Hız konusunda ön dişliyi büyütmek ya da arkayı küçültmek gibi bir işlem yapan oldu mu? Hero motorları hindistanın yol şartlarına ve hızlarına göre ayarlandığı için genelde 60kmde maksimum yakıt ekonomisi için yapılıyor.
Hız konusunda ön dişliyi büyütmek ya da arkayı küçültmek gibi bir işlem yapan oldu mu? Hero motorları hindistanın yol şartlarına ve hızlarına göre ayarlandığı için genelde 60kmde maksimum yakıt ekonomisi için yapılıyor.
İyi bir motora benziyor,fakat; servis,y.parça ve 2el kaygısı v.b. sebeplerden dolayı ülkemizde tutulmadı. geçen yıl çıktığından beri trafikte hiç denk gelmedim.
The Power of The Dreams.
hero bu sene daha cok satacak, ondan sonraki yil daha cok satacak. servis konusunda kötünün iyisi bile olsalar, Hero nun ulkemizdeki gelecegi saglam bence.
Sebepler:
-Fakirleştik ve fakirlesmeye devam ediyoruz
-Heronun basit ama saglam motorlari
zaten japon motosikleti olanlar, sifir fiyatinin biraz altinda satip, farki tamamlayip yeni japon motosiklet alabiliyorlar.
Peki ya hic motosikleti olmayanlar ne yapacak? Artik baslangic icin japon almak zengin isi. Mantik diyor ki, cb125f yerine, mis gibi absli hero motor alinir.
Hero fiyat/performans endeksi yuksek bir marka.
bu motoru yargilarken fiyatina gore degerlendirmek lazim, ayni rakama benzer ozelliklerde daha problemsiz bir secenek varsa evet soyledir boyledir diyebilirsiniz, bugun ayni sinifta avrupaliyi gectim bir japon motosiklet alayim derseniz aralik ayinda klx 230 abs nin liste fiyati 56 bin tl idi.
Disli degsiminde son hiz arttigi kadar , torkun da benzer degerde duser. Motosiklet cok torklu degil ama tek kisi biniyor isen on disliyi bir dis buyutebilir yahut arka disliyi iki uc disli kucultebilirsin. Bu sana 10 km kadar hiz ekler, devir araliklarin genisler, motosikletin gec hizlanir, iki kisi cok nazlanir. Ozetle tek kisi ve kilolu degilsen dene fakat garantiden cikar motosikletin yetkili servisle gorusup yapmalisin.
tek silindirde 660 tenere dahi olsa 110km uzeri hizlar izdirap verir bence hic kurcalayip orjinalligini bozmaya gerek yok, daha yuksek hizda titresimden aynalarda birsey gozukmez, hiz istiyorsaniz farkli sinifta bir model tercih etmek lazim, bu motorun amaci belli biraz hafif arazi, biraz yol.
Herkese merhaba. Ben önümüzdeki aylarda ciddi şekilde bu motosikleti almak istiyorum. Ancak bir kaç merakım var. Aliminyum çanta setleri için taşıma demiri yapan bir yer ya da hali hazırda üretip satan bir yer var mı? Benim bu modeli almak isteme sebebim bu tarz çantalar takıp turlara gidilebiliyor olması. Sürüş testi yaptım ve kendi sürüş tarzıma göre bana yeterli olacağı kanaatine vardım. Motoru alıp kullanmak istediğim ürünlere kolayca ulaşamayıp ayalarca demiri nerde, nasıl yaptıracağım vs diye dolanıp durursam hayallerim ertelenmiş olacak. Bunları niye soruyorum? Şu ana kadar kimsede göremediğim için. İlk olarak 2019 fuarda gördüğümde orada bu demirlerin hatta aliminyum çantaların takılı olduğunu görmüştüm fakat o görüş son görüş olmuştu. Bilen, yaptıran ve kullanan varsa bilgilendirirse sevinirim. Teşekkürler.
Ayrıca orta sehpa da gerekecek. Onu taktıran var mı?
Merhaba instrument. Ben arka çanta demirini dün yaptırdım. hafta sonu montajını yapacağım inşallah. Arka çanta demirini çantama göre çizip lazerde kestirdim ve kıvırttım. Bunu yapabilirsem yan çanta demirleri içinde proje hazırlayacağım. Hali hazırda bir ürün bulamadım. Kendi imkanlarımla yapmaya çalışacağım.
Çanta demiri bulamadım diye tur ertelenir mi hiç, her türlü çözüm bulursunuz. Klr için çanta demiri vb aramakla uğraşmadım, kendim bir çözüm buldum.
http://www.motosiklet.net/forum/mt-k...ci-yaptim.html
Hocam benim yük biraz değişik çünkü
Ben yamaç paraşütü pilotuyum. Ölçü olarak söylemem gerekirse yaklaşık 70x50x40 ölçülerde çantası var. Kamplı uçuşa gitmek istiyorum desem mecburen fazladan çantaya ihtiyacım var. Arka ve yan çantalar özel eşya ve kamp malzemelerim için gerekli, artçı selesine de paraşütümü bağlayacağım. Yani çanta işleri çözülmezse bu yolculuklarım hem zor hem de güvensiz olur. Soft çanta istememe sebebim de bu mesela. Paraşüt çantam yanlardan biraz dışarı taşacağı için ağırlığını alüminyum yan çantalar taşısın, daha sağlam oturtup sabitleyebileyim diye istiyorum.
Sizinki güzel olmuş beğendim. Kısa turlarım için illa ki ben de bir çözüm üretirdim ama bizim spor biraz meteorolojiye bağlı. Hava nerede uygunsa oraya gidebiliyoruz apar topar
o kadar yük ile 18hp motosiklet ile ne kadar sağlıklı yol yaparsın sorgulamak lazım ilaveten şase kaldırabilir mi dikkatli olmak lazım, bu tarz hedefler varsa bir kademe daha güçlü bir makine tercih edin derim.
11kg bu motosiklette ciddi ağrılık demek, ben bu yüzden 4kg gelen çadırımı 2kg olan daha hafif bir modelle değiştirdim, siz de seyahat edip tecrübe ettikçe bakışınız değişecektir, bu tip zayıf motosikletlerde ne kadar hafif yola çıktınız o kadar iyi.
Öyle diyorsanız öyledir hocam itiraz etmiyorum
Ama YBR ile bile aynı yüklerimle çok rahat seyahat ediyordum. Hız seven biri değilim.
Bir de şöyle düşünelim; Xpulse'ı alıp 2 kişi binmek zorunda kalan biri de olabilirdim mesela evli olmak gibi ya da arkadaşıyla sehayat etmek isteyen biri gibi. Artçısı olan almasın mı yani? 2 kişi hiç bir yere gitmesin mi? Ben tüm yükümü yükleyince ortalama bir artçının yarı ağırlığında olacak sonuç olarak.
Benim sürüş tarzım 11 kg'ın yarattığı farkı anlamayabilir bile o derece sakin bir sürücüyüm
ybr’nin şasi hero’ya göre tabir yerinde ise daha kemiklidir, hero ile artçılı uzun yol epey ızdırap olur, sele yapısı olarakta pek artçıya uygun değil, ybr nin selesi çok daha geniş ve konforludur.
Yani bunu doğru yorumlayabilmek için her iki modeli de benzer yol şartlarında benzer yüklerle test edebilmiş olmak gerekir. Piyasada yeni bir YBR olmadığına göre hepsi çok fazla kullanılmış ve şasesi yorulmuş demektir. 125CC eski bir model ile 200CC yeni bir model motosikleti bu anlamda karşılaştırmam ben. Üstelik Hero'nun 5 yıl gibi hafife alınmayacak bir garanti süresi var. İşimi fazlasıyla göreceğinden eminim çünkü daha kötüleriyle sorunsuz tecrübelerim oldu.
sadece hero değil, crf 250-klx250 dahil bu sınıftaki modelleri fazla yüklemek üzücü sonuçlara sebep olur, artçılı şekilde yüklenip şaseyi bölen crf gördüm, sizler de tecrübe edeceksiniz zamanla, tavsiyem motorlarınızı fazla yüklemekten kaçının, henüz şasesi yükten kırılan bir ybr görmedim.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)