Benelli 502 C Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Benelli'den insanın aklını başından alacak yakışıklılıkta bir model geliyor.
Benelli'nin çift silindir imzası haline gelen sonu ikiyle bitecen 502 C adıyla gelecek olan model muhteşem bir tasarıma sahip.
[IMG][/IMG]
Diavel anımsatan hatlarıyla oldukça çarpıcı bir görüntüye sahip bu modelin ülkemizde satışa çıkıp çıkmayacağını ise henüz bilemiyoruz.
[IMG][/IMG]
Silindir Hacmi: 500 cc
Motor Tipi: 4 Zamanlı, 2 Silindir, 4 Valf
Şanzıman: 6 Vites
Maksimum Güç: 46,93 HP @ 8500 rpm
Maksimum Tork: 45 Nm @ 5000 rpm
Çap x Strok: 69 x 66,8 mm
Yakıt Sistemi: EFI
Yakıt Tipi: Benzin
Ateşleme: ECU – TLI
Soğutma: Sıvı Soğutmalı
Ön Fren: Disk
Arka Fren: Disk
Ön Lastik: PIRELLI 120×70-ZR17
Arka Lastik: PIRELLI 160×60-ZR17
Dingil Mesafesi: 1600 mm.
Uzunluk: 2280 mm.
Genişlik: 940 mm.
Yükseklik: 1140 mm.
Boş Ağırlık: 217 kg.
Yerden Yükseklik: 170 mm.
Yakıt Tankı Kapasitesi: 21 lt.
Yakıt Tüketimi: lt. / 100 km. (Bilinmiyor)
Reklamlar
-
Fuarda canlı gördüm hatta çalıştırdılar efsane bi çalışma sesi var ama fiyatı yüksekti o yüzden önümüzdeki bir kaç yıl geleceğini sanmıyorum.
-
Arkada sele olmaması çoğu kişiyi vazgeçirir fiyattan önce.
-
Ülkemizde artçı önemli ama ülkemize özel tasarım yapmıyorlar
-
Benim gibi artçı taşımaktan nefret edenler için birebir. Motorda nasıl oturacağını bilmeyip, ısrar eden ve dediklerini yapmayanlardan kurtulmak için birebir
-
Var ya işte artçı yeri, oraya biri sıkışır yaaa.
Adanada buna 5 kişi binerler valla
-
502C'yi almak istiyorum lakin ne kullanıcı yorumu var ne de bir inceleme... Hiç mi ilgi görmedi, hiç mi alan yok??
Bu motorun kullanıcıları burada yorum yaparsa güzel olur.
-
4-5 ay once bayiye gidip sordum, o an olsaydi bir tane alacaktim cidden niyetlenmistim, ancak bayiinin yorumu beni benden aldi: Nerede bulursunuz bilmem. Ben bir arastirayim, stok listesine bakayim isterseniz getirelim değil, nerede bulursunuz bilmem.
Bana boyle diyecek bayinin bana hava filtresi lazim oldugunda siz bir yerden bulun getirin biz takalim size de ayrica iscilik yazalim diyecegine eminim...
Musteri boyle kazanilir, motor boyle satilir.
-
Bu şu an alınır mı? Verilen paraya değer mi?(Aldıktan sonra hurdaya çıkana kadar bende kalacak.) Satış sonrası servis belirsizliği biraz gözümü korkutuyor.
-
02 Temmuz 2021, 23:11
#10
Satış sonrası servisten sorun yaşayacağınızı sanmam. Parçalar diğer modeller ile ortak ancak ikinciel de satarken bekletir sizi
-
02 Temmuz 2021, 23:43
#11
Bu model cin'de mi uretiliyor italya'da mi bilen varmidir?
-
03 Temmuz 2021, 07:52
#12
Mr.wind adlı üyeden alıntı
Bu model cin'de mi uretiliyor italya'da mi bilen varmidir?
Net bilgim yok ancak Benelli'nin %90'ı genel olarak Çin'de üretiliyor. Ancak bizde de üretim var üretim demeyim de montaj ve şasi üretiliyor diye hatırlıyorum. TRK502'ler burada montajlanıyor o yüzden ilk 2-3 parti ürünler de sorunlar oldu
899, 1130 gibi modeller avrupa dan çıkmaydı. 899 sanırım artık üretilmiyor yenilenecek ancak 1130 devam ediyor olabilir.
-
01 Ağustos 2021, 17:14
#13
Forumda bu motoru kullanan var mı? Avustralya'da övgü dolu incelemeler var. Varsa, buradaki kullanıcıların yorumlarını okumak isterim.
-
01 Ağustos 2021, 20:57
#14
YasinC adlı üyeden alıntı
Net bilgim yok ancak Benelli'nin %90'ı genel olarak Çin'de üretiliyor. Ancak bizde de üretim var üretim demeyim de montaj ve şasi üretiliyor diye hatırlıyorum. TRK502'ler burada montajlanıyor o yüzden ilk 2-3 parti ürünler de sorunlar oldu
899, 1130 gibi modeller avrupa dan çıkmaydı. 899 sanırım artık üretilmiyor yenilenecek ancak 1130 devam ediyor olabilir.
Kaynagini hatirlamiyorum sanirim motopark tv nin 502c incelemesinde soyledi, 249s modeli ustu italyada, digerleri cinde uretiliyor imis.
-
02 Ağustos 2021, 12:55
#15
Nerede üretildiği fark etmez zaten kalite kontrol olması gerektiği gibi olsun yeter. Emin olun hiç bir üretici için iyi mal üretmek sorun değil. Pazarlama, satış gibi etkenlere göre herkes bir yol çiziyor işte.
-
6 aydır 502 c kullanıcısıyım. acıkcası markaya karsı onyargılarım olmasına ragmen cok begendıgım ıcın aldım.Aldıgım gunden berı keyifle kullanılıyorum.rodajı bıtırır bıtırmez uzun yol deneyımım oldu gs'cı arkadaslarla.. cok farklı yollarda kullandım ve hıc bır sıkıntı yasamadım.oturus pozısyondan kaynaklı uzun yolda bekledıgımden rahat ettım.yakıtı 4.5-5.5 lt arası degısıyo.cok ılgı ceken ve surmesı keyıflı bır motor..agırlık hıssıyatı cok ıyı bence.lastıkler efsane. frenlerde cok iyi.malzeme kaliteside fena degıl.bırde sesı daha ıyı olsaydı muthıs olurdu.bu fıyata alınıcak en ıyılerden biri..marka yayıldıkca servıslerde ıyılesıyor umarım daha ıyı olurlar.
-
ARIZA BİLDİRİMİ / MAĞDURİYET. Merhaba İsmim Kenan. Bu uzun mesaj için üzgünüm ama Benelli ve benzeri bir marka satin almayı düşünüyorsanız kesinlikle okuyun. Ben de Benelli 502c kullanıcısıyım/kullanıcısıydım. Tarihler önemli değil şimdilik sadece olayı anlatacağım. Bu yılın yaz sezonunda motoru Kayalar Motorlu Araçlar bayisinden satın aldım. 2 ay boyunca 2400 km severek kullandım bu sırada rodajını çiçek gibi yaptım. Sürüşten önce ısınmasını, sürüşten sonra soğumasını bekleyerek kullandım asla ani gaz açmadım, ani fren dahi yapmadım. Yıllardır araba kullanıyorum, ne düşük devir ne yüksek devir kullanmadım vites sistemini de zorlamadım. Motor hayatında hiç kesiciye dahi girmedi. Bakımını geciktirmedim.Ancak 2400. km de Bursa'ya seyahat halindeyken tak tak tak plastik vurma sesi gibi bir ses gelmeye başladı. Ne oluyor derken ses birden arttı motor boğuldu ve istop etti. Her şey 30 saniye içinde oldu. Sesin motor bloğundan geldiğini düşündüm ve tekrar çalıştırmaya çalışmadım. Elimle iterek en yakın yetkili servise gittim (Bursa/Yenişehir). Yağına baktılar normal seviyesinde. Allem ettiler kallem ettiler biz bu motora bakamayız en iyisi rodaj bakımını yaptırdığın yere (İstanbul/Başakşehir Kura motor) götür dediler. Akraba sağ olsun aracı ile eve getirdik. Kura motor henüz arıza dahi belli değilken büyük bir terbiyesizlikle 3 ay sonra sizi alabiliriz dedi (Hangi motor yağını kullandıklarını göstermiyorlar bu şubeyi ayrıca önermiyorum.). Bu sefer Sevtaş sevimler/Bursa bayisinden randevu almaya çalıştım çok zor oldu telefona bakan yok. 1 ay sonrasına randevu verdiler. Randevu gününü beklerken motoru aldığım bayi ile görüşmeye gittim. Randevunu al getir bakarız dedi. Ben tamir istemiyorum yenisini yada paramı geri istiyorum dedim. Servis kısmında duran personel pis pis bıyık altından güldü bu beni çok rahatsız etti. Yok şasi numarası bu motora kayıtlı değişim yapamayız cart curt bir şeyler saydı. Ben sıfır motor parası ödedim dedim, herkesin istediği öyle olmuyor dedi çıkıtım eve geldim. Sevtaş sevimler’e motoru götürdüm ve bıraktım. 6 saat sonra aradılar ve motoru açmamız gerek, bizde stand yok zaman yok usta yok dediler. Özetle gel motoru al başka bayiye git dediler (aynen bunu dediler). Mail ile arıza bildiriminde bulundum hem satin aldığım bayiye hem de ithalatçıya. 40 iş günü geçti asla bir geri dönüş yok. Ardından avukat tuttum. İhtarname hazırladık ve gönderdik. İhtarname ardından satin aldığım bayi aradı. Fabrika aramış bunları. Alalım fabrikada tamir edelim demişler. Hayır, ihtarnamedeki gibi ya yenisi ile değişsin ya da param iade olsun dedim. Tamam dediler kapattılar. Şuan ise davadan önce son aşama olan arabulucuya başvurma aşamasındayız. Durum bu şekilde dostlar. Hevesle ehliyet alıyorsun, ekipmana tonla para harcıyorsun, böyle satıcılar/üreticiler keyfinizi kaçırıyor. 3 aydır motorsuzum. Bunun için ayrıca tazminat davası açacağım. Motorun garantisi devam ediyor ancak anladım ki garanti kadar gereksiz bir şey yok. Velhasıl Benelli nin müşteriye yaklaşımını bu şekilde tecrübe ettim. Tavsiyem bu gibi markalardan uzak durmanız. En ufak problemde yanınızda durmuyorlar. 3-4 tane yetkili servise gittim bakım işlemleri de tam bir kaos içerisinde. Arıza olmasa bile çok zorlanırsınız. Kronik bir problem bile değilken arıza tespiti dahi yapamadılar. Markadan soğudum. Satış yapılırken her şey çok güzel ama problem çıkınca herkes farklı davranıyor.
-
Kusura bakmayın ama 2400km sürdükten sonra motor veya motosiklet değişimi yapmazlar bu makul bir istek değil. Önce bunu teslim edelim...
Yine de motosikletin arızasına kimsenin bakamıyor / bakmıyor oluşu, muhatap bulamamamız ciddi bir kusurdur. Aracınızın arızasına baktıramamanız / tamir ettirememeniz üzerinden yürümeniz doğru olur. Ancak burada siz "yenisini istiyorum" diye ısrarcı olduğunuz için tamirat yapılamadı gibi bir tespit olursa siz kusurlu çıkarsınız.
-
-
Ne demek 2400 km den sonra değişim yapmazlar. Ben insan gibi kullanmışım bu makineyi. Üretim hatası olunca 2400 km gitmesi mümkün olmuyor mu bu makinenin. Mal ayıplı, isterse 5000 km de olsun seçimlik haklarımdan misli ile değişimini istiyorum. Sitemim asla sana değil. Satıcı/ithalatçı çözüm odaklı değil kesinlikle. Ben sıfır motor parası ödemişim. Neden tamir edilmiş motor kullanayım. Asla kabul etmem. Sonuçtan haberdar edeceğim. İyi forumlar diliyorum
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler