T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Teşekkürler Alp Tunay yardımların için.
Motoru yeni aldım malum,yavaş yavaş öğrenicem herşeyini artık.
"Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
bu topik neden bukadar sessiz nerde cbf 250 kullanıcıları??
arkadaşlar cbf için değil ama twister için 30000 den sonra eksantrik de sorun oluyo diye bir söylem var ortalarda bilen,duyan ,başına böle bir olay gelen var mı
herşey sende biter, yeterki sen karar ver
Ben twister aldım. Kullanıcılar kayboldu Motordan çok memnunum. İnşallah bir sorun çıkarmaz ilerde.
O kadar honda hayat onda dediniz. bir sorun çıksın görürsünüz siz
benim bu motoru tercih etme nedenlerim:
tek silindirli, 4 sübap, çift ekzantrik sağlam bir motoru var.
yedek parçaları honda olmasından biraz pahalı ama heryerde mevcut.
grenajsız bakım masrafı az.
Tek silindirli motorların bakımı ve bir sorun çıkardığında tamiri kolay.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
merak etme cıkarmaz sanmıorum
gecenlerde 83000kmde cbf gordum
adam sarflar dısında hıcbısıyı degısmedı sorun cıkarmadı dedi..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Motorun parlıyor maşallah hedowich. Ben haftasonu biraz tur attım motorumla. Havalar pek iyi değil o yüzden uzun bir yol yapamadım. Motorun uzun yoldaki durumunu merak ediyorum
90-100 km/h hızla yakıtı ne olur? Bunu da merak ediyorum. Denicez bakalım.
Topiği boş bırakmayalım
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
kısa bir cbf değerlendirmesi yapalım artık 600 kmye yaklaştım,az kaldı rodajın bitmesinebuarada bu değerlendirme de kıyas olarak ybr 125 alıyorum yanlış yorumlanmasın sonra
yol tutuş lastiklerde rodajda olmasına rağmen gayet güzel,lastikler pirelli
şehiriçi trafiğinde ybr ile aynı akıcılığa sahip
motorun ağırlık merkezi çok daha güzel ayarlanmış,ayaklarımı yere koymuyorum neredeyse
farlar oldukça güçlü ve güzel açısı var
oturuş pozisyonu ilk günki garipsemeden sonra daha rahat geldi
aynalar oldukça kaliteli ve yeterli
frenler ybrden daha iyi özellikle ön disk
jigle elcikle entegre durumda çok pratik olmuş
ayrıca motoru ybrdeki gibi uzun ısıtmama gerek kalmıyor,çok hızlı ısınıyor 1 dakka altında jigle açık yeterli oluyor
sol elcikte küçük bir selektör düğmesi var oldukça işlevsel sağ elciktede motoru kapatma düğmesi var
dijital göstergede saat bulunması oldukça hoş olmuş
orta sehpa olmaması ,ybrden sonra garip geldi bana
yerden yükseklik olarak ybrden çok az daha kısa ama genişlik fazla olduğu için,ayakların yerle teması aynı seviyede
vites aralıkları 1-2 arası ve 5-6 arası çok kısa.
6. vites uzun yol için gerçekten güzel olmuş
şimdilik bunlar aklıma gelenler,motorla ilgili olarak rodajdan sonra daha iyi bir fikrim olur ama 100 e gayet hızlı cıkıyor 110 -120 ılede çok rahat ve konforlu yol alınabilir diye düşünüyorum,denicez bakalım
Ride your way
motorun hayırlı olsun güle güle kullan
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Selam arkadaşlar. Son bir kaç haftadır yeni motorumu seçmeye uğraşıyorum da, YBR 1. sırada gibi gözüküyorken, daha büyük 2.el bir motor da araştırdığımda (ilk motorum 200 cc scooter'dı, 15 bg.'lik, ondan sonra 10 bg. sıkıcı gelebilir diye düşünüyorum), CBF250 veya daha eski Twister da alabilirm gibi gözüküyor.
Siz bu moturu kullandığınıza göre, bakımlarda sarf ve yedek parçalara ne kadar ödüyorsunuz öğrenmek isterim, çünkü bu topic'in başından beri aldığım izlenim şu; CBF250 sınıfında harika bir makine, ama yedek parçası çok çok pahalı.
Özellikle bakımda yaptığınız sarf malzeme ve işçilik fiyatlarını yazar mısınız?
Şimdiden teşekkürler.
Vreon Krantulor
Okan Kılıç
Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur :bestmt:
[QUOTE=vreon;649407]Selam arkadaşlar. Son bir kaç haftadır yeni motorumu seçmeye uğraşıyorum da, YBR 1. sırada gibi gözüküyorken, daha büyük 2.el bir motor da araştırdığımda (ilk motorum 200 cc scooter'dı, 15 bg.'lik, ondan sonra 10 bg. sıkıcı gelebilir diye düşünüyorum), CBF250 veya daha eski Twister da alabilirm gibi gözüküyor.
Siz bu moturu kullandığınıza göre, bakımlarda sarf ve yedek parçalara ne kadar ödüyorsunuz öğrenmek isterim, çünkü bu topic'in başından beri aldığım izlenim şu; CBF250 sınıfında harika bir makine, ama yedek parçası çok çok pahalı.
Özellikle bakımda yaptığınız sarf malzeme ve işçilik fiyatlarını yazar mısınız?
Şimdiden teşekkürler.[/QUOTE
Geçtiğimiz hafta 6000 km bakımını yaptırdım.kdv dahil 85 ytl ödedim.
"Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK
Arkadaşlar selam;
CBF250 düşünüyorum fakat biraz zorlarsam CBF 500 ya da 660R alabiliyorum. CBF 500'de karbüratörlü bence 13 etmez edeceği 8500ytl. Hala eski teknoloji kullanıyor. Aslında CBF500 mü FZ6N mi diyorum. Gönlüm Hondadan yana ama 500 kategorisinde. 250 de de cometle cbf arasında kalıyorum. Comet 500lük gibi duruyor ama cüsse 250 likte dezavantaj sağlar diye düşünüyorum. Bir fikir verirseniz sevinirim.
Comet biraz daha iyidir performans konusunda. Daha devirli bir makine. Torkları aynı iki motorunda. Ben daha dayanıklı olduğu için ve Konyada servisi hondanın iyi olduğu için honda aldım.
Bence iki motorun kıyaslamasında forumu okumaktansa motorun üstüne bin hangisini beğendiysen onu al. Ben honda hyosung arasında kaldım bi ara. Hondanın üstünde daha iyi hissettim kendimi.
Şimdi herkes kendi motorunu över. O yüzden kendin motorları yakında incele derim. İmkanın varsa her ikisini de kullan.
İlk kez vitesli kullanıyorsan cbf500-600 fazla gelebilir.
Görüşmek üzere.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
cbf500 konusunda vitesli motor kullanmadıysan bencede çok erken , CBF250 ile ilgilide söyleyebileceğim tek şey kalite , adamlar taş gibi motor yapmışlar ama ylmzzz'ninde söylediği gibi comet daha hızlı...
yalnız bu motoru kullanmamakla beraber geçenlerde yeni GT250 alan bi arkadaşın yazılarını okuduğumda kendisi vites geçiş problemlerinden ve bazı devir aralarında motorun biraz söndüğünden bahsetmişti zannedersem....
eğerki alırım sadece benzin koyar giderim bu kadar para veriyorum dersen CBF250 al derim ama zevkler ve renkler tartışılmazmış......
Rüzgara Karşı Koşmamışsan, Onunla Esmeyi Bilemezsin; Henüz Motora Binmediysen, Yaşıyorum Diyemezsin !!!
Selamlar. CBF 250 ile Honda ve CBF ailesine yeni katıldım.
Uzun süredir motosiklet kullanmam bana oldukça avantaj sağladı.Ve bu sayede motora alışmam da pek uzun sürmedi...
Motor 03.05.07 tarihinde Honda Eskişehir Özmert Tic.'den 01 km ile yola çıktı. Aynı gün resmi işlemlerin bitmesi ve plakanın çıkması beni yollara erken soktu.
Kafamdaki ilk 1000 km düşüncesi rodaj planını ayarladıktan sonra , Şehir içinde ufak deneme turları ve ardından 80 km'lik ilk yol etabına geçtim. ( 40 gidiş , 40 dönüş )
80 km hızla 5.000 devirde yaklaşık 30 km gittim. Ardından rampada ufak bir ivmelenme testini oldukça başarılı geçti. Tekrar aynı limitleri koruyarak yola devam ettim.
Dönüş yolunda yine 2 ufak test. Hızlanma ve frenaj oldukça başarılı oldu.
Ve 160 km'de motoru garaja park ettim...
---
Değerlendirme ;
*Gidiş yolunda kısa bir süre kamyonlar ve yol boyunca rüzgarla mücadele ettim. Motorun çok güzel bir dengesi var ve ağırlığı sayesinde tutuşta hiç sorun yaşatmadı.
*Aydınlatma oldukça başarılı. Dijital ekran sade ve çok güzel.
*Lastikleri test etme şansım pek olmadı. Ama kalınlığı yeterli derecede ve virajlarda güven veriyor.
*Motorun sesi ; çekiş ve tork çok hoşuma gitti. Ve araç sollamalarda hiç sorun yaşatmıyor. Gerçekten başarılı...
Aklıma ilk gelenleri yazdım. Eğer sorularınız olursa yardımcı olmaya çalışırım. Rodajdan sonra da güzel bir test yapıp yine yazacağım...
Volkan ben anahtar teslim maliyetini merak ediyorum.Aydınlatırsan sevinirim.
bu motoru çok seviyorum ama henüz maddi olarak ailemden bağımsız olmadığım için ve ailemin de bu motor için "bu alete bu kadar para verilir mi kafayı mı yedin lan sen!!!" dedikleri için biraz beklemek zorunda kalacak bi istek. ama er yada geç benim de olcak;) şimdilik şehiriçi kullanımı için ideal bi motor olan mondial 100 cup kullanıyorum. 190 boya biraz ilginç duruyor ama olsun
Herkes de şöyle düşünce var: Bu paraya 93 model araba alınır be
Motosikletle arabayı kıyaslıyorlar ve halimizi motorculardan başka anlayan çıkmıyor.
Ben de 110ft kullanıyodum dostum 1.80 küsür boyla. Ama zevk alıyordum yine de. Şimdi honda aldım. Umarım senin de en kısa zamanda istediğin olur
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)