evet benim motorum bundan böyle kirpi_e de. Şimdi cbf500 araştırıyorum. bir iki tane var yarın gidip göreceğim bakalım.
evet benim motorum bundan böyle kirpi_e de. Şimdi cbf500 araştırıyorum. bir iki tane var yarın gidip göreceğim bakalım.
arkadaslar cbf 250 topıcı guncelll bızler burdayız sureklı takıp edıyorum topıcı bu arada bana buji lazım NGK nasıl halledıcez :S
crazy_81, düzcede buji satan yer yokmu. ya da motor servisi?
korkut 250, cbf500 den neden uzak dur diyosun??
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
60km azmı Sonuçda sadece son hız olarak bakmayın olaya ara hızlanmalarda 500lük bir motor çok farklı olucaktır.Fakat dediğiniz diğer yorumlar doğru karbüratörlü biraz fazla yakabilir er6F yada N alınabilir.Onlarında fiyatı cbf500'e göre fiyatları tuzludur gibime geliyor.
lezzet gider,mesuliyet kalır...
arkadaşlar benim gönlümden geçen asıl makine er6-n. herşeyiyle bayılıyorum görüntüsüne. süper bir makine. çok da seri. hemde 650 lik. cbf500 den çok daha iyi. ama ne yazıkki kawasaki distribütörünü biliyosunuz. yedek parça stokları kısıtlı, pahalı. bu sebeple 2. el olarak da zor satılıyor.. bu yüzden cbf500 istiyorum. karbüratörlü makine kötüdür die bişey de yok bence.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:18 PM ----------
bu arada ben çok daha hızlı gitmeyi değil, çok daha çabuk hızlanmayı istediğim ve altımda gücü hissetmek istediğim için motoru yükseltme çabasındayım..
Bence CBF500 lerin yakıtına bir bakın derim....
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:31 PM ----------
[/COLOR]bu arada ben çok daha hızlı gitmeyi değil, çok daha çabuk hızlanmayı istediğim ve altımda gücü hissetmek istediğim için motoru yükseltme çabasındayım..[/QUOTE]
Bravo Aynen....
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
E o zaman al bir tane cbf 500 Bana ne gibi farkları olduğunu sormuş bende cevap verdim tamamıhız yönünden hiç bir şey demem zatende yazmışım hızını ama ya sonrası...
Ya illaki hızlı olacak 500 cc makina yani imkanı varsa 2 yada.3.000 tl daha katsın kawasaki er6f yada n modeline baksın Cbf 500 lükleri artık herkez elinden çıkarmanın peşinde ben makinayı kötülemiyorum ama her şey ortada üretimi durmuş bir makina artık karbüratörlü motosiklet çıkarmıyorlar bundan sonra büyük firmalar
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Buji olayını bilemeyeceğim ancak;
Dün CBF250 ile 200 km yol yaptım (üsküdar sile agva) ve donusu...
Acikcasi bana güven verdi. Yol tutusu , hızı... Titreşim beni biraz yordu ama alışılmayacak birşey değil.
Şehir içinde ise 150 ve 125 cc lik ybr ve cbf ler kadar kıvrak. Aralardan rahatça sıyrılabiliyorum.
Şu an için çok memnunum, umarım böyle devam eder...
ARKADAŞLAR CBF250'ye üçlü çanta sistemi takan var mı? Var ise resim ekleyebilir mi?
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Cihan;
Sanırım 46 lt lik çantalarınız.. Ben de bu boyut yada 53 lük istiyorum ancak şunu sormam lazım. Süratli iken ya da ani hızlanmalarda yalpalama vs. yapıyor mu?
Ooooo çantaları boyamak ayrı bir güzellik katmış.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Çok güzel olmuş arkadaşlar.. Bu arada sizlere danışmak istiyorum. Kulladığım motosiklet Hyosung GV250 Cruıser.. 30 HP ve çok memnunum. Daha marşa 2. kez basarak motorumu çalıştırmadım bile. Ancak 6300 km oldu ve artık farklı model denemek istiyorum. Forumu okumaya çalıştım ancak baştan sona okumaya ne vaktim var nede gücüm. O sebeble bu yazıya yazılacak cevapları okumak daha pratik geldi. Ve muhakkak ki; sorduğum soruların cevabı burada vardır.
Hal bu iken motosikletimi takasa verip bir cbf250 alma durumum var. Aslında asfaltta benim motosikletim çift silindir ve ağır gövdesi ile arabaların CHEVROLET i gibi rahat ancak CBF250 nin de tadına bakmak için içim kıpır kıpır ediyor. Çünkü o bir naked ne çok güçlü ne de çok zayıf. Tam Türkiye motoru derken kafamı 6000 rpm de oluşan titreşim ve bu herkesin şikayet ettiği zincir şırıltısı çıktı. Bu tip sıkıntıları ben GV250 de yaşamadım. GV250 nin tek sıkıntısı yağ soğutması şehir içi trafikte çok fena.. Ama uzun yolda rüzgarı radyotöre yiyince de buz gibi idi.. Bunun gibi bunlar CBF in gerçekten kronik sorunlarımı dır ve kullanıcıyı rahatsız etmetemidir. (ÖZELDEN de MESAJ ATABİLİRSİNİZ) teşekkürler..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Selka;
Zincir şıkırtısı ya da titreşim pek de problem değil bence...Alışılabiliyor kolayca.. Eski CBF150 im ve YBR125 ler gibi şehir içinde kıvrak. Kalkışlarda ise çok seri.. Sıkıntının içinden sıyırıp çıkartıyor sürücüsünü...
Birçok yerde "maksimum sürati nedir" diyorlar... Ben şunu gözlemledim.120 km/h den sonra tabiri caiz ise motorun "götü başı oynuyor".
Otoban için 120 km/h den sonrası belki bir gereklilik ama şehirlerarası yolda ve şehir içinde CBF250 çok yeterli.
Sonuç olarak, CV250 veya Kymco Venox almak yerine CBF250 yi tercih ettim. Çünkü kullanım amacıma en uygun ve kaliteli olan CBF250 idi. Bence sen de seçimini ihtiyaçlarına göre yapmalısın.
Erkin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)