Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Ağustos 2010, 00:38
#1821
Arkadaşlar sizin cbf 250 ler 180 kuruş 200 kuruş mu yakıyor ben mi yanlış hesaplıyorum.
benim cbf 250 ye 50 tl koydugum zaman 350 km den aşağı yedege geçmiyor
ancak 380 veya 400 km arası yedege geçiyor
yedek ile beraber en fazla 440 km yol yaptıgımı biliyorum.
bunun yarısı otobanda yarısı şehiriçinde oluyor
şehir içi hep kullanıdıgım zaman ise tahmini 330 km de yedege geçiyorum.
yani her zaman hesaplarım depo boşaldıgı zaman km de 135 kuruşu geçtigi bilmem
km de 140 kuruş yaktıgını hiç hatırlamam valla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------
teskocu adlı üyeden alıntı
allahını seven biri bana cbx ve cbf 250 arasında ne fark war söleye bilir mi bide bunlar km'de ne kadar yakıyor şehir içi şehir dışı bu cevabı en çok kuzenlerden beliyorum
cwp veren ve verecek olan tün arkadaşlara şimdiden ilg ileri için çok çok teşekkür ederim
selam arkadaşım mesajını yeni gördüm kusura bakma
cbf ile cbx arasındaki farkı sormuşsun,
benim bildigim tek fark cbf nin cbx den çok ama çok olmasıdır, diğer deyatlarının hiçbirini bilmiyorum
ama cbf 250 anlatmak istersem buraya sığmaz kıssadan söylersem
km de 120 kuruş 135 kuruş arası yakmaktadır,
0-100 km hıza 8 saniyede çıkmaktadır,
yani 140 beygirlik alfe romeo bir araç ile kafa kafaya kalkış yaptıgınız zaman açık ara fark ile arayı açıyorsunuz((bunu denedim valla)
cbf 150 ile arasında 20 km fark diyen arkadaşlar doğru söylüyor,
ancak cbf 150 120 km hıza 20 saniye civarında çıkıyor cbf 250 ise 10 saniye de çıkıyor
yani o dediginiz 20 km fark size 10 saniye kazandırıyor,
ben cbf 150 ile cbf 250 kıyaslamıyorum,
ancak bana sorulan sorular ve adamın altında cbf 150 varsa o zaman çok saçma oluyor
cbf 150 kullanıcısı bana soruyor abi en çok kaç basıyor
140 km diyorum
eee benim cbf 150 de 120 yapıyor arada 2 3 bin tl fark var bunun için verilirmiyor, ben basıp gidiyorum
arkadaş akıl var mantık var
tofaş da bir araba mercedes de bir araba tofaş 100 km hıza 20 saniyede çıkıyor ise mercedes 5 saniyede çıkıyor,
insanımız bunu anlamak istemiyor.
kalkışta olsun yolda 100 km hızla giderken olsun çok fark var
cbf 150 ile otobana girip sol şeritteki arabadan kaç kişi yol istedi,
he yol isteyen olmuştur, almıştır yolu hemen sağ şeride geçmiştir
çünkü cbf 150 nin sol şeritte gitmesi, yolun boş olması gerekir.
oysa ben en son istanbul karabük gezisinden dönerken,
boludan çıktım otobana en sol şeritte çamlıca gişelerine kadar geldim,
kimseye makas atmadım xenonumum sağ olsun beni gören yol veriyor, yol vermeyene ise iki sellektör yakıyorum, ister istemez yol veriyor sonra 140 km hızla yoluma devam ediyorum,
artık bıktım usandım arkadaş bu farkı anlatmaktan
alıyım bir fazerde bitsin artık bu çile beee
Reklamlar
-
10 Ağustos 2010, 03:12
#1822
Hytloth adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun hava soğutmalı olmasının bir dezavantajı varmı ?
Merhaba Yağıda Soğuttuğu için ben dezavantajını görmedim Motor Pek hararet yapacak gibi değil standart hava sogutmalılardan kat kat iyidir
-
10 Ağustos 2010, 10:47
#1823
Hytloth adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun hava soğutmalı olmasının bir dezavantajı varmı ?
Teknik olarak neyle soğutulduğunu bilmiyorum ama kullandığım en ağır şartlarda
(temmuzda 1300 km ege turu yaptım. Bunun 600 km si son gündü, iki hafta önce tam bir saat boyunca artçı ile hiç durmadan 120 li hızlarla geldim) hiç problem yaşamadım.
Zaten bundan fazlasını da bu motorla yapmak pek doğru değil..
Yani motorun soğutma problemi yok, rahat olabilirsin
-
13 Ağustos 2010, 13:08
#1824
Yeni başlıyorum.
38 yaşında motora merak sarmış birisiyim. Motor bilgim sadece ehliyet sınavından önce arkadaşın kewayi ile yaklaşık 2 km lik sürüşüm ve ehliyet sınavındaki sürüşüm kadar.
Boy 180, herkes ya cbf150 yada ybr125 al dedi. Bana çok ufak geldi motorlar. Bende dün cbf250 için anlaştım birisi ile. Motor 32.000 de 2005 model Görünüşe bakılırsa kazası yok gibi. Gerçi servise götüreceğim ve bilen bir arkadaş ile yarın tekrar bakacagız. 4.400'e anlaştık gibi.
1- Fiyat sizce makul mu?
2- Yeni başlayanlar için tavsiye edermisiniz bu motoru?
3- Parçası denildiği gibi çok pahallı mı?
4- Sizce bu motoru kullanabilirmiyim? (tecrübem yok hiç. sadece ehliyet alabilecek kadar)
5- Dayanıklı motor mudur? yoksa ikide bir arıza çıkaran bir motormudur?
Teşekkürler herkese
-
13 Ağustos 2010, 13:35
#1825
orbues, cbf250'nin boyut itibariyle cbf150'den daha küçük olduğunu biliyorsun değil mi?
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
13 Ağustos 2010, 13:39
#1826
orbues adlı üyeden alıntı
38 yaşında motora merak sarmış birisiyim. Motor bilgim sadece ehliyet sınavından önce arkadaşın kewayi ile yaklaşık 2 km lik sürüşüm ve ehliyet sınavındaki sürüşüm kadar.
Boy 180, herkes ya cbf150 yada ybr125 al dedi. Bana çok ufak geldi motorlar. Bende dün cbf250 için anlaştım birisi ile. Motor 32.000 de 2005 model Görünüşe bakılırsa kazası yok gibi. Gerçi servise götüreceğim ve bilen bir arkadaş ile yarın tekrar bakacagız. 4.400'e anlaştık gibi.
1- Fiyat sizce makul mu?
2- Yeni başlayanlar için tavsiye edermisiniz bu motoru?
3- Parçası denildiği gibi çok pahallı mı?
4- Sizce bu motoru kullanabilirmiyim? (tecrübem yok hiç. sadece ehliyet alabilecek kadar)
5- Dayanıklı motor mudur? yoksa ikide bir arıza çıkaran bir motormudur?
Teşekkürler herkese
cbf 250 dayanıklı bir motor degildir. 10 binde eksantirik zinciri isteyen tek motordur. parçası çok pahalıdır. hatta 600 lüklerden de pahalıdır. niye bu kadar pahalı bende bilmiyorum.32 bin baya çok bu motor için
-
13 Ağustos 2010, 14:40
#1827
orbues adlı üyeden alıntı
38 yaşında motora merak sarmış birisiyim. Motor bilgim sadece ehliyet sınavından önce arkadaşın kewayi ile yaklaşık 2 km lik sürüşüm ve ehliyet sınavındaki sürüşüm kadar.
Boy 180, herkes ya cbf150 yada ybr125 al dedi. Bana çok ufak geldi motorlar. Bende dün cbf250 için anlaştım birisi ile. Motor 32.000 de 2005 model Görünüşe bakılırsa kazası yok gibi. Gerçi servise götüreceğim ve bilen bir arkadaş ile yarın tekrar bakacagız. 4.400'e anlaştık gibi.
1- Fiyat sizce makul mu?
2- Yeni başlayanlar için tavsiye edermisiniz bu motoru?
3- Parçası denildiği gibi çok pahallı mı?
4- Sizce bu motoru kullanabilirmiyim? (tecrübem yok hiç. sadece ehliyet alabilecek kadar)
5- Dayanıklı motor mudur? yoksa ikide bir arıza çıkaran bir motormudur?
Teşekkürler herkese
1.Fiyat makul gibi görünüyor, biraz daha indirebilirsen iyi bir fiyata almış olursun.
2.Bu konu çok tartışıldı. Benim de ilk motorum cbf 250, ve iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum. 150 lik bir motor almış olsaydım şimdiye çoktan sıkılacaktım, ama bu motorla ege turu bile yaptım.
3.Parçası ucuz değil, geçende debriyaj teli koptu, 50 TL verip orjinalini aldım. Ama pahalılık kavramı da göreceli, çinlilerle kıyaslarsan tabi ki pahalı..
4.Çok rahat kullanırsın, cbf 150 ile arasında "kolaylık" olarak bir fark yok.
5.Ben şimdiye kadar 6000 km yol yaptım, hiçbir problem yaşamadım. Sağlam kaliteli bir motor.
2. el şans kısmet işidir. Senden önceki sahibi bakımlarını zamanında iyi bir serviste yaptırdıysa problem yaşama ihtimalin çok daha az olur. Ben 30 000 km de bir motor almak istemezdim, çünkü ilk motorunla beraber servis, bakım sorun gidermek konularını da öğreneceksin. Şöyle 10 000-20 000 km de bir model bulabilirsen daha iyi olur.
Bu arada cbf 150, 250 den büyük değildir. Sadece daha ince olduğu için uzunmuş gibi görünüyor. İkisi yan yana durduğunda arada büyük olmasa da fark olduğunu görürsünüz.
-
14 Ağustos 2010, 08:58
#1828
orbues adlı üyeden alıntı
38 yaşında motora merak sarmış birisiyim. Motor bilgim sadece ehliyet sınavından önce arkadaşın kewayi ile yaklaşık 2 km lik sürüşüm ve ehliyet sınavındaki sürüşüm kadar.
Boy 180, herkes ya cbf150 yada ybr125 al dedi. Bana çok ufak geldi motorlar. Bende dün cbf250 için anlaştım birisi ile. Motor 32.000 de 2005 model Görünüşe bakılırsa kazası yok gibi. Gerçi servise götüreceğim ve bilen bir arkadaş ile yarın tekrar bakacagız. 4.400'e anlaştık gibi.
1- Fiyat sizce makul mu?
2- Yeni başlayanlar için tavsiye edermisiniz bu motoru?
3- Parçası denildiği gibi çok pahallı mı?
4- Sizce bu motoru kullanabilirmiyim? (tecrübem yok hiç. sadece ehliyet alabilecek kadar)
5- Dayanıklı motor mudur? yoksa ikide bir arıza çıkaran bir motormudur?
Teşekkürler herkese
Merhaba , bende mayıs ayında sahibi oldum ve sınıfındaki başka motosikletlerle kıyaslayarak oldukça fazla araştırdım , şüphe ederek aldım. memnun kaldım
Sağlamlığı
bazen kuryelerle yolda muhabbet ediyorum şimdiye kadar kötü motordur diyen kurye çıkmadı aksine hep sağlam olduğunu söylüyorlar . en son konuştuğum kurye, eskiden ondada varmış fazla devirli kullanma sorun yaşamassın... dedi, hızı sevmiyormuş bu motorlar bu yüzden egzantirik zinciri uzarmış . Ama her zaman zincir uzamıyormuş gergi otomatiği bozuluyormus onu değiştirerek sorunu çözebiliyorsun kullanıma bağlı olarak 20000 - 30000 km .Motor ömrü ise maksimum kilometre 110000 den sonra yağ yakmaya başlıyor 150000km gidiyor. tamir kısmı sadece piston segman rektifiye yapmam derseniz silindir ve conta takımı siboplar dahil krank ı egzantirikleri çok uzun ömürlü kolay kolay eskimiyor.
parça fiyatları
orta sehpasının fiyatının orjinal olarak rakamı ben sormadım ama 300 tl civarıymış evet çok pahalı ama sahibinden.com da araştırınca 125 liraya orjinal sıfır bulmakda mümkün ayrıca arkadaşımın Bmw marka motosikletinin sehpası 1000 tl imiş . Orta sehpaya takıldığımı düşüneceksiniz ama burgmanla da kıyaslayabilirsiniz hondanın zincir ve dişli takımı orjinal olarak size 300 tl ye mal olur burgmanın kayışı,kasnağı size bir 1000 tl ye çıkar ve km olarak daha uzun ömürlü değil bizzat arkadışım 800 tl artı 50 yol masrafları 850 liraya mal etti diğer yandan hondada ufak motorsikletlerinin parçaları çinde üretiliyormuş ve çinde işcilik daha ucuz olduğu için fiyatlarıda ona göre ama 250 cc den itibaren yedek parçalar kendi fabrikalarında üretiliyor çogunlukla brezilya ve japon malı gene aynı şekilde isterseniz honda servisi ile görüşün parça fiyatları silindir hacmine göre artacaktır.
Sürüş olarak
Tasarımı çok güzel üzerinde rahat ediyorsunuz oldukça konforlu sedece amortisorler sert bazen rahatsız edebiliyor .Titreşim var ama öyle orasını burasını gevşetecek yada size rahatsızlık verecek şekilde değil 80 90 km arasında biraz fark ediliyor ,Daha yüksek süratlerde yok .Frenleri güzel sizi tatmin edecektir kilitlemesinden ziyade fren yaparken yola oturuyor , rüzgardan etkilenir rahatsız eder yüksek olduğu için ama buda yüksek hızlarda oluyor (120-130) belki düzgün bir cam biraz daha düzenler .hacmine göre yakıtı bence fazla 4lt 5lt arası yakar eminim severek kullanırsınız satmak istemeyebilirsiniz .Başlangıç için idealdir...
Hata varsa özürdilerim
-
22 Ağustos 2010, 12:54
#1829
Orta sehpam olmadığı için bugüne kadar fark etmemiştim ama geçen gün motosikleti takozla kaldırıp zinciri temizlerken fark ettim zincir de balans var(doğru bir tabir mi oldu tam olarak bilmiyorum),yani zincir düzgün bir şekilde dönmüyor yakaşık 3-4mm gibi bir atma yapıyor,bana arka dişli de darbe var o yüzden oluyor gibi geldi fakat ön arka dişliyi değiştirmeme rağmen problem çözülmedi,zaten arka dişli de de darbe falan yokmuş zincirin dönme şeklinden dolayı bana öyle geldi büyük ihtimal,tamirciye sorduğum da bunun normal olduğu balansın olabileceğini sadece daha büyük makinelerde süratten dolayı balansın yok denecek kadar az olabileceği cevabını aldım,acaba sizde de bu tarz bir problem var mı?
-
23 Ağustos 2010, 01:35
#1830
Slymn adlı üyeden alıntı
Orta sehpam olmadığı için bugüne kadar fark etmemiştim ama geçen gün motosikleti takozla kaldırıp zinciri temizlerken fark ettim zincir de balans var(doğru bir tabir mi oldu tam olarak bilmiyorum),yani zincir düzgün bir şekilde dönmüyor yakaşık 3-4mm gibi bir atma yapıyor,bana arka dişli de darbe var o yüzden oluyor gibi geldi fakat ön arka dişliyi değiştirmeme rağmen problem çözülmedi,zaten arka dişli de de darbe falan yokmuş zincirin dönme şeklinden dolayı bana öyle geldi büyük ihtimal,tamirciye sorduğum da bunun normal olduğu balansın olabileceğini sadece daha büyük makinelerde süratten dolayı balansın yok denecek kadar az olabileceği cevabını aldım,acaba sizde de bu tarz bir problem var mı?
Zincir tekerlekte yük olmadığı için silkeleyerek turunu tamamlar ..Ama zincir ve dişliler düz olmak zorunda silkeleme düz olduğundada oluşabilecek bir durum eğer yanlış bir durum varsa yüksek süratte yani 80 90 km ile giderken titreşim yapacaktır .oringli zincirler biraz daha az silkeleme yapar ama genelde vardır
-
01 Eylül 2010, 18:10
#1831
selam arkadaşlar bende aranıza nihayet cbf 250 ile katıldım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------
motosikletin fotolarını nasıl ekleyebilirim, foruma hareket gelsin..
-
09 Eylül 2010, 03:42
#1832
rebellion adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bende aranıza nihayet cbf 250 ile katıldım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 ----------
motosikletin fotolarını nasıl ekleyebilirim, foruma hareket gelsin..
Hayırlı olsun... Hoş geldiniz
Fotoğrafları http://imageshack.us/ diye bir site var oraya upload edip daha sonra verilen kodu resim adresini buraya mesaj içeriğine ekleyebilirsiniz
-
13 Eylül 2010, 12:22
#1833
:p:p:p:p:p:p:p:p:p
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:08 ----------
[URL=http://img121.imageshack.us/i/78859766
-
01 Ekim 2010, 00:59
#1834
bu topık hortlasın yaaa :D cbf alcaz kım yardım etcek :D
[B][COLOR="Red"]....................................................................[/COLOR][/B]
-
04 Ekim 2010, 01:01
#1835
AydinErsen adlı üyeden alıntı
bu topık hortlasın yaaa :D cbf alcaz kım yardım etcek :D
ne gibi yardım
ben burdayım şahsen
-
04 Ekim 2010, 02:41
#1836
Bende burdayım yardımcı olurum
-
06 Ekim 2010, 20:43
#1837
Evet arkadaşlar sonunda bende cbf250 sahibi oldum 5400 liraya, 2006 model, 2008 ilk tescil tarihi, 11.000 kmde son kasa. Allah utandırmaz inşallah.
-
08 Ekim 2010, 04:34
#1838
utenmen adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar sonunda bende cbf250 sahibi oldum 5400 liraya, 2006 model, 2008 ilk tescil tarihi, 11.000 kmde son kasa. Allah utandırmaz inşallah.
Hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim...
-
18 Ekim 2010, 21:31
#1839
herkes bişi sölüyor..tam olarak ben bu aralar CBF 150,250 ARASINDA GİDİP GELİYORUM..
parça fiyatı pahalı diyorsunuz...sorun çıkarıyor mu..cryptonum vardı sattım hiç parça benzin
bozulma sorunum olmadı 7 yaşındaydı o kadar dağa taşa vurdum bi kere tamire gitmedii..
2020 'Tracer 900 İcon Blue
-
20 Ekim 2010, 01:55
#1840
sercan2667 adlı üyeden alıntı
herkes bişi sölüyor..tam olarak ben bu aralar CBF 150,250 ARASINDA GİDİP GELİYORUM..
parça fiyatı pahalı diyorsunuz...sorun çıkarıyor mu..cryptonum vardı sattım hiç parça benzin
bozulma sorunum olmadı 7 yaşındaydı o kadar dağa taşa vurdum bi kere tamire gitmedii..
Doğrudur cbf 150 yi kullananlar benim motorumun üzerine binince hemen bunun gücü iyi diyorlar cbf 150 zayıfmış ben cbf 150 kullmadım ama diğer 150 cc ler ile alakası yok torku 15o liklere göre fazla... son süratı tatmin etmeyebilir ama bir kez 2 kişi 140 gördüm otobanda fakat, bu şekilde kullanmak bence sağlıklı olmaz devir çok yükseliyor 140 da 9500rpm oluyor parçaları cbf 150 ye göre çok pahalı ama 150den daha kaliteli parçaları var inceleyince bariz belli oluyor plastik aksamları olsun diger yanları olsun cbf 250 de daha bi özenli .Sorunlumudur? şu ana kadar bir sorun yaşamadım yalnız kilometre telim koptu gecen gün 45 tl yenisi onun haricinde birşey hatırlamıyorum yedek parçalarını araştırırsan servisden daha ucuza bulmak mümkünmüş sirkeci gibi yerlerden .Birde yurt dışından parça getirip satanlar var onlarla tanışmak lazım türkiyede yedek parça fiyatları diğer ülkelere nazaran çok fark ediyormuş kısacası herşeyini sevdim yakarını hiç sevmedim ortalama 4 veya 5 litre yakıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler