Merhaba değerli 250 NK kullanıcıları.Aranıza Mersin den 2022 model siyah 250 NK yla katılmış bulunmaktayım.Herkesin tekeri düz bassın
Merhaba değerli 250 NK kullanıcıları.Aranıza Mersin den 2022 model siyah 250 NK yla katılmış bulunmaktayım.Herkesin tekeri düz bassın
Hayırlı olsun, güle güle kullan.
Teşekkürler
Arkadaşlar malum yağışlardan motoru garajda bekletiyoruz sizden ricam rodaj bakımında dikkat etmem gereken şeyler varmı? Örneğin şu kalınlıkta yağ kullanmak yada şurası gevşer baktır gibi.birde bakım aralığında bir karmaşa var sanki garantiden çıkmadan kaç km de bir bakıma gitmeliyim.şimdiden teşekkürler
Merhabalar, geçen sene eylül ayında NK250 aldım ve 2200 kilometre boyunca yol arkadaşım oldu . Merak ettiğim şey ise, şu an belirgin bir düzeyde titreşim artmış durumda. Rodaj bakımını yaptırdıktan sonra 1200 kilometrede 2. bakıma girdim ve daha 2. bakım üzerinden 1000km geçmiş olmasına rağmen bugün motorun sağ altında bulunan yağ camına baktığımda yağın renginin baya koyulaştığını gördüm. Kıstas olarak yağ camından görülen renk bakıma girmesi için yeterli olarak görülmeli mi bilmiyorum ancak beni baya işkillendirdi. Özellikle titreşimi elciklerde düşük devirde de hissetmeye fazlasıyla başlamış olmam soru işaretlerinin sayısını arttırıyor. Yarın servise soracağım, yine de size yağ camındaki görüntü hakkındaki görüşünüzü ve mümkünse titreşim hakkındaki motorunuzun durumunu sormak isterim. Daha önce veya şimdi başına böyle bir şey gelen oldu mu?
Titreşimin artması bağlantılarda gevşeme olduğunda da olabilir. Bağlantıları kontrol edebilirsiniz. Yağın koyulaşması, yağ kontrol cam'ından gösterdiği renk çok sağlıklı bir geri dönüş vermez. Yağa su karışsa belki ama bu durumda ona benzer bir şey yok.
Biraz önce Oktay Motor'u aradım ve sizin de söylemiş olduğunuz gibi titreşimin bağlantıların gevşemesinden olabileceğini söylediler. Ayrıca yağ ile ilgili olarak şehir içinde fazla kullanımla beraber ilk motosikletim olduğu için debriyaj balatasının tozlarının da yağın rengini koyulaştıracağından bahsettiler. Motorda bir sorun olmadığını içimin rahat olması gerektiğini ve istedikleri zaman merak ettiğim her şeyi sorabileceğimi söylediler. Bundan sonraki bakımlarımı Oktay Motor'da yaptıracağım bir şekilde zaman ayırıp zaten çok uzak değil 120km falan.
İkisini de kullandim. Viraj cok seviyosan viento sport, yagmurda sogukta gezerim diyosan winter grip plus. Winter grip virajda kaymiyo ama dislerinden dolayi çizgide durmuyo disari dogru gidiyo motor. Pegleri artcili ve artcisiz değdirmis biri olarak soyluyorum. Frende kuruda viento sport fark atar ama islakta da winter grip. Stok lastikle de kuruda cok rahat gazlarsin islakta hic guvenmemen lazım. 8 bin km kullandim stok lastikle
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:15 ----------
Egzozdaki zirilti basladiysa o da biraz titretiyo motoru. Sifirkenki kadar sessiz kalmiyo bi yil icinde zir zir etmeye basliyo egzoz
Yeni gelecek CLX250 nin 250NK ile aynı fiyata sahip olma şansı varmı?
Zaten olmassa benellinin de böyle retro bir modeli vardı kaderi ona benzer..
Evet 85 bin tlmiş. Yazık gerçekten güzel ülkeme. Herkes fırsatcı konumunda. Arada %50 fark var neredeyse. 250 NK' da karar kıldımç
Merhabalar herkese,
İzmir'den aranıza katılmayı planlıyorum. Bana sıfır motor mu yoksa ikinci el motor mu önerirsiniz ?
Nazilli'deki bir bir cfmoto bayisi geçen sene Ekim ayında 500 tl ye İzmir'e kadar getiriyordu.
250NK, MT25, CBR250 kalkış anı:
https://youtu.be/ecGIqYYCRFY?t=724
bu motor şehir içinde efsane ya.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)