Çakma yakıt doldurmuşlar depoya herhalde, kuş uçmaz kervan geçmez garip bir istasyondan alındıysa...
Rks winner ile kıyas eden arkadaşlar, Gerçekten bu motosiklet ile winnera baktığınız zaman aynı şeylerimi görüyorsunuz. Yarı fiyatına böyle bişeymi varmış diye heyecanlandm baktım kusura bakmayın ama winnerdan ucuzluk akıyor. Üst mesnet, gösterge, farlar, plastik aksamlar, motor bloğunun boyası, genel model tipinin özgünsüzlüğü bu nedir abi allah aşkına ya.. Kıyas ettiğiniz motosiklete bakın! Tamam 8 bine ancak o olur buna lafım yokda şunla mukayese etmeyin bari.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
Şu motosiklet 120 ile stabil gidebilse gaz açıncada sollamalarda 140 diyebilecek olsa (200ns gibi) 1 dk düşünmezdim.
Motopixel TV incelemesini yapmış. Güzel motorlar.
https://www.youtube.com/watch?v=UZ2BGaoV7B8
winner ın kritik sıkıntılarını saymıyorsun ama heroda o sorunları bulamazsın 10 sene net binersin yağını eksik etmezsen bakım yaparsan 10 sene sonra bi motor yaptırısın al sana evladiylik motor 8 bin bunun içi var ha piyasa bakılırsa haklısın ama ileri dönük iş yapmaz için hintli ve japon tercih edilmeli şuan motorcumuhabbeti 140000de bi kawasakiyi tamirliyor birazda öyle düşün
Hero yu çok severim, hala görüştüğüm müdürleri var, işlerinde çok ciddiler, ama yeni modelin neler getireceğini bilemezsiniz. Dash ler yeni çıktığında çıkan sorunları Antakya bayisinden öğrenebilirsiniz.
Üretici firma içinde süpriz olmuştu. Ayrıca güç olarak Duetle beraber emsallerinden düşük kalmışlardı. Sonradan sorun çözüldümü bilmiyorum.
Yollarda 90 küsür model bir sürü HeroHonda görmüştüm seyahatlerimde. Yani sağlamdır, katır gibidir. Ama yeni modellerde biraz temkinli olmak gerekiyor.
Üretici firma çözüm için gerekeni her zaman yapar ama buna distribütör firmanın reaksiyon yeteneği esas sorun. Türkiyede bence asıl sorun bu.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Evet bu model sanıyorum bayilere dağıtılmış sonunda, gören, inceleyen, deneyen oldu mu acaba ? Düşük cc enduro sınıfına ilaç gibi geleceğini düşündüğüm güzel bir motosiklet, geçtiğimiz yıl da yanlış bilmiyorsam Hindistan da yılın motoru seçilmiş
Cumartesi Önder Motodaydım. Test sürüşü yapmadım ama inceledim. Malzeme gerçekten kaliteli daha önce çinli kross(ramzey 200) kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki malzeme kalitesi kıyas kabul etmez çok başarılı. Boyum 186 benim tabanlarım çok çok rahat yere değiyor. 170-175 biri de rahatlıkla kullanabilir. Test sürüşünden gelen arkadaş torkunun çok iyi olduğunu söyledi. Görüntü ve şekil olarak güzel alet.
Eksileri
-sele sert(bence arazi için kabul edilebilir ama uzun yolda ağrı yapar.)
-aynaların camıyla alakalı kenarlara doğru çok bozulma var görüntüde.
Bunu eksiden sayamam ama amortisörler yumuşak olduğu için biraz kiloluysanız ve artçıyla kullanıyorsanız motosiklet çöküyor. Naked tarzı bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu arada getirmeyi planladıkları rally kit'in selesi daha yumuşak ve yüksek. Ön amortisörler de bu kitle değişirse motor 10 cm kadar yükseliyor ve çok daha güzel görünüyor. Kitin parçaları ayrı ayrı da satılacakmış.
Bu arada fuar videolarında izlediğiniz Yunus kardeşim çok samimi, çok ilgili ve çok yardımsever bir adam. Kendisine burdan da teşekkür edeyim.
Çok merak ettiğim bir model. Fiyatına göre çok güzel özellikleri var. Avrupa yakasında test imkanı var mı acaba.
Hero motocorp o kiti konsept olarak tanıttı. Hero motocorp o kiti seri üretse bile Hero Türkiye (Asya motor Soysal Grup) o kiti asla getirip satma uğraşına girmez emin ol.
Zamanında 2016 model Hero Karizmalara yan grenaj da getirecekti. Hatta AEA bile inceleme videosunda bunu vurguluyordu. ZMR olarak zaten grenajlı model hindistanda satıldığı halde o grenajları kullanıcılar kendi çabaları ile fibercide falan yaptırdı. Hero Türkiye bu konuda bi uğraşa girmedi.
Bu şekilde bir lansman yapmışlar. Bu kiti tanıtmak için. Ama daha önce tecrübe ettiyseniz bende bir kuşkulandım şimdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------
Ben aynı şey olduğunu düşünmüyorum ama sonuçta Hero da babamın oğlu değil emin değilim Görsellikten ziyade işlevsel bir kit olacağı için talep doğrultusunda gelebilir. Gelirse de muhtemelen 5000 liradan aşağı olmaz bu kit. Hindistan fiyatlarını kıyaslayınca durum bunu gösteriyor. Kitin para eden kısmı amortisörler olacak büyük ihtimalle.
Bu motor 125 civarı kesiciye giriyor hindistandaki videolarını izledim , ama dişli değişimiyle daha yüksek hızlarda daha rahat gidebilir diye düşünüyorum çünkü yeterli torku var motorun ki zaten 100-110 civarı sabit gitse, max da 130 civarı görse yeter diye düşünüyorum neticede kapasitesi belli bir motor ve hız amaçlı tasarlanmamış ayrıca usb girişi, bluetooth bağlantısı, gps uygulaması, vites göstergesi, led far, metzeller lastik vs oldukça donanımlı bir model bence tek eksiği performans
120 ile sabit gidermiş, miş miş, muş muş...o motorun adam gibi gideceği hız 90km/h
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)