın sağlıcakla...
Alaka olmayabilir ama kendi motorumda başıma gelen ve sorunu tesadüfen çözdüğümüz bu konudan bahsetmek istiyorum. Birkaç bin km.dir bende de 4-5 ile 5-6000 devir aralığında sabit gazda sürmeye kalktığımda anlık gaz kesiyormuş gibi oluyordu. Elektrikten, bujiden, zincirden birçok şeyden şüphelendik. Henüz hiç bir adım atmamışken sıkıntılı olan debriyaj üst merkezimi tamir ettirdim, debriyaj telimi yeniledim ve debriyaj ayarı yaptırdım. Ne alaka bilmiyorum ama sıkıntı bir anda bitti.
Benimki daha farklı sanırım, bende hangi viteste olursam olayım 4 ile 5 ve 5 ile 6000 devir arasında anlık gaz kesme, anlık sanki debriyaja basma gibi his vardı. )Gaz açtığımda ya da kapadığımda sıkıntı yoktu ama gazı sabit tuttuğumda bu devirler arasında problem yaşıyordum.
Bende hiç kendi kendine ara gaz verme olmadı.
Gaz teli gerginse gidonun dönüş yönüne göre gaz artıp azalabilir. Kontrol etmekte fayda var.
Arkadaşlar gidon yükseltme alacağım ama hangisi daha uygun olur kestiremedim.
Knmaster, kadir akyüz, gp kompozit. Hangisini alsam sizce?
Şu an elinde motosiklet olan bayii bilen varsa haber verebilir mi
Geçen hafta başı gözlüğe takılan kamcalı polaroid güneş gözlüğü zımbırtısı kırınca, üstünede gözlüğe takılan mıknatıslı polaroid güneş gözlüğü zımbırtısının çerçevesinin çatladığını görünce kaldım güneş gözlüksüz.
Öncelikle söyleyeyim.
Kaskımda güneş vizörü olduğunu unuttum
Tabi durum böyle olunca geçen hafta hep sakin kullandım motoru
Tabi ön dişlide bir diş büyük.
Şehir içinde olduğum için, sollamalar hariç, en fazla 90 yetiyor. Motorda bağırmıyor.
Dün fulledim tekrar depoyu.
İki fulleme arasında 254 km yol yapmışım.
6.35 lt yakıt alarak tekrar fulledim.
Tam tamına 2.5 lt / 100km şeklinde sarfiyatım olmuş.
Lastikler winter grip 2.
Bu lastikler hem biraz hız keser hemde fazla yakmaya sebep olur.
Demekki fabrikasyon Pirelli Angel City leri taksam 2.30 - 2.35 aralığına kadar ineceğim.
Neyse, bu arada mıknatıslı polaroid zımbırtıyı sipariş etmiştim ve bugün teslim edeceklerdi. Nasıl olduysa cumaya ertelendi.
Ama güneş vizörüm varmışya. Tasarrufa gerek yok artık
abi, güneş gözlüğünüzün bir fotoğrafını ekleyin belki bende alırım aynı gözlükten; kullandığım kaskta güneş vizörüm yok güneş vizörlü kasklar polarize ve uv filtreli olmadığından ve kasklardaki güneş vizörlerinin şeklini beğenmediğimden kask içerisinde vizör sevmiyorum eğer iyi bir güneş gözlüğü ise ve uygun fiyata satılıyorsa bizde alalım... ben renkli camlı(aynalı kırmızı, aynalı yeşil, aynalı gri, aynalı sarı) ve metal çerçeveli 2000 tl nin altında çok aradım ama bulamadım var ise tavsiyeniz onu da alabilirim...
Gözlükçü güneş gözlüğü parçasını bulamamış.
Kendince kesip biçip benim çerçeveye uyarlamaya çalışmış ama oda olmamış.
Hemen düşüveriyor. Mıknatıslar tam oturmuyor.
Kendi eski çerçevemin camlarını değiştirdim.
Mevcut eski güneş gözlüğü parçasının çatlayan yerini az bir japon yapıştırıyla sabitleyip
kullanacağım.
Bu arada uydurmaya çalıştığı koyu cam polaroid değil.
Benim eski cam polaroid. Fakat artık üretilmiyormuş bu cam ve çerçeve.
Gözlükçüye gidip bakman gerek. Neredeyse en ücradaki hepsinde var artık.
Mutlaka güneşte dene.
Güvenlik konusunda sıkıntı yaratabilir ama, güneş vizörü büyük nimet. Güneş gözlüğü takmaya uğraşmaya gerek kalmıyor.
Arkadaşlar bu hero xpulse 200 t modeli türkiye ne zmn gelecek bilenler varmi
Bu motorun vites göstergesinin durağan haldeyken kaçıncı viteste olduğunu göstermemesi eksiklik bence.
Kullanıma bağlı olarak ışıklarda veya ilk çalıştırma anında sinir harbi yaşadığım oldu/oluyor.
Şahsi kanaatim getirmeyecekleri yönünde.
Araya iki yıllık boşluk koyunca rakipler bu boşluğu başka modellerle doldurdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------
İlk başta sinir bozucu gibi gelsede aslında ben olumlu buluyorum.
Çünkü sürekli ekrana bakıp durmak dikkat dağıtıcı bir durum.
Belli bir zaman sonra motorun sesinden hangi viteste olduğunuzu anlamaya başlıyorsunuz.
Mesela benim motorda ön dişli büyük olduğu için 4. ve 5. vitesleri zaten göstermiyor.
Çok ihtiyaç varsa devir ve hızdan hangi viteste olduğunu anlıyorsun.
Boşta zaten motor hareketlide hareketsizde olsa göstergede "N" görünüyor.
Selam millet, motoru yeni aldım Bursadan aranıza katılıyorum.
https://hizliresim.com/97ubfw2
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)