Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Mart 2009, 01:07
#1081
motonoyedi titreme genelde 6000 devir e kadar falan oluyor 7000 de falan ses kesilir tako kısmından falan ses gelir genelde bunlar normal hondaların genelde bütün motorları sesli çalışır..debriyaj olayına gelince kim nederse desin tabiki kullanmaya bağlı bişey ama yinede 20.000 ile 30.000 arası değişmesi çok normal...
Reklamlar
-
17 Mart 2009, 23:39
#1082
Di Daktır46 adlı üyeden alıntı
motonoyedi titreme genelde 6000 devir e kadar falan oluyor 7000 de falan ses kesilir tako kısmından falan ses gelir genelde bunlar normal hondaların genelde bütün motorları sesli çalışır..debriyaj olayına gelince kim nederse desin tabiki kullanmaya bağlı bişey ama yinede 20.000 ile 30.000 arası değişmesi çok normal...
Di Daktır46, hocam dediğim ses gaz verince ön kısımdan geliyo.sanki bişey sürtüyomuş hissi verdi bana.gaz kesince ses de kesiliyo.debriyaj balatasından diye tahmin ettik.bugün sipariş verdik 5 adet balata.(tanesi 30 lira 5x30=150TL ).bakalım değiştirince aynı ses yapacak mı
-
17 Mart 2009, 23:47
#1083
arkadaslar bugun CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 yag aldım 2 lt re 10-40 almadım bı sakınca olurmu ??
-
17 Mart 2009, 23:56
#1084
10 50 eğer yaz sıcaklarında kullanacaksan bence iyi bi yağ.kış için kalın olabilir belki am önümüz yaz olduğu için sorun yaratmaz.ben ybr de kullanmıştım
repsol 10 50 yağ, vitesler harika geçiyodu.ben de yeni cbf ime 10 50 castrol düşünüyom.
-
18 Mart 2009, 00:00
#1085
motonoyedi adlı üyeden alıntı
10 50 eğer yaz sıcaklarında kullanacaksan bence iyi bi yağ.kış için kalın olabilir belki am önümüz yaz olduğu için sorun yaratmaz.ben ybr de kullanmıştım
repsol 10 50 yağ, vitesler harika geçiyodu.ben de yeni cbf ime 10 50 castrol düşünüyom.
yarın yagını degıstırıcem ve endıselıyım acaba tam sentetık bı yag kullanılıyomu yada kullanan varmı aramızda ustalar olabılır fıkırlerını ve bılgılerını paylasırlarsa cok sevınırım
-
20 Mart 2009, 16:47
#1086
-
22 Mart 2009, 22:04
#1087
yaaa arkadaslar bu cbf lerde neden bosa alamıyoruz bız yaa bosa almak nerdeyse ımkansız cıldırıcam bunun bı formulu yokmu ? cevremde 4 tane cbf 250 var hepsıde aynı dertten yakınıyoo :(
ama motor calısmıyoken hemen bosa gecıyoo :(
-
23 Mart 2009, 12:27
#1088
Formülü motoru stop etmek :-).. Onun dışında ışıklarda vs kısa zamanlı beklemelerde yapacak en uygun şey 1. viteste el debriyajda duraksamak.
-
23 Mart 2009, 13:14
#1089
yunuskocak adlı üyeden alıntı
Formülü motoru stop etmek :-).. Onun dışında ışıklarda vs kısa zamanlı beklemelerde yapacak en uygun şey 1. viteste el debriyajda duraksamak.
bu benım canımı cok sıkıyo 2 dakka markete yada eve gırcem yada ısıkalrda beklıcem onuda gectım bahce kapısını acıcam motoru sureklı stopmu ettırıcem
-
23 Mart 2009, 13:41
#1090
bir öneri, bazı motorlarda işe yarıyor vitesi boşa almak istediğinizde motoru arkaya doğru iterken(geri geri 20-30cm. kadar) boşa almaya deneyin hemen boşa geçecektir.ama cbf de denemedim.bu sorun çinli makinalarda daha çok oluyor.şanzıman ısındığında bazen varederoda bile bu sorunu yaşadım. tabiki varederoda binde bir oluyor.bir deneyin sizdede işe yarayacakmı.
İlo 50cc-Jawa250-Jawalazer-Honda Strada200cc-Honda Titan-Mondial 110ft-Cbr600-Dr 800-Afrikatwin-Varedero-QM200GY-Honda İnnova-Cb125e-Mondial Prostreet
-
23 Mart 2009, 17:36
#1091
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
-
24 Mart 2009, 15:42
#1092
Beyler bugünlerde benim cbf150'yi satmak üzereyim.Hemen cbf250'ye geçiş yapmak istiyorum ancak sormak istediğim birkaç soru var:
1.Bu cbf250'nin bakımları kaç bin kilometrede bir oluyo ve ne kadar bakım masrafı tutuyo?
2.Cbf250'nin bildiğiniz kronik problemleri var mı?Varsa ne kadar masraf çıkarır?
3.Uzun yolda 120 km gibi sabit hızlarla gidebilecek kapasitede mi?Yoksa uzun süre bu hızlarda gidince yorulan bir motor mu?Uzun yol deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
4.CBF150 ile bir keresinde uzun yolda rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Aynı problemi cbf250 ile yaşar mıyım?
5.İkinci el satışı biraz zor olan bir motor olduğunu bildiğimden bir daha satmamak üzere almaya niyetim var.Hem şehir içinde yakıt ekonomisiyle ayrıca kıvraklığıyla , uzun yolda da iki tekerle aşırı hızı sevmeyen biri olarak 120-130 km gibi hızlarla beni istediğim yere götürebilecek bir motor olduğuna inanıyorum.Bence geçiş motoru değil ömürlük bir motor.Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir?Uzun süre kullanılabilecek bir motor mu?
-
24 Mart 2009, 16:24
#1093
kingman30, aradığın soruların hepsinin yanıtı bu başlıkta mevcut!
-
24 Mart 2009, 21:05
#1094
evet cbf250 evladiyelik diye bileceğimiz bi motor..bakıı 4000 km de bir..ama en ideali tabiki tr şartlarında 3bin bence..1.8 lt re civarı bi yağ karteri var..yağ filtresi 15 lira 2 yağ değişiminde bir yağ filtresi değiştiriliyor...hesap et işte bi servise girsen yağ değişimi artı filtre 50 lira falan...performansa gelince gayet güçlü rüzgarda etkilenmez çok şiddetli rüzgarda bile 2 kişi 110 km si çok rahat var..normal hızıda 130 falan uzatırsan 140 civarı en makul hız tabiki 120...... km lerce yol yap bişi olmaz...ben yazın aralıksız bir fiil 330 km gittim hiç bişey olmadı..sonrasında hep uzun yol yaptım zaten tık demedi...sorun olarakta motorda pek rahatsız bi durum yok tabiki ybr ye göre torklu ve biraz sesli bi motoru var......
-
25 Mart 2009, 00:23
#1095
-Arkadaşlar Hondalarda bakım 6000 km de bir yapılıyor. 4000 çok düşük. en azından servislerde bana söylenen böyle.
-Vites boşa geçme problemi ise tüm cbf250 lerde var anladığım kadarıyla. Ben ara gaz vererek boşa alıyorum. Dururken deviri 2500-3000 e getirdiğinizde boşa alabiliyorsunuz rahatlıkla.
-son olarak benim bir sıkıntım var. motorum için kappa 46 litre çanta aldım. ancak çanta demiri arıyorum. nerde satılır ya da aramızda satan arkadaşlar varmıdır?
-
25 Mart 2009, 01:20
#1096
adasel arkadaşım bu şartlarda 6000 km de yağ değiştiriliyorsa o motoru atın çöpe..3 ila 5 bin dir olay..katolağa bakmayın hepsi yalann..ben 3 bin i gram geçirmiyorum mal canın yongasıdır...boşa geçmeme olayı ise cbf 250 deil hondanın büyük motorlarında genelde var sorun sayılmaz yanii..arkadşım aparat olayı 2 çeşit olur genelde ya alttan modeli var bide..tutamakları çıkarıp yerine aparatlı olanı takıcaksın en güzeli öyle duruyor bendeki öyle yeni 70 €..idi ben almıştım..
-
25 Mart 2009, 10:57
#1097
adasel adlı üyeden alıntı
-Arkadaşlar Hondalarda bakım 6000 km de bir yapılıyor. 4000 çok düşük. en azından servislerde bana söylenen böyle.
-Vites boşa geçme problemi ise tüm cbf250 lerde var anladığım kadarıyla. Ben ara gaz vererek boşa alıyorum. Dururken deviri 2500-3000 e getirdiğinizde boşa alabiliyorsunuz rahatlıkla.
-son olarak benim bir sıkıntım var. motorum için kappa 46 litre çanta aldım. ancak çanta demiri arıyorum. nerde satılır ya da aramızda satan arkadaşlar varmıdır?
motoru ilk aldığımda 52 lt çantayı aldım sirkeciden 55 liraya...çanta demiri sordum honda ya 130 lira iki tane demir parçası bide bunun takılması işçiliği var .. sinir oldum kendi kendime benim ustama gittim..cbf 150 nin demirini kesti uygun şekilde taktı işçilik dahil 80 TL ...orjinal gibi oldu hiç sırıtmıyor memnunum... 55 de çanta toplam 135 e mal oldu bir çanta taktırmak...
kingman30 adlı üyeden alıntı
Beyler bugünlerde benim cbf150'yi satmak üzereyim.Hemen cbf250'ye geçiş yapmak istiyorum ancak sormak istediğim birkaç soru var:
1.Bu cbf250'nin bakımları kaç bin kilometrede bir oluyo ve ne kadar bakım masrafı tutuyo?
2.Cbf250'nin bildiğiniz kronik problemleri var mı?Varsa ne kadar masraf çıkarır?
3.Uzun yolda 120 km gibi sabit hızlarla gidebilecek kapasitede mi?Yoksa uzun süre bu hızlarda gidince yorulan bir motor mu?Uzun yol deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
4.CBF150 ile bir keresinde uzun yolda rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Aynı problemi cbf250 ile yaşar mıyım?
5.İkinci el satışı biraz zor olan bir motor olduğunu bildiğimden bir daha satmamak üzere almaya niyetim var.Hem şehir içinde yakıt ekonomisiyle ayrıca kıvraklığıyla , uzun yolda da iki tekerle aşırı hızı sevmeyen biri olarak 120-130 km gibi hızlarla beni istediğim yere götürebilecek bir motor olduğuna inanıyorum.Bence geçiş motoru değil ömürlük bir motor.Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir?Uzun süre kullanılabilecek bir motor mu?
ben 2 ay önce yine rüzgarlı bir havada istanbul-çorlu 120-130 sabit hızla gittim geldim...güzel bir tecrübe oldu...
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
-
25 Mart 2009, 19:15
#1098
yapıressamı, senin yaptırdığın çanta demirinin biraz detaylı fotoğrafları varsa ve yüklersen çok memnun olurum.
-
25 Mart 2009, 19:42
#1099
Süper Moderatör (BBRR)
kingman30 adlı üyeden alıntı
Beyler bugünlerde benim cbf150'yi satmak üzereyim.Hemen cbf250'ye geçiş yapmak istiyorum ancak sormak istediğim birkaç soru var:
1.Bu cbf250'nin bakımları kaç bin kilometrede bir oluyo ve ne kadar bakım masrafı tutuyo?
2.Cbf250'nin bildiğiniz kronik problemleri var mı?Varsa ne kadar masraf çıkarır?
3.Uzun yolda 120 km gibi sabit hızlarla gidebilecek kapasitede mi?Yoksa uzun süre bu hızlarda gidince yorulan bir motor mu?Uzun yol deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
4.CBF150 ile bir keresinde uzun yolda rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Aynı problemi cbf250 ile yaşar mıyım?
5.İkinci el satışı biraz zor olan bir motor olduğunu bildiğimden bir daha satmamak üzere almaya niyetim var.Hem şehir içinde yakıt ekonomisiyle ayrıca kıvraklığıyla , uzun yolda da iki tekerle aşırı hızı sevmeyen biri olarak 120-130 km gibi hızlarla beni istediğim yere götürebilecek bir motor olduğuna inanıyorum.Bence geçiş motoru değil ömürlük bir motor.Sizin bu konudaki düşünceleriniz nedir?Uzun süre kullanılabilecek bir motor mu?
1)bakım dendiği gibi 6000 km de bir yapılıyor.. hava , yağ filtresi, buji, fren balataları, debriyaj teli, akü, lastik, zincir ve dişliler in drumuna göre masraf değişkendir.her halükarda yağ değişecek yağ filtresi 2-3 yağ deişiminde bir değişecek .. masraf 50 de tutar 500 de
2) evet cbf in kronik sorunları var.
A- dişli ve zincir yaklaşık 17000-20000 arasında değişim istiyo
B-lastik 20000-25000 de illaki değişmeli
C- eksantirik zinciride 20000 den sonra ses yapıyo ve deişim gerektiriyo
3)2007 yılında marmaris- istanbul arası bende comet 250 kardeşimde cbf 250 yol yaptık..120km/h sabit hız gayet rahat yapar ... zaten arada bi çay bi ihtiaç molası veriyosun.. Toplam gezimiz 2011 km tuttu her iki motorda en ufak bi aksilik çıkarmadı.ama uzun yol öncesi gerekli kontrolleri yapıp çıktık..
4)her motorda kuvvetli rüzgar sorun yaratır. zaten şehirlerarası yolda rüzgar olması gayet normal. hızını rüzgara göre ayarlar en emniyetli sürüşü gerçekeştirirsin. bunun için bi limit veremeyecem ancak uzun yolda seni üzmez orası kesin
5)ikinci elpazarı oldukça iyi olan bir motor . başlangıç, geçiş, uzun süre kullanım tüm bu amaçlara cevap verebilecek bir motor.. tek kötü yanı yedek parça fiyatlarının uçuk olması.. ancak yan sanayi yedek parçaları bulmak mümkün .. bu parçalarda oldukça kaliteli.alanı üzmeyecek bir motor .ancak her mekanikte olduğu gibi bunda da şans faktörü vardır. Kimi alır rutin bakım haricinde servise yıllarca uğramaz kim alır zırt pırt sorun yaşar..bence alınıp uzun yıllar binilebilecek yakışıklı bir motor ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
25 Mart 2009, 19:45
#1100
crazy_81 adlı üyeden alıntı
bu benım canımı cok sıkıyo 2 dakka markete yada eve gırcem yada ısıkalrda beklıcem onuda gectım bahce kapısını acıcam motoru sureklı stopmu ettırıcem
Vitesi boşa alırken biraz gaz ver geçer
Ya Tozu Dumana Katarsın, Ya da Tozu Dumanı Yutarsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler