Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    İzlemeden söylim güzel duruyor.

  3. #3

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    izledim söyliyim...

    videonun en başında o öndeki devasal radyatör koruması nı görünce şahane nihayet çinliler şu yıllardır bisan roadster, borelli , lifan lf250 bucanner v.b gibi yüzlerce motorda kullandıkları klasik v motora el atmışlar sıvı soğutmalı yapmışlar geliştirmişler dedim ki hava soğutmalı çıktı o radyatör korumada orda tamamen bir görsel boş bir aksesuarmış ne anlamı varsa.. radyatör yok koruması var

    bu hani şuna benziyor eskiden çinden gelen bazı scooterların amortisörlerinin üstünde stickerla abs yazardı bazılarıda ciddi abs li sanırdı ..

    Bildiğin biraz daha yakışıklı ve elden geçirilmiş bir bisan roadstar olmuş bana göre.

    Tahminim bucanner ile aynı verilere sahipse %95 öyledir aynı motor var çünkü 13 kw falan motorun bir gücü olması lazım yani 17-18 beygir falandır.. Elin hintlisi korelisi japonu bile 250-300cc den artık 30-40 beygirler çıkartırken bence tam bir hayal kırıklığı..

    ümitler başka cruisera kaldı..

    bana göre hala küçük hacimde daystar ve gv250 nin üstüne ötesi yok..

    Birde şu mantığıda katılmıyorum düşük hacimde her tür motor için diyorum işte enduro yada cruiser bunlar sürat motoru değil diyoruz tabiki değil ama senin sürdüğün enduro yada cruiser da 700cc-900cc lik bir makine değilki öyle sürate gerek yok deyip 50-60 beygirlik motorla gezesin.. sürdüğün 250-300c.c arası ise alabildiğin en son damlasına kadar bütün güçden faydalanıcaksın ..

    o 700c.c lik-900cc lik makinadaki verimsizlik o enerji fazlasını kullanmama gibi bir lüksün her zaman büyük hacimde var ama küçük hacimde yok..

    900c.c lik racing yada s.s nederseniz artık ismine makinadan adam 120 beygirde çıkarıyor 140 beygirde çıkartıyor fakat gene aynı marka 900c.c lik bir cruiser modelinden 50-60 beygirde çıkartıyor çünkü o lüksü var, o payı var 250-300c.c klassmanında o lüks ve pay yok ona yerde yok alabiliceğin beygiri torku maksimumda son damlasına kadar alman lazım...

    bu arada hep derim çinliler içinde en sorunsuz verimli motor bu v motordur zaten temeli özü virago ama keşke birazda geliştirseler.. aynı motorun bisan roadstarı ile bir abimiz 60 bin km yol yaptı motor bir gün arıza vermedi büyük bir sorun çıkartmadı iyi bir motor yapısal olarak ama aşırı güçsüz..
    Ugur S. bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    bu motorun su soğutmaya ihtiyacı yok ki neene koysun ki adamlar . bu xv250 serisinde viragodan fazla uzaklaşmamış olanları seviyor idim. jantından dolayı keeway ss250 en sevdiğim idi fakat bu gerçekten güzel olmuş

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Çelik fren hortumu koymuşlar 250cc cruiser motosiklete fiyatı 20 bin olur.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Burda olay su soğutmaya ihtiyacı olup olmaması değilki.. hava soğutması olmasının benim içinde hiç bir önemi yok.

    piyasadaki rakipleri açısından bence önemli. çünkü şu haliyle çıkarsa piyasadaki rakiplerinin çok gerisinde kalır.

    benim için su soğutmalı olmasının tek iyi yanı şu olurdu 20 yıldır üretilen şu motorun motor derken engine üstünde arge yapıldığı çalışılıp geliştirildiği olurdu.. bu haliyle karbüratör gidip enjeksiyon gelmesi dışında pek bir yenilik göremedim 20 yıllık aynı motor..

    şöyle diyim eğer bucanner ile aynı motor varsa 17-18 beygir lik bir gücü var demekdir..

    gv250 ve daelimde daystarda 25-26 beygir.. burdan ikisi bir adım önde..
    ikisinin de oturmuş bir ikinci eli , müşteri kitlesi var kendini kanıtlamış makinalar .. burdanda bir adım önde..
    birinde sıvı soğutma birinde yağ soğutma var .. burdanda bir adım önde
    daysatarların 2018 de gelenleri ve artık yeni gelicek olanları abs li..
    Gv 250 ninde bir heybeti var duruşu var hiç öyle 250 lik makina gibi durmuyor .. motoru bilmeyen anlamayan 600 lük makina flan sanır onunda ordan bir artısı var..

    Ama tabi yolu açık olsun inşallah çok satar..

  7. #7
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Logaritma tanıtımını yapan spiker 18 hp olduğunu söyledi.
    logaritma bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Güç yok güç. Gerçi güç olsa çok yakar bu Çinli motorlar.

  9. #9
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    yine de herşeye rağmen pazarda boşluğu olan 250 cc cruiser için iyi bir alternatif olacak. Eksiklerine rağmen de alıcısı olacaktır. bence iki eksiği su soğutma olmaması ve beygir gücü .
    onun dışında güzel görünümlü hoş bi motor.

  10. #10

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    v motor olması var diğer motorlar yukarıya bakan v şeklinde değil çapraz olduğu için cruiser havası vermiyor bu v motor kendini kanıtlamış görüntü de hoş suya da ihtiyacı yok ha şehir içinde yazları olsa fena olmazdı tabi tercih meselesi

  11. #11

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Cruiser motorların düşük güç vermeleri lüksten değil motor yapısından kaynaklanır. Siz 3 bin devirde maksimum torkunu veren bir motordan anormal güçler alamazsınız çünkü o motor zaten yüksek devirlere çıkamaz (çok özel bir motor değilse). Güç almak için yüksek devire ihtiyacınız vardır çünkü tork dediğimiz şey %90 motor hacmine bağlıdır. Motordaki çekiş hissini veren şey de torktur. Bu motor da 250 cc olduğuna göre torku da diğer 250'likler kadar olacaktır. Bahsi geçen Hyosung GV250'nin motoru ise karakter olarak zaten cruiser motoru değildir ve emsal olamaz. 10 bin devir çeviren cruiser motoru nerede görülmüş ? Keza Daystar için de aynısı geçerli. 250 cc cruiser kullanıp 160 km hızla 10 bin devirle gitmek hoşunuza gider mi ? Şahsen benim gitmez. En fazla 120 - 130 yapsın yetecektir.

    Arkadaşların tüm olumsuz tablo çizme çabalarına rağmen bence gayet güzel bir alternatif olmuştur. Güçmüş, bilmem neymiş hepsi hikaye. Tek eksiğini sissy bar olarak görüyorum. Fiyatını uçurmazlarsa güzel olur.
    bursalıali, Samimi 46, omer304 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12

    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Güç denilince aklınıza bir tek hp gelmesin.

  13. #13

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Başka ne gelecek ki ?
    Samimi 46 bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    800c.c den v motor olup 80-90 beygir çıkartan var 800cc v motor olup 40-50 beygir çıkartanda var.. adam aynı motoru touring yada naked versiyonuna koydumu basıyor beygiri aynı motoru cruiser versiyonuna koydumu basıyor torku doğal olarak .. motorun yapısıyla güçsüz olmasıyla falan hiç bir ilgisi yok..

    keza v motor gv250 26 beygir güç üretiyor bu motor 18 beygir alın size kanıt.. 8 beygir deyip geçmeyin düşük hacimde 8 beygir çok önemli bir prformans ve güç farkıdır.. arada uçurum fark var.. 250cc lik v motordan 30 beygir çıkartanda var o ayrı mesela .. ben reel rakibinden bahsettim cruiser segmentinde gv250 den..

    kötüleme çabasına gelince niye çabalayalım elimize ne geçicek çabalayınca.. .. gerçekleri verilerle analiz edip söylemek ne zamandan beri kötüleme çabası oluyor.. benim dediğim her şey verilerle sabittir ..

    satarmı satar nasıl satar mondial olduğu için satar gidip senet kredi kartı taksit vade12 ay 24 ay kampanyalar yapıldığı için tabiki satar.. cebinde peşin parası olan adam alırmı asıl soru orda .. daystar yada gv250 varken ben ondan şüpheliyim... kaldıki daystarların yenileri abs li üstelik ..

  15. #15

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece

  16. #16

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Bence tasarım kesinlikle mükemmel olmuş , fiyat konusunda çok abartmazsa mondial , güzel satabilir ama içimden bir ses satılmayacak buccaneer gibi olacak sonu diyor , fiyatı uygun olursa almayı kesinlikle düşünürüm

  17. #17

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı allegromod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece
    gv250 nin motor bloğu suzuki ile beraber geliştirdikleri bir blok. silindir başına 4 valf lik gayet güzel bir motor.... motoru on numaradır yapısal olarak.. karbüratörlü versiyonunda 87 bin km yapan bir dayıyla tanışmışdım..

    gv nin tek sorunu hep çevresel elemanlardan oldu buji piposu , oksijen sensörü falan.. gerçi onlarda hallediliyor. yoksa motoru on numara kalitelidir..

    Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..

    Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
    bursalıali ve fedos bunu beğendiler.

  18. #18

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    buccaneerla tamamen aynı motor bloğu var. buccaneer 120 de sallanmaya 130 'u da yokuş aşağı görebilen bir motor. Bu nevada ondan ağır olacak muhtemelen cruiser bir motorla 120 stabil bile gidilemeyecek demek oluyor bu 100 110 arası da uzun yolda tehlike arz ediyor sollamaya girememe vs. dertleri. Yani ölü doğan bir yatırım daha. Şehir içinden çıkmayacak adam için güzeldir o ayrı konu.

  19. #19
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı allegromod adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosung un o motor bloguyla gözumde çok şansı yok selesi hoşuma gidiyor sadece
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..

    Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
    GV250'nin kasa yenilendi. Artık tasarımı daha estetik ve sportif. Ön ve arkada standart Bosch ABS sistemi var. Ama o soba borusu egzozdan bir türlü vazgeçemediler. Türkiye'ye gelir mi bilemem ama Kore sitesinde fotoğraflarını ve google translate çevirisiyle özelliklerini görebilirsiniz:

    http://www.krmotors.com/product/?pCode=10000042
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #20

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...

    bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.

    tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.


1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)