Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Şubat 2024, 09:48
#1141
[QUOTE=Alfonse;4765570]
[SIZE=1 adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:09 ----------[/SIZE]
[/COLOR]
Hakikaten ocağıma incir ağacı dikme potansiyeli fazla olan bir motosiklete mi sahibim?
Merhabalar, sizi çok karamsar gördüm. Öyle düşünmeyin bence.
Bende 2V sahibiyim. Yaklaşık 14.500 Km dir kullanıyorum. Standart bakımları haricinde
bir problem yaşamadım. Ben çok memnunum. Her marka model araçta problemler çıkabilir.
Genelde de problem yaşayanlar paylaşımda bulunduklarından sanki hepsi böyleymiş gibi algılanıyor.
Memnun olanlar paylaşımda bulunma ihtiyacı duymuyor belkide.
Kafanızı fazla yormadan motorunuzdan zevk alarak kullanmaya bakın.
https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q
Reklamlar
-
16 Şubat 2024, 11:58
#1142
Son gelen 4V Pro modeli ile normal 4V arasında ne gibi farklar var. Sanırım ön cam biraz büyümüş ve pegler biraz geriye alınmış.
4V bir arkadaşımda vardı. Pegleri biraz öndeydi ve vites arası biraz dardı. Botla vites atmak biraz zordu veya ben zorlandım bilmiyorum. Kullanan, deneyimleyen var mı?
-
16 Şubat 2024, 14:36
#1143
zihnigonen adlı üyeden alıntı
Son gelen 4V Pro modeli ile normal 4V arasında ne gibi farklar var. Sanırım ön cam biraz büyümüş ve pegler biraz geriye alınmış.
4V bir arkadaşımda vardı. Pegleri biraz öndeydi ve vites arası biraz dardı. Botla vites atmak biraz zordu veya ben zorlandım bilmiyorum. Kullanan, deneyimleyen var mı?
Hmm. Peglerin ileride olması beni de çok rahatsız etti. Vites atmaya alıştım bir şekilde. Ama ayağa kalktığımda kendimi fazla önde buluyordum. Biraz geriye alınması gerektiğini hissettim.
-
16 Şubat 2024, 15:20
#1144
En iyisi bayiye gidip test etmek
-
25 Şubat 2024, 21:15
#1145
Selam.Arkadaşlar patlak önleyici sıvı uygulayıp memnun kalan oldumu aranızda.
-
26 Şubat 2024, 11:02
#1146
fero. adlı üyeden alıntı
Selam.Arkadaşlar patlak önleyici sıvı uygulayıp memnun kalan oldumu aranızda.
Ben xmax'a patlak önleyici sıvı uyguladım, 2 yıl oldu. Lastiklerin balansında bir sorun hissetmedim ama zaten en fazla 120-130'a çıkabiliyor xmax, daha yüksek hızlarda belki sorun olabilir. Şansıma 2 yılda hiç lastiğim patlamadı.
-
27 Şubat 2024, 15:06
#1147
Merhaba. Formulax uyguladım. Balansta her hangi bir sorun hissetmedim. Ancak uyguladıktan sonra ( iğne sökülüp uygulanıyor, öyle yaptım) siboptaki iğnenin alt kısmını tıkamış, iğneyi taktıktan sonra benzincideki pompa bile şişiremedi başta. İçini şişleyince düzeldi, artık şarjlı pompa bile şişiriyor. Patlama olmadığı için işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum.
-
01 Mart 2024, 01:59
#1148
zihnigonen adlı üyeden alıntı
Son gelen 4V Pro modeli ile normal 4V arasında ne gibi farklar var. Sanırım ön cam biraz büyümüş ve pegler biraz geriye alınmış.
4V bir arkadaşımda vardı. Pegleri biraz öndeydi ve vites arası biraz dardı. Botla vites atmak biraz zordu veya ben zorlandım bilmiyorum. Kullanan, deneyimleyen var mı?
Bu "PRO" konusunu biraz araştırdım. Araştırdım dediğim hero'nun sitesine baktım. Bu motorun PRO versiyonunun aslında ana farkı rally süspansiyonu ile gelmesi. Bir de kırmızı renk ve pro etiketi var. Ama sahibinden.com'da gördüğüm kadarıyla bize 2024 düz modeli pro diye satıyorlar 🤦
-
04 Mart 2024, 10:38
#1149
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Bu "PRO" konusunu biraz araştırdım. Araştırdım dediğim hero'nun sitesine baktım. Bu motorun PRO versiyonunun aslında ana farkı
rally süspansiyonu ile gelmesi. Bir de kırmızı renk ve pro etiketi var. Ama sahibinden.com'da gördüğüm kadarıyla bize 2024 düz modeli pro diye satıyorlar
https://i.imgur.com/KzPVYiT.png
Ülkemize gelen "PRO" modeli değil zaten. Yurtdışındaki PRO modellerinde ciddi farklılıklar var
-
04 Mart 2024, 23:34
#1150
Arkadaşlar yaklaşık iki ay önce şehir içi kullanım amacıyla bu motoru almıştım. Kendisinden genel olarak gayet memnunum ama 300 kilometreye gelmişken bu hafta canımı sıkan bir iki şey oldu.
1) Köprüye gidiyorum, emniyet şeridinde üçüncü vites 50-60 ilerliyorum, birden motor aralıklı olarak debriyaj çekmişim gibi boşa almışcasına devir artırdı bıraktı, artırdı bıraktı. Sağa çektim zincire falan baktım, bir şey yoktu. Devam ettim, eve gelince zinciri yağladım, sonra tekrarlamadı.
2) Birkaç gün sonra yokuşta kalkarken yarım debriyaj konumunda zincir veya şanzımandan garip garç gurç sesler geldi, durup tekrar ilerlediğimde tekrar etmedi.
3) Bugün işe giderken tam ışıklara doğru yavaşça aralardan gidiyordum ki birden istop etti. Hemen debriyajı çektim, hareket halinde tekrar çalıştırmayı denediğimde çalışmadı. Göbeksiz dört yolun ortasında kaldım. İttirerek kenara götürdüm, sonra tekrar deneyince çalıştı ve bir daha yapmadı.
Sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı çok canımı sıktı bunlar. Forumlarda ara sıra gördüğüm kronik nur topu gibi ön dişli ve istop problemlerim mi var?
-
16 Mart 2024, 17:06
#1151
JK5F adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yaklaşık iki ay önce şehir içi kullanım amacıyla bu motoru almıştım. Kendisinden genel olarak gayet memnunum ama 300 kilometreye gelmişken bu hafta canımı sıkan bir iki şey oldu.
1) Köprüye gidiyorum, emniyet şeridinde üçüncü vites 50-60 ilerliyorum, birden motor aralıklı olarak debriyaj çekmişim gibi boşa almışcasına devir artırdı bıraktı, artırdı bıraktı. Sağa çektim zincire falan baktım, bir şey yoktu. Devam ettim, eve gelince zinciri yağladım, sonra tekrarlamadı.
2) Birkaç gün sonra yokuşta kalkarken yarım debriyaj konumunda zincir veya şanzımandan garip garç gurç sesler geldi, durup tekrar ilerlediğimde tekrar etmedi.
3) Bugün işe giderken tam ışıklara doğru yavaşça aralardan gidiyordum ki birden istop etti. Hemen debriyajı çektim, hareket halinde tekrar çalıştırmayı denediğimde çalışmadı. Göbeksiz dört yolun ortasında kaldım. İttirerek kenara götürdüm, sonra tekrar deneyince çalıştı ve bir daha yapmadı.
Sinek küçüktür ama mide bulandırır hesabı çok canımı sıktı bunlar. Forumlarda ara sıra gördüğüm kronik nur topu gibi ön dişli ve istop problemlerim mi var?
Merhaba yaşadığınız sorunlar benim karşıma çıkmadı,
Öncelikle zincirden gelen seslere çok takılmayın, temiz ve yağlıysa ve gerginliği iyiyse sorun yoktur.
Stok etme sorunu ile karşılaşmadım ama stop eder etmez çalışamaması normal, bence servisine gidip bilgisayara bağlatmalısınız, yazılımsal bir sorun olabilir.
-
14 Nisan 2024, 16:00
#1152
Herkese merhaba, yaklaşık 2 ay önce satın aldığım xpulse 200 4v pro modeli ile ilgili yaşadığım bir kaç problemi sizlerden de bilgi almak için anlatmak istiyorum. Şimdi motoru alır almaz deposunu fulleyip trip metresini 0'ladım ki 100kmde kaç yakacak öğrenmek için. Motor rodajda olduğu için 6500-7000 deviri hiç geçmedim. Tektek yazmayacağım ama genel olarak motoru düzgün kullanmaya özen gösterdim. Sonuç olarak motor ilk 100 kmsinde tam olarak 7.5 lt benzin yaktı. Bana normal gelmedi açıkçası, servis bana rodajda olabilir normal dedi (okuduğum hiç bir yerde 3.5 litreyi aşanı görmedim ama hadi tamam dedim). Sonra ki 100 kmde / 5.6 lt, sonraki 100 kmde / 4.7 lt diyerek azaldı ancak şuan 1200 kmde olan motorum ortalama bir kullanımda 100kmde 3.5 lt yakıyor, 3.5 lt altına hiç inmedi. Motorun egzozunda da aşırı bir benzin kokusu geliyor çalışınca bir dipnot olarak düşeyim (arkadaşlarımın motorlarıyla kıyasla fazla olduğu net bir şekilde anlaşılıyor).
Bir başka problem ise (başka bir xpulse kullanmadığım için motorun karakteristik özelliği de olabilir bilmiyorum ama kullandığım başka markalarda böyle bişey yaşamamıştım ve hepsi vitesliydi) özellikle 1. ve 2. viteslerde motorun en ufak gaz açmada yani gazın açık veya kapalı olduğu o ince çizgide 0.1 milimetre gaz açıyorum ve motor öne doğru atıyor. Aynı viteslerde aynı şekilde gazı yavaşça azaltıp tam o çizgiye geldiğinde gaz kapadığımda da sanki ani fren yapıyormuşçasına yavaşlıyor. Artçı olduğunda ne kadar dikkat milimetrik gaz kapatırsam kapatayım artçıyla kaslarımız tokuşuyor. Dediğim gibi bu motorun karakteristik bir özelliği olabilir ancak başka bir xpulse kullanmadığım için bilemiyorum.
Şimdi benim buraya yazmama sebep olan yaşadığım en büyük problem şu: geçen hafta motorun rölantisinde bir artış farkettim, (havalar da ısınmıştı istanbulda oturuyorum) normalde ilk açıldığında 3000 devirde başlar 3,4 saniye sonra 1500, 2000 devirlere inerdi. O gün 3500, 4000 devirde açılmaya başladı motor sonra tekrar 5, 6 saniye sonra 2000 devire inmeye devam etti. Bu böyle 2 gün devam etti, 3. günün akşamı eve dönmek için motoru çalıştırdım ve rölantisi 5500 devirde açıldı, yaklaşık bi 10 saniye kadar da oralarda gezdi. Ben her zaman ki gibi devirin düşmesini bekledim ve motoru sürmeye başladım. Gaz açtığım anda motor ani ve yüksek bi şekilde gaz açıp kapamaya başladı yani bir anda 7000 devir olup 2000, 3000 bin devir arası gidip gelip tekrar 7000e çıkıp indi vs. ve ben bu sırada sabit gaz veriyorum. Motordan da takırtı ve ufaktan da zangır zungur titreşim sesi geldiğini farketince hemen kenara çektim zaten. Bayram dolayısıyla servis kapalı olduğu için o günden beri motoru kullanmıyorum. Yarın servise götüreceğim.
Motosiklet mekaniği üzerine teknik bilgim zayıftır ancak yaşadığım bu üç problemin birbiri ile bağlantılı olabileceğini düşünüyorum. Düşüncem anormal derecede fazla benzin yakmasının, en ufak gaz açmada aşırı gaz tepkilerinin, egzozdan fazlaca benzin kokusu gelmesinin sebebinin motosikletin motoruna gereğinden fazla benzin vermesi olabileceğini, bunun da pistonlara vs. motorun parçalarına zarar verebileceği yönünde. Dediğim gibi pek mekanikten anlamam sadece mantık yürütüyorum zaten buraya yazmamın sebebi de sizden bu konuda fikir almak ve yarın servise gittiğimde servisin özen göstermeme ihtimaline karşı bilgi almak.
Uzun oldu ve aşırı detay verdim biliyorum ancak sonrasında gelebilecek "rodajda yüksek devirli mi kullandın?", "motor ısınmadan hemen gazlamış olabilirsin", "hava soğuk olunca rolanti yüksek olur" gibi soru ve cevapları aydınlatmak için böyle anlatmayı tercih ettim şimdiden teşekkirler.
-
14 Nisan 2024, 23:46
#1153
Bence normal değil. Benim 1200cc motorum bile ortalama 4,8-5,2 yakıyor. Kafanızın tokuşacağı kadar olması, yüksek devirli çalışması da normal değil. Motor haritalanması ile ilgili bir problem olabilir diye düşünüyorum.
-
15 Nisan 2024, 11:03
#1154
bu arada konu dışı dün kilyos tarafına bir tur attım,
sahil tarafında durup bir sigara molası vermişken bir baktım deniz kenarında yarıya kadar batmış iki kişi ata binmiş gidiyor.
5 10 dk geçtikten sonra peşlerinden bir tane xpulse geldi suya bata bata, denemek için dikine girdi denize, tekerleri kayboluncaya kadar da ilerleyip geri döndü, vay be dedim, dükümle peşinden gidecektim az daha
-
15 Nisan 2024, 20:52
#1155
X-pulse söylenildiği kadar sıkıntılı bir model mi ? Youtube da birkaç videoda çok sorunlu olduğu söyleniyordu.
-
21 Nisan 2024, 00:19
#1156
buteo adlı üyeden alıntı
X-pulse söylenildiği kadar sıkıntılı bir model mi ? Youtube da birkaç videoda çok sorunlu olduğu söyleniyordu.
Merhaba, bu motoru satın alan 2 kitle var, birincisi yıllarını vermiş işi bilen bu motorla dağlarda gezerek eğlenen, ikincisi ise motora yeni başlamış motor konusunda çok bilgi sahibi olmayan kitle.
Motorun temelde 2 sorunu var;
-Soğukken çalıştığında hava sıcaklığına bağlı olarak 4-5 bin devirlerde çalışması, 10-15 saniye içinde 3 bin devire düşüyor 1-2 dakika içinde ise rölanti normale dönüyor. Bu can sıkıcı bir sorun ama gaz konum sensörünü tekrar ayarlatarak ve yazılım güncelleme ile düzelttirenler var. Bunu çok büyük bir problemmiş gibi çok fazla konuşuyorlar.
-Motor külbütör kapağındaki contadan zaman içerisinde terleme, hatta yağ kaçakları olması, bu contayı değiştirip, sıvı conta ile destekleyerek kapatıyor servisler, sorunu çözülen var çözülmeyen var, ben her arazi sonrasında motoru yıkadığım için benim bloğum temiz bu konuda bir şikayetim yok.
Bu yağ kaçağı konusunu da sıkça konuşuyorlar ama ikiside yolda bırakacak sürüşünüzü aksatacak konular değil benim açımdan.
Sonuç olarak benim gördüğüm çok sorunlu gibi lanse edenler işi bilmeyen arkadaşlar, ben diz boyu deredende geçtim, 40 kilometre hızla kaldırımada çıktım, indim, saatlerce arazıda performans sürüşleri yaptım, tepeleme yükleyip uzun yola gittim, fırtına gibi yağmurda da sürdüm. Hiç bir koşulda beni üzmedi.
Çok övüyormuş gibi gözükmek istemem ama ben kullanırken çok keyif alıyorum, her haftasonu dağ, taş geziyorum. sınırlarınıda zorluyorum. Motordan memnunum.
-
21 Nisan 2024, 00:29
#1157
Hazır konu yukarı çıkmışken ben de ufak bir duyuru yapayım 2020 model XPulse 2V motosikletimi fazlalıktan dolayı satıyorum, ilgilenenler özel mesaj veya telefondan ulaşabilir. Önder Motor'da garantiden silindir, piston segman, krank değişti, rodajı devam ediyor.
https://www.motosiklet.net/forum/sat...se-200-2v.html
-
21 Nisan 2024, 19:34
#1158
XPulse 200 benim gözümde parasının hakkını veren (f/p),
Distribütör firmanın arkasında durduğu,
Yedek parçasına ulaşılabilir,
Servis kalitesi fena olmayan bir motosiklet.
O fiyata rahatlıkla alınacak bir motor
-
03 Mayıs 2024, 18:34
#1159
Soft bir enduro sürüşü gerçekleştirdim, bazı kısımlarda rüzgâr sesi oluşuyor henüz problemi çözemedim. İdare edin lütfen motorun arazide ne kadar kabiliyetli olduğunu görebilirsiniz. Zira yolu bildiğim için oldukça hızlı sürüyorum.
-
04 Mayıs 2024, 01:46
#1160
HangyCem adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba, yaklaşık 2 ay önce satın aldığım xpulse 200 4v pro modeli ile ilgili yaşadığım bir kaç problemi sizlerden de bilgi almak için anlatmak istiyorum. Şimdi motoru alır almaz deposunu fulleyip trip metresini 0'ladım ki 100kmde kaç yakacak öğrenmek için. Motor rodajda olduğu için 6500-7000 deviri hiç geçmedim. Tektek yazmayacağım ama genel olarak motoru düzgün kullanmaya özen gösterdim. Sonuç olarak motor ilk 100 kmsinde tam olarak 7.5 lt benzin yaktı. Bana normal gelmedi açıkçası, servis bana rodajda olabilir normal dedi (okuduğum hiç bir yerde 3.5 litreyi aşanı görmedim ama hadi tamam dedim). Sonra ki 100 kmde / 5.6 lt, sonraki 100 kmde / 4.7 lt diyerek azaldı ancak şuan 1200 kmde olan motorum ortalama bir kullanımda 100kmde 3.5 lt yakıyor, 3.5 lt altına hiç inmedi. Motorun egzozunda da aşırı bir benzin kokusu geliyor çalışınca bir dipnot olarak düşeyim (arkadaşlarımın motorlarıyla kıyasla fazla olduğu net bir şekilde anlaşılıyor).
Bir başka problem ise (başka bir xpulse kullanmadığım için motorun karakteristik özelliği de olabilir bilmiyorum ama kullandığım başka markalarda böyle bişey yaşamamıştım ve hepsi vitesliydi) özellikle 1. ve 2. viteslerde motorun en ufak gaz açmada yani gazın açık veya kapalı olduğu o ince çizgide 0.1 milimetre gaz açıyorum ve motor öne doğru atıyor. Aynı viteslerde aynı şekilde gazı yavaşça azaltıp tam o çizgiye geldiğinde gaz kapadığımda da sanki ani fren yapıyormuşçasına yavaşlıyor. Artçı olduğunda ne kadar dikkat milimetrik gaz kapatırsam kapatayım artçıyla kaslarımız tokuşuyor. Dediğim gibi bu motorun karakteristik bir özelliği olabilir ancak başka bir xpulse kullanmadığım için bilemiyorum.
Şimdi benim buraya yazmama sebep olan yaşadığım en büyük problem şu: geçen hafta motorun rölantisinde bir artış farkettim, (havalar da ısınmıştı istanbulda oturuyorum) normalde ilk açıldığında 3000 devirde başlar 3,4 saniye sonra 1500, 2000 devirlere inerdi. O gün 3500, 4000 devirde açılmaya başladı motor sonra tekrar 5, 6 saniye sonra 2000 devire inmeye devam etti. Bu böyle 2 gün devam etti, 3. günün akşamı eve dönmek için motoru çalıştırdım ve rölantisi 5500 devirde açıldı, yaklaşık bi 10 saniye kadar da oralarda gezdi. Ben her zaman ki gibi devirin düşmesini bekledim ve motoru sürmeye başladım. Gaz açtığım anda motor ani ve yüksek bi şekilde gaz açıp kapamaya başladı yani bir anda 7000 devir olup 2000, 3000 bin devir arası gidip gelip tekrar 7000e çıkıp indi vs. ve ben bu sırada sabit gaz veriyorum. Motordan da takırtı ve ufaktan da zangır zungur titreşim sesi geldiğini farketince hemen kenara çektim zaten. Bayram dolayısıyla servis kapalı olduğu için o günden beri motoru kullanmıyorum. Yarın servise götüreceğim.
Motosiklet mekaniği üzerine teknik bilgim zayıftır ancak yaşadığım bu üç problemin birbiri ile bağlantılı olabileceğini düşünüyorum. Düşüncem anormal derecede fazla benzin yakmasının, en ufak gaz açmada aşırı gaz tepkilerinin, egzozdan fazlaca benzin kokusu gelmesinin sebebinin motosikletin motoruna gereğinden fazla benzin vermesi olabileceğini, bunun da pistonlara vs. motorun parçalarına zarar verebileceği yönünde. Dediğim gibi pek mekanikten anlamam sadece mantık yürütüyorum zaten buraya yazmamın sebebi de sizden bu konuda fikir almak ve yarın servise gittiğimde servisin özen göstermeme ihtimaline karşı bilgi almak.
Uzun oldu ve aşırı detay verdim biliyorum ancak sonrasında gelebilecek "rodajda yüksek devirli mi kullandın?", "motor ısınmadan hemen gazlamış olabilirsin", "hava soğuk olunca rolanti yüksek olur" gibi soru ve cevapları aydınlatmak için böyle anlatmayı tercih ettim şimdiden teşekkirler.
çok güzel bir şekilde anlatmışsınız her sıkıntınızı, bende de motoru ilk çalıştırdığımda benzin değilde bir süre yağ kokusu geliyor, yağ sızıntısı yok motorda yağ kontrolü de yaptım eksilme de yok anlamadım sizdeki sorunların hepsi bende de oldu bunu sorun olarak mı görmek lazım yok motorun genel karakteristiği mi böyle bilemedim 9000 bakımına girmesine motorumun aşağı yukarı 700km kaldı motor yağı olarak hep castrol 10-40 yarı sentetik kullandım şimdi de denemek istediğim şu reklamı çok yapılan brava motor yağı var, adamlar çok iddialı ve bunu videlarda yaptığı testlerde göstermeye çalışıyorlar kullanım sonrası burada paylaşımda bulunurum sizlerinde kullanıcı deneyimlerini dört gözle bekliyorum, iyi forumlar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)