Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Hero X Pulse 200 Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    konunun ilk görsellerindeki ile resmi internet sitesindeki görsel ile farklılıklar var sizde farkettiniz mi ? ülkemizde satılan motosikletler ilk görsel ile aynı ama resmi internet sitesinde paylaşılan görseldekiler sanki revizyon geçirmiş gibi geldi motosiklet, bu arada motosikletin periyodik bakım masrafları nasıl arkadaşlar bilgi alabilir miyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı deeppblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konunun ilk görsellerindeki ile resmi internet sitesindeki görsel ile farklılıklar var sizde farkettiniz mi ? ülkemizde satılan motosikletler ilk görsel ile aynı ama resmi internet sitesinde paylaşılan görseldekiler sanki revizyon geçirmiş gibi geldi motosiklet, bu arada motosikletin periyodik bakım masrafları nasıl arkadaşlar bilgi alabilir miyim?
    Hindistan versiyonu güncellenmiş. Bize bu gelir mi bilgim yok. Ben de bu videoyu seyrettim. Benim anladığım kadarıyla 2 ekstra sübap gelmiş ve arka dişli değişmiş. Alt devirlerde daha kolay gidiyor motor, daha iyi hızlanıyor. Top speed değişmemiş. Selede de bir değişiklik var.


  3. #403

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hindistan versiyonu güncellenmiş. Bize bu gelir mi bilgim yok. Ben de bu videoyu seyrettim. Benim anladığım kadarıyla 2 ekstra sübap gelmiş ve arka dişli değişmiş. Alt devirlerde daha kolay gidiyor motor, daha iyi hızlanıyor. Top speed değişmemiş. Selede de bir değişiklik var.

    https://www.youtube.com/watch?v=4R6uhKFmQzI

    hocam, distribütör eldeki motosikletleri belirli bir oranda satamadımı rev. 2 olan bu hindistan versiyonu getirtmez; çünkü ben distrübütör olsam bende getirtmezdim, elde olanın stoğunu bitirmeden yenisini getirtmek zarar ettirir demek istediğim
    birde piyasa koşullarını göz önüne alırsak ki türkiyede bu motosiklet şuan itibarı ile 47 bin küsür tl yani diyelimki önümüzdeki ay bu yeni revizyon gelse biraz daha pahalı olarak satılır; 55-60 bin gibi bir fiyata satılsa eskisine talep bitmez ama millet son model takıntısı ile bu motoru genede alır

    motor bakım maliyetleri benim asıl merak ettiğim konu; hero sahipleri mesajımı okurlarsa bana az çok bir bilgi verebilirler mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------

    bu arada söylemekte fayda var hint rupisine göre satışı bu motosikletin türk lirasına kıyaslarsak çok ucuz
    buyrun bakın;
    https://www.bikedekho.com/hero/xpulse-200-bs6.html

    kur çevirici;
    https://wise.com/tr/currency-converter/inr-to-try-rate

    kurun tl bazında çevrilmiş hali yapamayan varsa;
    https://www.hizliresim.com/i8z60h6

    yani tl bazında hindistanda satışı 22185 tl gibi bir satışı bulunuyor yanlış çevirmediysem; devletimiz sağolsun bir motosiklet de devlete alıyoruz...

  4. #404
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı deeppblue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...motor bakım maliyetleri benim asıl merak ettiğim konu; hero sahipleri mesajımı okurlarsa bana az çok bir bilgi verebilirler
    Kasım ayında ilk bakımda yağ dahil 130 lira vermiştim.

    Bu motorun bakım/yağ değişim aralıkları 3000km de bir.

    Fakat şöyle bir durum var. Garantinizin yanmasını istemiyorsanız (özellikledw +3 yıllık garanti) her 3000 kmde bir veya 90 günde bir bakıma gitmelisiniz. Hangisi önce dolarsa...

    20.000 km yapanlarda henüz bir problem duymadım.

    Yeni versiyon 4 subaplı ve yağ soğutma radyatörü var. 2021 in 3. Çeyreği gibi çıktı. Henüz Türkiyeye gelmedi.

    Genel görüş 2 sübaplı motorun Hunk'larda dahil daha uzun süre denendiği, bu yüzden daha kararlı olduğu yönünde.

  5. #405

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    her 3000 kmde bir veya 90 günde bir bakıma gitmelisiniz.
    Bu bana biraz aşırı geldi. 3000km'ye yorum yapamayacağım. Teknik bir sebebi vardır gereklidir belki, bilmiyorum. Ama 90 gün... Yeri geliyor motora 2 ay 3 ay dokunmuyorum. Hiç sürülmemiş motorun yağını değiştirmeye gerek var mı? Bu şartlar altında, ben bugün bu motoru alsam hiç götürmem yetkili servise diye düşünüyorum.

  6. #406

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı KırmızıGrom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu bana biraz aşırı geldi. 3000km'ye yorum yapamayacağım. Teknik bir sebebi vardır gereklidir belki, bilmiyorum. Ama 90 gün... Yeri geliyor motora 2 ay 3 ay dokunmuyorum. Hiç sürülmemiş motorun yağını değiştirmeye gerek var mı? Bu şartlar altında, ben bugün bu motoru alsam hiç götürmem yetkili servise diye düşünüyorum.
    Evet motor tipi / yağ tipi / yağ hacmi / filtre var-yok durumuna göre 3.000km çok kısa olmayabilir ama 90 gün (3 ay) gerçekten de biraz kısa olmuş.

    Günlük işe git-gel için kullanılan bir motor farz edelim; 3000km / 3ay = 1000km/ay / 21gün ~= 48 km/gün yapar. Günlük 50km'den az yol yapan bir kullanıcı için 3 ay kısa kalacaktır.

    İstanbul / İzmir gibi büyük şehirlerde günlük 35 - 40km'ye kadar normal diyebiliriz, ama başka şehirlerde bu mesafe ciddi uzun kalıyor...

    Büyük ihtimalle bakımları çok pahalı değildir ama serviste yaptıracaksanız 3 ayda bir oraya git-gel vakit harca vs. sıkıcı olur.

  7. #407
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    90 gün çok kısa gerçekten.
    Ama sanırım buda +3 yıl ücretsiz onarımın diyeti olsa gerek.
    Benim açımdan, 90 günde bir bakım yerine +3 yıl garanti için ekstra 2000 lira istenseydi tercih ederdim.

    Bu arada 90 günde bir bakımda gerekmiyorsa yağ değişmiyor. Örneğin siz 90 günde sadece 1000km yol yapmışsınız içindeki yağla, bu durumda yağ seviyesi kontrol ediliyor sadece. Ben kitapçıkta bu şekilde gördüm.
    KırmızıGrom ve deeppblue bunu beğendiler.

  8. #408
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İzmir, Pornova
    Motosikleti
    Ülkedeki en yüksek km.li Kawasaki Er6F (2008)
    Türkiye'ye gelen firmanın huyu suyu, karakteri değişiyor. 90 günde bakım mecburiyeti ne mübarek?

  9. #409

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Kis sartlarinda da cagiriyorlarmi acaba.
    Kislama diye birsey var ama firma kabul etmiyor olabilir

  10. #410

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    selamlar, yorum yapan her kes e çok teşekkürler; bu gün önder motordan "oğuzhan bey" ile telefon ile görüşme sağladık aklıma takılan soruların hepsini sordum ve iyi ve kötü yanıtlar aldım bunlardan bazılarını sizlerle paylaşacağım eğer kafanıza takılan sorular olursa sizde benim gibi forum doldurup iletişime geçin sizi telefon ile arasınlar
    hızlı resime sorduğum soruların ekran görüntüsünü almıştım şimdi onlara ne yanıt verdiğini sizlerle paylaşacağım: ayrıcada ekran görüntüsü haricinde de soru sordum onlarında yanıtlarını iyi kötü aldım;

    ekran görüntüsü sorduğum sorular;

    https://www.hizliresim.com/95a6kyp

    https://www.hizliresim.com/c7f2ggb

    sorduğum sorulardan bir kısmı bunlardı; oğuzhan bey ilk olarak bana internet sitesinde neyi faklı gördüğümü sordu; bu soruyu internetten biraz araştırınca cevabı buldum fakat bunu soruyu sorup formu gönderene kadar bilmiyordum... motorun hindistan versiyorunun görüntüsü internet sitesine konmuş sonradan youtube dan bunun farkını öğrenebildim (4v versiyonu) neyse ikinci sorum yan sehpaha oldu orta sehpaha gelmemesi kötü bir durum bunu 350tl gibi bir fiyata alabileceğimi söyledi hero servislerinde satılıyormuş, plastik rüzganlık 400 tl ye satılıyor orta sehpahanın 350 tl olması şuanki şartlarda gayet normal geldi ama alırmıyım yoksa yaptırır mıyım bu motora sahip olunca bilemiyorum... şikayet var sitesinde aku den mutevellit garantiden olan bir motor sahibi vardı servis ile biraz tarştışmışlar ve kendisi akusunu değiştirtmiş garanti dışı kalmış motosiklet neyse bunu da sordum bir yıl içerisinde akumuz bitse bunu garanti kapsamında değiştirebiliyor musunuz dedim bana söylediği cevap istinaden orjinal akusu 1000 tl dedi biz yan sanayi 12v 7amper tavsiye ediyoruz dedi sonrasında başka bir soru sordum elektirik aksamı garantisi 2 yıılık garantiye dahil mi diye sordum evet yanıtını verdi; sonrasında eğer elektrik aksamında bir kullanıcı oynaması yapılmamışsa yani kullanıcı müdahelesi yoksa 2 yıl garanti dahilinde oluyormuş; sonraki sorum motosiklet yağ değişimi bakım periyodu hakkında oldu bana söylediği yağ değişimi 500 km, 3000 km, 6000km ... gidiyormuş; yağ değişimi fiyatı 200 tl imiş daha yeni zam gelmiş zam gelmeden önce 150 tl imiş, hava fitresi 150 tl imiş vs...

    motorun garanti süresi başka bir sorduğum soruydu; garanti süresi 2+3 yıl olarak uzatılmış garanti olarak veriliyormuş; bu garantinin kapsamı da 90 günde bir servise geliseniz +3 garanti hakediyormuşsunuz... yağ değişimi km dolma olmaksızın bakıma gelirseniz hiç bir masraf alınmıyormuş sadece gidin gösterin motoru diyor başka bir şeye gerek yok kontrolleri yağ kaçırma oluyormu herhangi bir elektirk aksağımında sıkıntı var mı sarsıntıdan kaynaklı vidaların gevşekliğini kontrol vs...bir kaç cümle konuştuk

    bana sorarsanız ilerleyen zamanlarda bakım maliyetleri artacaktır en basitinden yağ değişimi 200 tl ise bir yıl sonra 300-400 tl istemeleri bu gidişatla gayet normal 2 yıl doldurduktan sonra garanti bence aranmamalı kendiniz yağını değiştirebilirsiniz; akü meselesi de orjinal aküsü 2 yıl garanti dahilinde ise 2 yıl içerisinde değişim yaptırabilirsiniz sonrasında akü kaynaklı bir probleminiz olursa gidin akünüzü kendiniz alın ve takın yan sanayi olsun farketmez...
    5 yıllık garanti bence müşteri çekmek için yapılmış bir sistem 3000 km dediğiniz çabucak yapılır 2 yıllık garantisini sonuna kadar kullandıktan sonra bence garantiye gerek kalmaz; onlarda bunu bilerek müşteri memnuniyeti adına yaptıkları bir süreç bence uzatılmış garanti...

  11. #411

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Yağ değişimi gerekmediğinde ücretsizse yine fena değil. Ama 6 ay olsa bu kadar göze batmazdı diye düşünüyorum.

    Hero'nun sitesinden sanırım hindistana ait olan bakım listesini buldum. 100 gün/3bin km'de bir bakım aralıkları var ama yağ 6bin km'de bir değişiyor.

    Replace engine oil once in every 6000 km. Top up if the oil level is at or near the
    lower level mark.
    https://www.heromotocorp.com/en-in/u...44-pdf-155.pdf

    Ben bu motosikleti alsam ve yağını 3bin'de bir değiştirsem 790adv'den (15bin km) daha fazla yağ masrafı çıkacak.
    deeppblue bunu beğendi.

  12. #412
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Hero kullanım kılavuzlarında genelde 3000'de kontrol et, eksikse tamamla, 6000'de değiş der.

    Ama 3000km sonra yağ özelliğini kaybediyoır ve değişim gerekiyor.
    deeppblue bunu beğendi.

  13. #413

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Arkadaşlar motorun son 120-127 km/h hızı dışında sıkıntısı yok. 4 v yapana kadar 140-150 bandına çekselermiş daha iyi olurmuş.

    Bu arada bu sene Honda CRF getirmeyecek.
    Satacak arkadaşlar sezonu beklesin.

  14. #414

    Üyelik
    24 Mart 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MSX-125 & X-Pulse 200 & 790 Adv
    Alıntı tungsten86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun son 120-127 km/h hızı dışında sıkıntısı yok. 4 v yapana kadar 140-150 bandına çekselermiş daha iyi olurmuş.

    Bu arada bu sene Honda CRF getirmeyecek.
    Satacak arkadaşlar sezonu beklesin.
    200 cc bir motorun 140-150 görmesi çok zor diye düşünüyorum. 250'likler bile o hızlara çıkamıyor. Vstrom 250 136'da kesiciye giriyor. CRF Rally 140'ları görüyor ama, ya rüzgar arkadan esecek ya da hafif yokuş aşağı olacak.

    CRF'nin gelmemesi kötü. Piyasa xpulse'la 390 adv'ye kaldı desene.

  15. #415
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Xpulse 200t maksimum hızı 120km/s.
    Rodaj sonrası bir kez denedim.
    120 km/s hızı gördüğü an kesiciye giriyor.

    Motor hız yapmak için değil, rahat ivmelenme için üretilmemiş.
    Keyifli ve sürekli kullanım hızı 90-100 km/s aralığı.
    TEM Bahçeşehir bölgesindeki yokuşlardan çıkarken 80-90 km/s lerden 110-115km/s hıza rahatça ivmelenebiliyorum.

  16. #416

    Üyelik
    22 Mart 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kuba black cat, hero x pulse 200 nasipse :)
    x pulse 200 4v modeli türkiye ye gelmeyecek arkadaşlar; bunu hero önder motor oğuzhan bey den bizzat kendim öğrendim keşke gelseydi; hero nun kendisi yine hero ya alternatif olabilirdi...

  17. #417
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Xpulse 200t
    2,47 lt/ 100 km
    Tamamı şehir içi, yokuşlu, dur kalk trafikte.
    Benzin Total.
    Motor yağı, Castrol Power1, Power Release 10w-40 yarı sentetik.


    Rodaj bitti, motor 2500 kmde.
    Arka/yan çanta ve ön cam yok.
    Sadece sürücü var (60kg, 180cm).
    Lastikler Pirelli Angel City.
    Lastik havası , ön: 25 psi, arka: 28 psi.
    Mevsim, ocak 2022.
    MCV bunu beğendi.

  18. #418
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Çok iyi değerler @ufoz hocam. Güle güle kullanın.
    ufoz bunu beğendi.

  19. #419
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xpulse 200t
    2,47 lt/ 100 km
    Tamamı şehir içi, yokuşlu, dur kalk trafikte.
    Benzin Total.
    Motor yağı, Castrol Power1, Power Release 10w-40 yarı sentetik.


    Rodaj bitti, motor 2500 kmde.
    Arka/yan çanta ve ön cam yok.
    Sadece sürücü var (60kg, 180cm).
    Lastikler Pirelli Angel City.
    Lastik havası , ön: 25 psi, arka: 28 psi.
    Mevsim, ocak 2022.
    Benim burgman 200 İstanbul trafiğinde 3 lt yakıyor. Şu an bulunduğum yerde pek trafik olmadığı için 2.9 lt.
    Hero çok güzel bir motor bloğu üretmiş demek ki. Hero ile Bajaj'ı kıyaslayıp dudak bükenler tüketim değeri konusunda aynı şeyi yapamazlar sanırım. Kazasız belasız sürüşler.
    ufoz bunu beğendi.

  20. #420
    ufoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xpulse 200t
    Alıntı vandamme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi değerler @ufoz hocam. Güle güle kullanın.
    Teşekkür ederim.

    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim burgman 200 İstanbul trafiğinde 3 lt yakıyor. Şu an bulunduğum yerde pek trafik olmadığı için 2.9 lt.
    Hero çok güzel bir motor bloğu üretmiş demek ki. Hero ile Bajaj'ı kıyaslayıp dudak bükenler tüketim değeri konusunda aynı şeyi yapamazlar sanırım. Kazasız belasız sürüşler.
    Teşekkür ederim.
    Motorun az yakmasında 2 sübaplı oluşunun etkisi varmı bilmiyorum ama;

    Xpulse 200t ekranında ekonomik sürüş için bir mod var.
    Bu modu seçerek sürüş yaptığınızda yakıt ekonomisi açısından,
    Sürüşünüze göre yakıt harcama durumunuz ekranda 3 nokta ile gösteriliyor.

    Ayrıca aşağı yukarı oklarla vites düşürmeniz veya yükseltmeniz gerektiği konusunda uyarı veriliyor.

    Rodaj sırasında bu vites düşür yükselt ekranını 200 km kadar kullandım. Artık meleke oldu. Ekrana bakmadan motor sesinden nerede vites değiştirmem gerektiğini anlayabiliyorum.

    Bu vites düşür, vites yükselt uyarı ekranı oldukça faydalı olmuş.

    Burgman 200 ağırlığına göre 3 lt/100km sarfiyatla oldukça iyi.

    Herkese kazasız belasız sürüşler...


    REKLAM ALANI
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)