Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #641
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Garantiden komple şanzıman ve egzantrik zincir gergisi değişimi.

    Kasım ayında bakım için Önder Motora gittiğimde 5. vitesten gelen hafif sesi belirtmiştim.
    Tecrübe sürüşünden sonra, şanzımandan 5. viteste ses geldiği, 3 ve 4 tede zayıf olsada ses olduğunu söylediler.

    Bu sesin sürüşe engel teşkil etmeyeceği, fakat ben dere tepe gezdiğim için arazide bir sorun yaşamamam ve
    kafamın rahatsız etmesi için şanzımanı bir sonraki bakımda komple garantiden değişeceklerini söylediler.

    Aralık son haftası servis benimle temasa geçerek,

    Ellerindeki kullanım verisine göre, muhtemelen yağ değişim zamanımın geldiğini,
    Eğer yağ değişimim geldiyse ocağın ilk haftası servisin müsait olduğunu ve hem şanzıman değişimi hemde bakımı
    yapabileceklerini söylediler.

    4.ocak çarşamba Xpulsı Önder Motora bıraktım.
    6.Ocak cuma sabahı motorun hazır olduğunu belirten telefonu alınca servise gidip motoru aldım.
    Bu işlem sırasında ön dişliyi 13t den 14t ye yükselttim.

    Ertesi hafta hafif bir sürtme sesiyle karşılaştımki bu ses daha önce yoktu.
    Birde zaman zaman soğukken egzantrik zincirimden ses geliyordu ve ben bunu servise söylemeyi unutmuştum.
    Sesin 14t dişlinin hazneye sürtmesinden kaynaklandığını düşünmekteydim.

    16.ocak pazartesi günü servise giderek durumu ilettim.
    Tecrübe sürüşünün ardından 14t dişli, zincir kontrol edildi.
    Fakat sesin zincirden değil, %75 oranında bitmiş olan arka fren balatasından geldiği ortaya çıktı.
    Zincir gergisinin sorunlu olduğu görülünce garantiden yenisiyle değiştirildi.

    Biten fren balatam Nissin markaydı. Balata oldukça kaliteli. Fakat benim kullanım güzergahlarımda oldukça
    fazla arka fren kullanmak zorunda kalıyorum. Artçı yok, arkada yük yok, ben 60kg olunca Winter Grip 2 de kullansam
    zaman zaman arka teker kitlenmesi yaşayabiliyorum.
    Daha önce İnazumada da benzer sorunları yaşamış ve EBC organik fren balatasıyla sorunu çözmüştüm.
    Bu nedenle orjinal Nissin yerine EBC organic fren balatası taktırdım.

    Her seferinde bir sorundan bahsettiğimde, ikinci kez söylememe bile gerek kalmadan garanti prosedürünü uygulayan
    Hero ve Önder Motora teşekkürler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    14t ön dişliye gelince...
    (orjinal dişli 13t dir)

    Artık 1.000 devir civarında daha düşük bir devirle aynı hızlara çıkabiliyorum.
    13t ile 7500 devir civarında 100 km/s hızla giderken,
    14t ile 6000-6500 devir aralığında 100 km/s hıza ulaşabiliyorum.
    Birinci viteste kalkışlarda bir fark yok.
    Bu muhtemelen artçısız kulanmak ve benim hafif olmamdan kaynaklanıyor.

    Son hız testi yapmadım.
    Esasen son hızın artması gibi bir istek ve beklentimde yok.

    Şu anda vites aralıklarım biraz daha uzadı.
    Bu özellikle piyer loti gibi yokuşlarda eskiden 1.vites yetmeyince
    2.vitese atma, ama sonra 2 yüksek gelince tekrar bire inme problemini
    ortadan kaldırdı.

    Daha sessiz, sakin bir motor sesi duyuyorum.
    En hoşuma gidende bu.

    14t dişli kullanınca tek bir sıkıntı ortaya çıkıyor ki bana göre problem değil.
    Vites göstergesi 1 ve 2.vitesleri gösteriyor.
    3.vites biraz hızlanmadan sonra gösteriliyor.
    4.vitesi ekranda görmek için epey hızlanmak gerekiyor.
    5.vitesi görmek için baya hızlı gitmek gerek.

    Bunun nedeni Xpulseda vites göstergesi bildik türden bir müşürle değil,
    motor devri, hızı gibi değerlerin kontrolüyle gösteriliyor olmasından kaynaklanıyor.

    Henüz pek yol yapmadığım için yakıt arttımı/azaldımı bir şey söylemem mümkün değil.

    Genel olarak 14t dişli beklentilerimi karşıladı.
    Motor oldukça rahatladı diyebilirim.
    espresso, AzÇok, tommygun ve 4 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #642
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Hayırlı olsun Ufuk bey, güzel bakım olmuş güle güle kullanın.
    Önder motorada ayrıca teşekkürler.
    Araçlarına böyle sahip çıkmaları gerçekten çok güzel birşey.
    ufoz ve zihnigonen bunu beğendiler.

  3. #643

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Ben hala gezici servisi bekliyorum. Sanirim yaza kadar çıkmayacaklar. En azindan bahara kadar. Buradaki yeni bayiye goturucem boyle giderse. Hayırlısı artık.

  4. #644
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı smtzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hala gezici servisi bekliyorum. Sanirim yaza kadar çıkmayacaklar. En azindan bahara kadar. Buradaki yeni bayiye goturucem boyle giderse. Hayırlısı artık.
    Gezici servis muhtemelen yaza doğru çıkar.
    Bence oradaki servise gidip Castrol Power 1 , Release Poweer (yarı sentetik), 10w40 yağ değişimi yaptırın derim.

  5. #645

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Yaptiracam. 500km bakımı ne gerekiyorsa yapsinlar artik. Nasip 2000 bakimina denk gelir belki gezici servis. Söylediğiniz yag standart 500 bakiminda koyulan yağ mı? Yoksa ozellikle bu yağı mi istemek gerekir?
    ufoz bunu beğendi.

  6. #646
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı smtzturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptiracam. 500km bakımı ne gerekiyorsa yapsinlar artik. Nasip 2000 bakimina denk gelir belki gezici servis. Söylediğiniz yag standart 500 bakiminda koyulan yağ mı? Yoksa ozellikle bu yağı mi istemek gerekir?
    Önder Motor Xpulse motorlara yarı sentetik yağ önermekte.
    Benim motora rodaj yağ değişiminde vitesli motordan anlamayan bir servis Mineral yağ koymuştu.
    İçime sinmemişti. Bende Önder Motoru aradım.
    "Kısa süre veya acil durumda kullanmakla bir sorun olmaz ama uzun vade kullanımda sorun yaşarsınız.
    Hemen gelin yağı değiştirelim demişlerdi"
    O ara Shellin yarı sentetik 10w40 yağını kullanıyorlardı.
    Sonraki tüm yağ değişimlerinde Castrol Power1, Release Power, 10w40 yarı sentetik yağ kullandılar.

    Ben yazın tur sırasında Nazilli fabrikada da yağ değiştim.
    Oradada Castrol Power 1, Release Power, 10w40 yağ kullandılar.

    İçinizin rahat etmesini istiyorsanız fabrikayı veya Önder Motoru arayıp sorun.
    Kafanız rahat eder.

  7. #647

    Üyelik
    10 Mayıs 2019
    Cok teşekkürler

  8. #648
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Selamlar, 23 ü itibarıyle 2022 Tenere700 ümü satarak X-pulse 200 4v aldım. Aslında bundan iki sene öncede kaporasını yatırdığım halde (2V idi) aile baskısına dayanamayıp vazgeçerek Japona (2017 Rally) yönelmiştim. Araya bir Vstrom 650 ve Pcx te girdi ama en nihayetinde "küçülme, ekonomikleşme" isteğim doğrultusunda çıktığım noktaya geri dönmüş oldum.
    40 yılı aşkın motor hayatımda 25 e yakın motorum oldu, her hacim ve türden motorlar. Dolayısıyla her yeni motora hem sevgiyle ve hem de beklentiyle bakmayı öğrendiğimi düşünüyorum. Çok uzatmadan X-pulse ye dönecek olursak; neden seçtim? Öncelikle Honda geçmişi var, Çinli -ki bir iki tecrübem oldu- değil, enduro-cross tarzında, parçası ucuz, servisi hep methediliyor ve yakınımda var, az yakıyor, stok ekipmanları kaliteli ve ayrıca marka da kendini ispatladı güven veriyor. Alternatif olabilecek sadece Bajajın 200-250 likleri vardı ama bölgede bayi ve servisi yok, dolayısıyla gidip bakmadım bile. Sonuç itibarıyle direk Hero da karar kıldım diyebilirim. Şuan sadece 200 km de ve rodajına devam ediyorum. Ama cidden çok hoşuma gitti. Öyleki neredeyse kusur bulamıyorum (oysa illaki var). Aslında bu kadar beğenmemde yakıtın önemi büyük. Fethiye'de depoyu fulledikten sonra ilçeme gelişim, turlamam vs derken 163 km yol yapmışım 2.yakıtı alıncaya kadar. Bu süre zarfında yakıt göstergesi hiç düşmedi. Sürekli full de kaldı ve ben dedimki "işte düzgün ölçmeyen bir sensörle başladık olaya" ve buna istinaden benzin almak istedim, hani belki de çok az kalacak depoda haberim olmadan. Yok göstergede biraz hata payı var belki ama depo cidden doluymuş ..3.6 lt yi neredeyse taşırarak doldurdu pompadaki arkadaş. Zaten tetiğe basmasıyla atması arasında 5 sn ya geçti ya geçmedi. . İşte orada tam o noktada aşk başladı. . Bu devirde 75 TL ye 165 km gidebilen bir motor. Ben 105 kg yim, PCX bile 3lt yi geçer benimle. Şu ana kadar hayatımda daha ekonomik bir motor asla olmadı. Tabi rodaj için itinalı kullanmamın devir yapmamamın etkisi büyük ama yine de göstergede bunu görmek çok güzel. Ayrıca rodajda motorlar henüz hiç aşınmamış olmalarından mütevellit daha çok yakarlar aslında, ona rağmen bu sonuç, 2.2 lt/100 km . Cidden çok güzel.
    Motora 4000 liralık aksesuar aldım, 42 lt kappa çanta, Gp den ön cam ve deflektör ayrıca gp arka çanta demiri. Aliexpressten jel kılıf geliyor. Sis farı bu sefer takmayacağım, aynaları çirkin ve bozuk gösteriyor, belki onları değiştiririm.
    Motorun tüm komponentleri kaliteli seçilmiş, lastiklerin metzeller olması bile ayrı bir güzellik enjeksiyon sanırım keihin (japon), Nissin frenler vs gayet güzel. Abs biraz geç kalıyor ve arka çabuk kilitliyor, sorun değil. Deparından, yokuş performansından çok memnun kaldım, 19 bg ve 17.5 nm (sanırım) gayet yeterli. Amortisörlerin hissi sert ama görevini tam yapıyor zira Rally mesela salıncak gibi sallanırdı durduğu yerde. Ayrıca bilen bilir Rally yüksektir ama oturunca çöküverir. Bu öyle değil, çökmüyor. Arazide bi tık daha sarsıntılı gidiyorsunuz ama tekerler inip inip çıkıyor, yoldan hiç ayrılmıyor. Ayrıca sert süspansiyon virajda daha makbul bildiğiniz üzere. Onu da çok beğendim. Göstergesi güzel ve tıkırtı vs yok şimdilik, içerik yeterli, vites geç kalıyor o kadar. Bir de ort.yakit gösterse tadından yenmezdi, olsun varsın.
    Titreşim sadece peglerde ve çok az. Gidonda- aynada yok, selede yok ama ben henüz 7000 devri hiç geçmedim, devamında olursada sorun değil bence.
    Şu an doğal olarak 200 km deyiz ve sorunsuzuz, 5000, 10000 sonra da umarım bu memnuniyet devam eder. Etmesede firmanın 5 yılık garantiye sadık olduğunu bilmek yetiyor. Bozulsa da sahip çıkılacak, güzel.
    Beğenmediğim şeyler;
    Vites aralıkları ya da ön arka dişli oranları biraz hatalı. Bir çabuk bitiyor son dişli de yetersiz. Bu haliyle 6 vites yapsa mis gibi olurmuş. Yinede arazi özellikli bir motor için torkun fazlalığı bg den daha iyidir. Kararları o yönde olmuş demekki.
    Plastik kalitesi kötü
    Finishler trimler zarif değil, montaj hataları mevcut
    Sele malzemesi kalitesiz ve çok sert.
    Aynalar kötü, hem malzeme hep bakış olarak.

    Şunu kabul etmek gerek, bir japon değil belki ama en yakın seçeneklerden. Altyapısı sağlam gibi hissettiriyor şimdiden. Ben de ikinci motor olarak lifan xplore ve rks titan da olmuştu, ikiside çabuk döküldü ve hazat mezat satıldılar. Bu asla öyle değil. Aslında bu motor sayesinde benim Hint motorları hakkındaki önyargım da yıkıldı diyebilirim. Umarım beraberliğimiz boyunca beni hep mutlu eder.
    Uzun yazdım editlemedim, kusura bakmayın.
    gurucuk, Mr.wind, Fatih Selçuk ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #649
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    5 yıl garanti değildi o, 2 yıl garanti + 3 yıl koşullu onarım hizmeti. Yani son 3 yıl aracın sadece garanti işçiliği ödenmesi.
    Biraz farklı yani. Yakıt ekonomisi ve dayanıklılık Hero'nun özeti. Güle güle kullanın.

  10. #650
    ahmetk. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Kymco X-Town CT250
    Bir çılgınlık yapıp PCX,imi satıp alayım diyorum bir xpulse.Daha önce iki kez Hero motor sıfır almışlığım olduğundan markadan yana güvenim tam fakat kafamda sorularda yok değil.Arazi bende seviyorum pcxle de olmuyor,bir yandan scooterin pratikliği,bagajı olması da avantaj.Çıkamadım işin içinden..

  11. #651
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Valla bana direk 5 yıl ve 50 bin km dediler. Hatta bir motorun 55 binde şanzımanını garanti kapsamında değiştirmişler. Çok teşekkür ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------

    Ahmet dostum, 2 kez PCX im oldu. PCX muhteşem bir motor, teknolojisi vs herşey üst seviye, hiç lafım yok PCX e. Lakin arada balığa gitmek istesen altına taş değer, hadi gözü kararttın gidiyorsun diyelim, çukur ve tümseklerde amortisör gezinme mesafesi çok az ve jantlar 13 olunca ızdıraba dönüşüyor, hem motor hem süren için. Aynı şekilde 2 kişi yine tak tak vurur arkadan. Asfalt şehir içi motoru sonuçta. Keşke bu sigorta vergi vs daha uygun olsa da hep ikinci motor olarak kalabilse, eş binse çocuklar binse ama artık maalesef. En kötü sigorta olmuş 850 TL vergide çıkar yıllık 500 filan, periodik bakımları var 6 ayda bir ki 300-500, muayenesi de cabası.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

    Servise gidip geldik, 600 e yaklaştık. Artık ufaktan basıyorum sıkıştırmadan, çok keyif alıyorum. Öncam, rüzgar deflektör, çanta ve demiri taktım, çok güzel oldu. Bir de jel kılıf gelince başka bir modifikasyon kalmıyor. Sis takmamaya kesin kararlıyım, farı çok iyi. Resim paylaşmak kolay olsaydı keşke ama yinede bir deneyelim bakalım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

    https://www.hizliresim.com/pma2uqb

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------

    Tadı damağımızda kaldıya neyse...
    retox70 ve freesea77 bunu beğendiler.

  12. #652
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V

  13. #653

    Üyelik
    24 Şubat 2016
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi bana da vstromu sattıracaksın en sonunda 😄 ben de bir süre ekonomikleşmeye doğru gitmek istiyorum, radarımda xpulse var. Heyecanlandırıyor...

  14. #654
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    2 önceki motorum 2007 Vstrom ABS idi. Aleti 100 binde aldım 103 te filan sattım. Giderken bana birde bozuk ABS beyni ve hediyesi olan 13 bin TL yi de bırakmıştı (geçen sene) ...Eğer bu seridense Xpulse almasanda sat derim, ne zaman patlayacağı belli olmayan bombalar gibiler. Daha yeniyse keyfin bilir ama ben sıfır v-strom parasına 2.el T7 almıştım sütten ağzım yandığı için. Eğer seninki 250 likse bende İnazuma vardı ve 200 kg lik hantallığını, en ufak sinyalinin bile dağlar ettiğini tecrübe etmiştim. Vstrom 250 aynı şase, aynı motor farklı ambalaj. Bence onuda sat gitsin. . Xpulse gariban dostu ve gariban görünümlü bir motor. Sana mekanik bir katır lazımsa al derim, dağa taşa vur gitsin. Tenereyi açığa koyarken kısa bir zeytin ağacı vardı yanında, rüzgardan dallar sürter çizerse diye ayar çekerek uzağına park ederdim, düşün. Bunu resmen ağaca dayıyorum. ))...Heronun verdiği en güzel duygu bu bence, kafan rahat. Seleyi kedi tırmalasa ne olacak, çok göze takılırsa ver 1000 TL (belki daha da az) tak yenisini. Japonun kılıfı 1000 den fazladır.
    freesea77 bunu beğendi.

  15. #655

    Üyelik
    24 Şubat 2016
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 önceki motorum 2007 Vstrom ABS idi. Aleti 100 binde aldım 103 te filan sattım. Giderken bana birde bozuk ABS beyni ve hediyesi olan 13 bin TL yi de bırakmıştı (geçen sene) ...Eğer bu seridense Xpulse almasanda sat derim, ne zaman patlayacağı belli olmayan bombalar gibiler. Daha yeniyse keyfin bilir ama ben sıfır v-strom parasına 2.el T7 almıştım sütten ağzım yandığı için. Eğer seninki 250 likse bende İnazuma vardı ve 200 kg lik hantallığını, en ufak sinyalinin bile dağlar ettiğini tecrübe etmiştim. Vstrom 250 aynı şase, aynı motor farklı ambalaj. Bence onuda sat gitsin. . Xpulse gariban dostu ve gariban görünümlü bir motor. Sana mekanik bir katır lazımsa al derim, dağa taşa vur gitsin. Tenereyi açığa koyarken kısa bir zeytin ağacı vardı yanında, rüzgardan dallar sürter çizerse diye ayar çekerek uzağına park ederdim, düşün. Bunu resmen ağaca dayıyorum. ))...Heronun verdiği en güzel duygu bu bence, kafan rahat. Seleyi kedi tırmalasa ne olacak, çok göze takılırsa ver 1000 TL (belki daha da az) tak yenisini. Japonun kılıfı 1000 den fazladır.
    Abi seninle vstromdaki ses ile ilgili konuşmuştuk o zamanlar hatırlarsan, konu vstrom konusu değil burayı amacından saptırmak istemem ama sen talihsiz bir deneyim yaşamışsın, vstrom ile ilgili böyle yorumlar çok az duydum... Benim gönlümün tahtını kaptı, yeni motor alacak olsam yine vstromun üst kasalarına bakıyorum. Fakat dediğin gibi xpulse çok ekonomik, sırf bu yüzden istiyorum. Dağda bayırda ya düşersem diye düşünmeden arazi keyfini almak istiyorum. Kısmetse baharda alacağım bir tane...

  16. #656
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Hatırladım. Bakma, ben 2017 Afrika dct den de memnun kalmamıştım. Kazasız sürüş dilerim. Xpulse 10.000 km sorunsuz gitsin, benim için artık değişmez model olur, emin olamadığım tek nokta ömrü. Ayrıca bu dönemde olası yeni bir modeli çıkarsa 250-300 cc vs direk alırım, o kadar da uydu bana.

  17. #657

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Benim de Honda İntegra 750D ve Honda CRF 250L ABS vardı. Güzel bir kombinasyondu fakat uzun turlarda yaylalara da gitmek istiyordum. İntegra uzun turlara uygun ancak yayla yollarında olmuyordu, CRF ile de gidemiyordum. Bu sebeple her ikisini satıp Yamaha Süper Tenere 1200ZE aldım. Motor çok dengeli ancak çok da ağır. Bayadır aklımda şu XPulse. Biraz ekonomik olarak rahatlarsam alacağım inşallah.

  18. #658
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V


    Cidden çok yeterli bir motor. 830 km, sorunsuz devam ediyoruz. Amortisörler şaşırtıcı şekilde başarılı. Portföyümde enduro-cross olarak Africa, Tiger, Tenere, Rally, Versys300, Vstrom650, F650, Lifanxplore var. "Yok artık" diyebilirsiniz ama "kokteyl olarak" en çok keyif aldığım kesinlikle bu. Hızlı değil, çok iyi arazi değil, tur anlamında sınıfta kalır, tork canavarı değil, en rahat değil en hafif değil vs.vs. Ama en iyi karışım, üretildiği ülkeden kültürden bağımsız bir motor. Tek soru işareti dayanıklılığı, Sorunsuz 10 bin gitsin, dayanıklı diyeceğim. Tenere yi eve yatırdık ve yakın zamanda büyüğe dönmeyeceğim kesin. Son limanın X-Pulse olmasını şans adlediyorum. Memnunum. Artun isimli bir arkadaş var, o çok güzel analiz ediyor, merakı olanlara tavsiye ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------


  19. #659
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/h9yaq0j.jpg

    Cidden çok yeterli bir motor. 830 km, sorunsuz devam ediyoruz. Amortisörler şaşırtıcı şekilde başarılı. Portföyümde enduro-cross olarak Africa, Tiger, Tenere, Rally, Versys300, Vstrom650, F650, Lifanxplore var. "Yok artık" diyebilirsiniz ama "kokteyl olarak" en çok keyif aldığım kesinlikle bu. Hızlı değil, çok iyi arazi değil, tur anlamında sınıfta kalır, tork canavarı değil, en rahat değil en hafif değil vs.vs. Ama en iyi karışım, üretildiği ülkeden kültürden bağımsız bir motor. Tek soru işareti dayanıklılığı, Sorunsuz 10 bin gitsin, dayanıklı diyeceğim. Tenere yi eve yatırdık ve yakın zamanda büyüğe dönmeyeceğim kesin. Son limanın X-Pulse olmasını şans adlediyorum. Memnunum. Artun isimli bir arkadaş var, o çok güzel analiz ediyor, merakı olanlara tavsiye ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

    https://i.hizliresim.com/h5llop0.jpg
    Artun dediğiniz arkadaş 50-100 cc ile uzun yollara çıkıp kamp kuran Youtuber arkadaş mı?

  20. #660
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Sanırım bir cup la yapmış, evet o arkadaş. Ben şahsen tanımıyorum, yanlış anlaşılmasın. Xpulse ı almadan önce izledim videolarının birkaçını. Doğru tespitler olduğunu şimdi şimdi anlıyorum. İlave bir not düşeyim yeri gelmişken; bana Rally ekipmanlısıda gösterildi (94 bin TL dediler). Artun arkadaş bildiğim kadarıyla sattığı 2v deki kiti söküp 4v ye transfer etti. Onun boyu 190 üzeri, benim 180, parmak uçlarım değdi sadece. Rally kit çok yükseltiyor, neredeyse Tenere kadar ki bence bu motorun şehir içi kullanım rahatlığını öldürüyor. Uzun olmayana ve motoru her ortamda kullanmak isteyene tavsiye etmem. Bu haliyle motor 177-183 gibi boylara eldiven misali uyar.


33. sayfa BirinciBirinci ... 23313233343543 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)