Ben de bu motoru almayı düşündüm çok araştırdım.Kronik paslanma sorunu yaşayanlar var.Yeni ürünlerde cozulmus olabilir.Youtube'a xpulse rust yazarsanız çıkar.
Teşekkürler bakayım bir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Hocam merhabalar,ben motoru istanbul önder bayiden sipariş ettim.Salı günü elime geçicek.Buraya düzenli olarak görüşlerimi aktarırım.
Paslanma sorunu hindistan da ilk cikanlarda yasanmiş. Yeni modeller de bu sorun bildiğim kadarı ile yok. Jant lar sanırım bu yüzden boyalı geliyor.
hero tas gibi motorlar yapiyor. 40 kusur binde hunk200r sahibiyle tanistim. rutin bakimlari disinda tık dememis motor.
hero sempatizani oldugum bir marka. yalniz, biraz daha detaylara onem verseler daha iyi olacak. her motorunu begeniyorum, ama hepsinde de negatif kilit bir nokta var.
hunk200r cok guzel ama gosterge paneli eski.vites gostergesi yok.
200t cok guzel ama teker capindan dolayi kardesi 200 den ayni devir bandinda daha yavas gidiyor.
yurtdisinda extreme200s var bi inceleyin, hunk200r in hafif grenajli, guncel gostergeli cok yakisikli bi motor. ama tr ye gelmiyor.
bu ne arkadas yaw
ama her halukarda cb125f yerine hunk200r tercih edilir.
Şu sokağa çıkma kısıtlamaları bitince bakabilirsiniz. İş yerinde pek müsait olamıyorum. Haftasonları da malum yasak var.
Motor elime geçti arkadaşlar. Olabildiğince OBJEKTİF olarak bilgilendirme yapmaya çalışacağım. İlk izlenimlere gelecek olursak.
Motor gayet iyi duruyor. Malzeme kalitesi çok güzel. Ekranı beğendim. Boyutları güzel,183'üm motor kendini küçük hissettirmiyor.Farlar gayet yeterli.
Şimdi eksi yönlere gelelim. Galiba ,genelde chopper tipli motorları sürdüğüm için gidon bana alçak geldi diye düşündüm.Ancak,bu genel bir sorun gibi duruyor.Gidonu 3-5 cm yükseltmeyi düşünüyorum. Selesini beğenmedim sert.Selesi içinde selepadi almayı düşünüyorum
3 ay da bir servise gitme konusu benim hic hoşuma gitmedi
Merhaba arkadaşlar. Bende sıfır beyaz X Pulse 200 aldım. Daha önce YBR 125 (15000 km) Pulsar 200 NS (15000 km) ve sonra bir Pulsar 200 NS (8000 km) kullandım. Şimdi biraz daha doğayla iç içe olmak için bu arkadaşa karar verdim. Öncesinde CRF 250 Rally hayalı kuruyordum. Test sürüşümde oldu. Fakat en sonunda XPulse 200 en mantıklı tercih geldi. Şu an rodaj dönemindeyim ve 100 km civarı bir yol yaptım. Tecrübelerimi zaman içinde paylaşacağım.
Hayırlı olsun güle güle kullanın, ilgimi çeken mantıklı görünen bir motor. Hangi bayiden aldınız? Tecrubelerinizi merakla bekliyoruz.
Teşekkür ederim arkadaşlar. Motoru Antalya'dan aldım. Denizli'de bu hafta havalar ısınınca işe gidip geldim. 200 km civarı sürüşüm oldu. 6 bin deviri geçmiyorum. İlk izlenimim motor Pulsar 200 NS motora göre bir hayli torklu. Kağıt üstünde daha güçsüz olmasına rağmen alt devirlerde çok canlı. Titreşim gidona yansımıyor. Bu hoşuma gitti. Ayak peglerinde biraz hissediliyor. CRF 250 kadar hissetmedim titreşimi. O bir tık daha fazlaydı sanki. Rodajdan sonra bakalım değişme olacak mı? Maksimum 80 yaptım şimdilik. 100 km üzeri kullanımları seven birisi değilim. Yakıt motoru aldığımızda 50 tl koyduk 200 km yol yaptık hala içinde yakıt var. Yakmıyor sanki farlarını çok beğendim. Güzel aydınlatıyor. Sele sert ama şehir içi kullanımda bir saat filan kullandım. Bir sorun yaşatmadı. Uzun seyahatlerde pratik çözümler bulunabilir. Motorla düz yolda gitmek yerine bozuk yoldan gitmeyi isteyebilirsiniz. çukurlar kasisle çok eğlenceli bir hal alıyor. Süspansiyonları gayet başarılı. Lastikleri ıslak ve kuru zeminde denedim. Abs ile gayet yeterli bir performansı var. Bana güven verdi. Pulsarların üstünde gelen lastikler gibi kaygan ve güvensiz değil. Onlar çok berbattı İlerleyen zamanlarda yine muhabbetimizi, naçizane tecrübelerimizi paylaşırım inşallah. Yolunuz açık olsun. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Kağıt üzerinde motorun maximum torkunu hangi devirde verdiği yazıyor, yani bu alt devirlerin nasıl olduğu hakkında bilgi vermez.
X Pulse Alt devirlerinin, pulsardan daha canlı olmasını görseller ile açıklayayım.
Hero'nun 200cc (Hunk 200r/X Pulse/200T/200S) motor bloğunun dyno test sonucu;
Bonus;
Görüldüğü gibi 3000 devirden itibaren gelen stabil bir tork var.
Buda Pulsar 200ns dyno test sonucu;
Görüldüğü gibi daha lineer bir tork artışı söz konusu.
Pulsarda torklu kullanım için 7000 devir üstü gerekirken.
Hero 200cc motorlarında 3500 devir üstünde olmak yeterli.
Buda şehir içi kullanımlarda, 0-60km hızlarda büyük avantaj.
Bajaj Pulsar 200NS Bore / stroke 72 mm × 49 mm (2.8 in × 1.9 in)
All-New Hunk 200R with More Muscle, More Power. Bore x Stroke 66.5 x 57.5 mm
pulsar kısa stroke lu silindire sahip. kısa stroke lu silindirler daha fazla devir cevirebilir, sürtünme alanı daha az olacagı için, birim devirde daha az yıpranma oluşturur. ama basit bir fizik bilgisi der ki; kuvvetin uygulandıgı yüzey alanı ne kadar geniş ise, güç o kadar az olur. Bu yüzden silindir çapı geniş olan pulsar, aynı devirde aynı gücü üretebilmek için hunk200r a göre daha çok yakıta ihtiyaç duyacaktır.
işte bu yüzden hunk200r daha verimli bir motora sahip. yukardaki tablo da herşeyi göstermiş.
Bunlar değerli bilgiler. Keşke bütün tartışmalar bu zeminde yürüse. Oysa "benim motor senin motoru döver" gibi oluyor. Elinize emeğinize sağlik Vandamme ve M.wind.
Merhaba arkadaşlar. Bu arada ben iki tane pulsar kullanmış birisi olarak X pulseye geçtiğimden birbirinden çok ayrı klasmanlarda iki motoru biraz kıyaslamış oldum. Çünkü başka motorlarla çok fazla tecrübem yok. Bu arada Pulsarda 23 bin kilometre yol yaptım. Kendi tarzında o da çok harika bir motor bence. 3 litre ortalama tüketimle beni kısa ve uzun yollarda hiç üzmemiş bir makine. Bu arada 1.91 boy ve 90 kilo ağırlığıma rağmen 3. litre. ama bir çok marka gibi kötü lastiklerle geliyor. Şehir içinde çok pratik ve yeri geldiğinde uzun bir yolculuğa meydan okuyabilen bir motordur pulsarda. 6. vites özellikle aradığım birşey yani.
Bu motorun fiyat performans oranı şu fiyattan bile çok yüksek. Stabil torku, çok iyi işçilik kalitesi, standart gelen metzeller lastikleri, bluetooth navigasyon sistemi, Nissin kaliperli abs sistemi, full led aydınlatması vs..vs.. çok iyi iş çıkarmışlar. Biraz daha gitseydi şöyle 135-140 ları görebilseydi tadından yenmezdi son sürat biraz sınırda kalmış. İstanbul içi kullanım için bazen hız gerekiyor hatta bazen hayat kurtarıyor desek yanlış olmaz. Tüm x-pulse kullanıcılarına keyifli sürüşler dilerim.
Haa bir de sorum var x-pulse kullanıcılarına; arka amortisör 10 kademeliymiş motorun arkasını biraz da olsa yukarı kaldırabiliyor muyuz bu ayar ile?
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)