20 bin civarına drag star 650, 98-99 intruder 800, 15 bin civarına da virago 535, en 500'ler varken biraz yavaş satarlar bunu.
20 bin civarına drag star 650, 98-99 intruder 800, 15 bin civarına da virago 535, en 500'ler varken biraz yavaş satarlar bunu.
O 20000 civarındaki Drag star, İntruder, Virago , Kle , Klr lerin en yenisi 10 yaşında. Zaten 2009 modelini de kolay kolay yirmiye alamazsın. Hadi aldın
diyelim, içinden ne çıkacak, tam macera. Allahın şanslı kuluymuşsun ki motor da fazla kullanılmamış , sağlam çıktı. Bahsettiğin makinelerin hiç biri 100
km de 5 litrenin altına inebilemez. Çünkü hepsi karbüratörlü eski teknoloji aletler . Nevada 100 km de 3 ile 4 litre arasında ( kullanım tarzınıza bağlı
olarak ) yakacağını tahmin ediyorum. Saygılarımızla efendim.
gv250 çok güzel bir cruiser.. bursadan istanbula getirdim.. gv250 de çok keyifli ve tam bir cruiser zevkini tada tada geldim.. 250cc oldumu cruiser yada başka bir segment olması farketmez enduro tipi yani adv tipide olabilir alıcağının en yüksek verimini alman en doğrusu ve sağlıklısıdır.. çünkü elinin altındaki güç kısıtlı.. kaldıki 250cc gv deki yüksek performans, yüksek hacimli hantal bir cruiserdaki denkleme denk geliyor.. birinin atikliği gücü diğerinin hantallığı ağırlığını tölere ediyor dengeliyor.. dediğim gv için ama sadece geçerli..
Bunuda boşa demiyorum geçmişde en500 ve vn900 gibi motorları olmuş biri olarak söylüyorum.. çıtayı çok yüksek de tutmuyorsan mütavazi biriysen zaten cruiser sürüyorsan öylesindir gv250 heleki uzunyolda çok keyifli bir motor .. sesi olsun gidişi olsun otoruş pozisyonu olsun herşeyiyle..
Yaşlı olsun ne olacak, parçası var hepsinin, servisi, ustası bol miktarda mevcut. Değiştirir bakımını yapar devam edersin. Ayrıca karbüratör candır, 1,5 litre fazla yakar ama bindiğin makinenin ruhu olur. Temel dert az yakan bir şeye binmekse zaten cruiser yanlış tercih. Kle klr yi bilemem, enduro sanırım ama 20 bün civarına saydığım seçeneklerin hepsinden bulunur, 2004-2006 model arası.
her motor yaşı itibari ile revize ister bu bir gerçek , revize dediğin şeyde iyi para tutar , zaten şu ekonomik sistemde son bir kaç aydır her şey 5 misli pahallandı.. balata dediğimiz basit bir parça olmuş 200-300 tl..
özellikle bazı cruiserların yaşlarından yada belli km lerinden ötürü basitte olsa masraflı kronikleri var.. mesela en500 de krankda boşluk oluyor sizin dragstarlarda şaft ve defransiyel arızasıda yaygındır belli bir km den sonra sizin motorunda artık yedek parçası üretilmediği için motorun revizesi çok tuzluya geliyor.. hemde bayağı.. bunlar örnekler tabii yaşı ilerledikçe her motor revize ister..
20 bin üzerine satıldığı taktirde cruiser'a binme niyeti olan bir vatandaşın yaşlı da olsa japon, yüksek cc modellere yöneleceğini söylüyorum. 250 cc cruiser görünümlü commuter'ların cazibesi fiyatının uygun olmasıdır. Bu cazibeye de sahip değilse, çin malı bir "cruiser"ın pazarda seslenebileceği kitle oldukça daralacaktır.
Gözünü karatıp alan kişi için de bu motosikletin ömrü yanından gürül gürül geçen japonun aynı fiyat aralığında olduğunu öğrenene kadar olur.
Ben bu Cruiser denen aletin meraklısı değilim , dış göz olarak söylüyorum Cruiser dedin mi benim aklıma gelen motor çalıştıgında rolantide o boğazdan gelen tok ses ( gur gurrr diye )
O ses yoksa bildigin comuter gibi bir şey
Velhasıl 250 CC crusier olmaz,
250 cc den cruiser olur olmasa zamanında honda yamaha 250cc lik cruiserlar üretmezdi .. o gur gur gur ses değiniz egzos ve manifolt ile ilgili bir şey aynı sesi parayı basarsanız 250 lik makinedende alırsınız. euro2, euro3 makinelerde o yıllarda bu işler rahattı bir kısıtlama yokdu ama şu anda sıfır satılan hiç bir cruiser dan euro4 normlarından ötürü o sesi alamassınız ..
kısaca o gur gur gur dediğiniz boğaz seslerinin egzos seslerinin devride bitti..
burda konu nevadamı yoksa 250cc mi bu önemli .. nevada ise bende beğenmedim 20 yıllık aynı motoru bir enjeksiyonlu yapmışlar oda euro4 normları gereği mecburi yollamışlar.. ama cruiser da kimse bana gv250 gibi bir makineye commuter bozması diyemez derse bende ona sen bence motordan anlamıyorsun yada hiç sürmemişsin gv250 görmemişsin derim..
cruiser bir yaşam tarzıdır altındaki hacimle çokda bağdaştırmam o işin şekilcilik kısmıdır.. ona kalırsa 250cc ye gelmeden daha neler var.. cruiser motor v motor olmalıymış illaki , sıralı olamazmış minumum 650 lik olmalıymış.. falan filan çok merak ediyorum kim koyuyor bu kuralları yada bir resmiyeti yazılı evrakda bir yasal hükmü varmı..
Birileri zamanında bir şeyler uydurmuş herkesde aynı şeyi savunup duruyor.. ben motorsiklet tarihi ansiklopedisini okudum ilk yapılan amerikada sivil custom 60'lı 70 li yıllardaki motorların hepsi sıralı yamaha hondalar cb750 ler falan üstünde yapılan custom çalışmalar.. ama sorsan herkes v motor sanır..
ayakları öne atman , oturuş pozisyonun,ışıl ışıl parlayan nikelajlar gazı açdığında akıcı sürüş , özgürlik ve asiliği en güzel ifade eden makinelerdir bunun bence hacimle bir alakası yok.. tabiki cruiser da hacim yükseldikçe sürüş keyfide artar ona lafım yok ama 250cc den cruiser olmaza katılmam..
çünkü gv250 ile bursadan istanbula geldim gayette dolu dolu cruiser makine sürdüm keyif aldım.. ömrüm boyu hyom da hiç o lmadı onuda belirtiyim.. cruiser dan ne anlarsın diyenlerede nacizane en500,vn900 ve ço kkısa süre takasdan elime virago535 gelmişdi sahip olmuş uzun yıllarda cruiser makine kullanmış biriyim anlarım ucundan az çok..
iyisi ile kötüsüyle yeni bir 250 cc geliyor uzun zaman sonra çift silindir olarak en azından
cruiserdan tek teker beklerseniz bence tarz değiştirin derim... şimdi de youtube da var diyceniz...
Genel merkezi aradim, mayıs haziran gibi 18bin civarinda gelmesini bekliyoruz, calismalarimiz sürüyor, netlesince sitemizden takip edebilirsiniz dedi. Ötv indirimini ve fuardan hemen sonra mart ayinda satış yapsa piyasaya iyi tutunacakti. Kuba ve mondial her sokakta gördüğümüz uygun fiyatli küçük cc motorlar, iyi fiyat, iyi servis hizmeti ve teknik destek sunarlarsa tutmamasi için hala bir sebep yok. 2016 dan bu yada gv250 nin distribütör hatalarindan dolayi koltuğu sallanmis ve freedom ile superlight ikinci el pazari ve satış sayisi konusunda bu sınıf ve fiyatlarda başlangıç motoru için ön sirada olsalarda küçük cc cruiser-chopper piyasasinda büyük bosluk varki mondial bunu görmüş. Bence aklilli bir üretim yapmış, tabi pazarlama konusunda 20bin civari olursa pazar yine kuba ve falcona kalir. Ne hoşki bu firmalarin merkezlerini aradigimda iki yil içinde büyük degisiklikler dusunmuyoruz ufak tefek yenilikler ve kronik sorunlari cozmeye calisacagiz cevabi aldim. Kullanici olmadigim için sadece teknik bilgi ve pazar açısından dusuncelerim.
Buccanner 250 almak varken bunu beklemeye pek gerek yok gibi duruyor. 12 bin liraya bulunabiliyor. 2/3 fiyatina.
İlk defa motor alacak olsam alirdim bir tane.
ABS'li olduğunu göz önünde bulundurursak 18 bin TL bence çok iyi bir fiyat. O fiyata gelirse ve kronik sıkıntısı olmazsa çok satacaktır.
Şu 15 yıllık Japon hurdalarını da artık unutalım yavaş yavaş. Bugün sokaklarda her tarafı zırıldayan 2005 model Çin cruiser motorları hala dolaşıyorsa son teknoloji bu motorlara en az 10 yıl hiçbir şey olmaz. Kimse motorunu ömür boyu sürmek için almıyor. 25 bin verip 15 yıllık motor almak adama koyar doğrusu...
ben daha fiyatını bilmeden 18 bin falan olur herhalde demişdim müneccim değilim aklın yolu bir.
Turkiyede yasiyorsak ,14-15 e sifir km gv250 satamiyorsa bayiler,bu motoru da mondial 14-15 e getirse bile satamaz.
satabilir nedeni mondialin ödeme koşulları.. gv yi kolay kolay hiç bir bayi taksitle veremez mondiali senet taksit her şekil satarlar.. birde mondial anadoluda tofaş gibi oldu insanlar sırf mondial olduğu için alıyor parçası yaygın servisi çok fiyatları uygun.. ohh my godd mondialimi övdüm ben
Eğer 18 bin lira gibi bir fiyata gelirse bence güzel satar bu motor umarım daha pahalıya gelmez
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)