Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

2019 Mondial Nevada 250 - V Twin Cruiser

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Hamza Toruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Şehir
    DORUKOĞLU
    Motosikleti
    DORUKOĞLU
    Her zamanki gibi çinli mantığı dış görünüş güzel ..... Bakalım kaç kişinin daha canı yanacak
    https://www.youtube.com/watch?v=T0jbH_Vu_eA&t=1s


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GV250'nin kasa yenilendi. Artık tasarımı daha estetik ve sportif. Ön ve arkada standart Bosch ABS sistemi var. Ama o soba borusu egzozdan bir türlü vazgeçemediler. Türkiye'ye gelir mi bilemem ama Kore sitesinde fotoğraflarını ve google translate çevirisiyle özelliklerini görebilirsiniz:

    http://www.krmotors.com/product/?pCode=10000042
    Birkaç yıl önce konsept bir tasarım tanıtmışlardı gv300 diye sanırım bu o , Türkiye ye gelecek mi bu yeni kasa ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...

    bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.

    tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.
    Hyosung un durumu sadece Türkiye içinde değil genel olarak pek iyi değil sanırım topu dikmiş bile olabilir :D zaten güzel, güçlü ve malzemesi kaliteli bir motor olmasına rağmen sürekli irili ufaklı problemler çıkaran bir motor sanırım gv250, yorumlara ve şikayetlere göre konuşuyorum ayrıca bu mondial nevadanın tasarımı çok daha güzel duruyor tabii ki hyosung kadar kaliteli olmasını beklemiyorum ama bu virago kopyası çinli motosikletlerin motorları genelde pek problemli olmuyor umarım yakında piyasada görebiliriz bu modeli

  3. #23
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Konu Çin'li 250 lik Cruiser olunca Lifan'dan bahsetmeden olmaz. Türkiye'de bu alanda test edilmiş onaylanmış bir marka olan Lifan yeni model Lifan V16 LF250D modelini neden getirmiyor acaba? Güzel de yapmışlar. Getirirlerse alımıyım? Yok almam. Biz alıcı değiliz. Bakıcıyız
    Samimi 46 ve acemi27 bunu beğendiler.

  4. #24
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    En az 25hp olmadıktan sonra alınmaz benim de hoşuma gitti ama yeterli güç olmadıktan sonra ne anladım ben bu işten
    alp010 bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    küçük hacimde markalar universal motor üretir yani bir v motor yapmışsa gider onu racing ss modelinede koyar cruiser modelinede koyar naked modelinede koyar yada tek silindir yapışsa .. burda normal bir cruiser mantığı beklemek hata olur çünkü öyle bir lüksleri yok markaların küçük hacimde.

    o yüzden küçük hacimden maksimum verim minumum yakıt tüketimi almak gerekir.. yıl olmuş 2018 artık 250c.c lik bir motor üretiyorsan bunu minumum 25 beygir ile zaten maksimumda 250c.c den alınabilicek beygir 31-32 beygirdir hadi biz düz diyelim 30 beygir olmalı.. yani 25-30 beygir arası olmalı artık 250c.c lik bir motor..

    benim arkadaşımda versy 300 var .. gayet güzel seri 160-165 km hızlara çıkıyor inanılmaz az yakıyor.. öyle deli performans aramıyorsanki zaten enduroda gerek yok... motor sana büyük hacimi aratmıyor her tür ihtiyacına cevap veriyor .. büyük hacime ihtiyaç duymazsın..

    küçük hacim motorlar yapılıcaksa artık bu tip verimli performanslı az yakan güzel giden motorlar yapılması lazım..

  6. #26

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu Çin'li 250 lik Cruiser olunca Lifan'dan bahsetmeden olmaz. Türkiye'de bu alanda test edilmiş onaylanmış bir marka olan Lifan yeni model Lifan V16 LF250D modelini neden getirmiyor acaba? Güzel de yapmışlar. Getirirlerse alımıyım? Yok almam. Biz alıcı değiliz. Bakıcıyız
    http://www.lifanmotos.net/skin/defau...LF250-D-01.png
    Lifan çinliler arasındaki muhtemelen en iyi markadır, Türkiyede bilinmemesine şaşıyorum zira bütün dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri , bu yeni tasarım da gayet güzel ama mondial nevada daha hoj :D Lifan Türkiyenin derhal aklını başına devşirmesi gerekiyor lifan gibi bi markayla rekor satışlar yapabilecekken internet sitelerini bile güncellemiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    küçük hacimde markalar universal motor üretir yani bir v motor yapmışsa gider onu racing ss modelinede koyar cruiser modelinede koyar naked modelinede koyar yada tek silindir yapışsa .. burda normal bir cruiser mantığı beklemek hata olur çünkü öyle bir lüksleri yok markaların küçük hacimde.

    o yüzden küçük hacimden maksimum verim minumum yakıt tüketimi almak gerekir.. yıl olmuş 2018 artık 250c.c lik bir motor üretiyorsan bunu minumum 25 beygir ile zaten maksimumda 250c.c den alınabilicek beygir 31-32 beygirdir hadi biz düz diyelim 30 beygir olmalı.. yani 25-30 beygir arası olmalı artık 250c.c lik bir motor..

    benim arkadaşımda versy 300 var .. gayet güzel seri 160-165 km hızlara çıkıyor inanılmaz az yakıyor.. öyle deli performans aramıyorsanki zaten enduroda gerek yok... motor sana büyük hacimi aratmıyor her tür ihtiyacına cevap veriyor .. büyük hacime ihtiyaç duymazsın..

    küçük hacim motorlar yapılıcaksa artık bu tip verimli performanslı az yakan güzel giden motorlar yapılması lazım..
    Şimdi burada ekmek-köfte ilişkisi devreye giriyor bu adamların yaptığı şey belli, yıllardır bilinen parçası ucuz, çalışma prensibi belli, tamiri kolay, iyi giden, az yakan bir motor bloğu var dünyanın her yerinde de bilinen bir motor bloğu bu kawasaki gibi bir marka elbette motor bloğu üzerine müthiş arge çalışmaları yapmak zorunda çünkü politikaları tamamen farklı , e paran varsa güçlü motor istiyorsan o markalara yöneleceksin , ucuz, bilinen, parçası ucuz tamiri kolay motor istiyorsan bu çinlilere yöneleceksin, zaten cruiser sınıfı bir motosiklette beygir öyle birinci planda olmaz biniciler için de versys gibi bir motorda performans çok önemlidir çünkü uzun yol motoru ama bu cruiser keyif motoru , tipini beğeneceksin yani tarz meselesi

  7. #27

    Üyelik
    15 Şubat 2017
    Motosikleti
    xv250
    millet ezbere konuşuyor Çin'li de Çin2li iyi duymuşlar bunu 12 13 senedir hala sıfır gibi çalışan makineler var millet biniyor çatır çatır

  8. #28

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lifan çinliler arasındaki muhtemelen en iyi markadır, Türkiyede bilinmemesine şaşıyorum zira bütün dünyanın en büyük motosiklet üreticilerinden biri , bu yeni tasarım da gayet güzel ama mondial nevada daha hoj :D Lifan Türkiyenin derhal aklını başına devşirmesi gerekiyor lifan gibi bi markayla rekor satışlar yapabilecekken internet sitelerini bile güncellemiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------



    Şimdi burada ekmek-köfte ilişkisi devreye giriyor bu adamların yaptığı şey belli, yıllardır bilinen parçası ucuz, çalışma prensibi belli, tamiri kolay, iyi giden, az yakan bir motor bloğu var dünyanın her yerinde de bilinen bir motor bloğu bu kawasaki gibi bir marka elbette motor bloğu üzerine müthiş arge çalışmaları yapmak zorunda çünkü politikaları tamamen farklı , e paran varsa güçlü motor istiyorsan o markalara yöneleceksin , ucuz, bilinen, parçası ucuz tamiri kolay motor istiyorsan bu çinlilere yöneleceksin, zaten cruiser sınıfı bir motosiklette beygir öyle birinci planda olmaz biniciler için de versys gibi bir motorda performans çok önemlidir çünkü uzun yol motoru ama bu cruiser keyif motoru , tipini beğeneceksin yani tarz meselesi
    ben kawayı örnek verdim bunun korelisi var hintlisi var hepsi küçük hacimlerde gayet verimli ve fiyatlarıda gayet uygun motorlar üretiyorlar.. hatta çinli içinde bile iyi olanlar var .. burda ekmek köfte ilişkisi dediğin bu motoruda bedava vermiyorlar herhalde .. nerden baksan bir 15-16 sı rahat olucak az paramı.. 15-16 yı neye veriyorsun 20 yıl öncesinin teknolojisine bunuda parçası her yerde bulunuyor diye kamufle edemessinki..

    performansa gelince altını kalın kalın çiziyorum... cruiser motor bu sürate performansa gerek yok dedinmi o cruiser motorun 500c.c ve üstü olması gerekir..

    hani biri şunu der marauder 800 için koca 800cc lik çift silindirli motordan ala ala 50 beyigirmi almışlar son hızıda 160 mı .. 300 cc lik 400cc lik motorlar zaten artık 160-180 yapıyor üstüne 40-50 beygir .. sende ona diyebilirsinki kardeşim bu cruiser bunda hıza mıza gerek yok bunun olayı başka keyif bende senin bu lafını alkışlarım doğru diyorsun derim.. ama konuşduğumuz 250c.c lik bir cruiser ise onda asgaride bir güç gerekir çünkü cruiser kasası zaten ağırdır.. birde o kasaya 250cc lik motoru koyarsan o kasayı kaldırması götürmesi gerekir seni uzun yolda ara hızlanmalarda gazı açdınmı sollamalarda acil durumlarda mağdur etmemesi zora sokmaması riske atmaması gerekir..

    ben gv250 ile bursadan istanbula geldim bir arkadaş bursadan gv250 aldı acemi çocuk uzunyolu yokmuş benden rica etti gittim aldım motoru.. motor maşallah ara hızlanları gazı açdınmı verdiği tepkimeleri ok gibi yok ben gitmem istemem demiyor seni mağdur da etmiyor kamyon otobüsü geçerken..

    bu motor aynı gidermi çok şüpheliyim zaten 18 beygirlik bir motor birde üstüne cüsseli ağır bir kasa binicek..

    burda önemli olan şu ne kadar köfte o kadar ekmek diyorsun bu köfte ekmeğe şayet daystar yada gv250 alınabiliyorsa o köfte ekmek çok daha lezzetli olur.. yok bu motoru 10 bin tl ye falan sürerlerse ben bile tavsiye ederim bak o zaman.. çünkü o zaman bütün eksileri kapanır ..

    şurda benim yazdıklarımı başkası yazsa ona tek şunu derim 10 bin liraya ne bekliyorsun yada ne alabilirsin cruiser makina.. ama 15-16 gibi rakamlar olursaki tahminim minumum o yönde aynı fiyatlara piyasada hala sıfır gv250 yada daystar bulmak mümkün..
    bursalıali bunu beğendi.

  9. #29
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor dış görüntü şahane olmuşda bu saatten sonra zor türkiyeye gelmez tahminim.. zaten hysoungun bir distirübütör sorunu var türkiyede şu anda bile hyo yu kim getiriyor ben bilmiyorum en son kanuniydi ama galiba oda bırakdı...

    bu motordan gv250 sahibi yada hastası şöyle faydalanır kendi gv250sini direk buna çevirebilir görüntü olarak.. dış kaplamalarını alıp çevirebilir.. çünkü teknik verilerine bakdım eski hyo larla birebir aynı motorda bir değişiklik yapılmamış şanzımanda aynı gene 5 ileri zaten ilk şanzımana bakdım 6 yapmışlarmıdır diye yakıt ekonomisi açısından.. oda aynı eskisi gibi 5 vites.

    tek sanırım yenilik dış kaplama ve abs olmuş ama buda büyük bir yenilik. abs yi geçdim o çok zor oda olurda çok pahalıya patlar.. fakat dış kaplamasını aslında ucuza satsalar çevrilir o zamanda şahane bir motor olur tasarım olarak. tabii bunuda kimse yapmaz herhalde tahminim astarı yüzünü gene geçer.
    Üniteks son 2014te devraldı distribütörlüğü. Tek yenilik dış değil. Euro4 normlarına uygun hale getirildi en başta. Emisyon sistemi değişti. Farlar led oldu. Ön lastik büyüdü, iğrenç jantlar değişti. Motor bloğu siyah oldu. Şasi geometrisi çok az değişmiş. Motor o hale getirilir ama astarı yüzünden pahalıya gelir. Arka kampanaydı mesela. Hen disk olmuş hem ABS standart. Daha bir takım değişiklikler de var elektrik tesisatı üzerinde ama detayları anımsayamadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç yıl önce konsept bir tasarım tanıtmışlardı gv300 diye sanırım bu o , Türkiye ye gelecek mi bu yeni kasa ?
    Evet o kasa. Burada haberini ilk ben vermiştim. Ülkeye gelip gelmeyeceği ile ilgili bir bilgi yok. 2016da Üniteksteki yetkiliyle görüştüğümde önceliklerinin ellerindeki stokları eritmek olduğunu söylemişti.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #30

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    yalnız bu gösterdiğin mirage250 teknik verilerinde 250c.c olarak geçiyor.. normal 250 cc lik hyo ile bütün tenknik verileri aynı.. sanırım bu euro3.. euro standartını iplemeyen yani evrupa birliği standartlarını desteklemeyen kabul etmeyen ülkeler için üretilmiş olabilir hindistan gibi..

    Gv300 de sanırım aynı kasanın euro4 ..

    zaten düşük hacimde euro3 normalarında 250 c.c euro4 normlarında oldu 300 c.c .. motorlara kat konvertör takıp kısınca performansdan düşünce makineler hacimi arttırıp gücü dengelemekde buldular çözümü..

  11. #31
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Zaten GV 300 olma sebeplerinden biri Euro4 normlarıydı. 275 cc'ye çıkmıştı motor hacmi. 250 olanı dediğin gibi Asya pazarına yönelik olabilir. Zira GV300 Avrupa satışlarında gözükmüyor. Bu arada Aquila ismi Asya ve Okyanusya'da Mirage olarak geçiyor. Suzuki Intruder'lar mesela burada ve ABD'de Boulevard olarak satılıyor. Onun gibi.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  12. #32

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    gv 250
    Evet beygir mevzusu üzebilir ama hiç yoktan iyidir yine de. Ne bileyim sevinesim geldi.

    Mevzu bayağı Gv 250'ye kaymış. iki kelime de ben ekleyeyim. Gv 250'nin yeni modeli bir süredir ispanyada satıştaydı zaten. Hatta bir facebook grtubunda sokakta çekilmiş fotoğrafını da görmüştüm ispanyadan. İlginçtir orjinal sitesinde bile gözükmüyordu. Yeni eklemiş olmalılar. Türkiye'ye gelir mi sorusuna bakarsak. Distribütörün/bayilerin elindeki gv 250 ler biterse neden olmasın ama bitmediği süerce geleceğini sanmam. Malum daystarın etiket fiyatına 21000 yazmışlar. Distrübötrünü aradım ellerinde yok bayilerin arayın dediler :D bu ortamda 16000 etiket fiyatıyla 2016 model gv ler hala tükenmedi. Bu ekonomik gidişatla kim nasıl alacak bilmiyorum.

  13. #33

    Üyelik
    28 Nisan 2017
    pahalı 16.000 tl gv250 için nevada modeline gelirsek şekil olarak gayet güzel bana göre kısa mesafeler de keyifli yolculuklar yapılabilir

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Gv250 nin satılamamasının nedeni türkiyenin içinde bulunduğu koşullar honda yamahanın da şu anda hala stoklarında 2016-2017 modelleri var bayilerde satılıkda olan sıfır.. bu arada gv250 ye pahalı deniyorsa nevadanın acaba kaçdan çıkıcağını düşünüyorlar oda en az 15-16 dan çıkıcak piyasaya kanımca tahminimce..

    bucanner şu anda 12 bin tl oda depoda elde kalanlar... bugün mondial sıfır bucanner çekse yurtdışından oda 14-15 den aşağı olmaz..

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Bir motosiklet ustasının videosunu seyrettim üreticiyim yenilikçiyim diye yazı yazmış asmış duvara.Ne malı motosiklet üretiyorsa artık Dışardan al yedek parçayı işçiliği ekle ekle gönder.Motosiklet ustası olsaydım çin malı motosiklet tavsiye ederdim

  16. #36

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Eee bu motosiklet hakkında başka bilinen bir şey var mı ?

  17. #37
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Bu motorların türkiye pazarına geitirlip getirilmeyeceği belli değil.Cruiser pazarı son 10 yılda ülkemiz için en kısır dönemini yaşıyor ve bu gidişlede öyle olmaya devam edecek.Çin pazarında yeni criser modelleri bende takip ediyorum,düşük veya orta segment motorlarda ülkemizde kullanılabilcek çok model varken gerek ditribitörlerin maliyet kaygısı gerekse cruiser kullanıcı kitlesinin ülkemizde SS ve naked gibi tarzlara göre düşük talep görmesi bu tarz motorların getirilmemesine sebeb oluyor.

    Şuan cruiser şeklinde kullanılan ve parça kalitesi nispeten daha iyi olan superlight 200 modeli ülkemizde 12 bin tl den satılıyor.gv 250 modeli 16 bin olmuş.mondialin bu modeli gelse dahi fiyat aralığı 14-17 bin aralığı olacak.Bundan 3-4 yıl önce biz bu paralara sağlam 750-800 lük japon cruiser motorlar alıyorduk.Yani gelinen ekonommik şartlarda zaten talebi kısıtlı cruiser pazarında çok çeşitliliğin ülkemize getirilmesini ben pek beklemiyorum,keşke gelse ancak 250cc için dahi "yazık" dediğim bu peşin fiyatları distiribitör firmalarda gördüğü için o topa girip risk almak istemiyor,zaten şuan risk alınacak bir ticari ortamda yok dolayısı ile asya yada avrupa pazarında var olan çin veya japon cruiser motorlarının yeni modellerini beklemek çok mantıklı değil şu ortamda.
    logaritma bunu beğendi.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  18. #38
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Motosikletin kuyruk kısmı dışında görünüşü çok güzel.

    Bu arada gv 250 avrupada satışa başladı. (İspanya) Hatta gv125s gibi çok daha güzel bir model de çıkardılar.

    gv125s



    gv250dr

    korayuzuner1 bunu beğendi.

  19. #39
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    En uzun süre kullandığım motordu Kymco venox ( üç yıl) .Ülkemize artık gelmeyeceğini duyduğum an satmıştım kendilerini.Herşeyi ile Çok özel bir makinaydı.

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gv250 nin motor bloğu suzuki ile beraber geliştirdikleri bir blok. silindir başına 4 valf lik gayet güzel bir motor.... motoru on numaradır yapısal olarak.. karbüratörlü versiyonunda 87 bin km yapan bir dayıyla tanışmışdım..

    gv nin tek sorunu hep çevresel elemanlardan oldu buji piposu , oksijen sensörü falan.. gerçi onlarda hallediliyor. yoksa motoru on numara kalitelidir..

    Bende tasarımı sevmem hantal duruyor... heybetli iri kıyım motordan anlamayan biri 250cc diyemez asla ama tasarım yok biraz daha estetik yapabilirlermiş..

    Mesela bu nevadanın tasarımı çok güzel .. kymco venox tasarım efsane al portre gibi salonun ortasına koy biblo niyetine izle..
    güzel bakan , güzel görür.

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    venox sanat eseridir param olsa çok fazla alır sürmeik değil koyarım garajıma cilalar parlatır karşısına bir koltuk koyar çayımı alır izlerim.. okadar güzel bir tasarımı vardır.. xenox un dost sohbetlerindede konusu açıldığında dediğim bir laf vardır o motor çok aha büyük olsa bu kadar çekici olmazdı yani bir 600-800 cc olsa bu kadar al benisi olmazdı .. o ufak boyutlarıda çok çekicilik katıyor o motora..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------

    Alıntı BlackGhost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorların türkiye pazarına geitirlip getirilmeyeceği belli değil.Cruiser pazarı son 10 yılda ülkemiz için en kısır dönemini yaşıyor ve bu gidişlede öyle olmaya devam edecek.Çin pazarında yeni criser modelleri bende takip ediyorum,düşük veya orta segment motorlarda ülkemizde kullanılabilcek çok model varken gerek ditribitörlerin maliyet kaygısı gerekse cruiser kullanıcı kitlesinin ülkemizde SS ve naked gibi tarzlara göre düşük talep görmesi bu tarz motorların getirilmemesine sebeb oluyor.

    Şuan cruiser şeklinde kullanılan ve parça kalitesi nispeten daha iyi olan superlight 200 modeli ülkemizde 12 bin tl den satılıyor.gv 250 modeli 16 bin olmuş.mondialin bu modeli gelse dahi fiyat aralığı 14-17 bin aralığı olacak.Bundan 3-4 yıl önce biz bu paralara sağlam 750-800 lük japon cruiser motorlar alıyorduk.Yani gelinen ekonommik şartlarda zaten talebi kısıtlı cruiser pazarında çok çeşitliliğin ülkemize getirilmesini ben pek beklemiyorum,keşke gelse ancak 250cc için dahi "yazık" dediğim bu peşin fiyatları distiribitör firmalarda gördüğü için o topa girip risk almak istemiyor,zaten şuan risk alınacak bir ticari ortamda yok dolayısı ile asya yada avrupa pazarında var olan çin veya japon cruiser motorlarının yeni modellerini beklemek çok mantıklı değil şu ortamda.
    cruiser istiyorsan iyi bir şey busaatten sonra eski bir cruiser alıcaksın onun parasını ayrı tutucaksın birde o cruiserın motorunu yürüyenini sıfırlamak için tamirat bakım segman parasını ayrı tutucaksın motoru sıfırlayıp uzun yıllar biniceksin.. yoksa şu ekonomik dar boğazda ve fiyatların havalarda uçulduğu dönemde türkiyede bence artık cruiser sayfası sıfırda kapanmışdır..


2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)