fiyatı ne olacak acaba?? sabırsızlıkla bekliyorum
https://youtu.be/DpJEb3HEnaw
16.500TL deniyor...
ahaha. 17 bin fiyat çekmişler allahın hintlisine. benim motordan 2 tane alırım o paraya. winneri almadan önce aklımda olan bir modeldi. iyi ki beklememişim. 5 yıl kullanıcı hatalı garantisi ile başarılarxd mevzu bahis arazi ise karadüzen kulalnacaksın. (geçen hafta enjeksiyonlu bir yolda kalmış crfyi winnerimle çekerqen phenxd)
Enjeksiyon ve kickstart ilginçmiş...
Azıcık daha güçlü olsaymış tadından yenmezdi. Biz gariban gelir grubunun küçük enduro ihtiyacını bir nebze giderirdi. Royal Enfiled himalayan rakibi olarak yapmışlar. Hero kullanmadım ama olumlu düşüncelere sahibim. Daha motora yeni başlarken bir videosunu izlemiştim, adamın biri 150lik impulse modeliyle dünyanın en zorlu yollarından himalaya yolunu gidiyordu.
Sonuçta hepimiz ölecez...!
Tam benim emekliliğe göre motor, Ege'de bir ilçede çok iş görür, tadından yenmez.
Güzel motor. Bir videoda titreşiminin çok az olacağından bahsediliyordu ve aynı motoru Hunk 200'e de koymuşlar. Gayet iyi satacağını düşünüyorum.
hava sogutmalı bir motor arazide nekadar iş görürü tecrübelı arkadaşların fikirlerini alalım lutfen
Satış adedi, servis ve bayi ağı olarak Honda dan ilerde diye biliyorum. Şu anda commuter tarzı motosikletlerle işi götürüyorlar. Yenilik yok. Daha önce Hondadan sadece çizim alıp üretim yaptıklarından yeni model üretimi sıkıntılı. Eldeki 100 cc liği 150 yapar, 150 liği 200 yapar vb. Fuarlardaki konsept modeller 5 yıldır hala çıkacak. Türkiye ye gelen ignitor orada Glamour FI olarak yıllardır satılıyor, farkı dik motor olması ve enjeksiyon firması değişimi. Hindistanda bu şekilde devam eder ama yurtdışı piyasada işleri çok zor. Cg cilerin ağzına sakız olurlar ki bende doğal.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Söylediklerine katılmakla beraber RKS yi de farklı görmüyor. Mesela RN180 modelini aslında RKS üretmiyor. RKS nin bir çok motoru sorun çıkarırken o makinede hiç olumsuz dönüş yok. Kendi motorumu övmek gibi anlaşılmasın. Ama bu firmalar ile Benelli' nin arasında ki fark şudur. Benelli. Çok köklü olmak ile beraber 1 ve 6 silindir arası hemen hemen her CC de motor blokları üretmiştir. Küçük CC de yarış başarısıda vardır. Ama bu firmalar yeni peydah olduğundan bir türlü yüksek hacimli motor üretmiyorlar. Benelli malı Çin' de yapsada 100 yıllık geçmişi var. RKS, CF MOTO, Lifan, Mondial gibi firmların sorunlar köklü bir arge ve üretim tarihleri olmaması bence.
Ben de bir bilgi vereyim: Lifan'ın da KP serisi ile yarış başarıları var.
2014 motosikllet fuarında Hero standına Hondacılar ziyaret yapmıştı. Sonuçta Heronun Türkiye ye getirdiği modelleri görmek istemişlerdi. Ama çok kimsenin bilmediği aslında Hondanın izin verdiklerini getirebilmiştik. O zaman çok satılan Zmr , maestro,impulse( xpulse ın 150 cc li olanı), ignitor( şimdiki glamour çakması olan değil) Hondanın Türkiye pazarı için izin vermediği modellerdi. Hero, Hondanın motorlarını üretiyordu ve Honda dan sadece gelen çizimleri, planları vb. uygulayıp, gene Hondanın yaptığı üretim ve prosedürlerini gerçekleştirip üretiyordu.
Ortaklıktan ayrıldıktan sonra elde kalan modelleri bir şekilde modifiye ederek idare ettiler. Ama dış piyasalarda hala Hondanın bazı modellerde engellemeleri devam ediyordu. Buell mot. gibi yerlere bazı konsept motosiklet maketleri yaptırdılar ama hem ciddi bir teşebbüs yoktu hemde Buell battı ve el değiştirdi. Bunun üzerine Almanyadan BMW den gs1100 ün üretiminde bulunmuş bir adam getirdiler. Ama kısa vadede sadece iç piyasa için güncellemeler yaptılar. Bu xpulse ve hunk200 de eski modellerin güncellenmişi. Yani yeni model daha yok , olsa bile en az 4-5 sene uzakta diyorum.
Bu Heronun üretici ayağıydı, bir de Türkiye Dist. ayağı var, işte o içler acısı. Sadece Satış ve Pazarlama Md. gerekli donanıma ve bilgiye sahip, onun da yapabilecekleri kısıtlı. Gerisi sıkıntılı.
Lifanı beğenirim.
@retox70 Merakımı maruz görün, Hero'nun Türkiye ayağıyla bir bağlantınız var mı acaba?
yazınızdaki "getirebilmiştik" kısmı ve diğer detaylı bilgiler bu konuda merak doğurdu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------
Winner'da Abs, enjeksiyon sistemi, Bluetooth bağlantılı gösterge var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Sorunuzun bana olmadığının farkındayım ama yukarıdaki bir mesajda da bu iki motordan beraber bahsetmişsiniz. Yani pek özel bir soru değil gibi
Yanlız şöyle bir mesele de var eğer RKS Winner'ların devamını getirmeyecekse eder gibi. Sonuçta bir yanda daha yeni gelecek, Euro4 uyumlu bir model var. Tabi bu dediklerim Winner'ın devamının gelmeyecek olması ihtinali üzerine. Yine de demek istediğim şuydu: Birbiriyle alakasız iki modeli karşılaştırmak pek mantıklı değil gibi.
Ayrıca arazi motorlarında bu sistemlerin olmaması gibi bir şart olduğunu zannetmiyorum. Sonuçta gerçek bir enduro falan değil bu alet. Gerçi yine de bu noktada MR.Mud yada başka deneyimli birisi olaya el atsa daha iyi olur
Böyle dün kazanılmış önemsiz özel sınıflardan bahsetmemistim. MotoGP gibi superbike gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:29 ----------
Biraz daha biriktirip 2. El crf rally almalıydın. Bu benim fikrim tâbi. Mesela Honda CB 500 F yi Leoncino gibi üretse tercihim Honda olurdu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)