Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Mayıs 2021, 16:47
#261
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun hocam iyi yapmissiniz. Yarin ne olacagi bile belli degil. Temmuz diyorlar ama gecikebilir de. Ayrica 2021 model oldumu 1 zam daha kesin yer, 2 zam gelirse de sasirmam.
Tesekkurler. Kesinlikle...
corvia adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun hocam. Yorumlarınızı beklemede olacağım.
Tesekkurler. Tabiki de...
Reklamlar
-
10 Mayıs 2021, 00:17
#262
PSK adlı üyeden alıntı
Tesekkurler. Cok dusundum ben de bunu ama gecikme ihtimalini dusunerek sezonu kacirmak istemedim malum pandemi bunaltti. En azindan ise gidip gelirken gunesin tadini cikarmaya baslamak istedi agir basti... ;)
Şimdiden hayırlı olsun aldıktan sonrada deneyimlerinizi paylaşın isteriz, Xpulse 200 benimde yakın zamanda farkına vardığım bir model şimdilik sadece ilgiliyim. Hele şu normalleşme adımları bir atılsın, gidip seleye oturarak yakından görücez bakalım.
-
12 Mayıs 2021, 02:57
#263
Arkadaşlar merhaba, Hero X Pulse 200 modelini Ocak ayında aldım, deneyimim yazmak için de uzun bir süre bekledim. Geride kalan süreçte kilometre 3 bini geçti. İki kez bakım yaptırdım. 30 cm karda da kullandım. Belime kadar çamurda da; tekerler izin verdiği kadar gitti. Benden daha hor kullanan var mıdır bilmiyorum ama tık demedi. Hiç bir yerine bir şey olmadı. -20 derecede de tek marşta çalıştı. Ha bu motoru kim alsın derseniz; ben gibi arazisi engebeli şehirlerde yaşayanlar alabilir çok eğlenceli olur. Allah nasip ederse bu yaz, 15 günlük yarı Türkiye turuna da bu motorla çıkmaya karar verdim. Aksesuar olarak da her geçen gün daha iyiye gidiyor.
Buradan bir teşekkürü de Önder Motor'a etmek istiyorum. Çünkü, Kastamonu-İstanbul arası 550 kilometre yolu gelerek, motoru kapımın önüne kadar getirdiler. Bununla da kalmadı, nakitim olmadığı içim elimde bulunan Dealim S3'ü değerinde aldılar, zorluk çıkarmadılar. Hatta 500 lira daha borcum var, bir ara İstanbul'a yolum düştüğünde çay içmeye gittiğim de bırakıcam. Çevremdeki arkadaşlarım da motosikleti beğendiler. Genelde CRF'cilerle geziyorum, eksiği yok fazlası var. Ha ileride ne olur bilemem. Hali hazırda; gayet memnunum ilerleyen süreçlerde duruma göre güncelleme yaparım.
-
12 Mayıs 2021, 13:12
#264
Benim yiğende var .. sürdümde baya bence çok iyi bir motor kolay kolay bozulmaz.. karadüzene yakın bir motor o yüzden hiç bir ciddi sorun çıkarıcağını düşünmüyorum..
Bunun dışında eksi denilen şeylerin hepsi giderebilicek şeyler sele comfort sele yapılır kick start olması harika bir özellik beni benden aldı benim gibi eskiler bilir ..
Elektrik sistemin arızamı verdi yada Akün mü bitti bas kick starta yola devam.. diğer türlü servisi ara heleki şehirler arası yolda kalırsan geçmiş olsun çekici ücreti falan.
Arkada abs yok enduro modeli için olması gereken zaten çamurda balçıkta bir yere sağlandığında abs faydadan çok zarar olur o yüzden büyük enduro aletlerde arka abs yi kapatma özelliği vardır..
Ama şehir versiyonu için bence kobmalıymış..
Fiyat kıyaslamasıda crf ile yapılıyor da yanlış yapılıyor çünkü bu motorun üstünde lastikleri dahil metzeller enduro lastikler var gayet kaliteli diğer elcik koruma karter koruma ayaklık masa falan standart siz bunu diğer markalarda orijinalden sıfır alırken isteseniz bayii den en az 2 ila 5 bin TL arası fiyata ekstra bir ekleme yapmanız gerekir..
Ben çok beğendim tek beğenmediğim biraz daha güçlü bir makine olabilirmiş çok değil son sürat bir 140-150 olsa uzun yoldada gayet kefiyli on numara makine olurmuş..
Birde şu uzun yol muhabbeti bırakın arkadaşlar millet bisikletle dünya turu atıyor Türkiye den karı koca çift ybr125 leri ile dünya turu attılar Amerika'ya kadar gittiler cbf150 ile Asya turu atan oldu cup motor ile Balkan turu atan oldu
Altınızda binlik makinede olsa saat başı vücut kan devinimi için yani vücudunuz da kan akışının normale dönmesi için saat başı durmak zorundasınız zaten canınızı seviyorsanız...
-
12 Mayıs 2021, 14:26
#265
-
12 Mayıs 2021, 14:50
#266
logaritma adlı üyeden alıntı
Benim yiğende var .. sürdümde baya bence çok iyi bir motor kolay kolay bozulmaz.. karadüzene yakın bir motor o yüzden hiç bir ciddi sorun çıkarıcağını düşünmüyorum..
Bunun dışında eksi denilen şeylerin hepsi giderebilicek şeyler sele comfort sele yapılır kick start olması harika bir özellik beni benden aldı benim gibi eskiler bilir ..
Elektrik sistemin arızamı verdi yada Akün mü bitti bas kick starta yola devam.. diğer türlü servisi ara heleki şehirler arası yolda kalırsan geçmiş olsun çekici ücreti falan.
Arkada abs yok enduro modeli için olması gereken zaten çamurda balçıkta bir yere sağlandığında abs faydadan çok zarar olur o yüzden büyük enduro aletlerde arka abs yi kapatma özelliği vardır..
Ama şehir versiyonu için bence kobmalıymış..
Fiyat kıyaslamasıda crf ile yapılıyor da yanlış yapılıyor çünkü bu motorun üstünde lastikleri dahil metzeller enduro lastikler var gayet kaliteli diğer elcik koruma karter koruma ayaklık masa falan standart siz bunu diğer markalarda orijinalden sıfır alırken isteseniz bayii den en az 2 ila 5 bin TL arası fiyata ekstra bir ekleme yapmanız gerekir..
Ben çok beğendim tek beğenmediğim biraz daha güçlü bir makine olabilirmiş çok değil son sürat bir 140-150 olsa uzun yoldada gayet kefiyli on numara makine olurmuş..
Birde şu uzun yol muhabbeti bırakın arkadaşlar millet bisikletle dünya turu atıyor Türkiye den karı koca çift ybr125 leri ile dünya turu attılar Amerika'ya kadar gittiler cbf150 ile Asya turu atan oldu cup motor ile Balkan turu atan oldu
Altınızda binlik makinede olsa saat başı vücut kan devinimi için yani vücudunuz da kan akışının normale dönmesi için saat başı durmak zorundasınız zaten canınızı seviyorsanız...
@logaritma,
2 yıldır ortada yoksun.
Ben artık başına birşey geldi herhalde diyordum.
Herşey yolunda mı?
Malumat?
-
12 Mayıs 2021, 16:42
#267
logaritma adlı üyeden alıntı
Benim yiğende var .. sürdümde baya bence çok iyi bir motor kolay kolay bozulmaz.. karadüzene yakın bir motor o yüzden hiç bir ciddi sorun çıkarıcağını düşünmüyorum..
Bunun dışında eksi denilen şeylerin hepsi giderebilicek şeyler sele comfort sele yapılır kick start olması harika bir özellik beni benden aldı benim gibi eskiler bilir ..
Elektrik sistemin arızamı verdi yada Akün mü bitti bas kick starta yola devam.. diğer türlü servisi ara heleki şehirler arası yolda kalırsan geçmiş olsun çekici ücreti falan.
Arkada abs yok enduro modeli için olması gereken zaten çamurda balçıkta bir yere sağlandığında abs faydadan çok zarar olur o yüzden büyük enduro aletlerde arka abs yi kapatma özelliği vardır..
Ama şehir versiyonu için bence kobmalıymış..
Fiyat kıyaslamasıda crf ile yapılıyor da yanlış yapılıyor çünkü bu motorun üstünde lastikleri dahil metzeller enduro lastikler var gayet kaliteli diğer elcik koruma karter koruma ayaklık masa falan standart siz bunu diğer markalarda orijinalden sıfır alırken isteseniz bayii den en az 2 ila 5 bin TL arası fiyata ekstra bir ekleme yapmanız gerekir..
Ben çok beğendim tek beğenmediğim biraz daha güçlü bir makine olabilirmiş çok değil son sürat bir 140-150 olsa uzun yoldada gayet kefiyli on numara makine olurmuş..
Birde şu uzun yol muhabbeti bırakın arkadaşlar millet bisikletle dünya turu atıyor Türkiye den karı koca çift ybr125 leri ile dünya turu attılar Amerika'ya kadar gittiler cbf150 ile Asya turu atan oldu cup motor ile Balkan turu atan oldu
Altınızda binlik makinede olsa saat başı vücut kan devinimi için yani vücudunuz da kan akışının normale dönmesi için saat başı durmak zorundasınız zaten canınızı seviyorsanız...
Uzun yol konusunda size katılıyorum.
Hatta şöyle bir yazınızda vardı;
logaritma adlı üyeden alıntı
merak ediyorum uzun yol yapdım diyenlerin kaçının kaçıncı uzun yolu yada yüksek hacimli bir motorla uzun yol yapmışlarda sonra ufak hacimli bir motorla uzun yol yapınca bunun kıyaslamasınımı yapıyorlar..
yüksek hacimde olsa gene o kamyonlar yanınızdan geçiyor trafik koşullarından yada yol çalışmasından v.b çevresel faktörlerden dolayı gene o çekimi yaşıyorsunuz.. ayrıca nerde kim ne kadar basabiliceğini sanıyor her yer eds otomatik radarlar gizli radarlar çevirmeler kameralar kaynıyor.. türkiye eski türkiye değil..
Genelde uzun yol yapanların çoğu ufak hacimli motorlarla uzun yol yapmışlar ve büyük hacimli olsa şöyle yaparız şöyle gezeriz şöyle basarız diye hayallerini anlatıyorlar.. şyş gzel ama bu arkadaşlar büyük hacimli motorlada çıkdılarmı çok büyük bri fark olmadığını görücekler..
ben xt660 ile istanbul manisa yapdım xv250 ile aynı yolu yapdım aradaki fark neydi derseniz en fazla bir saat erken gitmişimdir tabi makina seri biraz daha rahat gittim inkar edemem ama büyük bir fark yokdu.. altınızdaki motor tabiki 130-140 ı görsün o kadarda değil ufak hacmili demişken öldürmemekde lazım ben hep diyorum benim 250cc kalite çitam artık çok yükseldi eskiden desen 600 lük motor derdim çünkü 250 likler verimsizdi ama şimdi 250 cc lik bir motordan çok rahat 30 beygir güç elde ediliyor.. biz zamanında 600 lük africa twine vay canına 46 beygir nereye sığdırmışlar o kadar beygiri diyorduk şimdi 250 lik motorlar olmuş 30 beygir..
bunları yazarken bunlarında bilince olalım ben eski püskü eski nesil karbiratörlü 10-15 beygirlik 250 lik makinelerden bahsetmiyorum.. bu gün bu devirde modern avrupa bir 250 lik makina şehir içide şehir dışıda fazlasıyla yeter benim fikrim..
-
14 Mayıs 2021, 15:36
#268
ufoz adlı üyeden alıntı
@logaritma,
2 yıldır ortada yoksun.
Ben artık başına birşey geldi herhalde diyordum.
Herşey yolunda mı?
Malumat?
İyiyim çok şükür karavan aldım motoru boşladım biraz .
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:43 ----------
Xpulse bit bore hacim yükseltme kiti satılıyor. 230cc oluyor. Karizma nında 41 lik dişlisi oluyormuş.. zaten anladığım üstündeki motor karizmadaki motorun biraz hacmi düşürülmüşü.
-
14 Mayıs 2021, 16:20
#269
6000 devirde 90 km hız uzun yol için maalesef biraz düşük 100-110 km hızda ise bu motor aşırı bağıracaktır. Dişli büyütmek şart.
-
14 Mayıs 2021, 19:54
#270
atalayalper adlı üyeden alıntı
6000 devirde 90 km hız uzun yol için maalesef biraz düşük 100-110 km hızda ise bu motor aşırı bağıracaktır. Dişli büyütmek şart.
Hızlı gitme alışkanlığı olmayanlar için yeterli bir hız. 7000 devire kadar da motor zorlanmaz. Çoğu motosiklette 5500 devir rodaj devir sınırı zaten. Hız dışında başka bir rahatsızlık verirse o ayrı. Sık sık şehirler arası yol yapıyorum. Motorum Burgman 200. 6500 devirde 90km/h hız yapıyor.
-
14 Mayıs 2021, 22:00
#271
3 şeritli bir otobanda 90 km sabit seyir hızı ile gidemezsiniz trafik sizden çok daha hızlı akacağı için tehlikeli olur ayrıca yol git git bitmez. Hızlı gitme alışkanlığı ayrı bir konu güvenli hızda trafik akışına uygun hızda gitmek ayrı bir konu. 110 km'den aşağı bir hız ile otoyolda güvende olmazsınız maalesef hatta 120-130 km hız ile giden otobüsler ve kamyonlar var 110 bile az da neyse işte.
-
14 Mayıs 2021, 22:58
#272
Seyir hizi en ideal olarak diger araclara nazaran + %10 hizlarda suruş daha sağlikli olabilir..
-
15 Mayıs 2021, 11:38
#273
Motosikletim yaklaşık 500 km oldu, rodaj süresi tamamlandıktan sonra ağırlıklı uzun yolda kullanacağım. Ancak hız konusundaki tespitlere katılamıyorum. Yaklaşık otuz yıldır büyük şehirlerde ve otoyollarda araç kullanırım, otomobil ile otoyollarda genellikle hızım 90 km /saattir. Benden kaynaklı hiç bir güvensiz durum oluşmadığı gibi bu güne kadar hiç trafik kazasıda yapmadım, hayatım boyunca yediğim trafik cezası ise iki tane park cezasıdır. Onlarıda meskun mahal olmayan, şehrin merkezinden uzak, tarla denebilecek bir yerde yazdılar. Motosiklette ise yaşadığım olumsuzluklardan kaynaklı, kendi adıma makul bulduğum hız 80/km saattir, sürüş güvenliğini süratle yakalamak yerine dikkatli trafik kontrolu, sabır ve iyi zamanlamayla sağlamaktan yanayım. Bu bakımdan 80 km saat maksimum hız yapan motosiklet benim için fazlasıyla yeterlidir, bunun üzerinde arayışları olanlar daha yüksek cc spor modellere bakmalılar, fakat kendi deneyimlerimle Türkiye özelinde tavsiye etmem, buna uygun trafik kültürü bulunmadığı gibi fiziki şartlarımızda halihazırda uygun değil. Yavaş olup yolun keyfini çıkarmak, sık sık mola vermek daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum. İyi bayramlar, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim
-
15 Mayıs 2021, 12:59
#274
Uzun yolda 130-150 arası fazla fazla yeter.. zaten bu hızların üstü araba içinde motor içinde risklidir durma mesafesi ve radara yakalanma açısından.
Ve ani yola insan hayvan fırlaması başka bir araçdan bir şey düşmesi gibi durumlarda.. ayrıca sağlıksal açılardan dayak yemişe dönersiniz makinede full grenaj yoksa..
130-150 arasını zaten kaliteli bir 250cc çok rahat görüyor fazlasını görüyor rahat rahat o ayrı bakınız ninja250 R25 falan filan.. 200cc makinada bajajlar 156km de kesiciye giriyor görüyorda güzel açılmışı rodajı iyi yapılmış.. 37t dişli zincir değişimi egzos ile 168-169 görenler bile var yeter 200cc için boyundan fazla..
Burda demek istediğim xpulse çok değil mevcut hızından bir son hızı 130 ise bir 150 yapsa uzun yoldada çok çok keyifli bir motor olurmuş..
-
15 Mayıs 2021, 13:46
#275
logaritma adlı üyeden alıntı
Uzun yolda 130-150 arası fazla fazla yeter.. zaten bu hızların üstü araba içinde motor içinde risklidir durma mesafesi ve radara yakalanma açısından.
Ve ani yola insan hayvan fırlaması başka bir araçdan bir şey düşmesi gibi durumlarda.. ayrıca sağlıksal açılardan dayak yemişe dönersiniz makinede full grenaj yoksa..
130-150 arasını zaten kaliteli bir 250cc çok rahat görüyor fazlasını görüyor rahat rahat o ayrı bakınız ninja250 R25 falan filan.. 200cc makinada bajajlar 156km de kesiciye giriyor görüyorda güzel açılmışı rodajı iyi yapılmış.. 37t dişli zincir değişimi egzos ile 168-169 görenler bile var yeter 200cc için boyundan fazla..
Burda demek istediğim xpulse çok değil mevcut hızından bir son hızı 130 ise bir 150 yapsa uzun yoldada çok çok keyifli bir motor olurmuş..
250cc 130-150 iyide bende honda cb250r vardı 2019 model 7bin devirde 110 falan yapıyordu. Ha 150ye kadar rahat hızlanıyor ama dip gaz bağıra bağıra gidiyor. Bir kere top speed denedim 165 gördüm. Vel hasıl uzun yol için konfor ve keyif isteniyorsa en kötü 600cc şar.
-
15 Mayıs 2021, 15:35
#276
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Top speed yaklaşık 125 km gözüküyor yapılan testlerde. Büyük ihtimalle motosikletin dişli oranları biraz daha seri,biraz daha tork odaklıdır.
Hero'nun çok tutmayan Karizma modelinde durum öyleydi çünkü. 5'te kesiciye girecek kadar kısaydı. Dişli modifikasyonu ile 140 olan top speedi 160'lara çeken kullanıcılar vardı.
Bu motorda +10 km hız kazandıracak bi modifikasyon yapılabilir diye tahmin ediyorum. Zaten aerodinamik yapısı sebebiyle uzun yolda uzun süre yüksek hızlarda gitmek çok yorar kullanıcıyı.
Ama 115-120 arası stabil,zorlanmadan gidiyorsa otobanda bile keyif verir.
-
15 Mayıs 2021, 16:38
#277
motorstorm adlı üyeden alıntı
Motosikletim yaklaşık 500 km oldu, rodaj süresi tamamlandıktan sonra ağırlıklı uzun yolda kullanacağım. Ancak hız konusundaki tespitlere katılamıyorum. Yaklaşık otuz yıldır büyük şehirlerde ve otoyollarda araç kullanırım, otomobil ile otoyollarda genellikle hızım 90 km /saattir. Benden kaynaklı hiç bir güvensiz durum oluşmadığı gibi bu güne kadar hiç trafik kazasıda yapmadım, hayatım boyunca yediğim trafik cezası ise iki tane park cezasıdır. Onlarıda meskun mahal olmayan, şehrin merkezinden uzak, tarla denebilecek bir yerde yazdılar. Motosiklette ise yaşadığım olumsuzluklardan kaynaklı, kendi adıma makul bulduğum hız 80/km saattir, sürüş güvenliğini süratle yakalamak yerine dikkatli trafik kontrolu, sabır ve iyi zamanlamayla sağlamaktan yanayım. Bu bakımdan 80 km saat maksimum hız yapan motosiklet benim için fazlasıyla yeterlidir, bunun üzerinde arayışları olanlar daha yüksek cc spor modellere bakmalılar, fakat kendi deneyimlerimle Türkiye özelinde tavsiye etmem, buna uygun trafik kültürü bulunmadığı gibi fiziki şartlarımızda halihazırda uygun değil. Yavaş olup yolun keyfini çıkarmak, sık sık mola vermek daha sağlıklı olacaktır diye düşünüyorum. İyi bayramlar, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim
Yazdıklarınız çok değerli. Bizde bir çok yanlış doğru olarak biliniyor. Bunlardan en ilginci de yüksek hızda sürüşün daha güvenli olduğu. Tuhaf teoriler üretmek yerine otobana girmemek daha mantıklı değil mi? Ben zorunlu bir durum olmadıkça otobana girmem. Hem ücret ödemiyorum. Hem düşük hızda zevkini çıkara çıkara yol yapıyorum. Hızım yasal sınırlar içinde olduğu için ceza yemiyorum. Yollar da rahatlıkla bitiyor. İhtiyar oldum. Hala motosiklet trafik cezası yemedim.(nazar deymesin) Şehirler arası yollarda düşük hızımdan dolayı başıma bir olay da gelmedi.
-
15 Mayıs 2021, 17:57
#278
Mantığın şu doğrultuda yanlış ..
Cb250r naked bir motor ve gücü ona göre dağıtmış Honda.. aynı blok cbr250r ve rr da var ordada 180-190 dolu gören var..
Bindiğin bir motordan komple bir genelleme yapamazsın..
-
15 Mayıs 2021, 21:19
#279
Mevzu yüksek son sürat görmek değil, 120km hız dolaylarında rahat sürüş yapabilmek. RüZgarlı havalarda veya artçılı sürüşlerde malesef 250cc motorunda gücü kalmıyor.
-
16 Mayıs 2021, 02:22
#280
Seyir hızı diye bir şey duyduysanız eğer bu motorun 120 km gibi bir hızla sürekli seyir edemeyeceğini de bilirsiniz keza 120 km neredeyse son hızı. O hız ile ne kadar ve kaç km gitmeyi planlıyorsunuz. Bu mümkün değil imkansız gibi bir şey yani. Kulaklarınıza ellerinize ayaklarınıza yazık. 90-100 km dir en fazla cruise speed bu motorda. Bu arada bu motoru 2 ay kadar önce test ettim sağını solunu kurcalama fırsatı ve detaylı inceleme şansım oldu. 1,2,3.vitesler gayet dolu şehir içi için yeterli ama uzun yol bu motorla resmen eziyet olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)