Jikle telini değiştirdiğimden beri benzin filtresinden terleme şeklinde sızıntı oluyordu. Bu gün yeni filtreyi alana kadar eskisini iptal edip, yeni hortum taktım, yarın akıntı var mı göreceğiz. Yağ değişimi gene kaldı....
Jikle telini değiştirdiğimden beri benzin filtresinden terleme şeklinde sızıntı oluyordu. Bu gün yeni filtreyi alana kadar eskisini iptal edip, yeni hortum taktım, yarın akıntı var mı göreceğiz. Yağ değişimi gene kaldı....
İyi sevindim kaçak olmadığına. Dünde ben söktüm depoyu, buji falan kontrol ettim temizledim oraları Bir elektirik kablosu ile karbüratöre giden küçük kelepçeli bir hortum var bir tane vida tutuyor depoyu sökmesi kolay. Adamlar bujinin oraya su pislik birikmesin diye kanal bile yapmışlar görünce bi hoş oldum Japonlar biliyor bu işi ya
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Motorun masrafı var serviste şu anda sibopları ve bujileri değişecek birde yeni aku takılacak dediler 150 lira tutar dediler Başkada masrafı yok bir lastik bugun honda kızıltoprak ta 170 lira buna göre düşünüldüğünde önemsiz bir rakam masrafı
Fiyatı nakit 3.250 lira takas ta iphone 4s,iphone 5, samsung galaxy, 125 lik motorlarla olur
Takas fiyatım 2006 MODEL CBF 250 muadillerinin fiyatı yani 5.000 tldir
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------
depoyu hangi anahtar takımı ile söktünüz
12-13 anahtar ile. Koltuğu sökünce kohcaman bir vida.. önce yan gir kapakları çıkart ondan sonra o vidayı sök depoyu geri çek gelsin
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Arkadaşlar; zinciri değiştirmek için illa arka maşayı sökmemi gerekiyor. Bendeki zincirin üzerine bakıyorum hiç ek yeri kilit vs. yok Ne iş? arkadaşın gs650 f var onda bile kilit yeri mevcut. beni aydınlatın lütfen.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Üzücü bi kaza geçirdik....
içerisinde bulunduğum araca arkadan gelen motosiklet çarptı. Motor zannedersem 40-50 km daha fazla hıza sahipti Motorcu önümüze düştü. Çok üzüldük... Şoku atlattıktan sonra kendisine yardıma koştuk. Durumu artık daha iyi ameliyat oldu. Kaskı da vardı ama kask tek başına korumuyor malasef....
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Hasan bey çok teşekkkür ederim. Allah hepimizi korusun. Ama ben yerde hareketsiz yatan arkadaştan çok etkilendim. Haziranda Maltepe'ye motorla gelmeyi planlıyordum. Ama keyfim tamamen kaçtı.
Bir müsibet bin nasihattan iyidir. Artık bunu kendinize bir tecrübe olarak alırsanız ilerisi için daha iyi olur. Arkadaş için yapacak bişey yok hata muhtemelen onda ama o resmi gözünüzün önüne getirdiğinizde takip ve hız meselesinin ne kadar hayati bir unsur olduğunu anlıyoruz. Ben trafikte hep fermuar düzeni giderim ne önüne araba alırım ne arkama..
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Çok geçmiş olsun yine de. Benzer durumları gördükçe insan kötü oluyor. "Bu ben de olabilirdim" diyor. Yine de bazen altını çiziyorum, %1 bile olsa bazen hiçbir şey yapma imkanınız olmayabilir. Elinizden hiçbir şey gelmeyebilir. Bir başkasının hatasını siz ödeyebilirsiniz. Kontağı her açışta bu risk var. Ben %1 için dua edip kontak açıyorum. Bir kaç örnek vermek istiyorum;
Geçenlerde normal bir hızda seyrederken kaldırımdan yola bir teyze atladı. Kadın trafik olmasına rağmen karşıya geçmeye kararlıydı. Kadını görünce bir an irkildim. Hiçbir şey yapmazsam rotamızın bir iki saniyede kesinlikle kesişeceğini algıladım. (İnsanın gözü bazen takılıyor tehlikeye. "Target Fixation" diyorlarmış buna. Duymuşsunuzdur. 2. Dünya Savaşı sırasında savaş uçaklarının takip ettikleri diğer uçağı imha ettikten sonra, imha ettikleri uçağa göz göre göre çarptıklarınını görmüşler. Araştırıldığında hedefe kilitlenen savaş pilotunun onu imha ettikten sonra dahi gözünü ondan ayıramayıp kaçınma manevrası yapamadığını görmüşler. -Nereye bakarsan oraya gidersin durumu burada da var- Bundan sonra savaş pilotu eğitimlerinde "target fixation" kavramı ve bunun antitezi yerini almış. Özetle; "hedefle işin yoksa bakışlarını hemen kaçmak istediğin yere çevir" eğitimi.) Neyse tehlikeyi hissedince hemen kadının hareket aldığı kaldırım tarafına baktım ve arkasından dolandım
Bir diğer örnekte Beşiktaşta bir genç kızın kaldırımdan yola önüme atlamasıydı. Solda sağda kaçabilecek gram yer yoktu. Panikle frenlere yüklendim. Kız farketti, kenara yanaştı. Kurtardım devam ettim. Kız daha ani atlasa ve kenara yanaşmasa yapılabilecek hiçbir şey yoktu. Motorun fren mesafesinin çok çok altında olduğu durumlarda yapabileceğiniz pek bir şey yok.
Son örneğim hayvanlar üzerine olsun; ataköyden yeşilköye giden sahil yolunda en sağ şeritteyim. Gayet normal 50-60 gibi ilerliyoruz. Birden sol önde ki ilk 3 şeritte bir hareketlenme oldu. Ani fren yapan bir arabayı seçtim diyordum ki, o arabadan kurtulan bir köpek önüme atladı. O kadar ani oluyor ki önlem almak için düşünme süresinde gibi düşünün. Köpek sağa, şerit dışına baktı, ben köpeğin soluna baktım, o sağa yolun dışına koştu bende biraz sola doğru kaydım. Tablo geride kaldı. Köpek orda donup kalsa herhalde sağ ayağıma veya egzozuma denk gelirdi. Diğer tarafa hamle yapsa düşünmek istemiyorum. Köpek ekseninde komik bir olayla bitireyim;
Yıllar önce full koruma giyinen racingli bir abimizin önüne "bir şeyden kaçan bir köpek" düşüyor. Köpek can havliyle bir şeyden kaçarak yola atlıyor ve abimiz de direkt anında vuruyor kendisine. Kendi anlatımıyla kendisi bir yana uçuyor, motor bir yana, köpek bir yana. Yerden kalkıyor korumalar omuzdan filan açılmış. Onlar olmasaydım omzum dağılırdı diyor. Sonra motordan kopan grenajlardan bir parçayı eline alıyor. Köpeği bulup dövecek hesapta. Öyle sinirlenmiş. Bir çocuk geliyor, "Abi geçmiş olsun nasıl oldu diyor?" Bizimki "Şöyle iri bir köpeğe çarptım diyor". Çocuk; "Abi evet o köpeği tanıyorum, ben de onu kovalıyordum az önce diyor" Ondan sonra güvenli sürüş, kaçınma manverası filan diyoruz bizler de
Özetle motor kazalarında genelde hep motorcular kusurlu oluyor, "eğitimsiz", "hız meraklısı", "dikkatsizler" diyoruz ama o %1 ihtimal her zaman var. Herşeye rağmen vazgeçmek çok zor. Tekeriniz düz bassın diyorum
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------
Ha birde şunu ekleyeyim. Racing'in bir tehlikesi de herşey sizin için çok daha "ani" olabilir. %1 gerçekleştiğinde tehlikenin kalbinde ve artık daha yüksek hızdasınız.
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
Beşiktaştaki kız Fena
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)