ABS 5 KM üstü hızlarda devreye girmesi gerek.
30 km'den çok önce abs lambasının sönmesi lazım keza sönüyordu ben test ettiğimde. Hemen garantiden arızayı onarmasını değiştirmelerini isteyin. Abs bu şakaya gelmez.
Uzun boylulara özel
Maalesef bu doğru bloktan çatır çutur ya da cazır cuzur gibi sesler geliyor yani hani iki ucunda da elektrik olan çıplak kabloları birbirine değdirdiğinizde çıkan ses vardır ya elektrik sesi işte tam da bu ses geliyor motor bloğundan. Yani en azından ben test için kullandığımda bu ses çok dikkatimi çekmişti ve garip gelmişti. Düzelttilerse ne ala.
60 km şehir içi 320 km uzun yol yaptım, 60 lira benzin gitti, yakıt tüketimi dişli tırnaklı lastiklere rağmen komik derecede düşük. Sadece 70-80 km saat hızla giderken gidonu bıraktığımda titriyor (lastik havası ön 25 arka 32) Bu neden olabilir aceba ?
umarım düzeltilebilir sorunlardır bunlar çünkü bu fiyata başka alternatif yok.
Güncelleme
Motoru tekrardan mıcırlı yolda denedim ve abs 20 km hızda bile aktifleşti. Şuanlık bir sorun yok.
Ayrıca motora gp kompozit ön far ızgarası, tur camı, sis farı, koruma demirini koruma takozu ve konfor sele aldım. GP nin camı ve far koruma ızgarası henüz gelmedi ama diğerlerinden aşırı memnunum. Özellikle de konfor seleye bayıldım. Uğur böceği simgeli siteden aldım hepsini. Konfor sele 160 TL idi. Sis farları toplam 200 TL. Çakar özellikli. Seleden sikayetci olanlara kesinlikle konfor seleyi tavsiye ederim. Oturma yüksekliğiniz hem artıyor hem de efsane konfor sağlıyor. Gp parçaları da gelince foto atarım inşallah
Evet arkadaşlar uzun yol giden süren herhangi bir arızayla karşılaşan var mıdır bu sürekte ?
Çok uzun yol sayılmasa da ben 350 km yaptım en fazla zamansızlıktan, son derece keyifliydi. Birde tur camı yoktu o zaman. Gp Kompozit'in camını taktım çok güzel kesiyor rüzgarı. Motosiklet 85-90 Km saat hızlarda stabil gidiyor, rahatsız eden bir titreşimi yok. Mt kask almıştım, kaskın rüzgar mazgalları yolda titreyip kafa ütülüyor. Bu arada 70-80 km saat hızda direksiyonu bırakınca ön tekerde oluşan hafif tireme lastiklerin tırnaklı yapısından kaynaklanıyormuş, direksiyonu tuttuğunuzda zaten olmuyor. İzinli olduğum zaman uzun mesafeye çıkacağım.
Ön çamurluk geometrisi nedeniyle bu tarz motorlar belirli bir hızın üzerinde rüzgardan olumsuz etkilenebiliyor. 350 km. çok da minik bir mesafe değil. "Bu motorla uzun yol yapılmaz" diyenlere verecek cevabınız varsa dinlemek isteyen çok kişi var.
Kazasız belasız sürüşler.
Teşekkür ederim , bu günkü mini uzun yol videosunu ekleyeyeyim. Şehirlerarası kullanımda fikir vermesi açısından yararlı olabilir.
https://youtu.be/St1kbeX0Vko
Yağ radyatörünüde aynı zamanda koruyan güzel çalışma.sizin modelde radyatör yok ama yinele isteyenler bunu yaptırabilir.
Radyatörün olmaması bir bakıma daha iyi..21 ve sonraki ler radyatörlü gelebilir…ben radyatörsüz olan modeli almayı düşünüyorum.
Ayrıca yakıt enjeksiyon sistemi karbüratörün bir tık üstü.tam enjeksiyonda değil..
emisyon normlarından dolayı kıvrak zeka ürünü …bu farklılık bu motoru emsallerine göre üstün kılar..
Bir motorda ne kadar teknoloji o kadar dert demektir…
Motorun sol arka zincir dişli önünde bir metal bağlantı Demir’i var.sizin motorların çoğunda yok.bu parça aldığınızdada yokmuydu.? Yoksa eğer sordunuzmu hiç..
Bu metal bağlantı Demir’i arkaya oturan kişinin ayaklarını koruması içindir.özellikle bayanlar mesala Anadolu’da halen motora yan otururlar.yani iki ayaklarında motorun solundadır..
Bu parça aynı zamanda bir çantaya veya taşıma aparatına dönüşebilir..bence bu parçayı eğer siz sökmediyseniz araştırın bu parçayı..
Son olarak ;
videodaki motora sonradan yağ radyatörü ilave edilmiş.Motor bsa modeli değil…
Ben o parçanın takılı olduğu motorlardan gördüm.
ayrıca motorunu anlatan bir iki kişinin videosunDada var bu parça..Türkiye satışı yani..
Videoda motorda var… hatta kullanıcı zinciri korumak için galiba diyor.
Diğeride neiçin olduğuna dair hiç bir fikrim yok diyor..
Bugün Bu motora izmir karamanlarda bakmak için gittim. Para cebimde beğenirsem alıyorum kafasındaydım. Motoru genel manada beğendim ama top speed olayı ve beklediğim kadar iri olmayışı beni ikilemde bıraktı.. Yan tarafta bajaj bayii de vardı. Bir çılgınlık yapıp 2021 Pulsar alarak günü tamamladım.. Umarım pişman olmam..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
14T dişliyi taktım.Sürüş keyfi arttı.Motor ve zincir sesi nerdeyse hiç kalmadı.6000 devirde 90 yapıyor.90 ile tüm gün seyehat edilebilir.Titresim çok çok az.4500 devirde 70 yapıyor.Sehir içinde 5.vites ile gitmek pek mümkün değil artık 😂 5.vites için 55-60 hız istiyor.Top speed düz yolda 121 gördüm.Tork düşüşünü pek hissetmedim aksine 70-100 hızlanması daha iyi geldi.
Bir problem oldu o da dişli biraz büyük olduğundan kapak demir kılavuz ile kapanmadı.Demiri çıkardım.Pek bir işlevi yok sanırım ya da ben bilmiyorum🙂
Sipariş vermek isteyenler mesaj gönderebilir. 50TL kargo dahil
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)