Emeğinize sağlık, mis gbi olmuş
merhaba, bu motoru fiyatı nedeniyle takip etmeye başladım. işe gidip gelmek için bir motor almak gerekecek ve malum fiyatlardan ötürü çok fazla seçenek yok. ya ikinci el bir nmax yada xpulse sıfır veya pulsar ns200 alma durumu var gibi bu bütçelere. ne önerirsiniz acaba? maksümum mesafe 50 km gidiş falan olur sanırım.
Satarken neredeyse aldığım fiyata satayım diyorsanız xpulse size göre değil.
İkinci el satışa takmıyorsanız,
1. Hız takıntınız yoksa xpulse
Xpulse tatlı ve keyifli hızı 90-100 civarı. Topspeedse 120km/s.
2. Tatlı tatlı yolda akayım. Ama arkadan biri sıkıştırırsa kaçabileyim diyorsanız xpulse,
Tork 18nm ve 5 inci viteste bile 80-90 la giderken çabucak ivmelebiliyorsunuz.
3. Yakıt benim için önemli diyorsanız xpulse,
Daha az yaktıran olsada genel olarak kullanıcılar 2.5-3.0 lt/100km arası yakıt sarfiyatı yapıyor.
4. Transformer kafasına benzeyen ve sanki önden arkadan sıkıştırılmış gibi görünen motorları sevmiyorsanız xpulse,
Klasik bir görünüme sahip xpulse
5. Hem teknoloji hem basitlik arıyorsanız xpulse,
Bu durumda mevcut versiyonu tavsiye ederim. 2 sübaplı, hava soğutmalı. Nispeten sorun çıkardığında çözümü daha kolay bir yapı.
6. Benim gibi ağır motor sevmiyorsanız xpulse,
150kg ağırlığıyla ideal durumda
Hız arıyorsanız (sürekli 120km/s gibi), durmaksızın 300-400 km gideyim diyorsanız, sıfır alayım satarkende aldığım fiyata yakın satayım diyorsanız xpulse size göre değil.
öncelikle cevap için teşekkür ederim. hız takıntım yok. bundan önce sırasıyla bajaj 150f, ns 200 ve sonra da dominar 400 kullandım ve 2 yıldır motor kullanmıyordum. fakat iş nedeniyle tekrar lazım olacak gibi ve ortalama 30-50 km kullanmak için ihtiyacım olacak gibi. antalya-belek-kemer üçgeninde gidip gelmek için. bir ürünü satmak için almam ama ileride satacağım zaman da aşırı beklemek istemem illa ki. titreşim durumu nedir bu motorda? önceki motorlarıma gidon yükseltme taktığım için titreşim konusunda rahatsızlık yaşamamıştım.
100 km sürekli yolculuk sizin için yeterliyse xpulse alınır.
2. Eli gitgide oluşuyor. Xpulse 200 ü özellikle sorup alanlar olduğunu görüyorum fb gruplarında..
Titreşim sorunuza gelirsek,
Ben İnazumayı takasa verip Xpulse 200t aldım. İnazuma şehir içinde çok ağır geliyordu bana.
İlginç bir şekilde, ki buna bende şaştım, xpulse inazumadan daha az titriyor. Üstelik inazuma için 250cc nin mercedesi diye tabir edilir. Ama inazumada çift silindir olmasına rağmen özellikle bazı devirlerde vücutta alt takımları rahatsız eden bir titreşim olurdu.
Xpulse 200t de bu rahatsızlık yok. Normalin biraz altında tek silindir titreşimini ayak peglerinde hissediyorsunuz. O da yüksek devirlerde.
Motoru mutlaka kullanıp kararınızı ona göre verin.
Bu arada verdiğim bilgiler 200t turing model içindir. Turing olmayan modele sadece bindim diyebilirim.
Bu arada 200t de gidon yükseltme kullanmıyorum. Boy 179cm ve sanki cbf150 oturuş tarzında gibi kullanıyorum 200t 'yi.
Ben de benzer bir şey peşindeyim. Burgman 200'ümü RTR200 ile takas etmek için bir bayiye gittim. Fiyatta anlaşamadık. Bir de Xpulse için görüşeceğim. Genelde motorum yatar. Fakat, binince de 8-10 saate kadar yol gitmem gerekebiliyor. Öncelikle RTR 200'ü düşünmemin sebebi yağ soğutmalı ve yağ filtreli motoru.
Önder Motor'un GB grubunda verdiği bilgiye göre,
Xpulse 200 yeni 4v modeli gümrüğe gelmiş.
TSE işlemlerini hallediyorlar.
Bu model 4 valfli ve yağ soğutmalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:06 ----------
GB = FB (Facebook) olacaktı.
Ben kuba Black cat motosikletimi takas etmeyi düşünüyorum, 4v versiyonu için üstünü de kredi çekip almayı düşünüyorum umarım fiyatta üzmezler bizi kur farkını çevirdiğimizde 4v versiyon hero Hindistan'a 25 bin tl satılmaktaydı; bu motor 50 bin e satılırsa hiç satmasınlar, sahibinden ilanlarında ilk model için ikinci elde 55 bin TL bile isteyenler vardı...
Cevap için tekrar teşekkürler ama sanırım vazgeçtim bu motordan çünkü bugün hero satan bayiye gittim Antalya'da adamın dünyadan haberi yok. Xpulse yok mu diyorum x max anlıyor. Abuş biriydi. Yarısı peşin yarısı vade farksız 12 ay taksitle kampanya olduğundan honda dio scooter alıcam. Test ettim bugün ve idare eder. Yakıtının inanılmaz az olması ve ödeme kolaylığı buna sebep oldu. Bir de çoğu bayide motor yok zaten. Honda pcx hazirana kadar yok. Yamaha nmax yok. Hero xpulse da yok ve sanırım yeni olanlar da zamlı gelecek. Servis kurumsallığı sebebiyle ve ödeme kolaylığı sebebiyle sanırım benim kararım honda dio olacak. Bu arada pxc de denedim ve çok farklı gelmedi. Dominar 250 denedim ve test motoru olmasından mı bilemedim titreşim çok geldi. Fiyatı da zaten 64 ve kredili ödemede bir sürü vade farkı geliyor.
Daha önceki yorumumda 4v modeli gelmeyecek diye bir yazı yazmıştım, şimdide gelecek deniyor; şimdi motorun tavsiye edilen satışı 48 bin TL küsür iken 4v modeli de 55 bin iyimser bir ihtimal ile 60 bin TL de kötümser bir ihtimal ile satışa açılır gibi geliyor;hint rupisi ile satışını TL ye çevirdiğimizde 2v versiyonu 23 bin 4v versiyonu ise 25 bin tl ye Hindistan'a satılmakta bu motor... 60 bin TL den satışa çıkarsa vatana millete hayırlı olsun denir!
https://www.bikewale.com/hero-bikes/xpulse-200-4v/
Konfor açısından Mersedes'ten ineceğimi biliyorum. Fakat suzuki yedek parça fiyatları uçtu. 2000 TL kayış, 600 TL baga oldu. RTR200 için zincir dişli set fiyatı sordum. 1600 TL dediler. Xpulse'nin daha pahalı değildir. Bir de artık konfor istemiyorum. Varsın konforsuz olsun. Ama vitesli olsun. Zaten kışın hiç kullanmayacağım.
Bu arada bilgi vermek isterim 4v modeli geldi. Önder Motor'da var şuan görebilirsiniz. Fuarda da genel olarak tanıtıp fiyatlandırmasını yapacaklar sanırım. Önceki gün gittiğimde daha fiyat belli değil dendi.
Eski model de daha gelmeyecekmiş sanırım. zaten cross model kalmamış bir kaç tane T modeli varmış. T modelinin ne olacağı da belli değil. T modelinin 4v'si yok sanırım.
26 nisan gibiydi sanki tam günlerinden emin değilim.
Şu yeni versiyon hero fiyatını açıklasalardı iyi olurdu...
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)