Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Nisan 2009, 00:52
#1141
crazy_81 adlı üyeden alıntı
Titreşimden şikayet etmeyen birtek sensin.Senin bu tavrın nedir anlamadım.Adam sıfır aldım aynı şekilde düşük viteste titreşim oluyo diyo.Kime inanayım şimdi ben?Sana inanıp diğer cbf250'lerde sorun yok sadece benimkinde var deyip geri iade mi edeyim?Kaç kişi 6.000 devirden sonra zangırdama oluyo demiş.Yukarıdaki yazılanları okumanı tevsiye ederim.Demek ki onlarda taraflı karalama politikası içerisinde.Ya da taraflı olan sensin.
Reklamlar
-
03 Nisan 2009, 01:06
#1142
kingman30 adlı üyeden alıntı
Titreşimden şikayet etmeyen birtek sensin.Senin bu tavrın nedir anlamadım.Adam sıfır aldım aynı şekilde düşük viteste titreşim oluyo diyo.Kime inanayım şimdi ben?Sana inanıp diğer cbf250'lerde sorun yok sadece benimkinde var deyip geri iade mi edeyim?Kaç kişi 6.000 devirden sonra zangırdama oluyo demiş.Yukarıdaki yazılanları okumanı tevsiye ederim.Demek ki onlarda taraflı karalama politikası içerisinde.Ya da taraflı olan sensin.
dostum ben genel olrak konusmadım ama ben dıyer arkadasa yazdım yanı makınayı olması gerektıgınden fazla kotulemıs tamam sonucta 250cclık bı makına yanı neler bekleye bılırsın kı ve ben cıddı cıddı dıyorum kı benım motorumda tıtresım yok hatta düzcede motor ustası abılerımde kullandı motorumu tas gıbı makına yaaaa vallaha super dedıler yanı dıyer makınalarda olabılır ama benım kınde yok sakın yanlıs anlamayın ne taraf tutarım nede baskasının motorunu kotulerım ben kendı motorumu yazdım ve 250 cc motordan cokda seyler beklemeyın dıyorum soyle bı ornek vereyım bolu dagını bılırsınız nasıl keskın vırajları var nasıl dık bır rampası var gıdenler bılır ben orda 2 kısı motorla yerı geldı 5 attım yanı gucu harıka, haaa yerı geldı vıraja cıddı anlamda rısklı gırdım motor sana guvenı verıyo cok dengelı umarım nedemek ıstedıgımı anlamısındır .bırde sunu unutma cok titiz olma motorunu ok dınleme yoksa sureklı arıza verır yada sana oyle gelır ıcın sıkıntıda olur hep
-
03 Nisan 2009, 01:33
#1143
-
03 Nisan 2009, 02:04
#1144
BBRR adlı üyeden alıntı
CBF 250 de yüksek devirde .ki bu devir 6000+ dır titreşim olur. bu tek silindirli tüm makinelerin ortak sorunudur. Ama tek silindirin avantajlarıda vardır. örneğin düşük devirdeçok silindirlilere nazaran daha yüksek tork alırsınız
crazy_81 bu gözlemini birde GT 250 ye binerek ve her ikisindede +6000 devire çıkarak tekrar yap. CBF in titreşimli olduğunu göreceksin .. benim motorumda yok diyosun .. zaten bahsettiğimiz titreşim öle göbek attıran cinsten titreşim değil. tek silindirli makinalara özgü olan hatta ve hatta BMW F 650 GS i diğer çift silindirli rakipleri konusunda üzen durum budur ..
senin cbf v motorlumu
bu motoru kötülemek için söylenmiş bişey değildir. şimdi içimizde bmw f 650 gs veya dakar kötü motordur diyebilecek biri varmı .. ama onlarda yüksek devirde titreşim yapar. bunda üzülecek bişi yokki
senin motorun titreşiyo diyene sende ama az yakıyo hemde torku senin motorunu katlar dersin olur biter
heeeeeeehhhh ıste yorum dıye ben buna derım harıkasın dostum
sımdı gelelım konuya
bu gözlemini birde GT 250 ye binerek ve her ikisindede +6000 devire çıkarak tekrar yap. CBF in titreşimli olduğunu göreceksin .. benim motorumda yok diyosun .. zaten bahsettiğimiz titreşim öle göbek attıran cinsten titreşim değil. burda hem fıkırızzzz titresim derken ben bundan bahsedıyodum ıste bu tıtresım tabıkı olur ama oyle cbfi yerden yere vurucak kadar degıl yanıııı
-
03 Nisan 2009, 02:17
#1145
Süper Moderatör (BBRR)
şimdi gelelim cbf iyerden yere vurmaya
arka kampana fren .. bu bir eksidir ybr 250 dede durum malesef aynıdır.
üstündeki orjinal zincir ve dişli takımı daha 20000km bile görmeden esniyo ve bakla çıkarılmasını gerektiriyo ki bunu hiç bir yetkili servis yapmaz .. mecbur deişiyonuz.. buda yaklaşık 500ytlye maloluyo
eksantirik zinciride 20000-25000 aralığında ses getirmeye başlıyo. buda normal değil. fiyatı daha ucuz ve ucuz malzeme kullandığı sölenen GT250 de bunlar olmadı nedense.
Honda muhtemelen zinciri bu konuda uzman olan bir üreticiden sağlıyor. bence bu üreticiyi uyarması lazım .. yok eğer bu yedek parça satabilmek adına uygulanan bir politika ise markayı küçük düşürüyo ..
her şeye rağmen cbf 250 uzun yıllar zevkle binilecek bir motordur. uzun yolda yapar . toprak yoldada gider .. satarkende çok beklemez elden çıkar ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
03 Nisan 2009, 15:30
#1146
Kesinlikle kötülenecek bir motor değil.Kaç gündür geziyorum.200 km gezmişim.Bu günde noterden üzerime alıcam.Bursa-ankara yoluna çıktım.120 km hızları gördüm.Kesinlikle titreşim yok.6.500-7.000 devir arası 2. nci viteste gelen zırıltı ise zırt diye geçip gidiyo.1 saniye bile sürmüyo.Aynı zırıltı 3. ncü vitesten sonra aynı devirde yok.Şikayet edilecek bir durum yok kesinlikle.Ben sadece acaba benim motordamı sorun var diye merak etmiştim.GT250 çift silindirli olmasına rağmen uzun süre kullanımda avuç içlerinin uyuştuğunu söyleyenler var.CBF250 de saatlerce gezdiğim halde hiç bir rahatsızlık hissetmedim.90-110 km arası hızlanması mükemmel.120'yi rahat görüyo.Uzun yolda kamyonların arkasında kalmıyacak bir motor.Yakıt tüketimini henüz ölçemedim ancak baya bi tasarruflu olduğu kesin.Yüksek torku sayesinde yokuşta bayılmaması da ayrı bir avantaj.Arka lastik de uzun yola çıkınca yüksek hızlarda iyice ısınıyo.Isındıkça da daha güzel yol tutuyo.Kesinlikle herkese tavsiye edilebilecek bir motor.
-
03 Nisan 2009, 15:49
#1147
kingman30 adlı üyeden alıntı
Kesinlikle kötülenecek bir motor değil.Kaç gündür geziyorum.200 km gezmişim.Bu günde noterden üzerime alıcam.Bursa-ankara yoluna çıktım.120 km hızları gördüm.Kesinlikle titreşim yok.6.500-7.000 devir arası 2. nci viteste gelen zırıltı ise zırt diye geçip gidiyo.1 saniye bile sürmüyo.Aynı zırıltı 3. ncü vitesten sonra aynı devirde yok.Şikayet edilecek bir durum yok kesinlikle.Ben sadece acaba benim motordamı sorun var diye merak etmiştim.GT250 çift silindirli olmasına rağmen uzun süre kullanımda avuç içlerinin uyuştuğunu söyleyenler var.CBF250 de saatlerce gezdiğim halde hiç bir rahatsızlık hissetmedim.90-110 km arası hızlanması mükemmel.120'yi rahat görüyo.Uzun yolda kamyonların arkasında kalmıyacak bir motor.Yakıt tüketimini henüz ölçemedim ancak baya bi tasarruflu olduğu kesin.Yüksek torku sayesinde yokuşta bayılmaması da ayrı bir avantaj.Arka lastik de uzun yola çıkınca yüksek hızlarda iyice ısınıyo.Isındıkça da daha güzel yol tutuyo.Kesinlikle herkese tavsiye edilebilecek bir motor.
+10000 harıka ıste budur
-
03 Nisan 2009, 18:19
#1148
crazy 81
dostum yanlıs anlama ama senın motorun köfte cıkmıs yanı cbf 250 ıcın yazdıklarına bakıyorum cbf in ıyı hıc bır yanı yok yanı honda bı motor uretmıs cbf 250 yi 10 bin tane üretmıs 1 tane bozuk olanı sana denk gelmıs yada sen bu makıneden cok seyler beklıyodun ıstedıklerını karsılayamadı dıye bukadar kotuluyosun su yukarıda yazdıklarının hıc bırıde benım motorumda yok ne 2 vites nede baska vıteslerde kiiiii vıtes degısımlerımı gorsenız motorun canını alıyorum gıbı ama ne zırıltı nede titresim 2 kısı 135 le gıdebılıyorum tıtresımde yok haaa zincir sesi var ona bısey dıyemem ama senın yazdıkların kadarda degıl yanı kusura bakma mılletın hevesınıde kırma sen yandıysan yandın o senın sorunun burda cbf 250 si olan arkadasınlarında canını sıkma ınsanın ıster ıstemez moralı bozuluyo umarum anlatmak ıstedıklerımı dogru anlarsın sakın yanlıs anlama cunkı kımseyı kırmak degıl amacım
benim motor hakında yorum yapıyorum. burda benim gibi madur olan çok arkadaşım var. bunların sorunlarından bahsetmedim daha ve kendi motorundan bahsederken benim kinde yok bu dediklerin demen senin demire agaç demen gibidir.2 kişi 135 le gidiyorum dedin bende dogrudur. sadece iniş aşagı gidersin düz yolda 135 hemde 2 kişi yapması mümkün degildir.
burda milletin hevesini kırmak degil dogruları açıga çıkarmaktır.hep iyi tarafını bahsedip bazılarını kandırmak degildir.kimse motorunun kötülendigini istemez tabi seni anlıyorum senin elinde bu motor var kötülenmesini istemezsin fakat ben tecrubelerimi paylaşıyorum. sen sevmişsin sev ama başkalarını yanılma yalın açık ol
benim motora turşu diyemezsin çünkü sıfır aldım. 2 el degil yagını her 1000 km rede degiştirdim. yagmurlu havalarda binmedim.fakat kıronik sorunları çok bu motorların
-
03 Nisan 2009, 18:33
#1149
Süper Moderatör (BBRR)
acun yüklediğin resimin boyutları çok bÜyüktü sildim .. sayfayı çok ağırlaştırıyo. eklemeden önce yada eklerken resimleri 480\640 boyutlarına indiriniz
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
03 Nisan 2009, 19:52
#1150
Slm Benim Cbf 250 Görünümlü tvs apacimi orjinal ve az km de bir honda cbf250 ile takas etmek istiyorum üstü nakit ödicem.Yardımcı olursanız tş ler.Orjinal Far ve cercevesi sağlam kırık flan değil,Motorla birlikte teslim edicem.
[B][COLOR="Red"][/COLOR][/B]Dikkat Önemli Not : [COLOR="Blue"][/COLOR]Beyninizin Değerinde Kask Kullanın!!!
-
03 Nisan 2009, 20:36
#1151
-
03 Nisan 2009, 22:00
#1152
Arkadaşlar, 4000 liraya cbf250yi gerçektende motoru ve mekanik aksamı temiz, düşük km de bulabiliyorsanız kaçırmayın derim. Ben motorumdan çok memnunum ve asla o fiyatlara vermem. Yüksek cc alsamda 2. motorum olarak kalır. Ancak 40 bin km ye falan gelmesi lazım ki o fiyatlara vereyim.
cbf250 lerde zincir sesi var deniliyor. Özellikle bir arabayla Honda Transalpin arkasından falan gidin bakalım cbf250 den farklı bir sesmi duyacaksınız. Bilmeyen varsa söyleyeyim, daha da fazla zincir sesi duyacaksınız. Zincir sesi sadece cbf250 ye has değil Hondaların çoğunda vardır.
Titreşim konusuna gelince, cbf250 sadece tek silindir olduğu için titreşim yapar. bu da (bana hiç olmadı olanı da duymadım) testislerle hissedilecek, ya da ayağınızı uyuşturacak kadar değildir asla. Benim motorumun hiç bir yerinden ne kadar zorlarsam zorlayayım zırıltı sesi gelmedi bugüne kadar. Ayrıca yine titreşim de büyütülecek boyutlarda değil BMW650GS-CS lere binin ozaman görün titreşimi. Avuçlardaki uyuşmaya gelince; cbf250 naked bir motor. oturuş pozisyonundan dolayı vücudun ağırlığı tüm nakedlarda olduğu gibi ellere biniyor. bu da uyuşmaya sebep oluyor. yine bilmeyenler varsa belirteyim, herhangi bir race makineye binince asıl ozaman eller nasıl uyuşuyor görün derim ;) Bunun da çözümü var benim motorumda olduğu gibi. gidon yükseltme aparatları var, bu sayede daha dik oturulduğu için ne bel ağrısı ne elde uyuşma oluyor. cbf250 Türkiye de bu fiyatlara alınabilecek en iyi motor bence. Haklısınız bende isterdim bu kadar pahalı olmasın motorlar. benim de zoruma gidiyor ama 6000 lira civarına çooooook motor aradım ama sıkıntı yaratmayacak başka bir motor yok bu fiyatlara. keşke olsa Herkesin kendi fikri ama cbf250 çamur atılacak bir motor değil.
-
03 Nisan 2009, 22:24
#1153
adasel adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar arka
çanta demiri satan, yapan ya da hediye etmek isteyen varmı
Şaka bir yana 46 l kappa arka çanta aldım. benim cbf250 için arka çanta demiri lazım. Elinde fazla olan ve ya satmak isteyen falan varsa öm den cep numaranızı atın. ben sizi ararım
Arka çanta demiri orjınal
-
03 Nisan 2009, 23:29
#1154
adasel adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, 4000 liraya cbf250yi gerçektende motoru ve mekanik aksamı temiz, düşük km de bulabiliyorsanız kaçırmayın derim. Ben motorumdan çok memnunum ve asla o fiyatlara vermem. Yüksek cc alsamda 2. motorum olarak kalır. Ancak 40 bin km ye falan gelmesi lazım ki o fiyatlara vereyim.
cbf250 lerde zincir sesi var deniliyor. Özellikle bir arabayla Honda Transalpin arkasından falan gidin bakalım cbf250 den farklı bir sesmi duyacaksınız. Bilmeyen varsa söyleyeyim, daha da fazla zincir sesi duyacaksınız. Zincir sesi sadece cbf250 ye has değil Hondaların çoğunda vardır.
Titreşim konusuna gelince, cbf250 sadece tek silindir olduğu için titreşim yapar. bu da (bana hiç olmadı olanı da duymadım) testislerle hissedilecek, ya da ayağınızı uyuşturacak kadar değildir asla. Benim motorumun hiç bir yerinden ne kadar zorlarsam zorlayayım zırıltı sesi gelmedi bugüne kadar. Ayrıca yine titreşim de büyütülecek boyutlarda değil BMW650GS-CS lere binin ozaman görün titreşimi. Avuçlardaki uyuşmaya gelince; cbf250 naked bir motor. oturuş pozisyonundan dolayı vücudun ağırlığı tüm nakedlarda olduğu gibi ellere biniyor. bu da uyuşmaya sebep oluyor. yine bilmeyenler varsa belirteyim, herhangi bir race makineye binince asıl ozaman eller nasıl uyuşuyor görün derim ;) Bunun da çözümü var benim motorumda olduğu gibi. gidon yükseltme aparatları var, bu sayede daha dik oturulduğu için ne bel ağrısı ne elde uyuşma oluyor. cbf250 Türkiye de bu fiyatlara alınabilecek en iyi motor bence. Haklısınız bende isterdim bu kadar pahalı olmasın motorlar. benim de zoruma gidiyor ama 6000 lira civarına çooooook motor aradım ama sıkıntı yaratmayacak başka bir motor yok bu fiyatlara. keşke olsa
Herkesin kendi fikri ama cbf250 çamur atılacak bir motor değil.
sahsen bende motorumu 4 bın ytl ye falan asla satmam cok sevıyorum 10 numarada motor dedıgın gıbı 2 motorum olarak herzaman kapımda yerı var
-
04 Nisan 2009, 10:55
#1155
Selam arkadaşlar Şimdi bazı arkadaşlar fikirlerini söylemiş saygı duymak lazım cbf 250 bazı sürücülerin beklentilerini karşılamış ,bazılarınınkinide karşılamamış bende 3 senedir cbf 250 kullanıcısıyım ilk başta aldınmı her şey çok güzel gider sonra 20.000 km 25.000 km den sonra başlarsınız masrafa .Olabilir zaten hemen hemen her motosikletinde bu km lerden sonra başlar.Ama ondan sonra bir motosiklet parasına yakın para harcarsınız. Bunu nerdenmi biliyorum 10.000 kmde almıştım ben motosikletimi şimdi 35.000km de şimdiye kadar 2.000 tl ye yakın para harcadım dişli takımı,egzantirik zinciri sekman attırayım dedim pistonunda değişmesi gerektiğini söylediler ,iki defa ön amortisör keçeleri değişti .Vesaire,vesaire motosikletimide kesinlikle hor kullanmamışımdır ha her cbf 250 de böyle olurmu olmayabilir bu benim başıma geldi sizinle paylaşmak istedim. Şimdi nasıl oldu motosikletim taş gibi demek istediğim kolay kolay arıza yapmaz ama yaptığı zaman da para yetiştiremezsiniz nedenide parça fiyatlarının çooook pahalı olması .Herkez kendi motosikletinden memnunsa mesele yok. Benim burda Honda cbf 250 karalamak gibi niyetimde yok ben geçtiğimiz yaz karadeniz turu yaptım 3.000km hiç maşallah banamısın demedi yani masraf çıkartmaya başladımı arkası gelmiyor . dediğim gibi bunlar benim başımdan geçenler sizinle sadece paylaşmak istedim herkeze sevgiler...
Not: 6000 devirden sonra vibrasyon kesinlikle oluyor olmuyor diyede başkalarını yanlış bilgilendirmeyelim.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
04 Nisan 2009, 15:21
#1156
korkut 250 adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar Şimdi bazı arkadaşlar fikirlerini söylemiş saygı duymak lazım cbf 250 bazı sürücülerin beklentilerini karşılamış ,bazılarınınkinide karşılamamış bende 3 senedir cbf 250 kullanıcısıyım ilk başta aldınmı her şey çok güzel gider sonra 20.000 km 25.000 km den sonra başlarsınız masrafa .Olabilir zaten hemen hemen her motosikletinde bu km lerden sonra başlar.Ama ondan sonra bir motosiklet parasına yakın para harcarsınız. Bunu nerdenmi biliyorum 10.000 kmde almıştım ben motosikletimi şimdi 35.000km de şimdiye kadar 2.000 tl ye yakın para harcadım dişli takımı,egzantirik zinciri sekman attırayım dedim pistonunda değişmesi gerektiğini söylediler ,iki defa ön amortisör keçeleri değişti .Vesaire,vesaire motosikletimide kesinlikle hor kullanmamışımdır ha her cbf 250 de böyle olurmu olmayabilir bu benim başıma geldi sizinle paylaşmak istedim. Şimdi nasıl oldu motosikletim taş gibi demek istediğim kolay kolay arıza yapmaz ama yaptığı zaman da para yetiştiremezsiniz nedenide parça fiyatlarının çooook pahalı olması .Herkez kendi motosikletinden memnunsa mesele yok. Benim burda Honda cbf 250 karalamak gibi niyetimde yok ben geçtiğimiz yaz karadeniz turu yaptım 3.000km hiç maşallah banamısın demedi yani masraf çıkartmaya başladımı arkası gelmiyor . dediğim gibi bunlar benim başımdan geçenler sizinle sadece paylaşmak istedim herkeze sevgiler...
Not: 6000 devirden sonra vibrasyon kesinlikle oluyor olmuyor diyede başkalarını yanlış bilgilendirmeyelim.
Hocam çıkardığı masrafları düşünürsek.Bunun yanında yakıt ekonomisi var.650 cc bir motosiklete göre 100 km'de 1.5 litre daha az yaksa 4,5 TL yapar.1.000 km de 45 TL , 10.000 km'de 450 TL ,35.000 km'de 1,650 TL eder.Sana 2.000 TL masraf çıkarmış ancak yakıt ekonomisi sayesinde zaten pek zararda değilsin.Piyasada bu kadar az yakan cbf250'ye rakip olabilecek uzun yol motoru var mı?Uzun yol diyorum çünkü gazı kökleyince 120'yi rahat gören bir motor.130'a kadar da yolu var.Üstelik torku yüksek olduğu için yokuşlarda hızı düşmeyen bir motor.Benim gibi arabasıyla uzun yolda 110 km hızı geçmeyen biri için yeter de artar bile.
Vibrasyon konusuna gelince benim yazlıkta bi tane kymco var.1 saat gezdiğim zaman ellerim avuçlarım titreşimden uyuşuyo.Motordan indiğim zaman dizlerim tutmuyo yürümekte zorluk çekiyorum.Şimdi CBF250 ile 3 gündür günde 2-3 saat geziyorum.Hiç bir problem yok.5 saat üstünden inmesem yine de rahatsız edici bir durum olmaz.Tabiki sakin kullanıyorum.Şehir içinde devirli kullanımda iş değişiyo.6.000 devirden sonra 1 nci ve 2 nci viteste motordan zırıltı geliyo.Buda 6500-7000 devir arasında oluyo.7.000 devirden sonra kesiliyo.Gazı kökleyince o devir aralığında zırt deyip geçiyo.3 ncü vitesten sonra ise hiç bir sorun yok.Sonuç olarak vibrasyon düşük viteslerde yüksek devirde var.Katlanılmıcak bir durum yok.İnsanlara titreşim var derken yanlış düşünmelerine sebep olmamak lazım.Çünkü titreşim denilince insanların aklına çin malı motorlardaki titreşim geliyo.CBF250'deki titreşimin çin mallarındaki titreşimle alakası yok.
-
04 Nisan 2009, 17:52
#1157
-
04 Nisan 2009, 18:28
#1158
crazy
bu gün bir arkadaşımın cbf 250 ile benim yanıma kadar ugramasını söyledim. saolsun kırmadı beni.tek kişi ile 117 ye çıktım üzerine yattım 125 e kadar geldi düz yolda ve düz yol bitene kadar durmadan bastım dahada çıkmadı.
ibre yanlıştır diyerek cbr 600 rr ile yan yana gittik ve ibresinin de dogru oldugu ortaya çıktı. dedikki birde sym gts 250 ile ölçtük ibre yine dogru çıktı. 125 üzerine yatarak bulunan rakam
ve sym gts ile yarış ettirdik bu arada sym gts 250 yarış motoru degil bir scooter gts ilk anda arkada kaldı fakat 120 de tıkılan cbf yi bir geçişi vardıki cavvvv diye 21 hp motoru ile fark bile attı
sözün kısa sı motor 125 den sonraki süratleri iniş aşagı yada rüzgar arkadan eserse gidiyor vasat bir motor dedim hep dener öyle konuşurum boş konuşmayı sevmem
-
04 Nisan 2009, 22:03
#1159
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
04 Nisan 2009, 22:04
#1160
acun0 adlı üyeden alıntı
crazy
bu gün bir arkadaşımın cbf 250 ile benim yanıma kadar ugramasını söyledim. saolsun kırmadı beni.tek kişi ile 117 ye çıktım üzerine yattım 125 e kadar geldi düz yolda ve düz yol bitene kadar durmadan bastım dahada çıkmadı.
ibre yanlıştır diyerek cbr 600 rr ile yan yana gittik ve ibresinin de dogru oldugu ortaya çıktı. dedikki birde sym gts 250 ile ölçtük ibre yine dogru çıktı. 125 üzerine yatarak bulunan rakam
ve sym gts ile yarış ettirdik bu arada sym gts 250 yarış motoru degil bir scooter gts ilk anda arkada kaldı fakat 120 de tıkılan cbf yi bir geçişi vardıki cavvvv diye 21 hp motoru ile fark bile attı
sözün kısa sı motor 125 den sonraki süratleri iniş aşagı yada rüzgar arkadan eserse gidiyor vasat bir motor dedim hep dener öyle konuşurum boş konuşmayı sevmem
allahallaaa nasıl olur dostum ben tek kısı yatıp kalkmadan (uzadıkca hava sartlarına gore ) 140 goruyom ama bunu sık yapmıyorum cunkı yabaaaaa bı uzamam lazım motorumu uzmeye gere yok yıne dedıgım gıbı 2 kısı aynı sartlarda 125 cok rahattt 135 de uzadıkca gore bılıyorum motorumda 2006 model 4200 de sımdı benımde ıcıme bı kurt dustu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler