Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Nisan 2023, 20:11
#721
yec adlı üyeden alıntı
Ufuk abi özel değilse bu Benelli'yi satmak istememenin sebebi nedir ?
Ocak 2018 de BN125 in bir resmini ve macarların inceleme videosunu seyrettim.
O günden sonra motora aşık oldum. Rüyalarıma girmeye başladı.
Ağustod 2018 de dünyada satışa çıktı. Ağustos sonu Türkiyeye geldi.
Sanırım dünyada satın alanlar içinde ilk 100, Türkiyede ise ikinciyim.
Süspansiyonu benim ağırlığıma göre müthiş bir motor. Abs yok ama çok başarılı bir CBS si var. 4 beygir ve 5nm daha torku olaydı başka bir motor arayışım olmazdı.
Özetle, duygusal bağım var o motorla
Reklamlar
-
05 Nisan 2023, 07:10
#722
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Güle güle kullanın...
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
Bugün ilk kez eşimle birlikte turladık. İlginç bir durum biraz canımı sıktı. Eşim de zayıf bir insan değil. İkimiz toplamda 180-190 kiloyuz. Yolda bir çıkıntıdan geçerken alttan sürtme sesi geldi. Çok değil ama sürttü sonuçta. Bahçeye gidince baktım orta sehpanın altındaki çıkıntısı değmiş. Allahtan alt tabla değil. Orta sehpa ilginç şekilde alta doğru fazla açıyla iniyor (tasarımsal bir sorun) ve bu yüzden artçıyla sürtmemesi çok zor. Normal hız kasislerinde birşey yok, 8-10 cm lik çıkıntıda oldu. Vstrom her kasiste değerdi, buna da şükür..
Hocam yanlış hatırlamıyorsam taşıma kapasitesi maksimum 140 kilo idi bu motosikletin.
-
05 Nisan 2023, 10:37
#723
E.Yzr adlı üyeden alıntı
Hocam yanlış hatırlamıyorsam taşıma kapasitesi maksimum 140 kilo idi bu motosikletin.
Şimdi baktım, yük haddi 130 yazıyor kitapçıkta. PCX i mesela karşılaştırmak için araştırdım, bulamadım maalesef.
Şöyle bir durum var, en küçük mopede bile iki kişi biniyoruz millet olarak. Ayrıca çokta bakılmıyor kapasite nedir diye, oysa motorunu ve sağlığını sevenin mutlaka bakması gerek.
Sonuç itibarıyle rakam buysa ve uyulursa motor tek kişilik. Zira sürücü 80 olsa bile artçıya kalıyor 50 kg ki bu maximum. Çanta koysan boş, demiri vs derken en az 5kg. Koruma demiri gibi extralar da var.
Lafın özü "yeni evli genç çift motoru" ..🙂😁
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------
ufoz adlı üyeden alıntı
Ocak 2018 de BN125 in bir resmini ve macarların inceleme videosunu seyrettim.
O günden sonra motora aşık oldum. Rüyalarıma girmeye başladı.
Ağustod 2018 de dünyada satışa çıktı. Ağustos sonu Türkiyeye geldi.
Sanırım dünyada satın alanlar içinde ilk 100, Türkiyede ise ikinciyim.
Süspansiyonu benim ağırlığıma göre müthiş bir motor. Abs yok ama çok başarılı bir CBS si var. 4 beygir ve 5nm daha torku olaydı başka bir motor arayışım olmazdı.
Özetle, duygusal bağım var o motorla
Çok şekilli motor..👍
-
05 Nisan 2023, 13:01
#724
200t içinde istihap haddi 130 kg olarak geçiyor.
-
05 Nisan 2023, 17:55
#725
ufoz adlı üyeden alıntı
200t içinde istihap haddi 130 kg olarak geçiyor.
İlk defa bir motor için maks. binme kapasitesi duydum. Yani ben 130 kidan fazla olursam motora binmem sakıncalı mı? O zaman motorun şaşesi dayanaklı değil demek bu? Ben mi yanlış anlıyorum?
-
05 Nisan 2023, 20:05
#726
rotalar adlı üyeden alıntı
İlk defa bir motor için maks. binme kapasitesi duydum. Yani ben 130 kidan fazla olursam motora binmem sakıncalı mı? O zaman motorun şaşesi dayanaklı değil demek bu? Ben mi yanlış anlıyorum?
Soru Ufoz'a ama, fikrimi söylemek istedim; biraz öyle gibi. Aslında firmalar ürünlerinin max dayanım kapasitesinin belli bir yüzde altını verirler. Hani "safe te kalmak" diye bir tabir vardır, o maksatla. Gerçekte 200 çekebilecek durumda olsa bile belli bir aralığı korumak ister tehlikeli durum oluşmaması için. Bu her ürün için geçerli inşaattan yumurta kolisine.
100 kg taşır deyip gerçek rakam verilse ve biri getirip üste 50 gr çay bardağı koysa çöker, ondan sonra yandı keten helva...😁..70 kg max dese kimseye bişey olmaz.
Ben bulabilirsem bir iki motorun daha taşıma kapasitesini de paylaşayım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:36 ----------
Tenere 700 190 kg,
Crf 250 145 kg,
Pcx 125 180 kg,
Africa Twin 178 kg,
KTM 250 Duke 190 kg.
-
05 Nisan 2023, 21:13
#727
Suzuki GW250 inazuma : 182 kg
Benelli BN125 : 185 kg
-
05 Nisan 2023, 21:17
#728
ufoz adlı üyeden alıntı
Suzuki GW250 inazuma : 182 kg
Benelli BN125 : 185 kg
Hocam bu gidişle ya kilo vereceğiz ya da dilim varmıyor ama motoru vereceğiz..😁.
-
05 Nisan 2023, 21:35
#729
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Hocam bu gidişle ya kilo vereceğiz ya da dilim varmıyor ama motoru vereceğiz...
Fazla kilolular derdine yanacak
Benim kilo 60 olunca istihap haddi problemi yok
-
05 Nisan 2023, 21:43
#730
ufoz adlı üyeden alıntı
Fazla kilolular derdine yanacak
Benim kilo 60 olunca istihap haddi problemi yok
Maşallah hocam🧿, bizde başladık bakalım diyete. Hayırlısı..🙂👍
-
06 Nisan 2023, 09:39
#731
Yeni motor alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim
Konu ağırlıktan ilerliyorken arka amortisör ayarını en sert kademeye getirmek faydalı olacaktır.
Ayar anahtarı motorla beraber gelen avadanlıkta var.
https://www.youtube.com/channel/UCsQMNz8EBD5jqoRCOlr-72Q
-
06 Nisan 2023, 20:44
#732
Gidon yükseltme taktıktan sonra geçtiğini düşündüğüm el bırakınca kafa sallama hala var, değişen hız aralığı. Ben 60-65 te bakmıştım ve yoktu, bu gün 40-50 arasında yaptığını farkettim. Hava yağmurlu, yol ıslaktı yani lastik havası iyice az. İlk aldığım dönemde yoktu, sonradan başladı. Değişen tek şey hava basıncı. İlk başlarda bilmediğim için 32/32 basmıştım ve harikaydı. Rodaj bakımında serviste "yok abi, ön 28 olmalı" deyip azalttılar. Ben artık direk havaya yoruyorum olayı. Az önce araştırırken bunu buldum ;
Yarın 32/34 deneyeceğim...
-
06 Nisan 2023, 20:48
#733
Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 33 diye geçiyor.
-
06 Nisan 2023, 22:58
#734
KırmızıGrom adlı üyeden alıntı
Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 33 diye geçiyor.
Öyle, nette o yönde bilgi verende var. Ama bana sıkıntı yaratıyor, hem frenajda vs de sorun çıkmamıştı 32 iken, ısırıyordu yolu. Abs de farksızdı...
Başka kafa sallama yaşayan var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
Yahu birde şu "ikinci motor" hikayesine ifrit oluyorum. Yani öyle bir hale gelmişki Xpulse yerine ikinci motor desen yine de anlaşılacak..😁..Hayır işin ilginci, PCX mesela PCX...Dio , dio...Hatta Ns200, Ns200..Ama her ne hikmetse Xpulse 2.motor...🙂...
"Benim Gs in yanına bir de bunu alacam, moka girmek için"
"Yanlış anlaşılmasın aslında africam var da, kıyamıorum"
Sevsinler...😁
-
06 Nisan 2023, 23:52
#735
Neredeyse 200t nin yanına birde 200 4v alıyordum
-
07 Nisan 2023, 19:02
#736
ufoz adlı üyeden alıntı
Neredeyse 200t nin yanına birde 200 4v alıyordum
2.motor olarak yani..😆😂
Motorun havalarını 32/32 yaptım, sallama aynen devam...Bakıma kadar sinir olup durucaz...😐
-
07 Nisan 2023, 19:24
#737
hakan1969 adlı üyeden alıntı
2.motor olarak yani..
Motorun havalarını 32/32 yaptım, sallama aynen devam...Bakıma kadar sinir olup durucaz...
O sallama furş bilyalarının tam ayarlı oturmayıp boşluk yapmasından olabiliyor.
-
07 Nisan 2023, 19:40
#738
ufoz adlı üyeden alıntı
O sallama furş bilyalarının tam ayarlı oturmayıp boşluk yapmasından olabiliyor.
Biliyorum abi, de dile getirmek istemiyorum...😁..Şeytan diyor yarın atla git Fethiyeye, söküp sıksınlar...
-
07 Nisan 2023, 19:56
#739
hakan1969 adlı üyeden alıntı
Biliyorum abi, de dile getirmek istemiyorum.....Şeytan diyor yarın atla git Fethiyeye, söküp sıksınlar...
Bendede hafiften kafa sallama vardı.
İlk bakımda ben söylemeden kendileri ayarladılar.
Sonra düzeldi.
-
07 Nisan 2023, 20:00
#740
ufoz adlı üyeden alıntı
Bendede hafiften kafa sallama vardı.
İlk bakımda ben söylemeden kendileri ayarladılar.
Sonra düzeldi.
İyi bari...👍
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)