Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
22 Şubat 2013, 21:17
#2621
imer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba.Bende dün siyah bir Twister 250 aldım.Motorun benden önceki sahibi düştüğü içim km saati değişecek onu bekliyorum.Motorum şuan Tekirdağda kısa zaman içinde gelmesini bekliyorum ama içim içime sığmıyor özellikle sizin yazdıklarınızı okudukça zaten sevdiğim Twister modelini dahada çok sevmeye başladım.Bundan önce 4 sene hussar 125 kullandım ilk vitesli tecrübem olacak merakla bekliyorum.
Benim sormak istediğim kronik arızaları nelerdir ? Eksantrik zincirinden çok şikayet duydum fakat sizinde görüşlerinizi duymak isterim
hayırlı uğurlu olsun.adam akıllı kullanıldığı, bakımları aksatılmadığı sürece sorun çıkartmaz iyi motordur.red-line kullanma fazla zaten maksimum torku 6000-6500 dd.da veriyor en ideal hız 100/110 kmh.hız bunun üzeri hem tadı hem tuzu kaçıyor.ben 4.000 km oldu kullanalı şehiriçi tüm beklenti ve ihtiyacımı karşılıyor. bu arada givi follow topcase aldım gri renk, henüz takmadım takınca fotoları yükleyecem.ayrıca orta sehpa cbf 150 yada cb125 inkiler uyarmı ne dersiniz varmı bilen eden??
Reklamlar
-
23 Şubat 2013, 15:00
#2622
htmetin adlı üyeden alıntı
... Evet kronik sıkıntısı var 2004'ten beri taş gibi yollarda hala, kronik sıkıntısı bu. Kiminin zoruna gidiyor ama öyle işte.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
23 Şubat 2013, 21:13
#2623
srhtsglm adlı üyeden alıntı
hayırlı uğurlu olsun.adam akıllı kullanıldığı, bakımları aksatılmadığı sürece sorun çıkartmaz iyi motordur.red-line kullanma fazla zaten maksimum torku 6000-6500 dd.da veriyor en ideal hız 100/110 kmh.hız bunun üzeri hem tadı hem tuzu kaçıyor.ben 4.000 km oldu kullanalı şehiriçi tüm beklenti ve ihtiyacımı karşılıyor. bu arada givi follow topcase aldım gri renk, henüz takmadım takınca fotoları yükleyecem.ayrıca orta sehpa cbf 150 yada cb125 inkiler uyarmı ne dersiniz varmı bilen eden??
Bencede en idel hız 100-110 bir aracı sollarken falanda gaz payı kalması en iyisi.bende cam ve topcase takmayı düşünüyorum.topcase nasıl takılıyor onu merak ediyorum, tutunma yerleri için ayrı bi aparat yada başka bir parça almak gerekiyor mu ?
"Sonsuza kadar yaşayacakmış gibi düş kur, bugün ölecekmiş gibi yaşa"
-
23 Şubat 2013, 22:03
#2624
imer adlı üyeden alıntı
Bencede en idel hız 100-110 bir aracı sollarken falanda gaz payı kalması en iyisi.bende cam ve topcase takmayı düşünüyorum.topcase nasıl takılıyor onu merak ediyorum, tutunma yerleri için ayrı bi aparat yada başka bir parça almak gerekiyor mu ?
Hızın 100-110 iken hızlanacak epey bir gazın kalıyor 110-135 km arası tepkileride gayet tatminkar. 140'tan sonra rüzgarında etkisi ile biraz nazlanıyor ama lazım değil açıkcası. Ön cam olayına kesinlikle gir. ben bir keresinde söktüm öyle denedim "camsız nasıl kullanılır ki bu motor ?" diye soru geldi aklıma o panikle hemen taktım .. Muhtemelen yakıtında ve hızında da etkisi olumlu yönde olacaktır 100 tl bişey zaten göğsüne göğsüne yemediğin gereksiz rüzgarda cabası bence. Al tak pişman olmazsın.
Topcase olayında ise benden önceki sahibi olayı çok güzel özetlemiş.. orjinal tutma barlarının üzerine çalışmış ve gayet başarılı ne bir oynama ne de göze kötü gelen bir yanı var.. mesela bir önceki sayfada gökhanın kırmızı cbf'te var arka grenajıda koruyor ama görüntü konusu göreceli tabii. O sana kalmış bir durum.. arka çanta ben sevmiyorum genel kullanım olarak pekte lazım olmuyor bana o yüzden oraya değişik bir projem var Allah kısmet ederse 1-2 ay içinde burada paylaşırım.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
24 Şubat 2013, 00:17
#2625
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
24 Şubat 2013, 15:48
#2626
NRG900 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar önceki sayfada paylaştığım yeni aynalarımda titreşimden kaynaklı bulanıklık problemi yaşadım. Parlak siyah, damla formlu bu modelden almayın. Bugün ilk beğendiğim köşegen olan ile değiştirdim. -Önceki sayfada Serhat'ın aynalarından- Titreşim sebebli netsizlik kesinlikle azaldı ve bu aynalar çok daha geniş, ferah bir görüş açısı sunuyor, tavsiye ederim. Not: "Fatih Kılıçlı - Hesaplı Motor" problemli aynaları ikinci el olarak aldı. Üzerine 20 TL fark verdim.
http://i30.photobucket.com/albums/c3...0/SP_A0371.jpg
.
hayırlı olsun doğru seçim.desene ayna sana 85 TL e patladı e bide gidiş dönüş benzin eder 100 TL!
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
imer adlı üyeden alıntı
Bencede en idel hız 100-110 bir aracı sollarken falanda gaz payı kalması en iyisi.bende cam ve topcase takmayı düşünüyorum.topcase nasıl takılıyor onu merak ediyorum, tutunma yerleri için ayrı bi aparat yada başka bir parça almak gerekiyor mu ?
aparat şart tabi.bendeki öyle gividir kappadır vs.değil ama gayet işlevsel ve sağlam.dökme demir gibi bişey,
-
24 Şubat 2013, 15:49
#2627
aynalarınız güzel duruyor.
Bazıları hızlı gitmeyi seçer, siz yaşamayı seçin.
-
24 Şubat 2013, 17:43
#2628
NRG900 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar önceki sayfada paylaştığım yeni aynalarımda titreşimden kaynaklı bulanıklık problemi yaşadım. Parlak siyah, damla formlu bu modelden almayın. Bugün ilk beğendiğim köşegen olan ile değiştirdim. -Önceki sayfada Serhat'ın aynalarından- Titreşim sebebli netsizlik kesinlikle azaldı ve bu aynalar çok daha geniş, ferah bir görüş açısı sunuyor, tavsiye ederim. Not: "Fatih Kılıçlı - Hesaplı Motor" problemli aynaları ikinci el olarak aldı. Üzerine 20 TL fark verdim.
http://i30.photobucket.com/albums/c3...0/SP_A0371.jpg
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
sissy bar olayına mı gireceksin?
.
Yok abicim amanın olmaz öyle sissy missy Daha erkeksi birşeyler olacak
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
25 Şubat 2013, 15:39
#2629
srhtsglm adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun doğru seçim.desene ayna sana 85 TL e patladı e bide gidiş dönüş benzin eder 100 TL![COLOR="Silver"]
Sorma, tuzlu oldu ama çok hoşuma gitti bunlar. Çehresi değişti, modernize oldu inceden
.
There are old bikers and there are bold bikers - but there are no old, bold bikers.
Türkçe meali: cesur ve yaşlı motorcu olmaz, binersin dört kolluya
-
25 Şubat 2013, 15:47
#2630
orta sehpa sorunum için bi yardımcı olun beyler zinciri gercem temizleyecem yağlıyacam vs. bu cbf 150 cb125 e orta sehpalar uyarmı? bulamıyorum uygun fiyata orta sehpa!!!
-
25 Şubat 2013, 16:44
#2631
aynı sorun bende de var bulamadıımm orta sehpaa nasıl olcak bilemiyorum.
Biz yola çıktıklarımızı yolda bulduklarımıza değişmeyiz.
-
26 Şubat 2013, 12:35
#2632
Merhaba arkadaşlar. Bu hafta sonu motorun yağını değiştireceğim, değiştirmeden önce sizden bilgi alayım dedim. Hangi yağı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Ayrıca karbüratör ayarı hakkında bilgisi olan varsa burda açıklarmı? Ben ayar tutturamadım bir türlü ya çok yakıyor ve boğuluyor yada yeterli gelmiyor ve tekliyor. Bu arada ayarı karbüratörün altındaki sarı civatadan yapıyorum başka yerden de ayarmı yapmam lazım hava ayarı gibi?
Alayına İsyan...
-
26 Şubat 2013, 12:51
#2633
Ben yağı şu anda değiştiriyorum filitreyi de değiştirmeni öneririm.. buradaki dükkanlarda motul markasını bulamadığım için feyizoğlundan sipariş çektim.. biraz tuzlu ama yağ konusunda hassasum
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
26 Şubat 2013, 13:21
#2634
lonelyboy adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Bu hafta sonu motorun yağını değiştireceğim, değiştirmeden önce sizden bilgi alayım dedim. Hangi yağı kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Ayrıca karbüratör ayarı hakkında bilgisi olan varsa burda açıklarmı? Ben ayar tutturamadım bir türlü ya çok yakıyor ve boğuluyor yada yeterli gelmiyor ve tekliyor. Bu arada ayarı karbüratörün altındaki sarı civatadan yapıyorum başka yerden de ayarmı yapmam lazım hava ayarı gibi?
alttaki sarı vida hava ayar vidasıdır, gaz pistonunun iğnesinin yerini de değiştirmen gerek az yakması için sonrada ayarladıgın benzine göre tekrar hava ayarı yaparsan düzelir.
ama sunuda söyleyeyim cok yaktıgı haline görede kaçınılmaz olarak biraz güç düşüşü olacaktır
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Şubat 2013, 15:09
#2635
cenkito adlı üyeden alıntı
alttaki sarı vida hava ayar vidasıdır, gaz pistonunun iğnesinin yerini de değiştirmen gerek az yakması için sonrada ayarladıgın benzine göre tekrar hava ayarı yaparsan düzelir.
ama sunuda söyleyeyim cok yaktıgı haline görede kaçınılmaz olarak biraz güç düşüşü olacaktır
Bak orasının sadece hava ayarı olduğunu bilmiyordum, hava ve benzin ayarı zannediyordum. Peki gaz pistonunun iğnesini nasıl ayarlıyacağım? Bunda önce titan vardı bende onda hiç sorunum yoktu ama bu motorun karbüratörü ona göre çok farklı o yüzden kurcalamadım hiç. Yardımcı olursan memnun olurum.
Hem benim sorunum çok yakması değil motorun boğulması, randıman tutturamadım. Ve benim bildiğim kadarıyla o vida hava ve benzin ayarını yapıyor.
---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:07 ----------
htmetin adlı üyeden alıntı
Ben yağı şu anda değiştiriyorum filitreyi de değiştirmeni öneririm.. buradaki dükkanlarda motul markasını bulamadığım için feyizoğlundan sipariş çektim.. biraz tuzlu ama yağ konusunda hassasum
http://c1302.hizliresim.com/16/u/kj63g.jpg
Tavsiyen için teşekkürler. Ben castrol 10-40 katmıştım motora fakat vites geçişleri kemikli olmuştu. Bu yağ değişiminde de sizlerin tecrübelerine göre hareket edeyim dedim. Bu arada evet filtreyide değiştireceğim yağ değişiminde.
Alayına İsyan...
-
26 Şubat 2013, 15:19
#2636
Yağı değiştirirken fark ettim; motul 5100'ün çok esanslı bir kokusu var. Muhtemelen içindeki ester maddesinden kaynaklanıyor. + Yağı değiştirdikten sonra 4-5 km gezdim, vites geçişleri hissedilir derecede yumuşamıştı.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
26 Şubat 2013, 23:42
#2637
htmetin adlı üyeden alıntı
Yağı değiştirirken fark ettim; motul 5100'ün çok esanslı bir kokusu var. Muhtemelen içindeki ester maddesinden kaynaklanıyor. + Yağı değiştirdikten sonra 4-5 km gezdim, vites geçişleri hissedilir derecede yumuşamıştı.
Eline sağlık benim de değiştirmem gereken yağ ve filitre var. Filtre ile beraber kaç litre yağ koyucam, yağ filtresi için marka tercihi var mı?
-
26 Şubat 2013, 23:58
#2638
suncet adlı üyeden alıntı
Eline sağlık benim de değiştirmem gereken yağ ve filitre var. Filtre ile beraber kaç litre yağ koyucam, yağ filtresi için marka tercihi var mı?
Servis manuelinde 1.5 litre yazıyor filitresiz veya filitreli fark etmiyor diyor.. Eski sahibide 1.6 litre koyuyorum demişti bana.. Ben 1.5 koydum yağ çubuğunun üst çizgisindeydi yağ.. Yağ filitresi olarak orjinalden şaşma derim ben.. bence ciddi bir parça. TVS apacheninki tam oluyor diyorlar ama honda bayiden almakta fayda var diye düşünüyorum.
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
27 Şubat 2013, 01:45
#2639
Arkadaşlar benim rölanti sürekli oynuyor,(Twister).Bu normal mi yoksa biyerlerden hava mı alıyor ?Sizlerde böyle bir durum var mı?
-
27 Şubat 2013, 03:08
#2640
lonelyboy adlı üyeden alıntı
Bak orasının sadece hava ayarı olduğunu bilmiyordum, hava ve benzin ayarı zannediyordum. Peki gaz pistonunun iğnesini nasıl ayarlıyacağım? Bunda önce titan vardı bende onda hiç sorunum yoktu ama bu motorun karbüratörü ona göre çok farklı o yüzden kurcalamadım hiç. Yardımcı olursan memnun olurum.
Hem benim sorunum çok yakması değil motorun boğulması, randıman tutturamadım. Ve benim bildiğim kadarıyla o vida hava ve benzin ayarını yapıyor.
---------- Post added at 15:09 ---------- Previous post was at 15:07 ----------
Tavsiyen için teşekkürler. Ben castrol 10-40 katmıştım motora fakat vites geçişleri kemikli olmuştu. Bu yağ değişiminde de sizlerin tecrübelerine göre hareket edeyim dedim. Bu arada evet filtreyide değiştireceğim yağ değişiminde.
benim bildiğimde benzin ayarı sabittir, yani rolanti ve gaz koluna baglıdır, birde klasik karburatörlerde telin girişinde gaz pistonuna baglı iğneye.
jıkle bile hava girişini kısarak motorun rahat calısmasını(zengin karısımla) saglar. ama model itibariyle twisterın karburotoru nasıldır bilemiycem inceleme fırsatım olmadı,
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler