Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #841

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru teslim aldim 3 gündür biniyorum.
    Gözüme çarpan bazı noktalar oldu;

    -Debriyaj kavrama çok yukarda stop ettiriyorum onu geri almak lazım.

    -Bazen vitesi bulamıyorum geçmiyor genellikle yukarı yönlü geçmeme oluyor, boşa geçmeme huyuda var.

    -Vitesi hiç beğenmedim çok aşağıda, benim 47 numara ayacıklarıma zor oluyor ama alışılabilir yinede, servis ayar yapılamıyor dedi.

    - Ayna bencede çok kötü doğru düzgün görüş alamıyorum ve devamlı ayarı bozuluyor gibi.

    -Vites göstergesi hiç çalışmıyor rodajda bakarız bence çok önemli değil hız ve devire göre vitesi anlayabiliyorum(arabadan edindiğim bir yetenek diyebilirim ama araç bilgisi olmayanlara ihtiyaç var)

    Kafa sallama ve yağ kaçağı testlerinide yapıp kısa zamanda güncelleme veririm.
    Benim de bir haftalık gözlemim şu yönde; düşük viteste giderken gazı kestiğim halde motosikletin kendisi ara ara gaz veriyor youtube da bilgisayara bağlandığını gördüm 500km bakımında motosikletin yazılım güncellemesi yapıyor olabilirler bu durumu çözmek için, sizde de böyle bir şey var mı?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #842

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Bende aragaz olmadı hiç, motor ısınana kadar devir oynuyor, motor soğukken olabilir belki.
    Açıkçası verdiğim para karşılığında fazlasını beklemem hata olurdu, şuan için memnunum, sorunlarıda çözerler diye düşünüyorum ve aldım.

    Herkese mutlu bayramlar diliyorum bu arada

  3. #843
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru teslim aldim 3 gündür biniyorum.
    Gözüme çarpan bazı noktalar oldu;

    -Debriyaj kavrama çok yukarda stop ettiriyorum onu geri almak lazım.

    -Bazen vitesi bulamıyorum geçmiyor genellikle yukarı yönlü geçmeme oluyor, boşa geçmeme huyuda var.

    -Vitesi hiç beğenmedim çok aşağıda, benim 47 numara ayacıklarıma zor oluyor ama alışılabilir yinede, servis ayar yapılamıyor dedi.

    - Ayna bencede çok kötü doğru düzgün görüş alamıyorum ve devamlı ayarı bozuluyor gibi.

    -Vites göstergesi hiç çalışmıyor rodajda bakarız bence çok önemli değil hız ve devire göre vitesi anlayabiliyorum(arabadan edindiğim bir yetenek diyebilirim ama araç bilgisi olmayanlara ihtiyaç var)

    Kafa sallama ve yağ kaçağı testlerinide yapıp kısa zamanda güncelleme veririm.
    Öncelikle hayırlı olsun..👍

    - Debriyajın blok üzerinde sağ tarafta ayarı var. Manetin dibinde de var ama elcik korumayı filan sökmeli, ordan ayara gerek yok.
    - Bende rodajdayken 1-2 geçişte boşta kalma vardı, giderek azaldı ve bitti. Diğer viteslerde hiç sorun yaşamadım baştan beri. Vites geçislerine zamana bırakıp izlemeli.
    - Vitesin ayarı yok nasıl derler hayret. O mekanizma dönebiliyor. Ben de ilk aldığımda sudan çıkmış balık gibi hissetmiştim, kendi ustama götürdüm 3 dk da ayarladı isteğime göre herşeyi.
    - Ayna el mahkum NC700.
    - Vites göstergesi önemsiz ama pakete dahil, düzeltmeliler, olmadı değiştirecek ne gerekiyorsa.
    - Sallama el bırakınca oluyor, ilk 500 km de yoktu, sonra başladı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:42 ----------

    Alıntı deeppblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de bir haftalık gözlemim şu yönde; düşük viteste giderken gazı kestiğim halde motosikletin kendisi ara ara gaz veriyor youtube da bilgisayara bağlandığını gördüm 500km bakımında motosikletin yazılım güncellemesi yapıyor olabilirler bu durumu çözmek için, sizde de böyle bir şey var mı?
    Otomatik jikle var, kendi kendine gaz veriyor hissi yaratıyor. Şehir soğuksa devreden çıkması geç olabilir. Çıkarkende bir anda çıkmıyor. Kısa bir periodda devreden çıkıp tekrar jikleye alma yapıyor, termostat misali. Eğer 10 dk sonra ısındığı halde bile aragaz yapıyorsa sorun başka.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------

    Bana sanki şu son dönemde sipariş yoğunluğundan montajı biraz aceleye getiriyorlar gibi geliyor. Benim şansım vitrinden 50 motor içinden seçerek almam. Geniş zamanda toplanmışlar, rahat rahat. Ayrıca ben seçerken bazı motorların muhtelif yerlerdeki vida başlarının sıkarken ezilmiş olduğunu da gördüm. Ki midem bulanmadı değil. Ama şükür benim karakaçan tertemizdi. Ayrıca bana teslim etmeden usta turladı, herşeyine baktı. + bende üstünde heryerine baktım. Gösterge vs bana tek tek anlatıldı.

    Yok arkadaş dar zamanda yapılan işten hayır gelmiyor vallahi..😐

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------

    İyi bayramlar herkese..🙏
    deeppblue ve SuleymanE bunu beğendiler.

  4. #844

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Evet şuanda herkes talebe yetişmek için fabrikaya yoğunlaştı, sorunla ilgili servisi aradım Şahin usta yok bakamayız ay başında burada olacak denildi. Demekki önemli bir sorun olsa iş bekleyecek.
    Anladığım kadarıyla sadece basit işler yapılıyor bu dönemde periyodik bakım vs.

  5. #845
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet şuanda herkes talebe yetişmek için fabrikaya yoğunlaştı, sorunla ilgili servisi aradım Şahin usta yok bakamayız ay başında burada olacak denildi. Demekki önemli bir sorun olsa iş bekleyecek.
    Anladığım kadarıyla sadece basit işler yapılıyor bu dönemde periyodik bakım vs.
    Elinden geliyorsa iki ayar da kolay...Anlatabilirim...

  6. #846
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Alıntı potasyum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    video cekersen cok faydalı olur, hayırlı ugurlu olsun, yegenim için bu motoru begendik fakat istanbulda kimsede yok bayram sonrasına kaldı bizimde
    Hocam lifanımı satmamış olsam iner ondan bi vida söküp uygulama vidosu çekerdim ama şuanda elimde motosiklet yok. Ama uygulama videosu buldum basitçe anlatmışlar :

    ,

    Vida yüzeyi temiz ve kuru olacak, vidanın ucundaki 3-4 dişe biraz sıkıp takmak yeterli.




    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suleyman itiraf et hic aklinda motor almak yoktu ama kredi karti ile motor almak lazim basligini gorunce kafanda simsekler cakti..

    Dogru mu ?

    Cok iyi bir insanim ya.
    Açıkçası sadece o yüzden aldım desem yalan olur ama az biraz haklılık payın da var şöyle ki; kredi kartına 9 taksit olması beni gerçekten cezbetti bu bir gerçek.

    Zaten ne zamandır hafif ve arazi kabiliyeti olan bir motor bakıyordum. Elimde ufak 150lik lifan vardı onu da geçenlerde sattım. Asıl hedefim Crf 250 L veya Rally almaktı ama sıfırı yok. İkinci elleri de hoşafı çıkmış kaçıncı sahibi belli olmayan geberik olanlarına bile Xpulseden fazla fiyat istiyorlar. Az biraz temiz km düşük olanları da 2 Xpulse fiyatı.

    Mondial Xtreme 200 de baktım ama o alette malzeme kalitesi vs gerçekten baya kötü geldi bana. E birde Hero peşin fiyatına 9 taksit yapınca, abs li oluşu, 5 yıl garantisi, metzeller lastikle gelmesi, kalite olarak çinlilerde daha üstte olması, parça sorunu yaşanmaması vs alt alta koyup toplayınca en mantıklı seçenek olarak karşıma çıktı.

    Ben bu motoru yatırımlık almadım yani, bu yaz boyunca inşallah o yayla senin bu yayla benim gezecem hacım. Buradan da gezilerimi paylaşacağım
    Ama taksit olayı elbette çok cazip geldi, yalan yok



    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru teslim aldim 3 gündür biniyorum.
    Gözüme çarpan bazı noktalar oldu;

    -Debriyaj kavrama çok yukarda stop ettiriyorum onu geri almak lazım.

    -Bazen vitesi bulamıyorum geçmiyor genellikle yukarı yönlü geçmeme oluyor, boşa geçmeme huyuda var.

    -Vitesi hiç beğenmedim çok aşağıda, benim 47 numara ayacıklarıma zor oluyor ama alışılabilir yinede, servis ayar yapılamıyor dedi.

    - Ayna bencede çok kötü doğru düzgün görüş alamıyorum ve devamlı ayarı bozuluyor gibi.

    -Vites göstergesi hiç çalışmıyor rodajda bakarız bence çok önemli değil hız ve devire göre vitesi anlayabiliyorum(arabadan edindiğim bir yetenek diyebilirim ama araç bilgisi olmayanlara ihtiyaç var)

    Kafa sallama ve yağ kaçağı testlerinide yapıp kısa zamanda güncelleme veririm.
    Hocam debriyaj kavrama ayarı aşırı basit, debriyaj manetinin orada ayar vidası olur oradan yada debriyaj telinin diğer ucunun motor bloğuna bağlandığı yerdeki ayar vidasından yapılabiliyor. Youtube da başka herhangi bir motor için (cbf 150, ybr125) olan ayar videosunu izlersen kolayca ayarını sende yaparsın.

    Vites geçmeme işi büyük ihtimalle rodaj yağıyla alakalıdır. Bende de lifan em150L vardı, ilk aldığımda vitesler çok sert geçiyordu hatta kolay kolay boşa bile geçiremiyordum. Hemen gittim motul 5100 10w40 yağ alıp yağını değiştirdim (Benim motor rodajda değildi). Vitesler resmen pamuk gibi oldu, bir motorun karakteri bu kadar mı değişir anlatamam.
    Rodaj bitimi yeni yağ koyunca bence senin motor da rahatlar. Rodajda titreşimin bile biraz fazla olması doğaldır, piston silindir, vites dişlileri hepsi alışma sürecinde...

    Ayna olarak nc700 aynası önermişler, motor gelince tahminen aynayı beğenmezsem bende ondan alıp takacağım.

    İnşallah rodaj bitimi tüm sorunların çözülür hocam, takipteyiz.[COLOR="Silver"]


    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet şuanda herkes talebe yetişmek için fabrikaya yoğunlaştı, sorunla ilgili servisi aradım Şahin usta yok bakamayız ay başında burada olacak denildi. Demekki önemli bir sorun olsa iş bekleyecek.
    Anladığım kadarıyla sadece basit işler yapılıyor bu dönemde periyodik bakım vs.

    Hocam artık sıra yazmaya başlamışlar. Bu yoğunluk elbet ileride servise de yansıyacaktı ki şimdiden başlamış sanırım. Ben biraz da elim anahtar tutuyor, ufak tefek çivatasıyıdı, ayarıydı, kendim yaparım diye gözü karartıp sipariş verdim.

    Servisten tek beklentim garantiyi doğru işletsinler ve yedek parça tedariğinde bizi üzmesinler, bana yeterli.

    Yani elekronik bir parça bozulunca bazı markalar gibi "kullanıcı hatası" deyip işi yokuşa sürmesinler.

  7. #847

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Bizim motor için debriyaj ayarını vatandaş anlatmış ama ben dahil kimse anlamamış gibi 😀
    Aşağımı yukarımı dönecek somun acaba, Kemal Sunal filmi gibi hortuma gelecek diyende var kıbleye gelecek diyende

    https://youtu.be/j2zuuFfaSIs

    Bir diğer konu bu kadar üstte kavraması balatayı çabuk bitiriyor deniliyor, o halde fabrika ayarsızmı gönderiyor acaba

  8. #848

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    kredi kartına taksit olmasaydı ben bu motosikleti asla alamazdım... 45 bin peşin verdim kalanını taksite böldürdüm

  9. #849
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Bugün yaklaşık 150 km yol yaptım. Genelde tapagaz seyrettim, dönüşte rüzgarı da arkama alarak hızım 115-122 arasındaydı son 50 km. Son yakıt hesabım şu şekilde; toplam 19.41 lt benzin ve 536 km.

    19.41/536=0,0362 lt/km yani 100 km de 3.62 lt...Rakam bu dostlar...Bundan daha çok yakma imkanı yok sanırım...Boy 180 kilo 100...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------

    Ula yolu...





    Dot Cycle çanta iptal, karşıdan gelen rüzgar geriye itiyor. Havalanıp uçacakken yakaladım ve arka çantaya koydum...İade olacak ...
    SuleymanE ve deeppblue bunu beğendiler.

  10. #850

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün yaklaşık 150 km yol yaptım. Genelde tapagaz seyrettim, dönüşte rüzgarı da arkama alarak hızım 115-122 arasındaydı son 50 km. Son yakıt hesabım şu şekilde; toplam 19.41 lt benzin ve 536 km.

    19.41/536=0,0362 lt/km yani 100 km de 3.62 lt...Rakam bu dostlar...Bundan daha çok yakma imkanı yok sanırım...Boy 180 kilo 100...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:46 ----------

    Ula yolu...

    https://i.hizliresim.com/hb5br66.jpg

    https://i.hizliresim.com/a0s31x2.jpg

    Dot Cycle çanta iptal, karşıdan gelen rüzgar geriye itiyor. Havalanıp uçacakken yakaladım ve arka çantaya koydum...İade olacak ...
    abi sorum olacak bir adet; yağ soğutması sıcak oluyor mu sende bende motor bloğu kadar sıcak olmuyor

  11. #851
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Alıntı deeppblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi sorum olacak bir adet; yağ soğutması sıcak oluyor mu sende bende motor bloğu kadar sıcak olmuyor
    Yolda çok dokunmadım ama görevi ve yeri sebebiyle daha ılık olur. Ayrıca motor bloğu döküm, daha geç soğur peteğe göre..
    deeppblue bunu beğendi.

  12. #852

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Bir güncelleme vereyim dedim;
    170km oldu
    Blokta yağ kaçağı yok
    Kafa sallama yok
    Vites göstergesi yok, rodajda bakarız
    Tümsekten geçerken gidondan bir ses duyuyorum normal mi bilemedim yine rodajda bakılır.
    Gidon yükseltme alacağım görünen, sırtım ağrıdı 70km yolda, boy 188cm
    Şimdilik her şey yolunda.

    Birde aşağıdaki sandalyeyi aldım ki decathlon’a göre çok uygun, baya beğendim şimdilik sorun yok, çok pratik sırt çantama atıp çıkıyorum.

    https://www.koctas.com.tr/pratik-kam...i/p/2000033124

  13. #853
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Vites göstergesi normal motordan farklı.
    Devir kontrolüde yapıyor.
    Debriyajı ilk bıraktığında " - " çıkar. Biraz gittikten sonra vitesi gösterir.
    Debriyaj maneti ayarsızsa kütükteki switche basamaz. Hep " - " görünür.

  14. #854
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir güncelleme vereyim dedim;
    170km oldu
    Blokta yağ kaçağı yok
    Kafa sallama yok
    Vites göstergesi yok, rodajda bakarız
    Tümsekten geçerken gidondan bir ses duyuyorum normal mi bilemedim yine rodajda bakılır.
    Gidon yükseltme alacağım görünen, sırtım ağrıdı 70km yolda, boy 188cm
    Şimdilik her şey yolunda.

    Birde aşağıdaki sandalyeyi aldım ki decathlon’a göre çok uygun, baya beğendim şimdilik sorun yok, çok pratik sırt çantama atıp çıkıyorum.

    https://www.koctas.com.tr/pratik-kam...i/p/2000033124
    Gidondan "tık" diye bir ses bende de var. Furş tan muhtemelen. 3000 de baktıracağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:06 ----------

    Dot Cycle çanta iade olacak, yerine forte gt 70650 aldım, çok methettiler...

    Tekrar yazayım; Dot Cycle almayın, mıknatıs çok zayıf ve karşıdan gelen rüzgar uçuruyor...

  15. #855

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Dün facebookta 300tl post vardı forge için satılmışmı bilmiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites göstergesi normal motordan farklı.
    Devir kontrolüde yapıyor.
    Debriyajı ilk bıraktığında " - " çıkar. Biraz gittikten sonra vitesi gösterir.
    Debriyaj maneti ayarsızsa kütükteki switche basamaz. Hep " - " görünür.
    Dün kavramaya ayar yaptıktan sonra bir süre çalıştı ama bugün kavrama ayarı yine üste kaçmış gibiydi, yarın tekrar ayar yapacağım durumu paylaşırım.

  16. #856
    Khaira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2022
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Bugün hanıma aldığımız 2V modeliyle İstanbul içinde 100km yol yaptım. Hafif arazi, bozuk yol, asfalt vs. derken iyi bir gezmişim. Florya sahilde bir güneşlenme sonrası Üsküdar’a doğru yol aldım İlk izlenimlerim bana az daha serviste bekleyen canım Dominar’ımı sattırıp bir 4V aldıracaktı ama Dominar’da bile güç bana yetmezken cc düşürmek istemedim

    Çoğunlukla selenin rahatsızlığı hakkında yazılar görüyorum ama ben inanılmaz rahat buldum. Oturuş pozisyonu, ön camın boyutu, selenin rahatlığı bence 10 numara (ya da ben Dominar’da acı çekiyormuşum bilmiyorum onunla kıyaslıyorum şu an). Şehir içi sıkışık trafikte kontrolü ve aralardan kaçması gayet güzel, gidon açısı muhteşem.

    Egzoz sesi çok cılız, çok mutsuz etti beni. Keşke biraz daha tok bir ses olsaymış dedim. Gaz tepkilerinden memnun kalmadım. Düşük viteste devirlenmesi güzel, tork şehir içinde yeterli geldi ama gaz tepkisi geç hissettirdi. Bir de vites attıktan sonra devrin düşmesi sanki uzun sürüyor, belki bizim motorla alakalıdır bilemedim.

    Sağından solundan 3-5 zırıltı sesi geliyordu, Hintlidir yapar dedik ama can sıkıyor Halledilmeyecek şey değil gibi.

    Vites göstergesi bir garip. Kullanmadım ama sesi dinleyerek vites atmak da zor makinanın sesi yok sanki😁

    Frenler 10 numara. Arka da ABS olsaymış diyordum ama kesinlikle şart değilmiş, doğru frenlemede motor olduğu yere çakılıyor. Bayıldım.

    Ağırlık muhteşem. Yaklaşık 3 saat motor üstündeydim, şehir içinde asla yormadı. Tam bir yola gideyim ama uzak mesafe de olmasın, yakınlarda dolaşayım derdim olmasın motoru gibi. Sevdim, boy problemi olmayanlar için güzel bir başlangıç motoru olur bence.

    Not: 183cm 70 kiloyum. Ayaklarım yere tam ve sağlam basıyor. Gidon yüksekliği de çok iyi hissettirdi. Herhangi bir ekstraya gerek duymadım.

  17. #857

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    Alıntı Khaira adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün hanıma aldığımız 2V modeliyle İstanbul içinde 100km yol yaptım. Hafif arazi, bozuk yol, asfalt vs. derken iyi bir gezmişim. Florya sahilde bir güneşlenme sonrası Üsküdar’a doğru yol aldım İlk izlenimlerim bana az daha serviste bekleyen canım Dominar’ımı sattırıp bir 4V aldıracaktı ama Dominar’da bile güç bana yetmezken cc düşürmek istemedim

    Çoğunlukla selenin rahatsızlığı hakkında yazılar görüyorum ama ben inanılmaz rahat buldum. Oturuş pozisyonu, ön camın boyutu, selenin rahatlığı bence 10 numara (ya da ben Dominar’da acı çekiyormuşum bilmiyorum onunla kıyaslıyorum şu an). Şehir içi sıkışık trafikte kontrolü ve aralardan kaçması gayet güzel, gidon açısı muhteşem.

    Egzoz sesi çok cılız, çok mutsuz etti beni. Keşke biraz daha tok bir ses olsaymış dedim. Gaz tepkilerinden memnun kalmadım. Düşük viteste devirlenmesi güzel, tork şehir içinde yeterli geldi ama gaz tepkisi geç hissettirdi. Bir de vites attıktan sonra devrin düşmesi sanki uzun sürüyor, belki bizim motorla alakalıdır bilemedim.

    Sağından solundan 3-5 zırıltı sesi geliyordu, Hintlidir yapar dedik ama can sıkıyor Halledilmeyecek şey değil gibi.

    Vites göstergesi bir garip. Kullanmadım ama sesi dinleyerek vites atmak da zor makinanın sesi yok sanki��

    Frenler 10 numara. Arka da ABS olsaymış diyordum ama kesinlikle şart değilmiş, doğru frenlemede motor olduğu yere çakılıyor. Bayıldım.

    Ağırlık muhteşem. Yaklaşık 3 saat motor üstündeydim, şehir içinde asla yormadı. Tam bir yola gideyim ama uzak mesafe de olmasın, yakınlarda dolaşayım derdim olmasın motoru gibi. Sevdim, boy problemi olmayanlar için güzel bir başlangıç motoru olur bence.

    Not: 183cm 70 kiloyum. Ayaklarım yere tam ve sağlam basıyor. Gidon yüksekliği de çok iyi hissettirdi. Herhangi bir ekstraya gerek duymadım.

    koltuk hakkında aynı fikirdeyim önceki motosikletime oranla ağrım hiç olmadı, motor egzost sesi cılız fakat bence kötü değil vites atttırırken hiç sıkıntı çıkarmıyor motor direk şıkır şıkır şanzıman cevap veriyor yani geçmemezlik yapmıyor vites; haricinde bende motosikletimi almaya çanakkale bayramiç e gittiğimde dönüş yolum 110 km oldu ve motosiklet beni hiç yormadı... düşük viteste sadece kendi kendine devir yapıp ara gaz veriyor motosiklet muhtemelen 500 bakımında buna bakılır

  18. #858

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Dostlar forumda ve facebookda yeterli bilgi bulamadım, lastik basıncı kitapta 25-33 yazıyor ancak Önder motor 30-32 bas demişti. Siz bu konuda ne yapıyorsunuz?

  19. #859
    E.Yzr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2018
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    R25 Abs, CRF 250L
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar forumda ve facebookda yeterli bilgi bulamadım, lastik basıncı kitapta 25-33 yazıyor ancak Önder motor 30-32 bas demişti. Siz bu konuda ne yapıyorsunuz?
    Ön 29 arka 35 basıyorum

  20. #860
    MCV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2014
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    150 mcx-Kuba KEE100-RKS Winner200- Hero XPULSE 200
    Alıntı Wuamell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar forumda ve facebookda yeterli bilgi bulamadım, lastik basıncı kitapta 25-33 yazıyor ancak Önder motor 30-32 bas demişti. Siz bu konuda ne yapıyorsunuz?
    Hem kitapçıkta yazıyor hemde arka teker sol taraf maşası üzerindeki etikette de yazıyor.
    Tek kullanımda Ön 25 , Arka 33
    Artçılı kull Ön 25 , Arka 36

    Bende bu değerlerde kullanıyorum. Bir sıkıntı yaşamadım.
    deeppblue bunu beğendi.
    https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q


43. sayfa BirinciBirinci ... 33414243444553 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)