arkadasalar bende ybr var aslında memnunum cook serii aralara felan rahat girip cıkabiliyorum ama hızi kesmiyorr ufak gelmeye basladıı su aralar benimde hosuma gidiyor cbf250 likler hani niyetimde varr sizler bana yardımcı olabilirmisinizz mesela ybr ile arasındaki farklar ben hemen uyum sağlayabilirmiyimm bunun gibii düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim. tesekkürler ==))
YBR 125 ile CBF 250 arasında dünyalar kadar fark var. CBF 250 'de en düşük ihtimalle 2 kişi 100-110 km sabit hızda gidebilirsin. Rampaların çoğunu 100 km/h hızın üzerinde tırmanırsın. Motorda kesinlikle ısınma, hareret sorunu olmaz. Yedek parça bakımından İstanbul'da hiç sıkıntı çekmezsin.. vs vs vs
<<<<KARADENİZ MOTOSİKLET KULÜBÜ>>>>
(((((((((((( www.karmok.com ))))))))))))
Beyler bir test yaptım...
Depomu fulledim, ve 100 km gittim.. sonra tekrar benzin aldım 3.34 litre benzin doldurabildim..
Yani kabaca 100 km de 3.3 litre yaktı.. Şehir içinde ve 5000 devri geçmemeye çalışarak..
Şimdi tekrar fulledim ve devirli - atak kullanıyorum.. bakalım şimdi kaç litre yakacak.. Paylaşacağım
slm bu sitede daha yeniyim bi kaç yerde gördüm cbf 250 0 üretilmiyormuş diye hondanın sitesine baktım ordada yok önümüzdeki zamanlarda allah nasip ederse cbf 250 almayı düşünüyorum ama üretimi bitti mi ne oldu bu motora alırsam eski yılların stoklarından yada 2. elmi bulabilecem
Birşey merak ediyorum.YBR125 ve CBF250 nin farları yuvarlak acaba ybr nin rüzgarlığı cbf e uyarmı, uysada bağlantı tutarmı, bağlantı tutsada güzel dururmu?
cbf 250 22 beygir gücünde 249 cc gücünde 22.00 / 6000 NM @ dev/dak ile hızlı ve ataklı bir motosiklettir.
İlk motosikletim mondial Marka 151 cc motosikletti, ancak 1,5 sene boyunca kullandıgım ve büyük bir motosiklet ızdırabı çektiren çin malı motosiketinden
cbf 150 alarak kurtuldum, biliyorum çogu arkadaşın dedigi gibi çin malı motosikletler olmasa şu an %70 kullanıcı olmuyor olacaktı,
2 sene honda cbf 150 kullandım,16 saatte 936 km yol ve 5 günde 2500 km yol katettigim oldu, ev iş arası ve şehirler arası kullandım
ne mutlu ki bana beni sevindiren özelligi 2 sne boyunca tam 29 bin km yapmış olmamdı,
ve bu 29 bin km boyunca arka kampana dahil ön balatayı bile değiştirmemiş olmam, yakıtta ise 110 kuruş geçmiyordu km de,
cbf 150 den sonra bir üst cc ye geçmek beni düşündürmüyordu, aslında beni düşündüren hızı veya ağırlıgı değildi,
her zaman ki gibi tek sorun yakıtı idi.
ancak bunu alacagım zaman son verecektim,
cbf 150 ile uzun yolda tam gaz 110 kuruş yakmama rağmen cbf 250 ile tam gaz yolda 135 kuruş yakması arada pek
bir farkın olmadıgını açıkcası beni sevindiren özelliginin tork oldugu idi.
cbf 150 ile cbf 250 nin motosiklet üzerindeki farkı :
cbf150 de oturuş pozisyonu diktir, ancak 250 de bu pozisyon biraz eğimli oluyor, yanı 150 ye göre yatık duruyorsunuz,
cbf 150 de vites ve frenler oldgukca yumuşak bu ikinci el bir cbf 150 de aynıdır, fakat cbf 250 de ağır olmasına karlı biraz daha serttir,
gerek fiteslerde gerek fren ve direksiyon hakimiyeti olsun sert'tir.
cbf 150 nin farı akümülatöre bağlı oldugu için gaz verdikce yanıyor, uzun yolda sorun olmuyor ancak sokak aralarında
sökük farla gitmek sakıncalı olabiliyor,
cbf 250 ise direk yanan far dikkati daha çok veriyor, birde buna kuzenler gibi xenon takarsanız daha da bir ayrıcalık veriyor.
cbf 150 nin koltugu dar ve sert uzun yolda en fazla 100 km sonra kıçınıza yer aramaya başlıyorsunuz,
bunu şahsen ben biliyorum ve dar oldugu için bu sorun oldugunu tespit etmiş bulunuyorum.
cbf 250 de ise böyle bir sorunu bir günde 1000 km yol yaparak test ettim ve 100 üzerinden 100 puan verdim kolduğa,
açıkcası geniş oldugu için deger kazanıyor, ancak bu demek değildir ki artçı için hiç rahat değil cbf 250 nin arka selesi.
50 km lik bir yolculukta inanışmaz bir rahatsızlık veriyor, sürücü bunun farkında değil ancak artçı olarak giden biri için
yol ızdırapa dönüyor. cbf 150 ise böyle bir sorun yok, varsa bile cbf 250 ye göre azdır.
cbf 250 de titreşim var yok değil ancak bu titreşim motosikletinin 250 cc olmasına ve tek silindirli olmasından kaynaklanıyor.
cbf 150 ile giderken ayaklarınızı koruma demirine rahatlıkla koyabilirsiniz, ancak bunu cbf 250 de
yapmak mümkün değil koruma demiri motor bloguna bağlı oldugu için acayip titreşim var, ancak bu sisi yolda rahatsız etmiyor,
cbf 250 uzun yolda misal 250 km üzeri bir yol yaptıgınızda ayagınıza sıcaklık veriyor bu cbf 150 de yok.
cbf 150 nin siperliği cbf 250 olmadıgı gibi ayrıca tyakıldıgında gerçketen büyük fark oldugunu
sadece takan arkadaşlarımız anlar, gerek hızlı giderken gelen rüzgarda olsun, gerek yagmurlu havada gelen çamurdan koruma da olsun,
cbf 150 de takılan 35 lik çantalar motosikleti güzel gösteriyor ancak cbf 250 ye 52 lt lik çantalar bile uyum sağlıyor.
arka ve ön lastikleri cbf 150 ye göre oldugkca kalın ve geniş, yolda tutuşu rahat kavrayabiliyor,
ancak cbf 250 cbf 150 ye göre torklu oldugu için hızlı girilen virajlarda gaz kesilmedigi taktirde kıç atabiliyor,
zira ben 75 kilo artçım 75 km oldugu halde mıcırlı olan yolda arka tekerin kalmadıgı gibi tek teker ile 5 saniye gittigim an unutulmaz bir anı idi.
hızlı ve atak bir cbf 250 opel tigraya bile kafa tutacak kadar torlu bir makina,
geçenlerde vatan caddesinde ışıklarda durdum ışıgın 25. saniyesinde yanıma gelen artis kılıklı bir şöför altında simsiyah bir opel tigra ve basbasbağıran bir
eksoz ile bir gözü ile ışıgın yeşil yanmasını beklerken bir yandan ara gaz ile beni teşfişe zorlayan bir tip duruyordu yanı başımda,
sol ayağımı yerden kaldırıp boşda olan vitesi ayagımın ucu ile bire takıp hafif ara gaz verdim, yanımdaki artis ise aracını bir adım iler götürerek
benim yarım metre ilerimde durdu,
bu esnada 5-4-3-2-1 diye yanan ışık yeşilin yanması ile benim freni bırakıp artise bir ders verip yoluma gitmeme neden olacaktı ki 1-2-3-4-5 viteste
120 km hıza kadar geldigim halde tigra açık ara fark ile tam bir araba gerimde kalırken benim 120 km hızı geçtigim
anda yamında tahmini 160 km hızla geçip uzaklaştı, ben ise o sırada gazı bırakıp 4. e takıp 80 km hızla evin yolunu tuttum.
250 cc si ile 120 beygirlik arabaları bile geride bırakan bir motosiklet kullanmak bir ayrıcalıktır,
buna 600cc,1000 cc motosikletler dahil değildir.
cbf 150 ile cbf 250 nin uzun yol farkı :
cbf 150 ile otoyola veya 3 şeritli bir yola çıktıgınızda sağ şerit veya ikinci şeritten gitme şansınız var,
tabi bunda hızınızın 100 km - 110 km olması şartı ile ancak araç sollamalarında büyük bir dert, giden otobüsü sollamak sizin hızınız
aynısı ile giden araçlar, geçmek imkansız,
ancak cbf 250 22 beygir gücü ile cbf 150 nin geçemedigi araçları selletör ile uyarak yol almaya çalışıyor.
bu demek ki uzun yolda cbf 250 ile sol şerit hatları hariç 130-140 km hızla gidebilen arabalardan yol almaktır.
birinci Vitesten tut 6. Vitese kadar tag gaz asılınıldıgında ibrede 140 km hızı zorlamadan, zorlandıgında ise 155 km hıza çıkıldıgını ancak bunun
sadece bir kaç kez deneme yapılıp buraya yazıldıgını iletmek isterim.
cbf 150 ile cbf 250 kıyaslanmaz ancak test sonucu vardıgım bilgiler nedeni ile almış oldugum 2007 model bir cbf 250 ile biz bu yolların
geçicisiyiz,
ara sıra kendimizi uzun yollara vursakta,
hızımızın 160 km lere vardıgını sizlerin üzüldügünü,
bunu bizim de fark ettigimiz anladıgımız halde,
benzine verdigimiz km de 135 kuruş yaktıgımızı bilsekte,
siz degerli arkadaşlarımızı sevdigimizi bilsekde
biz her zaman dost'uz ve her zaman da dost kalacağız.
benim aklımdan geçen bir sloganım vardır,
birimiz hepimiz için; hepimiz birimiz için.
şimdilik bu kadar, ilerlyen zamanlarda cbf 250 üzerinde yapılan testlar ile size bilgi paylaşımı bu başlık altından devam edecektir.
''KUZENLER''
98 Beygir.....
herkese selamlar..ben izmitten kemal.2006/6 sında turgay ile (namı diğer lıjoluna siteden tanıyanlar vardır.)başladığımız motorsiklet maceramızz geçen haftaya kadar kanuni seyhan 150 ile(aldığım hergün için kendime halen kızıyorum ama turgayın suçu kendisi ybr aldı bana seyhan 150 ) dün itibari ileede aldığım fakat ist.de olduğu için gidip alamadığım 2007 cbf 250 ile maceraya devam edecez..motorum şuanda dayımda duruyor dayı sanada çok teşekkürler.aldığımız motoru ustaya göstermeye götürürken kendi ybr 125 ni kaza geçirip pert etti. sarhoş ehliyetsiz dikkatsiz bir sürücü küçükköy kardeşler motora giderken dayıma yandan girmiş. (neyseki canında kendinde bişey yok.kardeşler motor salim ustaya ilgilendiği için teşekkürler.korkut 250 gecenin bir yarısı vakit ayırıp telefonda cbf 250 hakkındaki bütün sorularımı cevapladığın için teşekkürler.kardeşim turgay (lıjoluna)sana teşekkür yokkk eyvallah.. bundan sonra burlardayız motorun problemleri,muhtemelen karşılaşacağım sorunları hakkında tavsiye öneri ne varsa bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar...ben yeni motorcu ve yeni cbf 250 sahibi olarak sorayım dedim lastiklere kaç hava basıyosunuz?ben 35 basıyorum acaba doğrumu yapıyorum diye kafama takıldı!!!
Bu arada Cihan cbf 150-250 karşılaştırman çok faydalı olmuş tebrik ederim...
Ben motora başlamak için cbf 250 yi seçtim,pişmanmıyım başta motorum beni biraz üzsede (umduğumdan fazla masraf çıkardı) iyi bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum.çünkü başta gs 500 hayalleri içersindeydim...şimdi düşünüyorum budalaymışım!!! motorumu mukayese edemiyorum çünkü tecrübem yok bu benim ilk motorum.şimdilik işe gidip gelmekle ve şehir merkezinde kullanmakla sınırlı kaldım ama gözüm uzun yolda...
motorun zevkini o şekilde alıcağımı düşünüyorum.özellikle bu yaz bir motosiklet festivaline katılıp bu hedefime kavuşmayı hedefliyodum ama bakalım kısmet...işim gereği h.sonu çalşmak zorunluluğu olmasa...
vesselam uzunyıllardır sağlam bisikletçiyim,hem giyim olarak hem kondisyon kilometre olarak bisiklet sporuna gönül vererek ve hakkını vererek motosiklete geçiş yaptım.bakalım bu bir sene motorda kalıcımı olacam belli olacak,aslen istanbulluyum ama şu an eskişihirde yaşıyorum bu memleketde çok soğuk beni düşündüren tek engel bu..ya bu işe yürekten gönül verip devam edicem ya da cbf'mi satıp "yok hacı bu olay beni aşar,yine en iyisi bisiklet" diyecem.
haaa.. bu arada bisiklet benim ilk aşkım hiçbir zaman vazgeçmem o ayrı hala devam..hatta bu yaz bir Eskişehir-Bursa arası turumu yapıcam.
iki teker sevdalısıyım ben...
Neyse dostlar benim olayım ve maceramda bu, paylaşıyım dedim. gereksiz yer işgal ettiysem kusuruma bakmayın
Herkeze kazasız sürüşler...
Yaşasın iki teker...
HAYIRLI OLSUN GÜZEL MOTOR. SORUNSUZ BİNECEGİNE İNANIYORUM. yALNIZ CBF 250 KULLANICILARINA ÖNERİM JANTIN İÇİNDEKİ KM DİŞLİLERİNİ SENEDE BİR KERE GRES YAĞI İLE YAĞLAYINIZ;)) ORASI BİRAZ HASSAS. BAŞKA HİÇ BİR SORUNLA KARŞILAŞMAZSINIZ. BEN 20700 KM YAPTIM HALA TIK YOK.
kım nederse desın benım kara oglum la km relerce yol yapıyoruz asırı memnunum tek sıkıntım oguz abıye bazen yetısemıyorum oda dogal onda fz6 fazer var
arkadaslar motorumu acıl satıyorum bıldıgım tanıdıgım bı arkadasım motorunu satıyo ( 600f ) onu almak ıstıyorum o yuzden motorumu acıl satıyorum haberınız olsun ılanı bu
http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
dahada detaylı bılgı almak ısteyen olursa bana ulasması yeterlı...
saol berman, ınsallah benım kadar temız bakabılen bırıne gıder motorumda gozumde arkada kalmaz :(
Gerçektende temiz yakışıklı motosiklet Crazy.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
saol korkut abı kendıme bakmadım ona baktıgım gıbı
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)