CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2019, 23:02
#161
Merhaba, yaklaşık 1 hafta önce Bi süredir aşık oldugum lansman rengini alarak aranıza katıldım. Üyeliğim bir türlü aktif olmadığı için şuan yazabiliyorum. Henüz 170 kmde falanım , çok motosikletten anlamam açıkçası. Zira scooter dan vitese yeni geçiş yaptım ve bu başlangıç motorum. Benim boyum kısa oyuzden Daha ilk aldığım gün fren debriyaj stabile edemedigimden eğimli bir yerde sola yatırdım motoru, İlk çizgini o gün attım. İkinci gün saga yatırdım oraya da Bi çizik. Sonra düzelttim birkaç gündür iyiyim. Ama ilerde o çizikler artacak biliyorum, bunları boya ile kapatacak olsam nasıl ve nereden aynı rengi bulurum sizce? Ve daha önce okuduğumu hatırlıyorum bir arkadaş koruma takozu aldığından bahsetmişti ama şuan telefonda eski mesajlara dönüp okuyamıyorum, nereden aldı iseniz tekrar paylaşırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler
Reklamlar
-
17 Haziran 2019, 23:52
#162
chocoholic adlı üyeden alıntı
Merhaba, yaklaşık 1 hafta önce Bi süredir aşık oldugum lansman rengini alarak aranıza katıldım. Üyeliğim bir türlü aktif olmadığı için şuan yazabiliyorum. Henüz 170 kmde falanım , çok motosikletten anlamam açıkçası. Zira scooter dan vitese yeni geçiş yaptım ve bu başlangıç motorum. Benim boyum kısa oyuzden Daha ilk aldığım gün fren debriyaj stabile edemedigimden eğimli bir yerde sola yatırdım motoru, İlk çizgini o gün attım. İkinci gün saga yatırdım oraya da Bi çizik. Sonra düzelttim birkaç gündür iyiyim. Ama ilerde o çizikler artacak biliyorum, bunları boya ile kapatacak olsam nasıl ve nereden aynı rengi bulurum sizce? Ve daha önce okuduğumu hatırlıyorum bir arkadaş koruma takozu aldığından bahsetmişti ama şuan telefonda eski mesajlara dönüp okuyamıyorum, nereden aldı iseniz tekrar paylaşırsanız çok sevinirim.
Teşekkürler
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
-
18 Haziran 2019, 01:31
#163
cot_grave adlı üyeden alıntı
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırak devi uyusun, uyandığında çok geç olacak.') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
İyi forumlamalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
cot_grave adlı üyeden alıntı
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napoly
on amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
İyi forumlamalar
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
cot_grave adlı üyeden alıntı
Öncelikle aramıza hoş geldin. Motorun hayırlı uğurlu olsun. Allah başkaca kaza bela sıkıntı vermesin. Bu ilk tecrüben. Ufak tefek şeyler normal. Yan yatırman filan... İkâmetin neresi bilmiyorum; ama bulunduğun yer çok tenha bir bölge değilse grenajı boyatacağın yerleri elbette bulursun. Tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olur. Ben takozu Aliexpres'ten aldım; ama biraz pahalı. Şu an 384 TL. Bir de gümrük vergisi sınırı kalktığı için %20 eklenecektir fiyata. Yurtiçi çözüm üreten arkadaşlar var. Onları değerlendirebilirsin. Bilgi verirler. Lakin çok sayfa yok. Eski mesajlara bakmanı tavsiye ederim.
Takoz linki: TRY 384.19 9%OFF | CFMOTO 250NK 150NK 400NK 650NK CF400NK CF650NK 400 650 NK400 NK650 Çerçeve Kaydırıcılar Koruyucu Motosiklet Düşen Koruma
https://s.click.aliexpress.com/e/sL68vHTAb
Çok teşekkür ederim. İnşallah �� İstanbul Sarıyer, o halde biraz arastirmaliyim. Yani evet aliexpress hem uzun sürüyor, hem 50 liralık şey gümrük VS derken 5 katına mal edilmiş oluyor ve hem de bazen kusurlu/eksik ürün gelebiliyor. İade etmek de ugrastiriyor vs. vs. Bu yüzden sanırım bunu Çin malı yerine yerel yollarla halleden arkadaşların yöntemlerine dönüp bakacagim, teşekkür ederim. Bu söylediğimin üzerine neden CF moto aldın, bu nasıl bir tezat diyebilirsin. Ki zira burda da, dışarda da Çinli motor alınmaz konusu çok gündemde. Bana da doğrudan misilleme yapanlar oldu. Çinde 4 yıl kadar yaşadıgım için söyle soyliyim, Çin malı kötü diye birşey hiçbir zaman doğru değildi aslında. Çin iyi mal da uretiyordu yalnızca biz ucuz ve kalitesizini alıyorduk, hepsi o. 5 yıl önce Çinde bir yabancı olarak elimde huawei taşıdığımı görünce Çinliler benimle alay ederdi. (Bkz: Kendilerinin iPhone bilmem kaç almak için böbrek satmisligi vardır) Şimdi tüm godoman Çin huawei kullanıyor. İPhone ve Huawei in arası da malumunuz zaten (:
Bu motoru aldım çünkü Çinlinin kendisinin de alıp kullanmaya cesaret edebilecegi kalitede bir makine Çünkü eskiden gerçekten de Çinli kendi seri ürettiğini kullanmaz, giymez, satın almazdı. Ve bu motor gibi diğer geliştirdiği çoğu ürün, (Napollon amcanın Çin için dediği gibi 'Bırakın devi uyusun, uyandığında dünyayı sarsacak') devin uyandıktan sonra attığı ilk adımları sırasında ortaya çıktı. Oyuzden kadı kızı kusurlarını bırakıp motoru alabilirsiniz diyerek buradan da şuan Bi ihtimalle bu yorumları okuyor olan, yolda beni durdurup durdurup bu motor nasıl, bi süredir takip ediyorum almak istiyorum kararsızım diyen o topluluğa seslenmiş olalım. Servis kısmı muallaktir elbet, ama sonunu düşünen kahraman olamaz diyip bunu da kapatıyorum . Neyse geyik yapmayı bırakırsam, motorun rodajindan dahi anlamayan ben sizlerin yorumları sayesinde çok şey öğrenmiştim motoru almadan önce, teşekkür ederim tekrar tekrar.
Arada burda cahil ve aptal bulacağınızdan emin olduğum soruları sormak isterim musadenizle.
İyi forumlamalar
-
18 Haziran 2019, 12:10
#164
Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.
1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.
Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.
Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.
Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.
Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.
Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.
Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Selamlar.
-
18 Haziran 2019, 15:12
#165
Cem Hazir adlı üyeden alıntı
Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.
1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.
Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.
Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.
Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.
Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.
Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.
Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Selamlar.
2200 km yol, sorunsuz tamamlamam harika bir referans. Ben de bayramda bir günde 400 km'lik bir yol yapmıştım ama önemli bir tecrübe olarak görmediğim için yazma gereği duymamıştım. Islakta hiç kullanmadım motoru. Ama kuruda gayet memnunum. Çamurluk vidaları 1.000 km'de iken gevşedi bende de, evet. Daha doğrusu ben o zaman keşfetmiştim Ama hiçbiri düşmeden fark edip sıkmıştım. Onunla beraber bütün vidaları da kontrol etmiştim. Grenaj gibi aksamların hepsi az çok gevşekti. Ama kaliperler, diskleri, gidon, maşa gibi hayati kısımların hiçbirinde zerre gevşeme yoktu. Bu açıkçası güven vermişti o zaman bana. Hâlâ sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. 2017 sıfır km MT25 ile aynı para olmasına rağmen bunu tercih etmiştim ve açıkçası hiç pişman etmedi beni. Bence CFMOTO kendini de güncelleyerek bu işi kavrayan, Çinli algısını gerçekten yıkan bir marka.
-
07 Temmuz 2019, 00:49
#166
Uzun bir süre ardından herkese merhaba. Biraz uzun yazacağım anlatmak ve aktarmak istediklerim var, dileyen okusun.
Allah nazardan korusun hepimizi. Motorumla 2800 km yaptım. Daha önce uğultudan bahsetmiştim. Dayanamayıp oktay motora gittim. Derdimi anlattım, çok güzel ilgilendiler. Motoru kaldırıp oraya buraya bakma kontrol derken servisteki kişi tuttu beni mağazaya götürdü. Showroom daki NK yı bir çalıştırdı aynı ses geliyor. Meğer olay egzozdaymış. Belki dikkat edeniniz oldu olmadı ama bana söylenene göre tüm modelinde olan sesmiş. İçim ferahladı oradan ayrıldım. Ayrılmadan önce de oktay abi ile görüştüm oda benim motoru aldı bir tur atıp geldi. Kendinde de 250 NK varmış, benim elime ne motorlar geçiyor ama bende de bundan var dedi. Çok memnunmuş. Yalnız aradan bir ay geçmesine rağmen garanti kapsamında parçam değişecekti, geldiğinde arayıp haber vereceklerdi ama hala ses soluk çıkmadı. Dur p.tesi arayayım bakalım ne yaptılar..
Bu arada bir kazam oldu. Yaklaşık 30 km ile giderken sol taraftan jip kapısına girdim ayak tarak kemiğim çatladı. İşin güzeli soldan vurup sağa düşünce sadece sağ grenajım kırıldı. Yürür aksamda şuana kadar hiçbir problem çıkarmadı. Adamlar sağlam yapmış yahu 😁
Sık sık binmeden önce motoru genel olarak kontrol ediyorum. Vida gevşemesi veya düşmesi ile ilgili hiçbir sorunum yok. Meret her seferinde kanımı daha çok kaynatıyor 😉
Yoldayken bir kaç sefer plakam ile ilgili uyaran motorcu oldu. Plakalığı hemen arkasındaki sıyırıcı plastiğe vidalamama rağmen çok titriyor. Beni rahatsız eden bir durum değil ama önerisi olan var mı?
Kuyruk çantasından çok memnunum. Bu hafta yan çantaları da alıp haftaya ilk uzun yolumu yapmayı planlıyorum. Çanakkale ye gidip geleceğim yaklaşık 500 km yapacağım. Uzun yol öncesi de yarın İstanbul Kandıra arası gidip geleceğim. Bakalım uzun yolda nasıl olacak..
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:38 ----------
cot_grave adlı üyeden alıntı
2200 km yol, sorunsuz tamamlamam harika bir referans. Ben de bayramda bir günde 400 km'lik bir yol yapmıştım ama önemli bir tecrübe olarak görmediğim için yazma gereği duymamıştım. Islakta hiç kullanmadım motoru. Ama kuruda gayet memnunum. Çamurluk vidaları 1.000 km'de iken gevşedi bende de, evet. Daha doğrusu ben o zaman keşfetmiştim
Ama hiçbiri düşmeden fark edip sıkmıştım. Onunla beraber bütün vidaları da kontrol etmiştim. Grenaj gibi aksamların hepsi az çok gevşekti. Ama kaliperler, diskleri, gidon, maşa gibi hayati kısımların hiçbirinde zerre gevşeme yoktu. Bu açıkçası güven vermişti o zaman bana. Hâlâ sorunsuz kullanmaya devam ediyorum. 2017 sıfır km MT25 ile aynı para olmasına rağmen bunu tercih etmiştim ve açıkçası hiç pişman etmedi beni. Bence CFMOTO kendini de güncelleyerek bu işi kavrayan, Çinli algısını gerçekten yıkan bir marka.
Hocam merhaba. İki kez donuma kadar ıslanacak şekilde yağmurda bir kezde hafif yağan yağmurda kullandım. Kayma, savrulma, kontrol kaybı veya sapıtma gibi hiçbir şey ile karşılaşmadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:46 ----------
Cem Hazir adlı üyeden alıntı
Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.
1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.
Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.
Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.
Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.
Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.
Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.
Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Selamlar.
Lastik konusu benimde aklımda olan bir sorun. Bilgisi olan arkadaş varsa aydınlatsın bizi.
-
07 Temmuz 2019, 00:55
#167
Cem Hazir adlı üyeden alıntı
Bayram tatili vesilesiyle Ankara'dan başlayarak, İstanbul, Dedeağaç(Alexandroupoli), Kavala, Keşan, Ayvalık, Ankara güzergahında toplam 7 günlük toplam 2200 km sürüş yaptım. Gezinin en uzun etabını 700 KM.lik Ayvalık-Ankara yolculuğu oluşturdu.
1000 Km bakımını müteakip, sürücü dahil 130-135 kg ağırlıkla ortalama 3,5 Lt/100 Km civarında sarfiyat ölçtüm.
Sürüş konforu 100 Km/saat hıza kadar oldukça başarılı. Üzeri hızlarda rüzgar ve titreşim kendini hissettiriyor. 130Km/Saat hızda ise uzun süreli kullanımda yorucu oluyor.
Frenler başarılı. Duruş mesafesi ve kontrolü güven verici.
Orijinal lastikleri ıslak ve kuru zeminde ihtiyatlı kullanımla sorun yaratmadı. Ama hakkında yazılanlar nedeniyle kafada hep bir soru işareti bırakıyor.
Genel olarak çok memnun kaldım. Nazar boncuğu tek olumsuzluk plakanın takılı olduğu arka sıyırıcının 3 vidasının sırasıyla gevşeyerek düşmesi oldu. Temin edilmesi kolay olduğu için sıkıntı yaratmadı. Ancak her molada sıkmam gerekti.
Bir diğer sorun da model henüz çok yeni olduğu için çanta demiri, siperlik, koruma demiri vs. aksesuarları temin etmek zor. Zamanla seçeneklerin artacağını tahmin ediyorum.
Bir de yurt içinde farklı markalarda, orijinal ebatlarda lastik temin edemedim. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Selamlar.
vidalar için bu üründen kullanın ikinci bir sefer sıkma gereği duymazsınız.baya pahalı imiş ne ara bu fiyatlara çıktı enteresan, ha isterseniz serviste vardır söyleyin onlarda halleder.
https://www.n11.com/yapi-market-ve-b...?q=loctite+243
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
07 Temmuz 2019, 10:32
#168
1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?
-
07 Temmuz 2019, 14:28
#169
Evet hocam bu motorda kompresyon çok yüksek ben 4700 km deyim gazı bırakınca yığılma yapıyor.
-
07 Temmuz 2019, 21:37
#170
Gaahl adlı üyeden alıntı
1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?
Aynı olayı bende yaşıyorum. Alışırsın zamanla.
-
07 Temmuz 2019, 21:40
#171
Gaahl adlı üyeden alıntı
1 hafta önce motorumu alarak aranıza dahil oldum. daha 80km deyim. kafamı kurcalayan bişey var elimi gazdan çektiğim anda inanılmaz bi motor freni devreye giriyor. ilk motorum olduğundan karşılaştırma da yapamıyorum. rodaj dönemi olduğundan mıdır acaba, sizin de gözlemlediğiniz bir şey mi bu?
normal doğal olarak komprasyona biniyor yani bir nevi motor freni uyguluyor, kaydırmalı debriyaj olsa bu durumu çok daha az yaşarsınız.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
08 Temmuz 2019, 17:46
#172
Kardeşim çok geçmiş olsun. Çok sıkıntı yaşamamışsın; ama yine de umarım son kazan olur.
-
08 Temmuz 2019, 22:36
#173
cot_grave adlı üyeden alıntı
Kardeşim çok geçmiş olsun. Çok sıkıntı yaşamamışsın; ama yine de umarım son kazan olur.
Eyvallah hocam çok sağol.
-
10 Temmuz 2019, 09:09
#174
Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.
-
10 Temmuz 2019, 14:48
#175
avokado adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.
Km okuyucun çalışmıyordur temazsızlık veya bir arıza vardır gidince söyle baksınlar.
-
10 Temmuz 2019, 21:02
#176
avokado adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Motoru alalı 2 hafta oldu şöyle bi sıkıntı yaşıyorum hız sensörüyle alakalı bi sorun var gösterge panelinde hızımı göremiyorum 0 da kalıyor bazen gösteriyor ama genelde 0 da kalıyor. Panelin geri kalanı sorunsuz çalışıyor. Servise götüremedim henüz yoğun çalıştığım için. Var mıdır bi fikri çözümü veya böyle bi sorun yaşamış olan? İyi günler.
Arıza var. Bakımı beklemeyin bir an önce yaptırın bence.
-
11 Temmuz 2019, 02:21
#177
Arkadaşlar merhaba benim makina ile 5000kmyi devirdim, şimdiye kadar gayet memnunum fakat aklıma takılan birkaç şey var sizlere danışmak istediğim. Öncelikle motorun kontağı gün geçtikçe dışarıya çıkıyor gibi, ilk aldığımdaki gibi değil sanki size de oldu mu? Vites farketmezsizin 6500 devire geldiğinde bir uğultu geliyor motordan bu normal midir? Ayrıyeten motorla ilgili verebilceğiniz öneriler varsa paylaşmanız beni çok mutlu edecektir. Her türlü soru, öneri ve eleştiriye açığım
Bir de motora demircide bi koruma demiri uydurttum. Ybr tarzı oldu biraz görüntüyü azıcık bozdu da, fakat motor bloğunu, grenajları falan gayet iyi koruyor. Siz nasıl bir çözüm buldunuz?
-
11 Temmuz 2019, 22:14
#178
diamondrider adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba benim makina ile 5000kmyi devirdim, şimdiye kadar gayet memnunum fakat aklıma takılan birkaç şey var sizlere danışmak istediğim. Öncelikle motorun kontağı gün geçtikçe dışarıya çıkıyor gibi, ilk aldığımdaki gibi değil sanki size de oldu mu? Vites farketmezsizin 6500 devire geldiğinde bir uğultu geliyor motordan bu normal midir? Ayrıyeten motorla ilgili verebilceğiniz öneriler varsa paylaşmanız beni çok mutlu edecektir. Her türlü soru, öneri ve eleştiriye açığım
Bir de motora demircide bi koruma demiri uydurttum. Ybr tarzı oldu biraz görüntüyü azıcık bozdu da, fakat motor bloğunu, grenajları falan gayet iyi koruyor. Siz nasıl bir çözüm buldunuz?
Bende 4500 km deyim. Ancak bi uğultu falan duymuyorum. Yaptığınız koruma demirlerinin resimlerini atar mısınız ?
-
13 Temmuz 2019, 17:37
#179
saat ayarını nereden yapıyoruz kitapçıkta bulamadım
-
14 Temmuz 2019, 22:58
#180
Gaahl adlı üyeden alıntı
saat ayarını nereden yapıyoruz kitapçıkta bulamadım
bugün buldum bilmeyen varsa diye yazıyorum "sel" tuşuna basılı tutunca ayarlanabiliyomuş.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)