Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
31. sayfa BirinciBirinci ... 21293031323341 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #601
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    @joshua,
    Xpulse hayırlı olsun
    joshua bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #602
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @joshua,
    Xpulse hayırlı olsun
    şimdilik sadece baktık abi, fakat adamlar ikinci el ybr cbf parasına sıfır dipçik gibi motor satıyorlar helal olsun.

  3. #603
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Bugün İstanbul'da "Motosiklet panayırı" diye bir etkinlik vardı. Ben de gideyim bakayım dedim. Hero da stant kurmuştu, XPulse'yi yakından gördüm. Motor hakikaten güzel görünüyordu, çok detaylı incelemedim ama kelek bir yanını görmedim. Bence resimlerinden daha iyi görünüyor gerçekte.
    Cyan bunu beğendi.

  4. #604
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    @joshua,
    Bu motorlar kronik bir problem çıkmadan 50.000 leri devirince tahminim daha bir ilgi çekecek.

    @tommy
    Yeni 4v hakkaten güzel.

  5. #605
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @joshua,
    Bu motorlar kronik bir problem çıkmadan 50.000 leri devirince tahminim daha bir ilgi çekecek.

    @tommy
    Yeni 4v hakkaten güzel.
    Güzel de hiç fotojenik değil. Gerçek hali daha hoş duruyor resimlerine göre. Bir de motor ciddi ciddi iri.

  6. #606
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Bu motorda gözüme batan eksiler şunlar; yağ değişimi için motor yan kapak açılması. 2 adet conta değiştirilmesi. Bu değişimlerde metal tozu birikimlerinin çok net görülebilmesi. 10 yıldır yağ değisimi yapıyorum. Böyle bir şey görmedim. Ķötü motor diyemem. Fakat düşük teknoloji içerdiğini düşündürüyor. CBF150 yağ değişimlerinde de böyle bir şey görmemiştim.

  7. #607
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    hem cbf 150 hem xpulse iki motorda da yağ filtresi yok, yağı boşaltıp yenisini koyuyorsunuz, filtre yerine yağ süzgeci var, her yağ değişiminde bu süzgeci değiştirmek için kapağı sökmeye gerek yok, belirli periyotlarda örneğin debriyaj balatası değişimi için kapak açılacaktır o zaman süzgeç yenilenir, cbf 150 için de geçerli bu.

  8. #608
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem cbf 150 hem xpulse iki motorda da yağ filtresi yok, yağı boşaltıp yenisini koyuyorsunuz, filtre yerine yağ süzgeci var, her yağ değişiminde bu süzgeci değiştirmek için kapağı sökmeye gerek yok, belirli periyotlarda örneğin debriyaj balatası değişimi için kapak açılacaktır o zaman süzgeç yenilenir, cbf 150 için de geçerli bu.
    Evet. CBF150 de de aynı sorun var. Kağıt yağ filtresi değişim işlemi daha kolay. Süzgeç metal tozlarını yeterince tutamadığı için motorun çeşitli yerlerinde metal tozu birikimleri görebilirsiniz. Yağ filtreli bloklar süzgeçlilere göre daha iyi. (Örneğin TVS RTR200)

  9. #609
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
    .

    .
    .
    Seviyorum Winter Grip lastiği

    Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
    Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
    Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
    Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

    Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
    300 km sonra normal haline döner.

    Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu
    volkan190, AzÇok, joshua ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #610
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
    .
    https://i.hizliresim.com/fqlkv3p.jpg
    .
    .
    Seviyorum Winter Grip lastiği

    Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
    Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
    Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
    Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

    Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
    300 km sonra normal haline döner.

    Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu
    Hayırlı olsun Ufuk Abi, kazasız belasız sürüşler.
    ufoz bunu beğendi.

  11. #611
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun Ufuk Abi, kazasız belasız sürüşler.
    Sağol Kaan, teşekkürler.
    tommygun bunu beğendi.

  12. #612
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Sürüşünü bilemem. Fakat ANLAS Winter Grip2 lastikler motora yakışıyor. Kazasız belasız sürüşler.
    ufoz bunu beğendi.

  13. #613
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürüşünü bilemem. Fakat ANLAS Winter Grip2 lastikler motora yakışıyor. Kazasız belasız sürüşler.

    Kısa mesafe sürüş yapanlar için son derece ideal. Çok çabuk ısınır.
    Kışın 10 derecede iş yerinden çıkıyorum.
    3 km sonra sahil yoluna çıktığımda lastiğe elimle bakıyorum ısınmış oluyor.

    Kurudan-ıslağa geçişleri muazzamdır.
    Yoldaki beyaz şerit ve işaretleri neredeyse hissettirmiyor.
    Arnavut kaldırımında ekstra süspansiyon sağlar.
    Asfalta adeta vantus gibi yapışır. Lastik yolun kıvrımlarını alır.

    Fren mesafesini oldukça kısaltır.
    Hatta bu lastiği ilk kez kullanacakların, trafiğe kapalı bir alanda,
    fren çalışması yaparak lastiğe ve frene alışmasını şiddetle tavsiye ederim.

    Çapraz karkas yapıda bir lastiktir.
    Tüm bu sebeplerden, yüksek hıza ve viraja değil, konfora yöneliktir.
    Yüksek hızda kullanmak isteyenlerin radyal tip olan "PLUS" modelini kullanması gerekir.
    Plus modeli biraz daha sert olan yapısı nedeniyle, "2" modelindeki konforu tam olarak sağlamaz.

    Bir kusuru vardır.
    Yapısı nedeniyle ön tekerin hava kanalları 50-60 km hızlardan sonra uğultuya sebep olur.
    Bunu bilmeyen çok kişi teker bilyelerinde sorun olduğunu düşünür.
    Bende bu lastiği ilk kullandığımda, bilyelerde sorun var diye 2 kez servise gitmiştim

    Lastiğin iyi balans yapılarak takılması çok önemli.
    İyi monte edilmez ve balansı yapılmazsa, özellikle ön teker 80-90 dan sonra sekme yapar.
    Bendede geçmişte aynısı olmuştu.
    3 farklı lastikçiye gitmiştim ve üçüde lastikte kalıp hatası olduğunu söylemişti.

    Sonra fabrikayı aradım ve beni resmi servislerine yönlendirdiler.
    Lastiklerin havası indirilip, tekrar merkezlenerek hava basıldı. Balansı yapıldı.
    Sonrasında 3 yıl kullandım. Bir kez bile sekme yapmadı lastikler.
    Özetle böyle bir sorun yaşarsanız "bu lastiğin kalıbında hata var" diyen dangalaklardan uzaklaşmanızı öneririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

    ...
    ...
    Anlas Winter Grip 2 ( SC500 ) lastikle ilgili görüşlerimi yazdığım bir başlık vardı.
    Linki aşağıda.
    .
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...s-lastigi.html
    .
    .
    gurucuk, Fatih Selçuk ve dundanbiri bunu beğendiler.

  14. #614

    Üyelik
    20 Eylül 2021






    Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

    Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.
    ufoz ve MCV bunu beğendiler.

  15. #615
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/hrgqm0x.jpg

    https://i.hizliresim.com/rshewon.jpeg



    Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

    Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.
    Kazasız belasız.
    Sizin lastikler Anlas Winter Grip PLUS.
    Yani radyal tip.
    Bu lastik " 2 " modelinden biraz daha setttir. Özelliklede 2021 yılı 19. Haftasından sonra imal edildiyse fabrika hem yaz hem kış kullanım için ürettiğini belirtiyordu.

    Ben farklı motorlarda hem plus, hem " 2 " kullandım. Plus tipte çok iyi lastik ama " 2 " deki konfor yok ne yazıkki. Tabi arnavult taşlı yollar, çimen, stabilize yerler için.
    Ama eğer viraj yapıyorsanız, o zaman plus modeli çok daha kararlı ve emniyetli. Çünkü lastik radyal olduğu için virajda formu "2" gibi fazla değişmiyor.

    İstanbuldaysan bir ara motorları değişip tecrübe edelim. Bende plus tipin xpulse taki tepkisini görmüş olurum.
    Fatih Selçuk bunu beğendi.

  16. #616

    Üyelik
    20 Eylül 2021
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kazasız belasız.
    Sizin lastikler Anlas Winter Grip PLUS.
    Yani radyal tip.
    Bu lastik " 2 " modelinden biraz daha setttir. Özelliklede 2021 yılı 19. Haftasından sonra imal edildiyse fabrika hem yaz hem kış kullanım için ürettiğini belirtiyordu.

    Ben farklı motorlarda hem plus, hem " 2 " kullandım. Plus tipte çok iyi lastik ama " 2 " deki konfor yok ne yazıkki. Tabi arnavult taşlı yollar, çimen, stabilize yerler için.
    Ama eğer viraj yapıyorsanız, o zaman plus modeli çok daha kararlı ve emniyetli. Çünkü lastik radyal olduğu için virajda formu "2" gibi fazla değişmiyor.

    İstanbuldaysan bir ara motorları değişip tecrübe edelim. Bende plus tipin xpulse taki tepkisini görmüş olurum.

    Teşekkür ederim, cümleten kazasız belasız inşallah. Ben biraz viraj da sevdiğim için wg2+ modelini tercih ettim. İstanbul Üsküdar- Kadıköy taraflarındayım ben de. Ne zaman müsait olursan beklerim abi.
    ufoz bunu beğendi.

  17. #617
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim, cümleten kazasız belasız inşallah. Ben biraz viraj da sevdiğim için wg2+ modelini tercih ettim. İstanbul Üsküdar- Kadıköy taraflarındayım ben de. Ne zaman müsait olursan beklerim abi.
    Bu arada bir düzeltme yapayım. Yanlış yazmışım.

    Winter Grip Plus, 2020 nin 19. haftasından sonraki imalatsa, yaz kış kullanılabiliyor.
    Fatih Selçuk bunu beğendi.

  18. #618
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pirelli Angel City lastikler ANLAS WINTER GRIP 2 ile değiştirildi.
    .
    https://i.hizliresim.com/fqlkv3p.jpg
    .
    .
    Seviyorum Winter Grip lastiği

    Daha 10km de bile hemen konforunu belli ediveriyor.
    Arnavut kaldırımında o iğrenç kıvrımları hissetmiyorum.
    Asfaltta yoldaki küçük taşları hissetmiyorum.
    Beyaz yol şeridi, yol işaretleri hissedilmiyor.

    Tabi henüz mumu üzerinde. Biraz sert fren yapınca kayıyor.
    300 km sonra normal haline döner.

    Giderken çamura girdim, motor biraz çamurlu
    Hayırlı olsun. Güzel yakışmış doğrusu güle güle kullanın Ufuk bey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------

    Alıntı Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/hrgqm0x.jpg

    https://i.hizliresim.com/rshewon.jpeg



    Selamlar, ben de geçen hafta kışlıklara geçtim. Cidden tutuş çok fark etti.

    Bugün ıslakta da denedim, sanki kuru zeminmiş gibi tepki verdi lastikler.
    Hayırlı olsun. Artık kışlıklar konuşulmaya başlandı desenize. Güle güle kullanın.
    ufoz ve Fatih Selçuk bunu beğendiler.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q

  19. #619
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı MCV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Güzel yakışmış doğrusu güle güle kullanın Ufuk bey.
    Teşekkür ederim Mehmet bey.

  20. #620

    Üyelik
    20 Eylül 2021
    Alıntı MCV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun. Güzel yakışmış doğrusu güle güle kullanın Ufuk bey.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------



    Hayırlı olsun. Artık kışlıklar konuşulmaya başlandı desenize. Güle güle kullanın.



    Teşekkür ederim, sağ olun.


31. sayfa BirinciBirinci ... 21293031323341 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)