Arkadaşlar motorun saati ile ilgili sorun yaşayan oldu mu ? Saati en son 6 ay önce ayarlamistim. Şu an 20 dk ileri gitmiş.
Arkadaşlar motorun saati ile ilgili sorun yaşayan oldu mu ? Saati en son 6 ay önce ayarlamistim. Şu an 20 dk ileri gitmiş.
asıl ben bir soru soriyim arkadaşım adına.temmuzda 0 km olarak aldı 2 tane akü eskitti motor 2000km olmadı daha.şu an 3. akü garantiden istendi ve bekliyor.ilk montajda ki aküyü dolduran arkadaşlar dedik anlamadılar dolduramadılar vs akü boşaldı.garantiden yenisi istendi geldi şarj edildi ve takıldı.2 ay olmadan bu hafta içi onunda işi bitti şu an 3.akü bekleniyor garanti kapsamında.şimdi bu sıkıntı neyden kaynaklanabilir ? motor test edildi vs kaçak falan sigortalarında bir sıkıntı yok deniyor.akülerin bitme zamanlarıda soğuk havalara denk geliyor sürekli.bu hafta çok soğuktu hiç bir sıkıntı yokken yine oldu.varmıdır başına gelen veya duyan akü sorunu yada elektirik aksamında bir sıkıntı ?
3500 km'dir ben hiç sıkıntı yaşamadım, heralde şansıma. garantiden akü değiştiren insanlar var baya okuduğuma göre
3. akü haftaya gelir ama soğuk havalar biticek o zamana.antalya da zaten ne kadar soğuk olabilir tabi oda var o yüzden bir sıkıntı varsa sanırım öbür kışa kadar herhangi bir akü arızası olmaz diye tahmin ediyorum.duruma göre burdan tekrardan size yazıcam motor şu an hafta başından beri 5 yatıyor
Ben de bu ay aldim 250 NK. İlk motorum. Yorumlari okudum almadan tek tek. İcime sindi. Ben de tecrubelerimi yazacagim buraya. Bircok arkadas facebook grubundan bahsetmis ama goremedim linki.
Ankarada olanlarin bir whatsapp grubu var midir?
Akü tam bi çin malı adi akü. Dandik çıkma ihtimali yüksek. Eğer arkadaşın varsa akü değiştirip öyle kontrol edebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Hayırlı olsun güle güle kullanın. Bende Ankara'dayim. Bildiğim kadarı ile bir WhatsApp grubu yok.
Selam arkadaşlar 5000 bakım detayını paylaşmak istedim;
Daha önceki 2 bakımı Yetkili servis Sinan Usta 'ya gitmiştim.
Pek de memnun değildim. Cf 'nin sitesinden bakayım yeni servis eklenmiş mi diye, evet eklenmiş.
Ankara Hayta Motors bayi ve servis bir arada.
Öncesinde telefonla ulaşarak gerekli bilgileri aldım.
Herşey olması gerektiği gibiydi.
Gördüğünüzde size güven veren Yiğit Usta konuya oldukça hakim.
Yağ, yağ filtresi, hava filtresi, buji değişti.
Yağın markası Eni Ride Sentetik.
Ustamız Motulden ve Castrolden daha iyi olduğunu düşündüğü bu markayı kullandığını belirtti.
İtalyan grubu bazı motosiklet markalarının fabrika dolum ve önerdiği yağ markasıymış.
Daha önceki bakımlarda Motul 3000 mineral yağ kullanılmıştı.
Hizmet ve bilgi oldukça kafama yattı.
Ankara ve çevre illerdeki arkadaşlara tavsiye ederim.
Lastik değişimi ve balans da var.
Eni, Agip markasının bir ürünüdür. Aprilia, Piaggio grup, Zamanında Ducati ve Gilera hep bu dolum yağı ile gelirlerdi. Gayet kaliteli bir yağdır.
Fiyat konusunda bilgim yok malesef
Gitmeden arayıp sormak faydamıza olacaktır.
Balans için elektronik bir cihaz yok
Manuel bir aparatla yer çekimini kullanarak yaptığını belirtti.
Bir ben mi sorguladım? 5000 km'deki motorun bujisi neden değiştirilir? Ayrıyetten hava filtresinin değişimi?
Ok, bu bilgi bile yeterlidir benim için.
Ben balans makinası vardır diye düşünmüştüm. Ankara'da makina ile motosiklet lastiği balansı yapan 3-4 yer var bildiğim kadarıyla, 2'sini elemiştim çeşitli sebeplerden dolayı, 1 tanesini denemedim dahaca, burasını da listeme ekliyeyim diye düşündüm ama gerek yokmuş. Manuel balans da gayet iş görüyor aslında ancak makina ile yapılması varken manueli tercih etmek istemiyorum.
Teşekkürler bilgilendirme için.
Saat olayını ben de yazacaktım. Ayarladıktan birkaç hafta sonra saat ileride gidiyor. Şu anda 8 dk ileride mesela.
Akü konusuna gelince ben de fabrikasyon aküyü yedim. Ama şöyle ki, motor yaz tatilinde 1,5 ay garajda yattı. Aküyü sökmedim bile. Takip cihazı ve SPY5000M alarm da bağlıydı. Döndüğümde akü pert idi. Varta aldım. Sonrası bir problem yaşamadım. Fakat şu var, yarı yıl tatilinde de 10 gün çalıştırılmadığı için jump starter ile çalıştırmak zorunda kaldım. O da normal artık
Ben bu motoru 0km' almayı düşünüyorum. Artçılı sürüşleri nasıldır ? Biraz detaylı bilgi verebilecek var mı ?
Sorunun sebebi:
Akü'yü sökmeden motor'un 2 hafta'dan fazla süre yatmasından kaynaklanıyor.
Kendi kitapçığında da bulabilirsin bunu. Eğer motor'u uzun süre kullanmayacaksanız, akü'yü sökmenizi tavsiye ederim.
Ben şahsen hala ilk akü ile kullanıyorum. Kışın kullanmayacağımdan söküp evde sakladım (soğuk havaların etkilediği de doprudur).
Tabi bu sefer, tekrar kullanmadan önce Akü'yü şarj ettirmen gerekir, ne de olsa, durdukça bile kendiliğinden boşalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------
https://www.facebook.com/groups/1338...group_activity
2 haftadan fazla hiç motor yatmadı.motor benim değil arkadaşın ama hergün görüşüyoruz o yüzden baya bir hakimin konuya.2 hafta motorun yatmasıyla akü bitmez.kaldıki antalyadayız eksi dereceler vs de yok.şu an 3.akü takıldı daha bir şey yok ama 8 10 ay bence bir şey olmaz havalar dahada ısındı genel olarak memnun ama akü sorunu biraz motordan soğuttu adamı
Merhaba Arkadaşlar, Cfmoto 250 NK motosikletimi 20 Ekim 2019 da Sıfır olarak aldım. İzlenimlerimi şöyle açıklayabilirim.
Naked tarzı bir motosiklet almak aslında hiç aklımda yoktu. Hali hazırda Kanuni Caracal 200 ile tın tın hergün işe gidip geliyordum.
Ta ki biraderimin mt07 sini kullanana kadar...
16 Ekim de biraderin motorla 80km turladım istanbul yollarında. 19 Ekim de ödemesini yaptım, 20 Ekim de teslim aldım.
Tabi mt07 kullanınca mt07 alası geliyor insanın ama iki nedenden ötürü CfMoto ya yöneldim. Birincisi her gün kullanacağım için 700cc nin yakıtı beni rahatsız edecekti. İkincisi ve en önemlisi de bende o kadar bütçe yoktu.
CFmoto dan, bir çok kişi gibi benim de Erkin 'in NorthCamp turuyla haberim oldu. Yani bir motorun dayanıklılığı daha detaylı nasıl kanıtlanabilir ki zaten. Kullanınca da bu kalite ve sağlamlığı hissediyorsunuz.
Ben 100kg civarıyım. Hiç artçı taşımadım. Motorun artçı için uygun olup olmadığı konusunu tam bilemiyorum. Arka koltuk biraz küçük gibi. Artçınız biraz zayıfsa belki olabilir.
Tüm aydınlatmaları LED olarak dizayn edilmiş. Gece sürüşünde selektör yaptığınızda çok uzaktaki araçlar bile fark ediyor sizi. Bildiğin şimşek çakıyor gibi oluyor.
Tipi nedeniyle trafikte dikkat çekiyorsunuz.
Motoru gerçekten güçlü ve atik. Gaza bastığınızda bunu gayet rahat hissedebiliyorsunuz.
Ben sürat olarak 150-155 civarını görebildim. Daha hafif birisi belki biraz daha sürat yapabilir.
Araç normal seyir halinde 120-130 ile hiç zorlanmadan gidiyor. Ama tek silindir klasiği olarak bu süratlerde titreşimi baya hissediyorsunuz.
Araçta beni rahatsız eden tek şey rüzgar olayı. Adı üstünde Naked. Aracı kullanırken belli bir süratten sonra rüzgar gerçekten baya rahatsız ediyor. Gerçi naked kullanıcıları bundan özellikle zevk alıyorlarmış. Chopper dan Naked a geçen biri olarak bu kadar rüzgar olayı bana pek uymadı. Anladım ki ben Naked adamı değilim
Bu nedenle geçen gün bir maxi scooter aldım. Tamam bir CfMoto kadar atik ve güçlü değil ama her gün kısa mesafe giden ve rüzgardan hoşlanmayan biri için bence maxi scooter daha uygun.
Şu anda 250NK garajımda duruyor. Henüz 1.250km de. Almayı düşünen varsa Sıfır gibi araçtır. İlana da koydum zaten.
Sıfır araç almayı düşünenler; plaka çıkartılması, MTV, bakım ücretleri ve rodaj gibi şeylerle uğraşmak istemezseniz motorum ilgilinizi çekebilir. Ekrandaki jelatini bile daha geçen hafta çıkarttım.
Ara sıra kısa mesafe sürüyorum. Tam olarak da vazgeçemiyorum ama iki motora sahip olacak bütçem de maalesef yok.
Bir heves arkasına çanta da almıştım. İsteyen olursa çantasını da ayrıca satabilirim.
Motorla ilgili sorularınız olursa seve seve cevaplarım. 250nk gerçekten beğendiğim bir araçtır. Saygılar
Hastayım bu 250 nk ya
150nk abs olanı var 2000 km de
Acemiliği daha doğrusu korkuyu atlattım.
Ama bugün 90 ile giderken en solda sollama anında aniden orta yeşillikten köpek atladı önüme
Abs gözünü seveyim bastim ön arka
Durmam mğmkğn değildi
Ama yatmadım köpek geri az çekildi yoksa sağa kaçma şansım sıfır araç var. Düz biçimde frenledim
Doğru mu yaptım bilmiyorum. Kontra felan anı yapacak tecrübem yok
Ama emin olun abs sayesinde yatmadı motor veya arkası şaha kalkmadı
Aldığım bayi ve anlayanlar 5000 kö yap sonra değiştir diyor ısrarla
Küçüklüğümde de kullanırdım ama köyde şehir hep korkuturdu
Köye 100 cc cup var 3000 km yapmışımdır
Çok şükür bir kaza yapmadım
250 nk ya geçebilir miyim acele etmemi dersiniz.
Kazasız belasız sürüşler
150nk 100 anca 110 zor görüyor
Sollamalarda yetersiz kalıyor bana 120 çıksın istiyorum ki şehirlerarası da gideceğim
150 yoracak gibi beni
Merhaba. Özelden mesaj gönderemedim galiba. Kusura bakmayın. Nasıl iletişim kurabiliriz?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)