Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Temmuz 2010, 01:49
#1801
mehmetelmas adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, 2003 model twister aldım size birşey sormak istiyorum. Motosiklet ısındıktan sonra kalkışlarda veya düşük devirlerde titreme yapıyor. Bu normalmi sizce?
Ben 40.000 de twister aldım hiçbir ses gelmiyor! Ayrıca motor hiç açılmamış. Cbf'den farklımıdır bilmiyorum.
Debriyaj balataları veya saclarından yapıyor bendede aynı sorun var. Saclar yamuluyormuş vites geçişlerdede zorluk yaratıyor
Ekzantrik sesi için bildiğim kadarıyla motor açılmıyor yan kapak ve en ust kapak acılıyor gergi paletleri gergi otomatiği ve zincir değişiyor epey pahalı ama 20000 , 25000 km arası dayanıyormuş
Reklamlar
-
15 Temmuz 2010, 00:23
#1802
allahını seven biri bana cbx ve cbf 250 arasında ne fark war söleye bilir mi bide bunlar km'de ne kadar yakıyor şehir içi şehir dışı bu cevabı en çok kuzenlerden beliyorum
cwp veren ve verecek olan tün arkadaşlara şimdiden ilg ileri için çok çok teşekkür ederim
İYİ GELİŞMİŞ REFLEKSLER ŞANSTAN DAHA HIZLIDIR ;)
-
16 Temmuz 2010, 10:11
#1803
bende cbf 150 mi sattım ybr 250 twister cbf 250 bunlardan hangisini önerirsiniz tavsiyeleriniz ve önerileriniz benim için önemli teşekkür
-
17 Temmuz 2010, 03:26
#1804
teskocu adlı üyeden alıntı
allahını seven biri bana cbx ve cbf 250 arasında ne fark war söleye bilir mi bide bunlar km'de ne kadar yakıyor şehir içi şehir dışı bu cevabı en çok kuzenlerden beliyorum
cwp veren ve verecek olan tün arkadaşlara şimdiden ilg ileri için çok çok teşekkür ederim
Merhaba bende motorumu satın alırken epey araştırdım . Cbx 250 bu kasanın ilk versiyonu 24 hp maksimum torkunu cbf e göre daha yuksek devirlerde veriyor yani cbf düşük devirlerde daha atak maksimum hız ve yakıt sarfiyatı cbx de
biraz daha fazla Cbf 250 lilerin ilk modelleri 20 hp ikinci modelleri 22 hp Benim ölçtüğüm Şehir içi yakıt sarfiyatı 3 lt 4 lt arası 100 km de son olarak cbflerde plaka lambası var , Farı farklı Ve gösterge plastiği kontrol düğmelerinin tasarımları biraz daha güzel ayrıca piyasası daha Canlı Ama Cbxlerin bazı kısımlarının daha kaliteli olduğu söyleniyor . Saygılarımla...
-
19 Temmuz 2010, 03:00
#1805
madcenter dikkate alıp werdiğin cewap için çok teşekkür ederim
İYİ GELİŞMİŞ REFLEKSLER ŞANSTAN DAHA HIZLIDIR ;)
-
19 Temmuz 2010, 11:00
#1806
ınnowa adlı üyeden alıntı
bende cbf 150 mi sattım ybr 250 twister cbf 250 bunlardan hangisini önerirsiniz tavsiyeleriniz ve önerileriniz benim için önemli teşekkür
bu motorlar bu paraları hak etmiyor. çok çabuk ordan burdan ses geliyor. ben aldım hala içimde acısı var.
-
19 Temmuz 2010, 22:56
#1807
teskocu adlı üyeden alıntı
madcenter dikkate alıp werdiğin cewap için çok teşekkür ederim
Rica Ederim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------
Merhabalar,
Karburatörün altında iki adet soket var ölçtüm hiçbir şekilde üzerlerinde elektrik yok .Benimkindemi problem var yoksa o şekildemi olmaları gerekiyor , çalışmasında her hangi bir problemde yok .Acaba bu soketler ne işe yarıyor ? Araştırdım bir arkadaş Super charger için olduğunu söylemiş onun için olduğunu sanmıyorum farklı cevabı olan varmı?
Şimdiden Teşekkürler...
-
20 Temmuz 2010, 11:30
#1808
acun0 adlı üyeden alıntı
bu motorlar bu paraları hak etmiyor. çok çabuk ordan burdan ses geliyor. ben aldım hala içimde acısı var.
10 km kadar test ettim cbf 150 ile aarasında aman aman bir fark yok beni tatmin etmedi,şakır şukur zincir sesi 2007 7500 kmde 6300 tl 2006 12000 5500 tl.2007 5500,2006 5000tl verdim adamlar yüzüme bile bakmadı bende üstüne ekler er 5 cbf 500 bakarım dedim.her şeyin hayırlısı bakalım zaman neyi gösterecek.
-
23 Temmuz 2010, 05:02
#1809
acun0 adlı üyeden alıntı
bu motorlar bu paraları hak etmiyor. çok çabuk ordan burdan ses geliyor. ben aldım hala içimde acısı var.
Merhaba, Mesajlarınızın çoğunu okudum . Bilginiz vardır benim cbf 250 de çalışırken durduğu yerde vitesleri değiştiremiyorum . Servise sordum balatalardan dedi neyse balatalarını saclarını ve yay takımını aldım malum parçalarının fiyatları epey pahalı şimdi biz bu parçaları bir arkadasımın dukkanında takacagız ama korkum debriyaj tasında bir problem varmıdır ekstra onuda değiştirmek gerekirmi sizin başınıza böyle bir durum geldimi geldiyse neleri değiştirdiniz
Saygılarımla
-
23 Temmuz 2010, 10:48
#1810
ınnowa adlı üyeden alıntı
10 km kadar test ettim cbf 150 ile aarasında aman aman bir fark yok beni tatmin etmedi,şakır şukur zincir sesi 2007 7500 kmde 6300 tl 2006 12000 5500 tl.2007 5500,2006 5000tl verdim adamlar yüzüme bile bakmadı bende üstüne ekler er 5 cbf 500 bakarım dedim.her şeyin hayırlısı bakalım zaman neyi gösterecek.
Alabiliyorsan cbf 500 almak tabi ki çok daha keyifli olur, zaten benim niyetim de 250 yi satıp yerine 500 almak.
Fakat 150 ile 250 arasında bir fark yok demek biraz fazla haksızlık olmuş. Kimisi aralarında son sürat olarak 20-30 km fark var, değmez diyor. CBF 250 ile güvenli ve rahat yapılması gereken en yüksek sürat 120 dir bence, ve bu motor arkanda artçı olsun, yokuş yukarı olsun rüzgar olsun hiçbirşey dinlemeden rahatlıkla bu sürate çıkabilir. Tek başına yokuş aşağı giderken cbf 150 iyi gelebilir ama bu dediğim şartlarda aralarındaki fark gerçekten çok büyük.
Ben boyum uzun olduğu için değiştirmek durumundayım (1:90) , ama cbf 250 özellikle Istanbul trafiği için çok uygun bir motordur.
-
23 Temmuz 2010, 11:25
#1811
aynen katılıyorum zaten benim de söylemek istediğim 20-30km,lik fark temiz cbf 500 9000-10000 tl.bakalım herşeyin hayırlısı.
-
23 Temmuz 2010, 11:39
#1812
ınnowa adlı üyeden alıntı
aynen katılıyorum zaten benim de söylemek istediğim 20-30km,lik fark temiz cbf 500 9000-10000 tl.bakalım herşeyin hayırlısı.
Senin görüştüklerin de cidden yüksek fiyat çekmişler. O fiyata zannetmiyorum ki ellerindeki motoru satsınlar. Mevsimdeyiz diye adamlar uçmuşlar resmen.
Makul fiyata bir cbf 250 ile 500 arasında da iki kat fiyat farkı var bunu da göz önünde bulundurmak lazım. Yani temiz bir cbf 250 nin bence ederi 4500 5000 arasıdır, cbf 500 de 9000-10000 arası.
Fiyat farkı cidden az değil...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:36 ----------
acun0 adlı üyeden alıntı
bu motorlar bu paraları hak etmiyor. çok çabuk ordan burdan ses geliyor. ben aldım hala içimde acısı var.
Senin adına üzüldüm. Önemli olan beklenti meselesi.
Ben şahsen verdiğim paranın karşılığını aldığımı düşünüyorum, hem zaten bu fiyata daha iyi birşey alamazdım..
-
25 Temmuz 2010, 15:32
#1813
madcenter adlı üyeden alıntı
Debriyaj balataları veya saclarından yapıyor bendede aynı sorun var. Saclar yamuluyormuş vites geçişlerdede zorluk yaratıyor
Ekzantrik sesi için bildiğim kadarıyla motor açılmıyor yan kapak ve en ust kapak acılıyor gergi paletleri gergi otomatiği ve zincir değişiyor epey pahalı ama 20000 , 25000 km arası dayanıyormuş
benim usta dedi ki "zincir değişmesine gerek yok gegi paleti değişirse yeter. zinciri genelde boşa değiştirtiyorlar. işçilik ve parca fiyatı artıyor. " ben gergiyi değiştirdim Cuma günü şimdilik ses yok. usta da baya bi bindi gezdi geldi. Şeytan kulagına kurşun "başka sorunun yok" dedi.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------
Dogan88 adlı üyeden alıntı
arkadaslar bişey sorucam. benim arkadas cbf250 satıyor ama ufak bi arızası var motorun egzantrikte ve subaplardan ses geliomus. bunun tamiri var mi. tamir oldumu aynı hatayı tekrar yapıyor mu bilgi verirmisiniz.
var tabi. ama pahalı parçaları. egzantrik gergi palati 100 tl civarı zinciri 225 tl civarı. ama tavsiyem önce sadece gergi paletini değiştirin ses kesilmezse sonra eksantirik zincirini değiştirin
-
25 Temmuz 2010, 16:48
#1814
Merhaba ben balataları sacları ve yay takımını değiştirdim vitesler çok sertti şimdi güzel oldu , titreme yapmıyor Dediğiniz doğrudur benim gergi otomatiği bozuktu yenisini taktılar şimdi çok az zincir sesi var Oda yüksek devirde motoru Can kulağı ile dinleyen bir usta anlayabiliyor . Ama genelde anlamıyorlar
-
31 Temmuz 2010, 17:49
#1815
herkez motor ne kadar yakıyor söyleye bilir mi benim motor şehir içi 20 kuruş yakıyor çok mu anormal
-
03 Ağustos 2010, 04:50
#1816
Bende motorumun ne kadar yaktığını merak edip 10 tl 2.77 litre ile tam 54 km gittim baya moralim bozuldu ama geniş geniş sokak arası ve normalde biraz devirli kullanım sonucu bu kadar km gitti muhtemelen daha az yakar yada benimkinde bir ayarsızlık var
-
03 Ağustos 2010, 11:42
#1817
Arkadaşlar sizin motorlar gerçekten çok fazla yakıyormuş.
Benin 3.5-4 litre civarı yakıyor. Şehir içi-şehir dışı karışık genelde 5-7 bin devir arası kullanımla.
Pazar günü izmite gittik, gidiş dönüş yolun büyük bölümü otobanda 120 km/h sabit hızla, artçım da vardı. 10 km dik dağ yollarında tırmandım, indim. Bu şartlarda bile 5 litreden az yaktı 100 km de.
İki hafta önce izmirden gelirken karşıdan gelen kuvvetli rüzgara karşı yine 110-120 sabit hızla gelmiştim, 250 km de depo boşalmıştı (yedek duruyordu hala) en yüksek tüketimim o zaman olmuştu. O bile 5 litre yapıyor.
-
03 Ağustos 2010, 17:00
#1818
herkese iyigünler.uzun zamandır foruma giremiyordum.kimisi ortalama 13 kurus yaktığını söylüyor ama neyaparsam yapayım şehir içi 19 kurusun altına inmiyor sakin kullanırsam 10 lira ile 30 km agresif kullanımda 26 km gidiyor karbüratörü 2 kere ayarlattım temizlettm.bu arada motorum 2004 cbx 250 .son şüphem arka lastiğim 140lık orjinalinden bi boy kalın olması ama yakıtı bukadar değiştirmemeli.debriyaj balatası we egzantirik gergiside değiştirdim.yaklaşık 1 aydır satılıktı motorum ama gelen teklifler okadar saçmasapan bedawaya almaya çalışan insanlar yüzünden satmaktan wazgeçtim.ya millette para yok yada çin malı sıfır motorları 12 taksitle almak daha cazip geliyor anlamadım.buarada lastikleri değiştircem.michelin ile pirelli arasında 70 lira fiyat farkı war bu iki lastiği kullanıpta arasında bariz bi fark gören warmı acaba.şikayetim motorumun üzerindeki 1 senelik duro marka lastiklerin wirajlarda we we sert firenlemelerde asfaltta yağ dökülmüş gibi kayması.sanırım duro kullanıp da memnun olan yoktur?
-
04 Ağustos 2010, 05:31
#1819
ozgur1087 adlı üyeden alıntı
herkese iyigünler.uzun zamandır foruma giremiyordum.kimisi ortalama 13 kurus yaktığını söylüyor ama neyaparsam yapayım şehir içi 19 kurusun altına inmiyor sakin kullanırsam 10 lira ile 30 km agresif kullanımda 26 km gidiyor karbüratörü 2 kere ayarlattım temizlettm.bu arada motorum 2004 cbx 250 .son şüphem arka lastiğim 140lık orjinalinden bi boy kalın olması ama yakıtı bukadar değiştirmemeli.debriyaj balatası we egzantirik gergiside değiştirdim.yaklaşık 1 aydır satılıktı motorum ama gelen teklifler okadar saçmasapan bedawaya almaya çalışan insanlar yüzünden satmaktan wazgeçtim.ya millette para yok yada çin malı sıfır motorları 12 taksitle almak daha cazip geliyor anlamadım.buarada lastikleri değiştircem.michelin ile pirelli arasında 70 lira fiyat farkı war bu iki lastiği kullanıpta arasında bariz bi fark gören warmı acaba.şikayetim motorumun üzerindeki 1 senelik duro marka lastiklerin wirajlarda we we sert firenlemelerde asfaltta yağ dökülmüş gibi kayması.sanırım duro kullanıp da memnun olan yoktur?
Merhaba hakikaten var bir anormallik sizinki tam anormal lastikten olacağını sanmıyorum çünkü lastiğin tabanı oval dümdüz değilki en fazla iki kişi binmiş gibi olur aklıma gelmişken söyleyeyim arkadaşımda yamaha xt 600 vardı onun karbürator ayarını anlattı şamandıra ayarı tamir kitabında yazıyormus eğer ayar yanlış olursa zengin karışım yapıyor ve fazla benzin yakıyor bizim tamirciler taşırmıyorsa tamamdır gözüyle bakıyorlar bence şamandıraların ayarları kaçık olduğu için bizim motorlar normalden fazla yakıyor
-
10 Ağustos 2010, 00:05
#1820
Arkadaşlar motorun hava soğutmalı olmasının bir dezavantajı varmı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler