Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    REKLAM ALANI
  1. #81
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    20 bin civarına drag star 650, 98-99 intruder 800, 15 bin civarına da virago 535, en 500'ler varken biraz yavaş satarlar bunu.
    Facoo bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    O 20000 civarındaki Drag star, İntruder, Virago , Kle , Klr lerin en yenisi 10 yaşında. Zaten 2009 modelini de kolay kolay yirmiye alamazsın. Hadi aldın
    diyelim, içinden ne çıkacak, tam macera. Allahın şanslı kuluymuşsun ki motor da fazla kullanılmamış , sağlam çıktı. Bahsettiğin makinelerin hiç biri 100
    km de 5 litrenin altına inebilemez. Çünkü hepsi karbüratörlü eski teknoloji aletler . Nevada 100 km de 3 ile 4 litre arasında ( kullanım tarzınıza bağlı
    olarak ) yakacağını tahmin ediyorum. Saygılarımızla efendim.
    buteo bunu beğendi.

  3. #83

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Facoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde gv250 ile karşılaştırmalar olmuş. Bence en komiği de cruiser karakterlerinin karşılaştırılması. 250 cc motosikletten ne kadar cruiser karakteri bekliyorsunuz anlamadım.Yok şu kadar devir çevirmezmiş,yok yarış motoru gibiymiş,yok cruiser motorun gücüne bakılmazmış. Görüntüsü cruisersa size sürerken zevk veriyorsa zaten iş bitmiştir. Ama 250 cc cruiser motosikletleri karşılaştırırken tabiki gücüne performansına bakılır. Çünkü 250 cc olduğundan alabileceğiniz tork sınırlı zaten. Bu sınıfta Daystar ve gv250'nin üzerine motosiklet tanımıyorum hala.
    Nevada'ya gelirsek,inş çok başarılı bir motosiklet olur. İnş uygun fiyatla gelir ve bu sınıfta cruiser almak isteyenlere daha fazla seçenek sunmuş olur. Dediğiniz gibi 25-30 binleri bulacağını asla düşünmüyorum,20-22 arası bişey bekliyorum. Görünüş itibariyle güzel,ama bazı sıkıntıları var bence. Özellikle aynaların konumu çok rahatsız etti. Egzozlar da hoşuma gitmedi,çok yapay duruyor oyuncak gibi. Keşke krom kaplama yapsalarmış daha güzel olurmuş. Alacaklara hayırlı uğurlu olsun,keyifle kullanırlar inş
    gv250 çok güzel bir cruiser.. bursadan istanbula getirdim.. gv250 de çok keyifli ve tam bir cruiser zevkini tada tada geldim.. 250cc oldumu cruiser yada başka bir segment olması farketmez enduro tipi yani adv tipide olabilir alıcağının en yüksek verimini alman en doğrusu ve sağlıklısıdır.. çünkü elinin altındaki güç kısıtlı.. kaldıki 250cc gv deki yüksek performans, yüksek hacimli hantal bir cruiserdaki denkleme denk geliyor.. birinin atikliği gücü diğerinin hantallığı ağırlığını tölere ediyor dengeliyor.. dediğim gv için ama sadece geçerli..

    Bunuda boşa demiyorum geçmişde en500 ve vn900 gibi motorları olmuş biri olarak söylüyorum.. çıtayı çok yüksek de tutmuyorsan mütavazi biriysen zaten cruiser sürüyorsan öylesindir gv250 heleki uzunyolda çok keyifli bir motor .. sesi olsun gidişi olsun otoruş pozisyonu olsun herşeyiyle..
    Facoo ve siyahus bunu beğendiler.

  4. #84
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O 20000 civarındaki Drag star, İntruder, Virago , Kle , Klr lerin en yenisi 10 yaşında. Zaten 2009 modelini de kolay kolay yirmiye alamazsın. Hadi aldın
    diyelim, içinden ne çıkacak, tam macera. Allahın şanslı kuluymuşsun ki motor da fazla kullanılmamış , sağlam çıktı. Bahsettiğin makinelerin hiç biri 100
    km de 5 litrenin altına inebilemez. Çünkü hepsi karbüratörlü eski teknoloji aletler . Nevada 100 km de 3 ile 4 litre arasında ( kullanım tarzınıza bağlı
    olarak ) yakacağını tahmin ediyorum. Saygılarımızla efendim.
    Yaşlı olsun ne olacak, parçası var hepsinin, servisi, ustası bol miktarda mevcut. Değiştirir bakımını yapar devam edersin. Ayrıca karbüratör candır, 1,5 litre fazla yakar ama bindiğin makinenin ruhu olur. Temel dert az yakan bir şeye binmekse zaten cruiser yanlış tercih. Kle klr yi bilemem, enduro sanırım ama 20 bün civarına saydığım seçeneklerin hepsinden bulunur, 2004-2006 model arası.

  5. #85

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Zato adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaşlı olsun ne olacak, parçası var hepsinin, servisi, ustası bol miktarda mevcut. Değiştirir bakımını yapar devam edersin. Ayrıca karbüratör candır, 1,5 litre fazla yakar ama bindiğin makinenin ruhu olur. Temel dert az yakan bir şeye binmekse zaten cruiser yanlış tercih. Kle klr yi bilemem, enduro sanırım ama 20 bün civarına saydığım seçeneklerin hepsinden bulunur, 2004-2006 model arası.
    her motor yaşı itibari ile revize ister bu bir gerçek , revize dediğin şeyde iyi para tutar , zaten şu ekonomik sistemde son bir kaç aydır her şey 5 misli pahallandı.. balata dediğimiz basit bir parça olmuş 200-300 tl..

    özellikle bazı cruiserların yaşlarından yada belli km lerinden ötürü basitte olsa masraflı kronikleri var.. mesela en500 de krankda boşluk oluyor sizin dragstarlarda şaft ve defransiyel arızasıda yaygındır belli bir km den sonra sizin motorunda artık yedek parçası üretilmediği için motorun revizesi çok tuzluya geliyor.. hemde bayağı.. bunlar örnekler tabii yaşı ilerledikçe her motor revize ister..
    bursalıali bunu beğendi.

  6. #86
    Zato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    xvs 650 dragstar
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    her motor yaşı itibari ile revize ister bu bir gerçek , revize dediğin şeyde iyi para tutar , zaten şu ekonomik sistemde son bir kaç aydır her şey 5 misli pahallandı.. balata dediğimiz basit bir parça olmuş 200-300 tl..

    özellikle bazı cruiserların yaşlarından yada belli km lerinden ötürü basitte olsa masraflı kronikleri var.. mesela en500 de krankda boşluk oluyor sizin dragstarlarda şaft ve defransiyel arızasıda yaygındır belli bir km den sonra sizin motorunda artık yedek parçası üretilmediği için motorun revizesi çok tuzluya geliyor.. hemde bayağı.. bunlar örnekler tabii yaşı ilerledikçe her motor revize ister..
    20 bin üzerine satıldığı taktirde cruiser'a binme niyeti olan bir vatandaşın yaşlı da olsa japon, yüksek cc modellere yöneleceğini söylüyorum. 250 cc cruiser görünümlü commuter'ların cazibesi fiyatının uygun olmasıdır. Bu cazibeye de sahip değilse, çin malı bir "cruiser"ın pazarda seslenebileceği kitle oldukça daralacaktır.

    Gözünü karatıp alan kişi için de bu motosikletin ömrü yanından gürül gürül geçen japonun aynı fiyat aralığında olduğunu öğrenene kadar olur.

  7. #87

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Ben bu Cruiser denen aletin meraklısı değilim , dış göz olarak söylüyorum Cruiser dedin mi benim aklıma gelen motor çalıştıgında rolantide o boğazdan gelen tok ses ( gur gurrr diye )

    O ses yoksa bildigin comuter gibi bir şey

    Velhasıl 250 CC crusier olmaz,

  8. #88

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    250 cc den cruiser olur olmasa zamanında honda yamaha 250cc lik cruiserlar üretmezdi .. o gur gur gur ses değiniz egzos ve manifolt ile ilgili bir şey aynı sesi parayı basarsanız 250 lik makinedende alırsınız. euro2, euro3 makinelerde o yıllarda bu işler rahattı bir kısıtlama yokdu ama şu anda sıfır satılan hiç bir cruiser dan euro4 normlarından ötürü o sesi alamassınız ..

    kısaca o gur gur gur dediğiniz boğaz seslerinin egzos seslerinin devride bitti..

    burda konu nevadamı yoksa 250cc mi bu önemli .. nevada ise bende beğenmedim 20 yıllık aynı motoru bir enjeksiyonlu yapmışlar oda euro4 normları gereği mecburi yollamışlar.. ama cruiser da kimse bana gv250 gibi bir makineye commuter bozması diyemez derse bende ona sen bence motordan anlamıyorsun yada hiç sürmemişsin gv250 görmemişsin derim..

    cruiser bir yaşam tarzıdır altındaki hacimle çokda bağdaştırmam o işin şekilcilik kısmıdır.. ona kalırsa 250cc ye gelmeden daha neler var.. cruiser motor v motor olmalıymış illaki , sıralı olamazmış minumum 650 lik olmalıymış.. falan filan çok merak ediyorum kim koyuyor bu kuralları yada bir resmiyeti yazılı evrakda bir yasal hükmü varmı..

    Birileri zamanında bir şeyler uydurmuş herkesde aynı şeyi savunup duruyor.. ben motorsiklet tarihi ansiklopedisini okudum ilk yapılan amerikada sivil custom 60'lı 70 li yıllardaki motorların hepsi sıralı yamaha hondalar cb750 ler falan üstünde yapılan custom çalışmalar.. ama sorsan herkes v motor sanır..

    ayakları öne atman , oturuş pozisyonun,ışıl ışıl parlayan nikelajlar gazı açdığında akıcı sürüş , özgürlik ve asiliği en güzel ifade eden makinelerdir bunun bence hacimle bir alakası yok.. tabiki cruiser da hacim yükseldikçe sürüş keyfide artar ona lafım yok ama 250cc den cruiser olmaza katılmam..

    çünkü gv250 ile bursadan istanbula geldim gayette dolu dolu cruiser makine sürdüm keyif aldım.. ömrüm boyu hyom da hiç o lmadı onuda belirtiyim.. cruiser dan ne anlarsın diyenlerede nacizane en500,vn900 ve ço kkısa süre takasdan elime virago535 gelmişdi sahip olmuş uzun yıllarda cruiser makine kullanmış biriyim anlarım ucundan az çok..

  9. #89

    Üyelik
    18 Ocak 2019
    iyisi ile kötüsüyle yeni bir 250 cc geliyor uzun zaman sonra çift silindir olarak en azından

  10. #90
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    cruiserdan tek teker beklerseniz bence tarz değiştirin derim... şimdi de youtube da var diyceniz...

  11. #91

    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Genel merkezi aradim, mayıs haziran gibi 18bin civarinda gelmesini bekliyoruz, calismalarimiz sürüyor, netlesince sitemizden takip edebilirsiniz dedi. Ötv indirimini ve fuardan hemen sonra mart ayinda satış yapsa piyasaya iyi tutunacakti. Kuba ve mondial her sokakta gördüğümüz uygun fiyatli küçük cc motorlar, iyi fiyat, iyi servis hizmeti ve teknik destek sunarlarsa tutmamasi için hala bir sebep yok. 2016 dan bu yada gv250 nin distribütör hatalarindan dolayi koltuğu sallanmis ve freedom ile superlight ikinci el pazari ve satış sayisi konusunda bu sınıf ve fiyatlarda başlangıç motoru için ön sirada olsalarda küçük cc cruiser-chopper piyasasinda büyük bosluk varki mondial bunu görmüş. Bence aklilli bir üretim yapmış, tabi pazarlama konusunda 20bin civari olursa pazar yine kuba ve falcona kalir. Ne hoşki bu firmalarin merkezlerini aradigimda iki yil içinde büyük degisiklikler dusunmuyoruz ufak tefek yenilikler ve kronik sorunlari cozmeye calisacagiz cevabi aldim. Kullanici olmadigim için sadece teknik bilgi ve pazar açısından dusuncelerim.

  12. #92
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Buccanner 250 almak varken bunu beklemeye pek gerek yok gibi duruyor. 12 bin liraya bulunabiliyor. 2/3 fiyatina.
    İlk defa motor alacak olsam alirdim bir tane.

  13. #93

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    ABS'li olduğunu göz önünde bulundurursak 18 bin TL bence çok iyi bir fiyat. O fiyata gelirse ve kronik sıkıntısı olmazsa çok satacaktır.

    Şu 15 yıllık Japon hurdalarını da artık unutalım yavaş yavaş. Bugün sokaklarda her tarafı zırıldayan 2005 model Çin cruiser motorları hala dolaşıyorsa son teknoloji bu motorlara en az 10 yıl hiçbir şey olmaz. Kimse motorunu ömür boyu sürmek için almıyor. 25 bin verip 15 yıllık motor almak adama koyar doğrusu...

  14. #94
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS'li olduğunu göz önünde bulundurursak 18 bin TL bence çok iyi bir fiyat. O fiyata gelirse ve kronik sıkıntısı olmazsa çok satacaktır.

    Şu 15 yıllık Japon hurdalarını da artık unutalım yavaş yavaş. Bugün sokaklarda her tarafı zırıldayan 2005 model Çin cruiser motorları hala dolaşıyorsa son teknoloji bu motorlara en az 10 yıl hiçbir şey olmaz. Kimse motorunu ömür boyu sürmek için almıyor. 25 bin verip 15 yıllık motor almak adama koyar doğrusu...
    Eğer arkadaşın dediği gibi 18 olursa iş yapar yoksa 25 30 bandı olursa .......satarlar, gelmeden defteri kapatılmış olur.

  15. #95

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben daha fiyatını bilmeden 18 bin falan olur herhalde demişdim müneccim değilim aklın yolu bir.

  16. #96

    Üyelik
    04 Mayıs 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan 800 Classic
    Turkiyede yasiyorsak ,14-15 e sifir km gv250 satamiyorsa bayiler,bu motoru da mondial 14-15 e getirse bile satamaz.

  17. #97

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı smryna79 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Turkiyede yasiyorsak ,14-15 e sifir km gv250 satamiyorsa bayiler,bu motoru da mondial 14-15 e getirse bile satamaz.
    satabilir nedeni mondialin ödeme koşulları.. gv yi kolay kolay hiç bir bayi taksitle veremez mondiali senet taksit her şekil satarlar.. birde mondial anadoluda tofaş gibi oldu insanlar sırf mondial olduğu için alıyor parçası yaygın servisi çok fiyatları uygun.. ohh my godd mondialimi övdüm ben

  18. #98
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satabilir nedeni mondialin ödeme koşulları.. gv yi kolay kolay hiç bir bayi taksitle veremez mondiali senet taksit her şekil satarlar.. birde mondial anadoluda tofaş gibi oldu insanlar sırf mondial olduğu için alıyor parçası yaygın servisi çok fiyatları uygun.. ohh my godd mondialimi övdüm ben
    Mondial servisleri çok iyi olmasa da parça bakımından gayet bol yedek parça bulunurluğu bakımından iyi. Biraz reklam biraz iyi servis olayına el atarlarsa yürür gider.

  19. #99

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Eğer 18 bin lira gibi bir fiyata gelirse bence güzel satar bu motor umarım daha pahalıya gelmez

  20. #100


5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)