https://drive.google.com/file/d/1o-Z...eeRszislP/view
https://drive.google.com/file/d/1UPH...BiNEjvpK4/view
sizin motorun değil fakat motor blokları aynı olan başka bir cf moto 150cc modeline ait servis kılavuzları bunlar olması lazım.
https://drive.google.com/file/d/1o-Z...eeRszislP/view
https://drive.google.com/file/d/1UPH...BiNEjvpK4/view
sizin motorun değil fakat motor blokları aynı olan başka bir cf moto 150cc modeline ait servis kılavuzları bunlar olması lazım.
Geçenlerde anahtarımı kaybettim. Yedeği var fakat yine ne olur ne olmaz diye bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilginiz var mıdır?
evet arkadaşlar ilk motorum olan 250 nk ile aranıza katıldım.
istanbuldayım.çalınma korkusuyla maddi durumları kısıp gidip abusun 8077 disk kilidine ve zincir kilidine bastım parayı.ayrıca bir de 100 tl lik WIWI alarm aldım.onu sadece alarm olarak kullanacağımdan 9v bir pile bağladım.bir de aküyü kullanmayayım diye 18650 lerden 12 voltluk pil seti yaptım(ee mühendisiyim).
ayrıca kafamda ilerde shark desenli bir modifiye yapma fikri var.
mrb. arkadaşlar.
250NK ile hiç yapılmamış bazı testler yaptım. bu testler sonucunda şunları net olarak öğrendim:
1 litre benzinle tam kaç km gider?
benzin lambası yanınca kaç km gider?
bomboş depo gerçekte tam kaç litre alır? (kılavuzda yazan doğru değil)
tam dolu depoyla menzili kaç km?
cevaplar aşağıdaki videoda.
herhangi bir ticari amacı olmayan, reklam vs. içermeyen bu kanalı desteklemenizi rica ediyorum.
https://youtu.be/lwKv3phJ_1s
şubat ve sonraki videoların hepsi 2021 model 250NK ile.
Bu amartisor olayını kafaya takmadigim için hiç bakmadım. Bugün üstünde yaylandim elimle kontrol ettim kaya gibi. YouTube videosundaki gibi bir yaylanmanin esamesi yok dostum. Biraz mantık dışı gözüküyor ama öyle. Bence sende masraf etmeden biraz daha kullan bu şekilde.
Mecbur kullanıyorum zaten. Hakem heyetinden bir sonuç çıkmasını bekliyorum. 1.5 yıldır bu şekilde kullanmışım zaten. Bir süre daha kullanırım.
merhaba arkadaşlar motora yeni başlayacağım başlarda 250nk vardı aklımda fakat hiç tecrübem olmadığı için 150nk 2.el bir motor alayım diyorum siz olsanız elinizde fırsat varken 250nk mı alırdınız 150nk mı
şehir içi için 150nk çok yeterli ancak şehir dışına çıkacaksan 250 almak daha mantıklı. ben onun pişmanlığını yaşıyorum.
Şehir dışı için en fazla 300 km yaparım diye planlıyorum sıkıntı yaratır mı
bakımları zamanında yapılan, sorunsuz bir motosiklet ile, sınırları zorlamadan her yere gidersiniz.
aynen öyle. bkz. İsmet abi:
https://www.youtube.com/channel/UCGO...uQD5vyg/videos
Arkadaşlar uzun süredir kullanıyorum, Aralık ayında 2021 model aksesuarlı bir şekilde Bursa izmoto'dan 29.000₺'e satın aldım. Bu zamana kadar beni üzen, performansı için yetersiz kalan bir durum olmadı. Kendi blogumda CF Moto 250NK yorum ve sorulan soruları yanıtladım ona da göz atabilirsiniz.
arkadaşlar merhabalar.geçen motorumla çok dik yokuşları olan islambeyde giderken inanılmaz dik bir yokuşun eğiminin en yüksek olduğu kısmında trafik oldu durmak zorunda kaldım.Acemiliğimden ön frene basarken yavaş yavaş geri gidiyordu.arka freni de kullanmama rağmen yokuş çok dik olduğundan (normalde yokuşlarda sıkıntısız kalkıyorum)3-4 kere debriyaj+gazla çıkmayı denedim herseferinde stop etti.bir de her stop edişinde o dik yokuşla cebelleşirken birde çalıştırmak için boşa almam gerekiyordu.Bu durum aşırı bir eziyet halini alınca ne olursa olsun artık dedim bıraktım motoru ve yan yattı motor.havyan gibi de ağır bu arada.allahtan yolun başına doğru kaymadı.koruma takozları işini yaptığından ve yavaşça bıraktığımdan granajda hiçbir çizik olduşmadı.sadece manet topuzları zarar gördü.neyse birisi yardım etti de aşağı indirebilidik motoru.yokuş burası bu arada:
sonrasında bi sıkıntı yokken motor arıza ışığı yanmaya başladı.biraz gittim durdum.yağı kontrol ettim motoru sağa sola hareketlendirdim ve ışık söndü.
neyse asıl soruma geleyim.yavaş yavaş tecrübelendikçe arka freni kullanmanın gereğini daha iyi anlıyorum.şimdi arka frene yüklenince ayağımın ön uçları yere değiyor aceba bu 250 nkda normal mi yoksa motor yokuşta sağa yatınca arka fren hafiften aşağı mı eğildi.(bakınca belli bir bükülme vs yok)
Liberté, Egalité, Fraternité
geçmiş olsun. arka frene iyi asılmak gerekiyor yokuşlarda. buna benzer eğimi olan yokuşlarda arka frene normal basınca motor arkaya kayıyor. iyice arka frene abanınca ancak duruyor olduğu yerde. böyle dik bir yolu çıkarken durunca ön fren pek işe yaramaz bu arada. daha doğrusu kural şu: bayırın aşağı tarafında hangi teker duruyorsa motoru da o tekerin freni durdurur.
bayırda durunca motoru boşa almanıza gerek yoktu. böyle durumlarda debriyajı sıkıp marşa basarak motoru çalıştırabilirsiniz. hangi viteste olursa olsun. çalışır.
dik yokuşta tüm yük arkaya yaslanınca ön lastiğin üstünde yük kalmıyor ve ön frene bassan da kayıyor. benim de başıma yeni geldi sayılır şaşırdım bi an arkamda artçım da vardı onun ağırlığı da ek tabi. o inince ön frene basarak bire atıp devam ettim yokuşu çıktım. sonunda cadde olan yokuşta 1de çıkmak gerekiyor ki yola bakmak için durunca 2den 1e atmaya çalışmayalım. yoksa iki ayağı da havaya kaldırmak gerekiyor dururken. arka frende hidrolik suyu kaybı falan olmuş olabilir ya da eğilmiştir fren pedalı. yere değecek kadar basamamanız lazım.
Herkese merhaba, motoru sıkıştırıp gazlayınca akü voltaj değerim 14.7-14.8'e kadar çıkıyor ve sinyallerim çalışmıyor. Birkaç dakika sonra 14.4-14.5 değerine geliyor ve sinyaller düzeliyor. Daha önce böyle bir sorunum yoktu, son 1ayda yapmaya başladı. Bu neyden olabilir?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)