Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1421

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı SZR59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar benim daha 3.000km de kilometre telim koptu.Uygun fiyata alabileceğim biyer biliyormusunuz?Birde sadece tel olarak satılmıyormu acaba dışı olmadan?
    3 bınde nasıl telı kopardın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1422

    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    Tel işte 80km civarı giderken kopmuş çalışmıyor

  3. #1423

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    izmit/derbent
    Motosikleti
    _honda cbf 250_

    ekonomik...

    arkadaşlar yeni aldığım cbf 250 in deposu en sonunda dün bitti.malum havalar hep yağışlı olduğu için depoyu bitiremiyodum ama şimdi bitti
    motorumun deposunu ist.de teslim aldıktan sonra izmite dönerken otobanda kartal mehmetçikten doldurmuştum.otobanda 140 -150 hızı gördüm biraz rüzgar vardı daha açılamadım..otobanda ortalalma hızım 120. izmitte 100-110 gibi. 375.km de yedeğe düştü.451 km.de depo bitti.yani bu demektirki bugünki kurdan km.de 120 bin lira yakıyor 3 sene bindiğim 150 lik çinlimde 90-100 bin lira yakıyodu..arkadaşlar bence yakıt ekonomisi olarak cbf 250 kesinlikle çook iyii.
    geçen hafta istanbuldan boluya ybr 125 ile bir yolculuk yaptım,tam gaz gittim 275 km.de yedek depoya düştü.hesap çok açık..
    [B]2006_6_kanuni seyhan 150
    2009_7_honda cbf 250
    2010_3_bütün dolmuşlar benim[/B]

  4. #1424
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    CBF150'nin konforunu bırakıp 15-20 km fazladan hız için cbf250'ye geçmeye değer mi diye düşünüyorum.Bu cbf250 biraz garip çalışıyo.Hem de titreşimli.Sağlamlığına kesinlikle şüphe yok.Ancak değer mi acaba?Siz ne dersiniz?

  5. #1425
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n
    cbf250 kaliteli makina hızıda ideal..konfor istiyorsanız ybr tercih edin derim bende de cbf 250 var gayet memnunum evet motorun çalışma sistemi gürültülü ama bu normal bişey..
    er6 demek hayat demek!..

  6. #1426

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı CallofJuarez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150'nin konforunu bırakıp 15-20 km fazladan hız için cbf250'ye geçmeye değer mi diye düşünüyorum.Bu cbf250 biraz garip çalışıyo.Hem de titreşimli.Sağlamlığına kesinlikle şüphe yok.Ancak değer mi acaba?Siz ne dersiniz?
    cbf 250 torkunu once bı gor acaba sonra cbf 150 ye bınermısın

  7. #1427

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    izmit/derbent
    Motosikleti
    _honda cbf 250_
    Alıntı CallofJuarez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150'nin konforunu bırakıp 15-20 km fazladan hız için cbf250'ye geçmeye değer mi diye düşünüyorum.Bu cbf250 biraz garip çalışıyo.Hem de titreşimli.Sağlamlığına kesinlikle şüphe yok.Ancak değer mi acaba?Siz ne dersiniz?
    bu tamamen ihtiyaç meselesi.eğer benim gibi genelde iki kişi ve orta uzunlukta seyahetlere çıkıyosan cbf 250 ideal olanıdır..ama yok istanbulda yaşıyosan ve o istanbul trafiğinde sürmek zorundaysan yani istanbul şehir içi trafiğindeysen
    ybr 125 yada cbf 150 ideal..sık sık istanbulda bulunurum bu esnadada dayımın ybr 125 ni kullanırım ist.da trafikte beni ybr bile inanılmaz yoruyor.debriyaja basmaktan ellerim yoruluyo.ben doğma büyüme istanbulluyum.son 3 senedirde izmitteyim.ama tekrar istanbula dönmem gerekse,izmit gibi trafik sorununun hiç olmadığı bir yerden sonra istanbulda kesinlikle vitesli süremezdim.cbf 250 mi satar scooter alırdım..ybr 125, cbf 150, cbf 250,hepsi sınıfında iyi motorlar, bu iyi bu kötü demek doğru olmaz.ama bu kesinlikle bir ihtiyaç meselesi, zevkler kişiden kişiye değişir..
    [B]2006_6_kanuni seyhan 150
    2009_7_honda cbf 250
    2010_3_bütün dolmuşlar benim[/B]

  8. #1428
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı CallofJuarez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBF150'nin konforunu bırakıp 15-20 km fazladan hız için cbf250'ye geçmeye değer mi diye düşünüyorum.Bu cbf250 biraz garip çalışıyo.Hem de titreşimli.Sağlamlığına kesinlikle şüphe yok.Ancak değer mi acaba?Siz ne dersiniz?
    şahsen ben 2 sene yani 30 bin km cbf 150 kullandım çok memnundum,
    ancak hızı bana yetmedigi için cbf 250 ye geçtim,
    evet aradı fark 20 km civarı ancak hızlanma ve yoldaki seriligini anlaman için ilk önce bir cbf 250 kullanman gerekir.
    arkadaşa katılıyorum tork çok önemli bu konuda,
    ayrıca cbf 250 150 km hızları görüyor tabi, bu sürücüye baglı birdurum.

    eger ileride uzun yol yapacaım deyip 100 km hızlar beni sıkar dersen cbf 250 al derim.
    yol uzun yolla hiç işim olmaz dersen cbf 150 yeter artar bile.
    98 Beygir.....

  9. #1429
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Temmuz 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF250 , GT250r'den sonra tekrar CBF150
    Arkadaşlar öncelikle cbf250 kullanmış biriyim.Alıcı gözüyle her türlü test ettim.Önce çok dik bir rampaya vurdum motoru.İnanılmaz tork var.Motor yokuşu nerdeyse hiç hissetmiyo.Düz yoldaymış gibi tepki veriyo gaza.Otobana çıktım.Gazı köklediğimde 125'i görüyo düz yolda.Ancak biraz rüzgar ve rampa durumuna göre 115'e indiği de olmuştu.Rampa aşşağıya 140'ı bile görebilir bence.İşin güzel tarafı Kamyon , otobüs sollamalarında çok işe yarıyo.Gazı kökleyince 125'i hemen görüyo.Yani CBF150 gibi sollarken hız yetersiz kalıp tekrar geriye yanaşma durumlarına maruz kalmıyo.Arka lastiği kalın olduğu için asfaltta daha iyi yol tutuşu var.Ancak asfalt olmayan yolda cbf150 kadar konforlu değil.CBF150 ile tarlaya bile girmişliğim vardı.Ancak cbf250'nin amortisörleri daha sert.Hem de titreşim farkettirmeden belli süre sonra yoruyo insanı.İşte beni kararsızlığa sürükleyen bu konfor olayı.Şu an cbf150 kullanıyorum.Ancak her iki motorun da kendine göre avantajları var.Cihan sen uzun süre cbf150 kullanmış biri olarak nasıl memnun musun şu an halinden?Pişmanlık var mı?Tavsiye eder misin?

  10. #1430
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    cbf 150 dedigin gibi bozuk yolda amöstörler sayasinde yumuşak tutuyor sürücüyü,
    bunda haklısın cbf 250 biraz daha sert.
    ancak yol da gidiş olarak söylüyorum ki ; cbf 150 ile çok farklı sınıflarda, gerek hız olarak gerek hızlanma olarak, gerekse iki kişi bir rampayı çıkarken olsun,
    ben cbf 250 ile çakıllı bir yolda dururken patinaj çekmeyi denedim, nerden denediysem motorun önü kalktı az kaldı yapışıyorduk yere ki bişey olmadı, yani motorda hertürlü tork var,
    cbf 150 ile 2 kişi çıktıgım bilenler bilir haliçten okmeydanı sapagını 80 km hızla çıkıyorum,
    ancak cbf 250 ile 120 km hızla çıkıyorum.
    düz yolda ise 140 km hızı rahat görüyorum, bu bazı motorsikletler için değil diycem çünkü her motosiklet sürücüsü ayrı bir kullanımı vardır.
    benim cbf 250 düz yolda 140 km hızı biraz rampada 150 km hızı daha da zorlarsam 160 ı görüyor ve birkaç kez 160 ı gördüm,
    ancak bu bu motor için iyi değil zira diger motorlardan farkı hafif olması, hızlı giden motosikletin biraz ağır olası gerekiyor zira rüzgar motorun gidonunu havaya kaldırıp hakimiyeti yok ediyor.

    30 bin km cbf 150 den sonra bundan 2 ay önce almış oldugum cbf 250 ' yi aldıgıma çok memnunum gerek hızda olsun gerek yakıtta olsun,
    bir günde ankara yapıp, bir günde karabüke gidip gelmiş olmam, benim için cbf 250 ye geçmek gerçekten iyi sayılır.
    yakıt olarak en son 47 tl lik benzin ile 400 km yol aldım, bunun için de 250 km si 120 km hızları üzerinde, diger km ler ise grup sürüşü oldugu için 100 km ve altı oluyor.

    son olarak cbf 150 den cbf 250 geçmek bir ayrıcalıktır,
    alacak olanlar için hiç düşünmemelerini ve çok dikkatli olmalarını tavsiye ediyorum,
    zira motorda tork oldugu için motosikletin ivmeleri çok oluyor.
    98 Beygir.....

  11. #1431

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    izmit/derbent
    Motosikleti
    _honda cbf 250_
    arkadaşlar bugün biraz motorumu tanımak için sağını solunu açtım.el kitapçığı konrol ettim benim gibi cbf 250 nin yenisi olanlar kitapçık mutlaka okunmalı faydalı bişey zira motor havalandırma hortumu diyede bişeyi kitapçıkta gördüm hakkaten cahil kalmışım.. yedek sigortayı buldum ana sigortanın yerini bulamadım.nerde bu sigorta yedeğin yakınında epeyce baktım ama bulamadım.. birde arkadaşlar bizim motorlarda park ampulu var ama farlar kontağa bağlı bu parklar ne işe yarar.
    [B]2006_6_kanuni seyhan 150
    2009_7_honda cbf 250
    2010_3_bütün dolmuşlar benim[/B]

  12. #1432

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı CallofJuarez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle cbf250 kullanmış biriyim.Alıcı gözüyle her türlü test ettim.Önce çok dik bir rampaya vurdum motoru.İnanılmaz tork var.Motor yokuşu nerdeyse hiç hissetmiyo.Düz yoldaymış gibi tepki veriyo gaza.Otobana çıktım.Gazı köklediğimde 125'i görüyo düz yolda.Ancak biraz rüzgar ve rampa durumuna göre 115'e indiği de olmuştu.Rampa aşşağıya 140'ı bile görebilir bence.İşin güzel tarafı Kamyon , otobüs sollamalarında çok işe yarıyo.Gazı kökleyince 125'i hemen görüyo.Yani CBF150 gibi sollarken hız yetersiz kalıp tekrar geriye yanaşma durumlarına maruz kalmıyo.Arka lastiği kalın olduğu için asfaltta daha iyi yol tutuşu var.Ancak asfalt olmayan yolda cbf150 kadar konforlu değil.CBF150 ile tarlaya bile girmişliğim vardı.Ancak cbf250'nin amortisörleri daha sert.Hem de titreşim farkettirmeden belli süre sonra yoruyo insanı.İşte beni kararsızlığa sürükleyen bu konfor olayı.Şu an cbf150 kullanıyorum.Ancak her iki motorun da kendine göre avantajları var.Cihan sen uzun süre cbf150 kullanmış biri olarak nasıl memnun musun şu an halinden?Pişmanlık var mı?Tavsiye eder misin?
    boşver alma sonra pişman olursun başka bir motora bak.

  13. #1433
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    herkese selam belki msj larımı takip etmişsinizdir yaklaşık 3 hafta önce bende 2004 cbx 250 sahibi oldum 3 haftada 1500 km yol yaptım.makina keyif weriyor.cbf 150 de sürdüm ama bazı arkadaşlar her iki motoru kullanıpta arasındaki farkı görsünler istiyorum motorumu aldığımdan beri egzantrikten gelen sesten şikayetçim ama 20 bin olmadan da motoru açtırmak istemiyorum(şu an 17500 civarı bir çok ustaya gösterdim, serwisde dahil çoğu ya egzantrik zincirinden dedi kimiside bu zincir sesi değil bilya dan geliyor bu ses dedi.
    kimisi dewirli kullanma makinan zarar görebilir bir an önce tamir görmesi lazım dedi kimiside hiç bi sorun yok bu ses normal olmasada mekanik bi sorun yaratmaz gazla git dedi :D 2004 model 2 twister i yan yana koyup çalıştırdığımızda benim makinadan gelen sesin nekadar rahatsız edici olduğunu farkettim, egzos sesini 7 bin dewirden sonra anca duyabiliyorum :( bugün gösterdiğim usta da ince yağ kullanıldığını o yüzded bukadar gürültülü çalıştığını söyledi.size sormak istediğim soruda bu motorun gürültülü çalışmasının sebebi yağın kalınlığına bağlı olabilirmi ? :S

  14. #1434
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Alıntı berman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar yeni aldığım cbf 250 in deposu en sonunda dün bitti.malum havalar hep yağışlı olduğu için depoyu bitiremiyodum ama şimdi bitti
    motorumun deposunu ist.de teslim aldıktan sonra izmite dönerken otobanda kartal mehmetçikten doldurmuştum.otobanda 140 -150 hızı gördüm biraz rüzgar vardı daha açılamadım..otobanda ortalalma hızım 120. izmitte 100-110 gibi. 375.km de yedeğe düştü.451 km.de depo bitti.yani bu demektirki bugünki kurdan km.de 120 bin lira yakıyor 3 sene bindiğim 150 lik çinlimde 90-100 bin lira yakıyodu..arkadaşlar bence yakıt ekonomisi olarak cbf 250 kesinlikle çook iyii.
    geçen hafta istanbuldan boluya ybr 125 ile bir yolculuk yaptım,tam gaz gittim 275 km.de yedek depoya düştü.hesap çok açık..
    Ama gözden kaçan bir şey var.YB 125 yanılmıyorsam 12 lt alıyor.CBF ise 16.5 litre.Ben her iki motoru da çok uzun kullandım.YBR 100 km'de 2.5 ile 3.00 arasında yakar.CBF 250 ise 4.00 ile 5.5 arasında yakıyor.
    Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86

  15. #1435

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    izmit/derbent
    Motosikleti
    _honda cbf 250_
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama gözden kaçan bir şey var.YB 125 yanılmıyorsam 12 lt alıyor.CBF ise 16.5 litre.Ben her iki motoru da çok uzun kullandım.YBR 100 km'de 2.5 ile 3.00 arasında yakar.CBF 250 ise 4.00 ile 5.5 arasında yakıyor.
    ybr 125 nin çok ekonomik bir makina olduğunu biliyorum.ama ben bu yolculuğumda biraz fazla zorladım.2 mola sürekli tam gaz.çok yaktı normal olarak.cbf 250 nin sakin kullanım ortalamasıyla hemen hemen aynı yaktı.
    ybr 125__12lt*3,280tl=39,360/350=112tl. ybr 125 tamgaz ortalaması
    cbf 250_ 16lt* 3,280tl=52,480/450=116tl. cbf 250 sakin ortalaması
    anlatmak istediğim buydu.yoksa ybr tabiki sakin kullanımıyla çoook ekonomiktir.
    dediğim gibi tamamen ihtiyaç meselesi
    [B]2006_6_kanuni seyhan 150
    2009_7_honda cbf 250
    2010_3_bütün dolmuşlar benim[/B]

  16. #1436
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    yanlış yeremi yazıyorum acaba bilmiyorum herkes nerede ? neden kimse bişey yazmıyorsorduğum sorularmı çok zor yoksa anlamadım :?

  17. #1437

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    izmit/derbent
    Motosikleti
    _honda cbf 250_
    Alıntı ozgur1087 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam belki msj larımı takip etmişsinizdir yaklaşık 3 hafta önce bende 2004 cbx 250 sahibi oldum 3 haftada 1500 km yol yaptım.makina keyif weriyor.cbf 150 de sürdüm ama bazı arkadaşlar her iki motoru kullanıpta arasındaki farkı görsünler istiyorum motorumu aldığımdan beri egzantrikten gelen sesten şikayetçim ama 20 bin olmadan da motoru açtırmak istemiyorum(şu an 17500 civarı bir çok ustaya gösterdim, serwisde dahil çoğu ya egzantrik zincirinden dedi kimiside bu zincir sesi değil bilya dan geliyor bu ses dedi.
    kimisi dewirli kullanma makinan zarar görebilir bir an önce tamir görmesi lazım dedi kimiside hiç bi sorun yok bu ses normal olmasada mekanik bi sorun yaratmaz gazla git dedi :D 2004 model 2 twister i yan yana koyup çalıştırdığımızda benim makinadan gelen sesin nekadar rahatsız edici olduğunu farkettim, egzos sesini 7 bin dewirden sonra anca duyabiliyorum :( bugün gösterdiğim usta da ince yağ kullanıldığını o yüzded bukadar gürültülü çalıştığını söyledi.size sormak istediğim soruda bu motorun gürültülü çalışmasının sebebi yağın kalınlığına bağlı olabilirmi ? :S
    yağın kalitesine ve numarasına göre motorun sesinin faklılık göstermesi gayet normaldir.ama egsozun sesini kesecek kadar gürültülü çalışıyorsa problem yağın ötesinde birşey olmalı.iyi bir ustaya,dahada olmassa yetkili servise göstermen en akıllıca olanıdır.20 bin olmasını beklersen problem büyüyebilir.en iyisi bir bilene sormandır..
    [B]2006_6_kanuni seyhan 150
    2009_7_honda cbf 250
    2010_3_bütün dolmuşlar benim[/B]

  18. #1438

    Üyelik
    29 Ağustos 2007
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbf 250 VASAT BİR MOTOR DUR
    neye göre niçin vasattır.

    1=0-100 km hızlanma rakibi gt 250 ye göre zayıftır.ybr 250 ye göre zayıftır. yamaha rx 135 e göre zayıftır. hatta kendinden küçük cc de olan dylan 150 ile ve sym hd 171 cc ile aynı kalkışı yapmaktadır.0-100 12 sn dir

    2=yakıt 1 litre ile23 km gitmektedir.uzun yolda bu bence az bir yakıt degildir.neye göre 600 cc ye göre bandit uzun yolda cbf 250 gibi giderse yani 120 130 km gibi bir hızla 600 cc lik bandit 1 litre ile 23 km gidebilir. denen miştir.fazer 600 ve cbf 600 da da durum aynıdır. aynı yakıtla daha büyük bir cc le dolaşmak istedigin zaman altında güç olması iyi degilmi?artı cbf 250 5milyar vereceğime 7 milyar verip bandit alırım.yada er 5 alırım

    3=saglam makina denmiş asla katılmıyorum kaliteli motorlar arasına koymuyorum.saglamlıkta cg 125 cbf 250 yi 3 katlar. eksantirik gerdirme derdim nede marş motoru kömürü ile ugraşmak benzini at bin saglam motor binmeyenler için saglam gelmiş olabilir.


    4=amatüsörleri sert, şehir içi biraz da yol bozuksa eyvah iç organların yeri degişiyor. uzun yolda sert süspansiyon asvaltın bozuk yamalı kısımlarına girmeye görsün arkasını attırır. bir seferinde tek elle tutuyordum ki kafa sallamayı bile başardı.bir daha tek elle bu motoru tutmadım. affetmiyecek. arka firen öyle sertce köklemeye gelmez kayar. bu motor ön firenle duruyor. ön diskin oralarden ses peyda oldu disk firenden geliyor. oralarda birşey eksik başka motorlarda bu sorun yok. isterseniz diskin oradaki blataların takıldıgı yeri oynatın sanki boşta gibi çok ugraştım ama sesi kesemedim
    arka amatüsörün oralardan ses geliyor bulamadım.en çok da bir topluluk yanında duracaksam hemen motoru stop ediyorum dikkat çekmesin fokurdak çin motoru sesi gibi çalışmasını duymasınlar diye
    okadar motora bindim az kalsın motordan sogutacaktı beni bu motor ya allahtan düşmedim. düşşsem ocagıma incir agacı dikecek di
    arkadasım sana aynen katılıyorum mıllet hıc bınmese bıle bu motoru sadece maka dıye avukat gıbı savunuyor ıs cınlılere gelıncede durum tersıne donuyor alt tarafı 250cc olan bı motorun parcaları bu kadar pahalı olurmu bende suan 2 tane motor var bı tanesı suzukı frevid 650 bırıde kanuni tiger yaw arkadaslar bu suru para verılıp alımısım bı motor nasıl 25000 de zıncır dıslı enzantırık zıncırı debrıyaj balatası gıbı arızalar verır yahu o cın dıye yerden yere vurulan benım kanuni tiger 40000 km rede ve ınanın bana ne debrıyaj balatası nede baska bısey motor suan acılmamıs durumda yaw acılsa ne olur adam 200 lıraya motor atıyor buna hız olarak merak ettım vede bındım bu motora 130 arkadaslar duzdekı son hızı gozlerıme ınanamadım cunku benım tigerde bu hıza rahat ulasıyor dedılerkı o cın kmsı yanlıs ybr 125 ıle olctuk aynı cıktı kanuni tiger gıbı 190 kılo bı motor 130 za cıkıyor ondan daha hafıf olan ve 8000 lıra olan cbfde 130 yapıyor olucak ıs degıl tıtresım var dıye yerden yere vurulan o cınlı ıle aynı vıbrasyona sahıp kımse kusura bakmasın bı dıjıtal saatı 1000 lıra arkadasım sen nasıl savunursun bu motoru ufak bı kaza yapsan yandın baska motor al daha ıyı yazılan arızalar gercekmı bılemem ama ben 40000 de bı aku degıstım bı zıncır bıde konjektor bende uzun yollara cıktım balıkesıre gıttım kocaelıden 350 km asla sorun cıkmadı bende elınde bı tek motor alıcak parası olan kesınlıkle bu motora bulasmasın ufak bı sorun yuzunde fahıs fıyat sebebıyle motorunuz aylarca garajda yatmasın o ne udugu belırsız cbr 125 sıde 140 yapıyo dıyolardı oda 12o de zırt ben 95 kıloyum acaba ondanmı rampa cıkısı vasat cbr nın o kucucuk motorla o hıza cıkmak zaten tehlıkelı hafıf bı motor ruzdandan cok etkılernır..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 PM ----------

    yaw adam sılındır ust kapagı bozuldu dıyor zıncır 300 lıra dıyor ne yapsın sımdı bu arkadas motor almak ıcın o kadar para bırıktırmıs almıs bı motor ondada bır suru masraf az kotulemedıler benım emektarımı adamlar bas bas bagırdı suzukı gn 250 motoru var dıye 40000 de sorun yok kullananlarında motor kısmından sıkayetı yok ben bı motor attırsam ne kadar masraf edıcemı yazayımda o hondanın suratına tukurun sılındır 100 lıra pıston 50 segman 25 75 de servıse versen 250 lıra hıc bısey degıl sonra adamlar yazmıs ınternet sıtelerıne parcaların fıyatını servısın sızı kazıklama olasılıgıda yok ee daha ne ısterımkı ben parca ganımet gıbı her yerde var benım param mı yoktuda bunu aldım yoo vardı sadece ılerısını dusundum bak arızalar 25000 de gelmeye basladı bır suru masraf cınlı motor kullananlar 4 kurus verıp parca degıstımı yerden yere vuruyor motorunu burda adam kat kat fazlasını verıyor hondaya sesı cıkmımoy hayret verıcı arkadaslar etık olun doru olanı yazın ..


    yukarıdakı arkadasın bı sozune daha katılıyorum cg 125 2 tane cbf eskıtır burda arkadasımda var 97 model olmeyen yerı doldurulamayacak bır motor tam bı efsane..

  19. #1439
    Yeniçeri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Honda CBX 250 Twister
    Yapılan eleştiriler mantıklı değil.Kusura bakmayın ama 250'lik motorla 120-130-140 gidersen, daha büyük hacimli motorlarla tabi ki aynı yakıtı yakarsın.Küçük makinadan hız istiyorsan banknotlara kıyacaksınız.Bu ölçümü bir de 80-90 gibi hızlarda deneyin bakalım ne olacak.Parçaları pahalıymış, peh laf yani.Sanki her gün gösterge değiştiriyorsun.Motorun sarf malzemelerine bakın.Ben yeni zincir ve dişli değiştirdim.Orjinali 430 TL'cik.Gittim yan sanayisi hem de İngiliz aldım.200 TL.Son derece de memnunum.Orjinalinden kesinlikle daha iyi.Zira artık zincir sesi de yok.Ha bir de kaliteyi hıza göre ölçenler yok mu.Ya ne diyeyim.O zaman bir çift motorlu Mobilet çok iyi motordur.160 Km. yapıyor.Ondan alın.Amortisör sertmiş.Daha ne tabi ki sert olacak.Bu motor Enduro mu ki?Eğer yumuşak bir amotisör olsaydı 100 km ile girdiğin ilk virajda uçardın.İddia ediyorum bu motorun en iyi olduğu alan viraj kabiliyeti.SONUÇ:250 cc'de ülkemizde az parayla alınabilecek en iyi motordur.YBR 250 ile ile Kavazakinin fiyatı çok pahalı.Ha keza yeni çıkan Honda'nın da öyle.Oysa böyle bir makinayı ikinci elde 4-5 bin TL'ye rahatlıkla bulabilirsiniz.
    Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86

  20. #1440

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı Yeniçeri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapılan eleştiriler mantıklı değil.Kusura bakmayın ama 250'lik motorla 120-130-140 gidersen, daha büyük hacimli motorlarla tabi ki aynı yakıtı yakarsın.Küçük makinadan hız istiyorsan banknotlara kıyacaksınız.Bu ölçümü bir de 80-90 gibi hızlarda deneyin bakalım ne olacak.Parçaları pahalıymış, peh laf yani.Sanki her gün gösterge değiştiriyorsun.Motorun sarf malzemelerine bakın.Ben yeni zincir ve dişli değiştirdim.Orjinali 430 TL'cik.Gittim yan sanayisi hem de İngiliz aldım.200 TL.Son derece de memnunum.Orjinalinden kesinlikle daha iyi.Zira artık zincir sesi de yok.Ha bir de kaliteyi hıza göre ölçenler yok mu.Ya ne diyeyim.O zaman bir çift motorlu Mobilet çok iyi motordur.160 Km. yapıyor.Ondan alın.Amortisör sertmiş.Daha ne tabi ki sert olacak.Bu motor Enduro mu ki?Eğer yumuşak bir amotisör olsaydı 100 km ile girdiğin ilk virajda uçardın.İddia ediyorum bu motorun en iyi olduğu alan viraj kabiliyeti.SONUÇ:250 cc'de ülkemizde az parayla alınabilecek en iyi motordur.YBR 250 ile ile Kavazakinin fiyatı çok pahalı.Ha keza yeni çıkan Honda'nın da öyle.Oysa böyle bir makinayı ikinci elde 4-5 bin TL'ye rahatlıkla bulabilirsiniz.




    İKİNCİ EL TEMİZ KAWASAKİ 250 AL 7 BİN VERİP170 KM ULAŞ denge desen denge var viraj desen viraj süspansiyon desen cbf 250 den yumuşak hiçte virajda atma yok görüntü desen race görüntü ne yapsın adam 5 verecegine 7 verir en azından uzun yolda kahretmez 1 litre ile 25 km gibi bir yakıt var eger cbf 250 gibi 130 km hızla giderse yarım gaz ile yakıt 1lt ile 30 km ye çıkıyor. akıllı olun


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler