Olabilir bir şey diyemem ama bunu da teknik özelliklerine önceden bakıp söyleyebilirdi. İncelemedeki yorum biraz "Motor falanca BG ama bana tam öyle değil gibi geldi" yorumuna benzemiş. Böyle yorumları da var o arkadaşın...
Olabilir bir şey diyemem ama bunu da teknik özelliklerine önceden bakıp söyleyebilirdi. İncelemedeki yorum biraz "Motor falanca BG ama bana tam öyle değil gibi geldi" yorumuna benzemiş. Böyle yorumları da var o arkadaşın...
Selamlar.Bu motorun bakım aralıklarını kaç km'de yaptırdınız.Burda birkaç kişinin fikrini almak istiyorum çünkü kitapçıkla serbis aynı fikirde değil kullanıcıları bu konuda ne yapmış merak ediyorum.
Ben hem 300 de hemde 1000 de yaptırdım. Bundan sonra her 5 binde bir gideceğim. Zaten ona göre bakım tablosu var. Bu arada cf moto yp sitesinde bazı parçalara baktım https://www.cfmotoyp.com/tr/GOSTERGE-PANELI/c/C0017025?menu1=13&menu2=102&menu3=C0017&menu4=C001 7025 gösterge 4bin tl.
Arkadaşlar, bugün motorun elektrik tesisatıyla ilgili bazı eklemeler yaparken fark ettim, sizi de uyarmak istedim. Özellikle grenaj, ön-arka çamurluk ve arka teker su sıyırıcının vidaları gevşemişti. Özellikle su sıyırıcının bir vidası düşmek üzereymiş. Siz de elinize alın bir alyan takımı, özellikle plastik aksamların vidalarını bi' kontrol edin. Ama hakkını vereyim: Şase, disk, motor bloğu, egzoz gibi hayati parçaların herhangi birinde asla bir gevşeme yoktu.
Hayır, bende hiç arıza ışığı yanmadı şimdiye kadar. İhmal etmeyiniz. Mutlaka arızayı tespit ediniz. Ayrıca UMA servisinde arıza tespit cihazının olmayışı çok acaip. Ama bu durumu halletmenin, yani arıza kodunu öğrenmenin, bir yolu var: Kontak 10 kez hızlıca açılıp kapatılıyor, ve sonra değerler okunuyordu. Birçok motosiklette çalışan bir uygulama. Detayları araştırıp öğrenebilirsiniz. Ben tam hatırlamıyorum.
Alet gelince usta haber verecek. 2 kere yandı söndü muhtemelen gene sönecek.
Hocam, genel itibariyle çok memnunum makineden. Öyleki ağustos-eylül gibi makineyi büyütmeyi düşünüyorum ve yine CFMOTO ilk tercihim olabilir. Malzeme kalitesi, işçilik güzel. Geçen gün MT25 ile makinemi yan yana görünce isabetsiz bir karar vermediğimden emin oldum. Yine de tercih sizin. Alternatifler 200-250 cc bandında çok. İyi değerlendirin derim. İhtiyaçlarınızı doğru belirleyin derim.
Herkese merhaba. Bende pazar günü almayı düşünüyorum. Aynı gün alıp sürerek eve getireceğim. Ekipmanlarımı tamamladım ama bilen arkadaşlara sormak istediğim birkaç sorum var;
Pazar günü alıp plaka, sigorta gibi işleri pazartesi halletmeyi planlıyorum. Bu tip resmi işlemler için sırasıyla neler yapmam gerekiyor? (Fiyatlarını bilen yazarsa çok iyi olur.)
Aksesuar konusu sıkıntılı. Koruma demiri ve kaldırma aparatı olarak ne tavsiye edersiniz? Bir arkadaş 350 TL ye almış ama bu fiyat benim için çok fazla.
Nakit almayı düşünüyorum. İstanbul'da yaşıyorum. En çok liste fiyatı üzerinden bin lira indirim yapan yer buldum. Denildiği gibi onyedi bin liraya satışı olan yer var mı? Bütçeyi ucu ucuna yetireceğim.
17.500 gayet iyi fiyat hocam. Koruma takozunu 350 TL'ye AliExpress'ten alan benim. Yüklediğim görsellerde mevcut. Pahalı diye düşünmeyin. Marka uyumlu koruma takozları normalde çok daha pahalı. Şimdi Dolar kurundan dolayı fiyatı 390'a yaklaştı gerçi. Siz tornacılardan 150-200 TL arası yaptırabilirsiniz.
Resmi işlemler için bir gününüzü tamamen ayırmanız gerekiyor. Önce bayiden faturayı alıp sigortayı yaptırıyorsunuz. Sonra noterde ruhsat çıkıyor. Plaka noterde belli oluyor. Tekrar sigortacınızla iletişime geçip ya da yanına gidip "Yeni Giriş" olarak yapılan sigortaya zeyil yapılıyor ve plakanız işleniyor. Noterin verdiği kağıtla Şoförler ve Otomobilciler Federasyonuna gidip plakanızı bastırıyorsunuz. Plakanızın basılması uzun sürebilir. O arada gidip kokoreç yiyorsunuz. En önemli nokta bu. Kokoreçi ihmal etmeyiniz.
Ücretler,
Noter: 250 gibi bir şeydi. Tam hatırlamıyorum.
Sigorta: 400 civarı bir şey çıkmıştı.
Kokoreç:10-15 TL
Plaka da değişiyor yerden yere. 40 tl vermiştim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:38 ----------
Hocam, saydıklarının arasında düşünmeye bile gerek duymam ben. Net, CFMOTO 250 NK.
Hocam cevabın için teşekkür ederim. Kokoreç en önemli ayrıntı
Acemiyim mazur gör. Sigorta dediğin zorunlu trafik sigortası değil mi? Bunun için emniyete mi gidilmesi gerek?
Sigorta "Zorunlu Trafik Sigortası". Emniyetle hiç işin yok. Sigortayı herhangi bir acenteden yaptırabilirsin. Hatta "sigortam.net, enuygun.com" gibi sitelerden de kendin yapabilirsin. Kredi kartıyla ödeme yapacaksın ama. Ona göre kartın olsun. Nakit yapmak istersen acente yapacak. İleride motosijleti satarsan içerideki kalan sigorta parasını almak için sigortayı yaptırdığın acenteyle iletişime geçmek zorunda kalırsın.
Yani sen bilirsin; ama gerek yok. Bu vida gevşeme olayı rodajdaki her motosiklette olabilen bir durum. Bir iki defa kontrol edip gevşeyen vidaları sıktığın zaman bir daha gevşemezler. Rodaj dönemi sadece motoru alıştırmak değildir. Gevşeyen vidaları sıkmak da rodaj dönemi yapılacak standart bir işlemdir.
Valla renk konusu zevk meselesi. İnşallah kazasız, belasız, sıkıntısız bin de... Gerisi önemli değil. Ama dürüst olayım; ben açık renk olanı hiç sevmiyorum. Turkuaz jantlar filan bana basit görünüyor. Siyaha bi' de ne renk aksesuar yaparsan yap, yakışıyor. Tabi benim görüşüm bu.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)