tahminim gelir mondial deneme yapar bir 20-30 tane getirir.. satılmassa devamını getiriceğini sanmam satılırsa ama devamını getirir..
Çakma radyatör koymuşlar, inşallah arka silindirde çakma değildir
buccaneer 250i yerine bu modeli getirmelerini bekliyorum motoru aynı zaten gücü az ama tipi güzel
arayın sorun arkadaşlar yada mondialin danışma hattı falan yokmu ona mesaj çekin geri dönüş yaparlar herhalde..
Bugün 2019 İstanbul Motobike Fuarında bizzat gördüğüm, üzerine oturduğum motosiklet, yani evet Türkiyeye geliyor.
2 yıllık Superlight kullanıcısıyım ve fuarda üzerine oturduğum tüm motorlar arasında en konforlu motordu. Hem sele hem gidon mesafesi ve açısı hem de ağırlık anlamında gerçekten güzel. Zaten ilk gördüğüm anda koşarak gittim bu neymiş diye ve direkt yetkili ile görüştüm. Şuan hala ülkemiz için geliştirilme aşamasında (euro4, abs vs.) ve haziran 2019 gibi Türkiye'gelecekmiş. Çift disk ve abs, çelik fren hortumları, dijital gösterge (vites de var) ile gelecek. Tüm bunların bir sonucu var tabiki.. Şimdi gelelim işin absürt yanına; yetkili arkadaş "30 bin tl civarı olmasını bekliyoruz." şeklinde bir cümle kurdu ve neye uğradığımı şaşırdım. Yani bu motora bu ülkede 30 bin tl verecek tek bir insan yoktur, kaldı ki 30 bin tl'ye 250lik çin cruiser olamaz. Piyasadan habersiz birisi de değildi ama ben böyle bir fiyatın imkansız olduğunu düşünüyorum. Tahminimce 18-20 civarı olur maksimum o da az önce bahsettiğim ek masraflı ek özelliklerden dolayı. Tutar mı tutmaz mı bilemiyorum bunu biraz da fiyat belirleyecek ama arada kalınırsa cruiser sevenler için kendini aldıracak bir motor.
Gv250 konusuna da değinmeden geçemeyeceğim. Gv250 kullandım ve hiç rahat gelmedi pozisyon olarak. Çakma v bloğunun muhteşem gücü, uzun yollarda dragstarları geride bırakabilmesi bile beni hiç bir şekilde cezbetmiyor çünkü rahat değilim (soba borusu egzoza girmeyeceğim midem kalkıyor). Bu kadar basit. Onu alacağına şunu al demek biraz garip geliyor bana bu yüzden. Vergi ve yakıt olarak superlight ile aynı olup cebimi yakmayacak, seyir hızımın bir tık artacağı (max hız 130, ideal hız 110 muş) ve görsel ve ses olarak muhteşem hissettirecek bir motoru kusura bakmayın gv'ye tercih etmem. Onu alacağına bunu al'cılar gitsin internetten veri kıyaslayıp alsınlar, cruiser ruhu bu değil zaten..
Dün fuarda gördüm Nevada'yı . Gerçekten çok yakışıklı duruyor . Amma Öyle dediğiniz gibi 30000 liraları yazarlarsa ,başlayamadan bitirmiş olurlar güzelim motosikleti. Aynı o ilk gelen Cf 650 lerin durumuna düşer.
çakma v bloku mu suzukinin yaptığı bloka çakma diyorsun ve çinlilerin yaptığı v bloku yerlere göklere sığdarımıyorsun .. nevadanın üstündeki hakiki orjinal su radyatörü ve korumasını beğendinmi bari
Hyosung'un motoru cruiser karakterli değil, sanırım arkadaş onu demek istedi. O motoru bir gün kullandım, çok beğendim. Cruiser motoru olmamasına rağmen gayet keyifli bir kullanımı vardı. Üstelik benimkinin gaz kolunda boşluk vardı.
Mondial'in motoru için elemanın söylediklerine takılmayın. Bence en fazla 20 bin TL derler. Mondial'e verilir mi emin değilim. Benelli olsa veririm.
Bu şartlarda 18 bin liranın biraz fazla iyimser olduğunu düşünüyorum, gerçi ötv indirimi sayesinde uygun fiyat da verebilirler, ki verirlerse gayet iyi satacağını düşünüyorum, buccaneer la aynı firma üretiyor nevada yı, longjia, buccaneer hala oldukça uygun fiyatlı bir motosiklet belki nevada da uygun fiyatlı olur, bu piyasada 18-20 bin civarı bence çok pahalı sayılmaz tabii motor azıcık kaliteli bir motorsa
bugün fuarda gördüm, bindim, inceledim
işçiliği kaliteli duruyor
geniş depo, peglerin yayılarak oturmak için yerleştirilmesi, v motor vs bir cruserda olması gereken hemen hemen her özellik var
artçıyla bindiğinizde artçının dizleri belinize geliyor ama oturuş pozisyonu rahat sürücü selesinde
artçı selesi, eh işte modunda ama iyi yine
kullanma imkanı olmadı tabi. performansı için bir şey diyemem ama son hız 115 km yazıyor 250 cc için çok düşük geldi
dişli değişimi ile torktan biraz feragat edip hızı 120 ile sabit gidecek kadar yükseltmek mantıklı olur
25-30 bin bandından girmesini bekliyorlarmış piyasaya
yani geliyor bu sene ama biraz pahalı
yirmi bin bandında peynir ekmek gibi satar ama zor görünüyor o da dolar kuru düşmedikçe
fiyatlar her şekilde yüksek ama göz koydum ben baya baya bu motora
şuan almam zor ama 2. ele düşsün de almak için zorlayayım kendimi diye bekliyorum şimdiden
25-30 bine ikinci elede düşmez ..
bu arada konu başlığı uzun zamandır hareketsizdi diye okumadan dan diye yazdım
fiyat filan konuşulmuş zaten
motorun yabancı incelemelerine de baktım, baya sağlam duruyor ama honda bile cb250r'ı (hondanın örnek vereceğim cruserı yok diye bunu yazdım) 25 binin altında satmaya çalışıyorken 250cc mondiale 25 ten fazla vermek biraz zor görünüyor
tasarımından ve piyasadaki 250cc cruser açlığından faydalanıp fiyatı artırmalarını anlarım da insanların mondial alma sebebi honda ile, kawasaki ile kıyaslayıp daha kaliteli bulması değil, ulaşılabilir motorlar satması
gv250 ye gelince
ederinin altında satılan bir motor
kaliteli, oturaklı ama bir spor motosikletle (gt250r) aynı motoru kullanması tuhaf hakikaten
cruser gibi dursun ama spor motor gibi gitsin diyen bir avuç insana hitap ediyor
14 bin devir çeviren cruser biraz absürt hakikaten
aynı klasmana koymamak lazım o sebepten
gv 125s modelini gören oldu mu Fuarda ve NEVADA 250 kesin geliyor mu ?
hysoung fuarda yoktu..
250 MCT mondialin bu sınıfta getirmiş olduğu en efsane motosikletti bence ama artık gelme şansı yok,çünkü artık 250 MCT yi çinliler üretmiyor.Hatta gelme ihtimalini geçtim,UMA bana 250 MCT nin şu parçası lazım deseniz acaba parçasını bulup getirebilirler mi? hiç sanmıyorum dolayısıyla halen 250 MCT si olan birinin çıkma parça peşinde koşmaktan başka çaresi kalmıyor
bu olaydan yola çıkarak dolayısıyla buna da şimdiden çöp gözüyle bakabilirsiniz
10-15 bin TL bilemedin 20 bin TL verip alırsınız 3 veya 5 sene kullanırsınız sonra çöpe atarsınız veya şansınız varsa 2.el olarak birine satarsınız
arkadaşımda 250 MCT vardı Allah var çok gezdik o motosiklet ile,çok güzel anılarımız oldu ama şu an maalesef çöp.Bir yerlerde çürümeye terk edildi,çünkü düzgün parça bulamıyorsunuz,bulduğunuz ise çıkma parça,orjinal parça yok,nikelaj olayına hiç girmek bile istemiyorum
Yani bir dünya para verip alırsınız,binersiniz yıllar geçer çöp olur
Sonra gider yeniden kredi çeker yine böyle bir şey alırsınız bu böyle hep devam edeeerr gider
benim görüşüm bu
Genelde gv250 ile karşılaştırmalar olmuş. Bence en komiği de cruiser karakterlerinin karşılaştırılması. 250 cc motosikletten ne kadar cruiser karakteri bekliyorsunuz anlamadım.Yok şu kadar devir çevirmezmiş,yok yarış motoru gibiymiş,yok cruiser motorun gücüne bakılmazmış. Görüntüsü cruisersa size sürerken zevk veriyorsa zaten iş bitmiştir. Ama 250 cc cruiser motosikletleri karşılaştırırken tabiki gücüne performansına bakılır. Çünkü 250 cc olduğundan alabileceğiniz tork sınırlı zaten. Bu sınıfta Daystar ve gv250'nin üzerine motosiklet tanımıyorum hala.
Nevada'ya gelirsek,inş çok başarılı bir motosiklet olur. İnş uygun fiyatla gelir ve bu sınıfta cruiser almak isteyenlere daha fazla seçenek sunmuş olur. Dediğiniz gibi 25-30 binleri bulacağını asla düşünmüyorum,20-22 arası bişey bekliyorum. Görünüş itibariyle güzel,ama bazı sıkıntıları var bence. Özellikle aynaların konumu çok rahatsız etti. Egzozlar da hoşuma gitmedi,çok yapay duruyor oyuncak gibi. Keşke krom kaplama yapsalarmış daha güzel olurmuş. Alacaklara hayırlı uğurlu olsun,keyifle kullanırlar inş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)