Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Eylül 2022, 09:27
#561
Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı
İki katı fiyat var hocam WG2 ile arasında, bir de çabuk eriyormuş şeklinde yorumlar okudum, aksi takdirde ideal lastik Metzeler...
Doğrudur, Roadtec 01 pahalı bir lastik + kış şartlarında Winter Grip'in eline su dökemez. Bununla birlikte eğer İstanbul gibi ort. kış sıcaklıkları 6-7C olan (bazı sabahlar belki 3-4C...) bir şehirde yaşıyorsanız yaz-kış kullanabileceğiniz için ekstradan yazlık bir lastik almanıza gerek olmayacaktır. Winter Grip'leri yazın kullanan da var ancak hem başarım hem de ömür açısından çok verimli olmayacaktır. (Özellikle yağışlı havalarda iyi performans göstermek için tasarlanmış Michelin Pilot Road 4'ler bile sıcak yaz günlerinde öyle aman aman bir başarım göstermezken kış için tasarlanmış bir lastiğin yazın sıcağında kullanılması da bana çok makul gelmiyor...)
Yanız (şimdi aklıma geldi) şöyle bir durum var, öncesinde ona dikkat etmedim; X Pulse 200 tubeless lastik kullanmıyor sanırım. Bu durumda Roadtec 01 zaten eleniyor, Roadtec 01 tubeless... Tüh! :D :D
Reklamlar
-
01 Eylül 2022, 11:09
#562
Cyan adlı üyeden alıntı
Doğrudur, Roadtec 01 pahalı bir lastik + kış şartlarında Winter Grip'in eline su dökemez. Bununla birlikte eğer İstanbul gibi ort. kış sıcaklıkları 6-7C olan (bazı sabahlar belki 3-4C...) bir şehirde yaşıyorsanız yaz-kış kullanabileceğiniz için ekstradan yazlık bir lastik almanıza gerek olmayacaktır. Winter Grip'leri yazın kullanan da var ancak hem başarım hem de ömür açısından çok verimli olmayacaktır. (Özellikle yağışlı havalarda iyi performans göstermek için tasarlanmış Michelin Pilot Road 4'ler bile sıcak yaz günlerinde öyle aman aman bir başarım göstermezken kış için tasarlanmış bir lastiğin yazın sıcağında kullanılması da bana çok makul gelmiyor...)
Yanız (şimdi aklıma geldi) şöyle bir durum var, öncesinde ona dikkat etmedim; X Pulse 200 tubeless lastik kullanmıyor sanırım. Bu durumda Roadtec 01 zaten eleniyor, Roadtec 01 tubeless... Tüh! :D :D
Roadtec01 ömrü kısa bir lastik olmasa yazlık - kışlık lastik ayrımına girmeden direkt alırım ama 7 bin km. de performansı biterse cidden hüsran olur benim için
Bu arada 200T modelinin jantları şambriyelsiz lastiğe uygun hocam
-
01 Eylül 2022, 12:32
#563
Bir touring lastiği bu, 7000km çok az, nereden okudunuz?
-
02 Eylül 2022, 15:23
#564
Cyan adlı üyeden alıntı
Bir touring lastiği bu, 7000km çok az, nereden okudunuz?
"lastiğin fiyatı zaten yüksek, bir de üstüne yumuşak hamur eklenince 6000 km'de dümdüz oldu lastik. yoldaki her türlü vidayı, camı, çiviyi de toplayınca 5 kere patladı, çöpü boyladı."
"hızlanma ve fren noktalarında kuru zeminde bazen beklediğimden önce abs ya da tcs devreye girdi. özellikle arka lastik ortası sert olmalı ki açıkken tcs sıklıkla devrede ve kapalıyken de motosiklet sürekli patinajda. almanya ya da gelişmiş avrupa ülkelerinin nefis asvaltında çok iyi hissettireceğine ve makul bir ömür sunacağına garanti verebilirim. ancak parlak izmir asvaltında(manisa yolu, altınyol, ankara asvaltı) kesinlikle yetersiz. daha yumuşak olmalı, gerçi daha yumuşak lastik de avrupa şartlarında ancak 5-10 bin dayanabilir ki; bir spor tur lastiği için yetersiz bir kullanım ömrü."
Bunun gibi kullanıcı yorumlarına denk geldim.
-
02 Eylül 2022, 16:35
#565
Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı
"lastiğin fiyatı zaten yüksek, bir de üstüne yumuşak hamur eklenince 6000 km'de dümdüz oldu lastik. yoldaki her türlü vidayı, camı, çiviyi de toplayınca 5 kere patladı, çöpü boyladı."
"hızlanma ve fren noktalarında kuru zeminde bazen beklediğimden önce abs ya da tcs devreye girdi. özellikle arka lastik ortası sert olmalı ki açıkken tcs sıklıkla devrede ve kapalıyken de motosiklet sürekli patinajda. almanya ya da gelişmiş avrupa ülkelerinin nefis asvaltında çok iyi hissettireceğine ve makul bir ömür sunacağına garanti verebilirim. ancak parlak izmir asvaltında(manisa yolu, altınyol, ankara asvaltı) kesinlikle yetersiz. daha yumuşak olmalı, gerçi daha yumuşak lastik de avrupa şartlarında ancak 5-10 bin dayanabilir ki; bir spor tur lastiği için yetersiz bir kullanım ömrü."
Bunun gibi kullanıcı yorumlarına denk geldim.
Enteresan; ben bu lastiğin SE versiyonunu kullanıyorum (120/160/17 takım), lastik 12.0000km'de ve 30 Ağustos'ta Hacıllı'da sanki sıfır almış gibi sorunsuz yardırıyordum virajlarda.
Bence yukarıdaki arkadaşlar ne dediklerini çok bilmiyorlar, üstelik iki yorum birbirine tamamen zıt ifadelere sahip: Birinde lastik 6000'de bitti diyor, diğeri ise sert bulmuş daha yumuşak olmalı diyor... Siz yabancı siteleri de inceleyin, bizim yerel sitelerde çok temelsiz yorumlar (boş yapma) var. (Örneğin motorumla Levent'ten yardırarak Şile'ye gelip oradan Tekeköy - Darlık civarların sıkıştıra sıkıştıra viraj yapıp sonra geri dönüğümde 300km'lik böyle bir gezide 3,9/4,0 yakmış iken, inceleme sitelerinde 6,0/7.0 falan yaktırdığını iddia eden aklıevveller var; ya motorları arızalı / bakımsız ya da kullanmayı bilmiyorlar...)
Yurtdışı incelemelerde km performansı oldukça iyi bulunan bir lastik bu. (Zaten bir touring / sport touring lastiği tasarlarken km performansı önemli bir kriterdir...)
-
03 Eylül 2022, 16:16
#566
Cyan adlı üyeden alıntı
Enteresan; ben bu lastiğin SE versiyonunu kullanıyorum (120/160/17 takım), lastik 12.0000km'de ve 30 Ağustos'ta Hacıllı'da sanki sıfır almış gibi sorunsuz yardırıyordum virajlarda.
Bence yukarıdaki arkadaşlar ne dediklerini çok bilmiyorlar, üstelik iki yorum birbirine tamamen zıt ifadelere sahip: Birinde lastik 6000'de bitti diyor, diğeri ise sert bulmuş daha yumuşak olmalı diyor... Siz yabancı siteleri de inceleyin, bizim yerel sitelerde çok temelsiz yorumlar (boş yapma) var. (Örneğin motorumla Levent'ten yardırarak Şile'ye gelip oradan Tekeköy - Darlık civarların sıkıştıra sıkıştıra viraj yapıp sonra geri dönüğümde 300km'lik böyle bir gezide 3,9/4,0 yakmış iken, inceleme sitelerinde 6,0/7.0 falan yaktırdığını iddia eden aklıevveller var; ya motorları arızalı / bakımsız ya da kullanmayı bilmiyorlar...)
Yurtdışı incelemelerde km performansı oldukça iyi bulunan bir lastik bu. (Zaten bir touring / sport touring lastiği tasarlarken km performansı önemli bir kriterdir...)
Viraj konusunda geliştirmek istiyorum kendimi, bu yorumunuzdan sonra Rt01 gönlümü çeldi. "SE" seçimi bana bu konuda daha mı faydalı olur ?
-
05 Eylül 2022, 13:06
#567
Fatih Selçuk adlı üyeden alıntı
Konfor sebebiyle mi arkayı da çapraz karkas seçiyorsunuz ?
Tamamen konfor odaklı.
Beni virajda peg değdirecek derecede yatmak enterese etmiyor.
Asfalttaki taşları hissetmek istemiyorum.
Toprağa çimene girdiğimde, asfalt lastiğindeki gibi kaymakta istemiyorum.
Bu sebepten Winter Grip 2.
İzmirde Otelin çok yakınında Anlas resmi bayi gördüm.
Neredeyse gidip taktırıyordum ama çıkan lastikleri orada bırakmak zorunda kalacağımdan vazgeçtim.
-
05 Eylül 2022, 16:34
#568
ufoz adlı üyeden alıntı
Neredeyse gidip taktırıyordum ama çıkan lastikleri orada bırakmak zorunda kalacağımdan vazgeçtim.
Abi senin için lastikleri kargo yaparlardı. Hatta sen İstanbul'a dönmeden lastikleri sizin depoya göndermiş olurlardı
-
05 Eylül 2022, 17:42
#569
ufoz adlı üyeden alıntı
Tamamen konfor odaklı.
Beni virajda peg değdirecek derecede yatmak enterese etmiyor.
Asfalttaki taşları hissetmek istemiyorum.
Toprağa çimene girdiğimde, asfalt lastiğindeki gibi kaymakta istemiyorum.
Bu sebepten Winter Grip 2.
İzmirde Otelin çok yakınında Anlas resmi bayi gördüm.
Neredeyse gidip taktırıyordum ama çıkan lastikleri orada bırakmak zorunda kalacağımdan vazgeçtim.
Abi Winter Grip 2 iyidir ama Allah korusun sen yine de çimene o lastiklerle girme, hele o çimenler ıslaksa çok daha kötü.
-
05 Eylül 2022, 20:03
#570
Angrypower adlı üyeden alıntı
Abi senin için lastikleri kargo yaparlardı. Hatta sen İstanbul'a dönmeden lastikleri sizin depoya göndermiş olurlardı
Hiç aklıma gelmedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------
tommygun adlı üyeden alıntı
Abi Winter Grip 2 iyidir ama Allah korusun sen yine de çimene o lastiklerle girme, hele o çimenler ıslaksa çok daha kötü.
Mecbur kalınan zamanlar oluyor.
Mesela THK İnönüde pist çimen.
Sabah kırağı oluyor.
Ve ben mecburen piste motorla giriyordum.
Bu tür durumlarda,
Anlas WG2 nin , Pirelli Angel Cityden çok daha iyi tutacağı kesin.
Mitas MC50 den iyi tutuyor mesela.
-
10 Eylül 2022, 20:15
#571
Bu da benimki. Kuzeninkini sürdükten sonra kendime de bir tane aldım. Bir hafta uğraşıp plakayı çıkarttıktan sonra bugün ilk günden 200km yaptım. Daha önce CRF ile cesaret edip giremediğim yollara falan girdim.
Şimdiye kadar bir kusur vites göstergesinde. Düzgün çalışmıyor. Yolda giderken bir bakıyorum vitesi göstermiyor, bir bakıyorum gösteriyor. İlginç bir şekilde gazı biraz kapatınca gösteriyor. Ama bir süre sonra yine gidiyor. Böyle bir problem yaşayan oldu mu?
-
10 Eylül 2022, 22:53
#572
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.
Gerçekten keyifli alet Xpulse serisi. Her yola geliyor.
Vites göstergende sorun yok.
Farklı bir sistem kullanmışlar.
Hepimizinki aynı.
5. Viteste 100 le giderken debriyajı çek, göstergede " - " çıkar.
Farklı bir sistem yani. Sorun yok.
Göstergeye bakmadan kullanmaya alıştırıyor insanı.
-
11 Eylül 2022, 01:08
#573
ufoz adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Tekerine taş değmesin.
Gerçekten keyifli alet Xpulse serisi. Her yola geliyor.
Vites göstergende sorun yok.
Farklı bir sistem kullanmışlar.
Hepimizinki aynı.
5. Viteste 100 le giderken debriyajı çek, göstergede " - " çıkar.
Farklı bir sistem yani. Sorun yok.
Göstergeye bakmadan kullanmaya alıştırıyor insanı.
Teşekkürler.
Çekince göstermemesine tamam. Ancak debriyaj çekili değilken de göstermiyor.
-
11 Eylül 2022, 10:32
#574
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.
Çekince göstermemesine tamam. Ancak debriyaj çekili değilken de göstermiyor.
Debriyaj manetinde basit bir müşir var, onda veya soketinde bir temassızlık olabilir. Hala garantideyken durumu servise anlatırsanız yardımcı olurlar, olmazlarsa biraz WD40 ve bir iki temassızlık kontrolü ile de çözülebilir.
-
11 Eylül 2022, 11:41
#575
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Teşekkürler.
Çekince göstermemesine tamam. Ancak debriyaj çekili değilken de göstermiyor.
Debriyajı bıraktıktan bir süre sonra gösteriyor. Böyleyse normal. Hepsi bu şekilde. Çünkü sistemi farklı.
Eğer debriyajı bırakıncada " - " varsa o zaman Kural Z nin dediği gibi müşir veya kabloda sorun vardır.
-
12 Eylül 2022, 10:49
#576
Hayirli olsun yeni xpulse.
4V olan ve yag radyatorlu son kasayla ilk kasa arasindaki performans farklari ne durumda?
Ilk kasayi 20km kadar sürmuştum,115 de nefesi bitiyordu.vites araliklari çok kisa,geçişler kemikliydi.
-
12 Eylül 2022, 11:33
#577
levend84 adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun yeni xpulse.
4V olan ve yag radyatorlu son kasayla ilk kasa arasindaki performans farklari ne durumda?
Ilk kasayi 20km kadar sürmuştum,115 de nefesi bitiyordu.vites araliklari çok kisa,geçişler kemikliydi.
Eski kasayı hiç sürmedim şahsi yorumum yok. Ancak seyrettigim bir iki incelemeden anladığım kadarıyla 4V biraz daha torklu o kadar. Hız farkı yok. 4 subaba geçilmesinin ana sebebinin Euro 5 için yapılan değişiklikleri kompanze etmek olduğunu düşünüyorum.
Vitesler kısa. Virajlı yollarda, şehir içinde çok vites aramıyor motor. 3 veya 4 seç birini git. Farkında olmadan 2'de ve 3'te hafif yokuş yukarı kalkış yaptığım bile oldu. Tabi viteslerin kısa olması yüksek hızlara rahat çıkamayacağı anlamına geliyor. Bence hız beklentisi olanın ihtiyacını karşılamaz bu motor. Yalnız rodaj bitmedi, rodaj bitince belki fikrim değişir
-
12 Eylül 2022, 11:37
#578
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Eski kasayı hiç sürmedim şahsi yorumum yok. Ancak seyrettigim bir iki incelemeden anladığım kadarıyla 4V biraz daha torklu o kadar. Hız farkı yok. 4 subaba geçilmesinin ana sebebinin Euro 5 için yapılan değişiklikleri kompanze etmek olduğunu düşünüyorum.
Vitesler kısa. Virajlı yollarda, şehir içinde çok vites aramıyor motor. 3 veya 4 seç birini git. Farkında olmadan 2'de ve 3'te hafif yokuş yukarı kalkış yaptığım bile oldu. Tabi viteslerin kısa olması yüksek hızlara rahat çıkamayacağı anlamına geliyor. Bence hız beklentisi olanın ihtiyacını karşılamaz bu motor. Yalnız rodaj bitmedi, rodaj bitince belki fikrim değişir
Yapilacak en güzel yöntem,
Arka dişliyi 2 dis kuçultmek.ve rpm avantaji saglamak.
Ufuk abi bir ara bu değişikliği yapacakti.
-
13 Eylül 2022, 16:47
#579
Xpulse 200 4v almak istyorum düsünceliriniz nedir bunlarda kronik sorunlar var mi
-
13 Eylül 2022, 19:14
#580
levend84 adlı üyeden alıntı
Yapilacak en güzel yöntem,
Arka dişliyi 2 dis kuçultmek.ve rpm avantaji saglamak.
Ufuk abi bir ara bu değişikliği yapacakti.
Arka dişliyi küçültmek yerine, ön dişliyi büyütmeyi önerdiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
Yns80 adlı üyeden alıntı
Xpulse 200 4v almak istyorum düsünceliriniz nedir bunlarda kronik sorunlar var mi
Şimdilik yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)