Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1041

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı t00t adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim senin yaşın kaç ? kilon boyun kaç ? kullandıgı nekıpmanlar neler ? bunları cevapla yalım once ok3 ?


    mesela;

    ben 188 boy
    110 kiloyum ve boks sporu ıle ılgılenıyorum,
    ayaklarım 48 numara

    ve bu halımle ist ikamet ediyorum

    hamd olsun.


    ben bi akşam benim arkadaşla beraber eyüp-balat-karaköy-ortaköy-yenikapı yaptım sonra Borusan otonun altından ıstınye parkın oldugu mevkıdekı cevre yolundan otobana cıktım,


    bende 2006 model honda cbf 250 22 000 km de motor var
    arkadasımda cbx 250 twister var 75 000 km de

    normal gelırken otobanda istde ikamet edenerl bilir, KAGITHANE Viyadüğü vardir,ben burada yolu bos bulunca yapıstırdım arkardesta yapıstırdı gece saat 11 00 olmak uzeydı, ben hatta hıxlı gitsin die deponun ustunede yattım
    sonra ise ben ,140 km gördüm, arkadas ıse yanmmda gectı gıttı sordu moda 150 basmıs o cbx 24 bnm kı ıse 22 beygır bu aralık normaldır ıde ben kıloyoyum o 70 ben 110 ve ayrıyetten vuctlu oldugum ıcın ruzgar kesiyordum,

    Şu var üzerindeki şöferde önemli mesela ben gündüz uzun gece kısa farlarım ve garaja bile girsem sinyal verirrm,arkadasım hıcbırıyle ılgılenmez gunduz normal gecede normal kısa yakar , ve saire cok neden var rüzgar yoltutus felan


    ama makınen 140 km gormesı lazım
    cbf 250 140kkm
    cbx 250 160 km gorur.

    Sonra servis ise olayına gelelim taş catlasın bujı,hava,yağ,yağ deişimi,işcilik,
    200 tl yı gecmez

    ben mesela alırken motoru basıan 4 tane motocu cagırdım,
    bındler motora begendiler vites aralıkları temzi hızanmaısı ıyı dedı ler

    1.D&B
    2,Esengül
    3.Esengül
    4.Esengül
    5.benyaptırdım 24000 bakkımı esengül honda da Ahmet usta hıcbır sorun olmadıgını soledı,
    110 tl verdım bakıma ;yag,buji,işciılk
    bu kadar


    ve titreşim hariç gercekten sehiriçnde gecen alet cok nadır hızlanma ve aralara girmeside sahane

    Allah c.c. Korusun.


    yasım 23
    boyum 190
    kılom 72
    ayakkabı numaramda 42 :D

    ama sordugum sorulara yıne cevap vermemısın canın saolsun yazdıklarından tecrube edınmıs oldum

    arkadaslar ustalar sorum budur

    sorum ıse su benden oncekı motorun sahıbı (ılk sahıbı 2.sahıbı benım ) motor kullanmayı bılmıyomus bu motorda ogrenmıs ve motoru 0 almıs rodajını hernekadar ıtanılı yaptım desede bana ınandırıcı gelmedı motorla bugun bı test surusu yaptım hava asırı ruzgarlıydı ve 5 vıtes 155 6 vıteste 120 yı gecmedı havadan da olabılır fakat 3800 dekı motoru nasıl kullanmalıyım kı daha cok acılsın ve tam bır performans alayım motoru kullanım seklı nasıl olması lazım sızler nasıl kullanmayı onerırsınız tekrar dıyorum ruzgar cok serserı esıyodu ve asırıydı ruzgardan nekadar etkılenır.

    2.sorum ıse motorum 3800 de fakat sahıbı 500 bakımını yapmıs bundan sonrakı bakımım nezaman 6 bin demı ?

    3. sorum ıse suandakı motorun ıcınde bulunan yagla 6 bın bakımına kadar yag degıstırıyım mı degıstırmıyım mı ?

    4.unutmadan 6 vıtestede 7 bını gecmedı neden ?

    5,sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs ???


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1042
    t00t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul/Eyüp/Rami
    Motosikleti
    Cbf250 vardı,Şimdi yok
    Alıntı crazy_81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bende cbf 250 kullanıyorum artık ve motorumdan cok cok memnunum resımlerını en kısa zamanda yuklıcem fakat burdakı cbf ustalarına sorularım olucaktı once motorumla ılgılı bılgı vereyım motorum...

    model :2006
    km :3800
    renk :siyah


    sorum ıse su benden oncekı motorun sahıbı (ılk sahıbı 2.sahıbı benım ) motor kullanmayı bılmıyomus bu motorda ogrenmıs ve motoru 0 almıs rodajını hernekadar ıtanılı yaptım desede bana ınandırıcı gelmedı motorla bugun bı test surusu yaptım hava asırı ruzgarlıydı ve 5 vıtes 155 6 vıteste 120 yı gecmedı havadan da olabılır fakat 3800 dekı motoru nasıl kullanmalıyım kı daha cok acılsın ve tam bır performans alayım motoru kullanım seklı nasıl olması lazım sızler nasıl kullanmayı onerırsınız tekrar dıyorum ruzgar cok serserı esıyodu ve asırıydı ruzgardan nekadar etkılenır.

    2.sorum ıse motorum 3800 de fakat sahıbı 500 bakımını yapmıs bundan sonrakı bakımım nezaman 6 bin demı ?

    3. sorum ıse suandakı motorun ıcınde bulunan yagla 6 bın bakımına kadar yag degıstırıyım mı degıstırmıyım mı ?

    yazan butun arkadaslara tesekkurler

    pardon unutmadan 6 vıtestede 7 bını gecmedı neden ?

    sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs :(

    1.soru sakın kullanmalısın,
    2.motorun 500 km bakımı yok 1000 km bakımı var erken rodaj bakımı yapılmıs ???
    3.deistir. Git servisine zannetmem hava ve bujınde sorun olmaz,ama hemen yag, ve yag filterine deiştir.(mobil 1 kullan gt olan mdelınden kg 16 felan olması lazım ), çunkü rodaj km erken yapılmıs ,suan yagın durum uberbat olabilir, olurda 1000 kmde nıe rodaj yapılır sole ; pıston lar motor bolgunda yer yapar ve bunda dolayı blok kıyma gıbı ınce ınce kııyıalrak yer olustuırur. sorna yag psılenır ve ozellık kaybolur.
    bide moottor 3800 km olduguna gore bayagı yatms yag ozellık ve vıskotezısine kaybetmisş olabilir. sen servise git 1 saaat iscılk istde 50 +yag filtersi+yag 100 tl gecmez


    ama sunuda unutma ;yağ kalitesi ve özellikle motsikletler için yaplmış yağlardan şaşma.




    Motorun Yegane Ömrünü uzatan en önemli faktör doğru ve kaliteli yağ ve onun seviyesinin kontoludur.


    sonrada rahat rahat gönül ferahlığıyla bin. kal sağlıcakla Allah c.c. emanet ol . Allah Korusun
    buda bnm evlat :D ;http://www.motosiklet.net/forum/moto...ladi-be-d.html

  3. #1043
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n
    crazy_81 arkadaşım şimdi şöyle bişi motor illa 1000 km de rodajı biter nede 5000 km de..bunu bilelim öncelikle motor 2006 ve orjinal km si 3800 se sorun yoktur..yalnız anlamadığım konu sanırım orayı yanlış yazmışsın 5.viteste 155 demişsin..motoru hala açabilirsin eğer iyi açılmamışsa 6000 km ye kadar açılır kafanı yorma bende de aynı durum vardı..basa bildiğin kadar bass bundan sonra..yağ olayına gelince kitapçığa hiç bir zaman bakma sanırım cbf 250 4 bin km de bir yağ değişimi oluyordu ama ben herzaman 3 bini geçmem yamaha da da kitapçıkta 6000 de bir diyo temmuz sıcağında 6000 km yağ gidermiiiii akıl var mantık var servis işi boş iş...sen motorunun mazisinden emin olamadından dolayı ki bilmemen çok normal önceki sahibi kim bilir nasıl bakım yaptırdı veya yaptırmadı işi garantiye alıcaksın para kolay kazanılmıyor..hemen castrol T4 power racing 10/40 tri zone serisi yağ alıyosun 2 kutu 1.5lt si kullanılacak zaten.yağ filtreside 15 lira hava filtresi 35 lira eğer 3800 km de ise filtreye bişi olmaz güzel bi ustaya götür yağını bi değiştirsin lastik havalarını bi kontrol ettir sonra gelelim hız meselesine bu makineler gazlayarak 120 nazlanarak 130 uzuyarak 140 km hız yapar standardı budur motorun açılmış hali 130 ila 145 arası ise durum normaldir..sanırım hislerinize tercüman olmuşumdur saygılarımla..
    er6 demek hayat demek!..

  4. #1044

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı t00t adlı üyeden alıntı Mesajı göster



    1.soru sakın kullanmalısın,
    2.motorun 500 km bakımı yok 1000 km bakımı var erken rodaj bakımı yapılmıs ???
    3.deistir. Git servisine zannetmem hava ve bujınde sorun olmaz,ama hemen yag, ve yag filterine deiştir.(mobil 1 kullan gt olan mdelınden kg 16 felan olması lazım ), çunkü rodaj km erken yapılmıs ,suan yagın durum uberbat olabilir, olurda 1000 kmde nıe rodaj yapılır sole ; pıston lar motor bolgunda yer yapar ve bunda dolayı blok kıyma gıbı ınce ınce kııyıalrak yer olustuırur. sorna yag psılenır ve ozellık kaybolur.
    bide moottor 3800 km olduguna gore bayagı yatms yag ozellık ve vıskotezısine kaybetmisş olabilir. sen servise git 1 saaat iscılk istde 50 +yag filtersi+yag 100 tl gecmez


    ama sunuda unutma ;yağ kalitesi ve özellikle motsikletler için yaplmış yağlardan şaşma.




    Motorun Yegane Ömrünü uzatan en önemli faktör doğru ve kaliteli yağ ve onun seviyesinin kontoludur.


    sonrada rahat rahat gönül ferahlığıyla bin. kal sağlıcakla Allah c.c. emanet ol . Allah Korusun
    buda bnm evlat :D ;http://www.motosiklet.net/forum/moto...ladi-be-d.html

    1.sakın kullan demıssın ama ılerde nasıl acılıcak
    2.dun oyle bılıyodum 1000 bakımı yapılmıs
    3.yagı fılıtreyı vs servıse gıdıcem ozaman baktırıcam ama suanda hava sartları kotu ve en yakıun servıs sakaryada ben duzcede ıkamet edıyorum bılgıler ıcın saol senın makınada super

    Alıntı Di Daktır46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crazy_81 arkadaşım şimdi şöyle bişi motor illa 1000 km de rodajı biter nede 5000 km de..bunu bilelim öncelikle motor 2006 ve orjinal km si 3800 se sorun yoktur..yalnız anlamadığım konu sanırım orayı yanlış yazmışsın 5.viteste 155 demişsin..motoru hala açabilirsin eğer iyi açılmamışsa 6000 km ye kadar açılır kafanı yorma bende de aynı durum vardı..basa bildiğin kadar bass bundan sonra..yağ olayına gelince kitapçığa hiç bir zaman bakma sanırım cbf 250 4 bin km de bir yağ değişimi oluyordu ama ben herzaman 3 bini geçmem yamaha da da kitapçıkta 6000 de bir diyo temmuz sıcağında 6000 km yağ gidermiiiii akıl var mantık var servis işi boş iş...sen motorunun mazisinden emin olamadından dolayı ki bilmemen çok normal önceki sahibi kim bilir nasıl bakım yaptırdı veya yaptırmadı işi garantiye alıcaksın para kolay kazanılmıyor..hemen castrol T4 power racing 10/40 tri zone serisi yağ alıyosun 2 kutu 1.5lt si kullanılacak zaten.yağ filtreside 15 lira hava filtresi 35 lira eğer 3800 km de ise filtreye bişi olmaz güzel bi ustaya götür yağını bi değiştirsin lastik havalarını bi kontrol ettir sonra gelelim hız meselesine bu makineler gazlayarak 120 nazlanarak 130 uzuyarak 140 km hız yapar standardı budur motorun açılmış hali 130 ila 145 arası ise durum normaldir..sanırım hislerinize tercüman olmuşumdur saygılarımla..

    1.evet ozurdılerım yanlıs yazmısım 5.vıtes115 olcaktı
    2.yagını erken degıstırmek ıstıyorum 6 bını bende beklemıcem 4 bın oldugunda degıstırıcem ondan sonra bende 3 bınde degıstırıcem
    3.castorol ve magnatec yagı dıyolar sız hangısını onerırsınız genel olarak magnatec soylendı asırı sıcak havalarda ozellıgını kaybetmıyomus dogruluk nedır ??

    birde arkadaslar bugun fark ettım benzın gostergem normal calısmıyo :( bugun kontagı actıgımda 2 dıs vardı 15 km re gıttım tam gazı acıcak ken bı baktım mtor bayıldı ve stop ettı benzın gostergesıne baktım son diş yanıp sonuyodu :( yedege aldım benzınlıge kadar geldım 20 ytlk lık benzın aldım depo full gosterdı buseferde canımı sıkan dıyer konuda yapacagım yolu hesap etmek ıcın km reyı sıfırlamak ıstedım on paneldekı butonlar calısmıyoo :( uzun ugraslar sonucu resetledıı aradan 3 saat gecı tekrar denedım saati ayarladım bu neden oluyorr kımısı aku yazıf motor yattıgı ıcın bıtmıs olabılır uzun yol yap aku kendıne gelsın duzcelır dedıler ne yapmalıyım soylenen dogrumu yoksa arızamı var :( yarın servıse gıdıcem ama gıtmeden once sızlerden bılgı almak ıstedım ???

    cbf cıler nerdesınız :(

  5. #1045

    Üyelik
    07 Mart 2007
    Alıntı crazy_81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.sakın kullan demıssın ama ılerde nasıl acılıcak
    2.dun oyle bılıyodum 1000 bakımı yapılmıs
    3.yagı fılıtreyı vs servıse gıdıcem ozaman baktırıcam ama suanda hava sartları kotu ve en yakıun servıs sakaryada ben duzcede ıkamet edıyorum bılgıler ıcın saol senın makınada super




    1.evet ozurdılerım yanlıs yazmısım 5.vıtes115 olcaktı
    2.yagını erken degıstırmek ıstıyorum 6 bını bende beklemıcem 4 bın oldugunda degıstırıcem ondan sonra bende 3 bınde degıstırıcem
    3.castorol ve magnatec yagı dıyolar sız hangısını onerırsınız genel olarak magnatec soylendı asırı sıcak havalarda ozellıgını kaybetmıyomus dogruluk nedır ??

    birde arkadaslar bugun fark ettım benzın gostergem normal calısmıyo :( bugun kontagı actıgımda 2 dıs vardı 15 km re gıttım tam gazı acıcak ken bı baktım mtor bayıldı ve stop ettı benzın gostergesıne baktım son diş yanıp sonuyodu :( yedege aldım benzınlıge kadar geldım 20 ytlk lık benzın aldım depo full gosterdı buseferde canımı sıkan dıyer konuda yapacagım yolu hesap etmek ıcın km reyı sıfırlamak ıstedım on paneldekı butonlar calısmıyoo :( uzun ugraslar sonucu resetledıı aradan 3 saat gecı tekrar denedım saati ayarladım bu neden oluyorr kımısı aku yazıf motor yattıgı ıcın bıtmıs olabılır uzun yol yap aku kendıne gelsın duzcelır dedıler ne yapmalıyım soylenen dogrumu yoksa arızamı var :( yarın servıse gıdıcem ama gıtmeden once sızlerden bılgı almak ıstedım ???

    cbf cıler nerdesınız :(
    1-göstergedeki tuşlar bozuk değil meraklıları ekarte edebilmek için uzun basman gerekiyo
    2 benzin göstergende bozuk değil deponun yapısından kaynaklanıyo üstü geniş altı dar olduğu için ben genelde bittiğinde fullerim 200km kadar ful gösterir yedeğe 310-350 arası yol şartlarına bağlı olarak değişir. İki çizgi varkende gazlayınca motorun önü kalkıp şamandırada öne dogru olduğu için benzini az gösterir

  6. #1046

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    bilgiler için tesekkurler hamann1111 bırde bu sorunlarıma tercuman olursanız cook makbule gecer

    sorum ıse su benden oncekı motorun sahıbı (ılk sahıbı 2.sahıbı benım ) motor kullanmayı bılmıyomus bu motorda ogrenmıs ve motoru 0 almıs rodajını hernekadar ıtanılı yaptım desede bana ınandırıcı gelmedı motorla bugun bı test surusu yaptım hava asırı ruzgarlıydı ve 5 vıtes 155 6 vıteste 120 yı gecmedı havadan da olabılır fakat 3800 dekı motoru nasıl kullanmalıyım kı daha cok acılsın ve tam bır performans alayım motoru kullanım seklı nasıl olması lazım sızler nasıl kullanmayı onerırsınız tekrar dıyorum ruzgar cok serserı esıyodu ve asırıydı ruzgardan nekadar etkılenır.

    2.sorum ıse motorum 3800 de fakat sahıbı 500 bakımını yapmıs bundan sonrakı bakımım nezaman 6 bin demı ?

    3. sorum ıse suandakı motorun ıcınde bulunan yagla 6 bın bakımına kadar yag degıstırıyım mı degıstırmıyım mı ?

    4.unutmadan 6 vıtestede 7 bını gecmedı neden ?

    5,sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs ???


    sımdı motordan ındım arkadaslar motorumun saatını ayarlamıstım fakat saat 19:00 gostermesı gerekırken 04:00 gosterıyodu neden oluyo bunlar :(

  7. #1047
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n

    crazy_81

    crazy_81 herşey normal heyecana gerek yok...lastik havaları normalse hava güzelse yol temiz asfalt ise 5.vites te 115-gördüysen sorun yok.ok..6.vitestede 130 falan görürsün..ve bu motorlarda devir kesici vardır sen ne kadar basarsan bas belirli bi devirden sonra motor devir keser hatta öle bişeyki cbx twister cbf250 de 5.viteste bile dikkat et motor devir kesiciye girdiği zaman egzostan bi pıtırtı gelir yani devir kesici devreye girer...gösterge olayı ise şu örneğin 2 diş yakıt gösterir ama yakıt 1 dişe düştü düşecek kadardır sende biraz yol yapınca yakıt mesela tek diş düşer sende bozuk sanmışsın.ok..resetleme olayı ise kontağı aç 10 sn bekle göstergedeki elektronik switc sıfırlamadan marşa basma sakın aküyü yersin artı göstergede otomatikman sıfırlar..resetlemek için ise düğmelere basmak yetmek 3 düğmeden tam hatırlamıyorum şimdi soldan ilk 2 düğmeyi basılı tut yapılan km yi sıfırlar diğeride saati falan ayarlıyor yani basılı tutacaksın..ok..ayrıca senden 100 km deki yakıt tüketiminide bizlerle paylaşmanı bekliyoruzz...
    er6 demek hayat demek!..

  8. #1048

    Üyelik
    13 Aralık 2008
    arkadaşlar merhabalar herkese...ön lastik almayı düşünüyorum...pirelli mt75 var üzerinde,100-80-17 ....servisler 60-70 euro diyorlar nette de bikaç yerde var ..uygun fiyata almış olan varsa deneyimini ve siteyi soylerse sevinirim..saygılar...

  9. #1049

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı Di Daktır46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crazy_81 herşey normal heyecana gerek yok...lastik havaları normalse hava güzelse yol temiz asfalt ise 5.vites te 115-gördüysen sorun yok.ok..6.vitestede 130 falan görürsün..ve bu motorlarda devir kesici vardır sen ne kadar basarsan bas belirli bi devirden sonra motor devir keser hatta öle bişeyki cbx twister cbf250 de 5.viteste bile dikkat et motor devir kesiciye girdiği zaman egzostan bi pıtırtı gelir yani devir kesici devreye girer...gösterge olayı ise şu örneğin 2 diş yakıt gösterir ama yakıt 1 dişe düştü düşecek kadardır sende biraz yol yapınca yakıt mesela tek diş düşer sende bozuk sanmışsın.ok..resetleme olayı ise kontağı aç 10 sn bekle göstergedeki elektronik switc sıfırlamadan marşa basma sakın aküyü yersin artı göstergede otomatikman sıfırlar..resetlemek için ise düğmelere basmak yetmek 3 düğmeden tam hatırlamıyorum şimdi soldan ilk 2 düğmeyi basılı tut yapılan km yi sıfırlar diğeride saati falan ayarlıyor yani basılı tutacaksın..ok..ayrıca senden 100 km deki yakıt tüketiminide bizlerle paylaşmanı bekliyoruzz...



    motorumda bı arıza olmadıgını ogrenmek benı cok mutlu ettı... fakat motordakı saat her stop ettırdıkten sonra ayarlanıyomu yoksa bı kere ayar yapıldıktan sonra bırdaha ellenmıyomu???? cunkı cumartesı ayarladıgım saat bugun gece 4 ü gosterıyodu yakıt tuketımını en yakın zamanda paylasıcam hacaların duzelmesını beklıyorum

  10. #1050
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n
    crazy_81 saati bir kere ayarladın mı bi daha sen kurcalamadan bozulmaz..yalnız göstergelerin hareketliliği bitmeden basarsan sıfırlar..ok..durum normal yola devam crazy_81..gidiyorsun yağ alıyorsun castrol 4 zamanlı 10/40 power racing tri zone serisi 2lt ..38 lira falan zaten 1.8 lt si kullanılcak sonra her 3000 km de bir değiştir yağ filtresi de her 2 değişimde bir değiştir filtrede 15 lira..ok..mi....
    er6 demek hayat demek!..

  11. #1051

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı Di Daktır46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crazy_81 saati bir kere ayarladın mı bi daha sen kurcalamadan bozulmaz..yalnız göstergelerin hareketliliği bitmeden basarsan sıfırlar..ok..durum normal yola devam crazy_81..gidiyorsun yağ alıyorsun castrol 4 zamanlı 10/40 power racing tri zone serisi 2lt ..38 lira falan zaten 1.8 lt si kullanılcak sonra her 3000 km de bir değiştir yağ filtresi de her 2 değişimde bir değiştir filtrede 15 lira..ok..mi....

    Allah razı olsun arkadasım sımdı cıkıyorum alıyorum

  12. #1052

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    crazy_81
    ,sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs ??? diye sormuşsun
    inan ol cbf 250 yi bu şekilde gazlarla sitedeki duyumlarla sfır çektim ama lanet bir motormuş ya düz yolda 125 üzerine yatarak ancak gidiyor. 150 yi rüzgar arkadan eser yol iniş olursa üzerinede yatarsan ancak görür sün. artı bir sürü de sorunu vardır. motor yag sızdırır kesilmeyen kronik zincir sesi vardır.ön diskten biraz bozuk yolda şakırtılar gelir.biraz devir ettirince arka amtüsörün oradan degişik şırıltı sesleri ve sert süspansiyonludur rahat yolculuk olmaz 140 kg ve üzerinde benim gibi 60 kg insan olmasına ragmen 170 kg üzerinde80 kg agırlıgıyla SYM GTS 250 yolda dalgasını geçer gider. kendi sınıfında çin motorları hariç tümünden tokat yer
    hondanın yüzzzz karasıdır vesellem

  13. #1053

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    crazy_81
    ,sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs ??? diye sormuşsun
    inan ol cbf 250 yi bu şekilde gazlarla sitedeki duyumlarla sfır çektim ama lanet bir motormuş ya düz yolda 125 üzerine yatarak ancak gidiyor. 150 yi rüzgar arkadan eser yol iniş olursa üzerinede yatarsan ancak görür sün. artı bir sürü de sorunu vardır. motor yag sızdırır kesilmeyen kronik zincir sesi vardır.ön diskten biraz bozuk yolda şakırtılar gelir.biraz devir ettirince arka amtüsörün oradan degişik şırıltı sesleri ve sert süspansiyonludur rahat yolculuk olmaz 140 kg ve üzerinde benim gibi 60 kg insan olmasına ragmen 170 kg üzerinde80 kg agırlıgıyla SYM GTS 250 yolda dalgasını geçer gider. kendi sınıfında çin motorları hariç tümünden tokat yer
    hondanın yüzzzz karasıdır vesellem
    bu motorlar yariş ıcın tasarlanmamıs dıye bılıyorum sonucta naked varsın ses gelsın varsın 120 gecmesın ben motorumu cok sevıyorum
    x-star bunu beğendi.

  14. #1054

    Üyelik
    27 Kasım 2008


    bende kendimi hep senin dedigin gibi avuttum durdum sevmek istedim hep





    ben yandım kimse benim gibi yanmasın verdigim parayı hak edmiyorrrr

    http://img12.imageshack.us/img12/806...nkuadas001.jpg


    ugruna ne fedakarlık yaparak biriktirdigim paralara yazıkkk

    ahhhhhhhh ah


    keşke bu kadar yavaş olmasa yarış motoru degil ama beni geçende scooter gts 250
    hadi hızı neyse yarış motoru degil dedik 10binde marş motoru kömürü bitti neyse derken eksantirik zinciri sesi başladı ya bu motor HONDA degilmi !!uf yaaaaaa
    işte beni geçen daha dogrusu yolda beklemek zorunda kalan arkadaşım gts 250 si motor170 kg kedisi de 80 kg dan aşagı degil bu motor nasıl olurda 22 hp lik motoru geçer fark atar

  15. #1055

    Üyelik
    07 Mart 2007
    crazy 81 kardeşim yolda giderken biraz gaz verince ulan bunun yagı eskiydi diye aklına gelmektense km bekleme değiştir kafan rahat olsun ve rahat rahat gez motorunda hata arama hehangi bir arıza olursa zaten hissettirir kendini kontak konusunu anlatmışlar kontak açılınca göstergelerin kendini çek etmesini bekle hemen marşa basma

  16. #1056

    Üyelik
    23 Kasım 2008
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    CBF 250 i sattık 600f te sıra :)
    saolun arkadaslar suanda herhangı bı sorunum yok bugun yag alıcaktım fakat CASTROL POWER 1 4T 10W-4 yagını bulamadım yarın tekrar arıcam ve yagını degıstırıcem ;)

    acun0 sanada hayırlı yolculuklar ;)

  17. #1057
    yapiressami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul/bayrampaşa
    Motosikleti
    hyosung GT-250

    Sa-tı-yo-rum...

    arkadaşlar ... varmı cbf 250 arayan dostunuz ..ahbabınız..yabancıya gitmesin..

    http://www.sahibinden.com/full_akses...XQQdisplayitem
    γ@píяєگگ@mí
    Mehmet ERDOĞAN

  18. #1058
    Di Daktır46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2008
    Şehir
    tekerimin bastığı her yer..
    Motosikleti
    er6n
    şimdi arkadaşlar akıl var mantık var 125 motor 100-120 km arası hızı var 250 te ne bekliyosunuz en kralı 150 km 170 180 hız yapçak olsalar bu markalar 500 lük 600 lük makinaları kime satçak
    er6 demek hayat demek!..

  19. #1059
    Revilian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Hypermotard 796
    Selamlar...

    Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

    Bugün evimin önünde motorumu park etmiş kaskımı çıkarırken yan sehpada olan motor nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde yere düştü. Koruma demiri olmasına rağmen debriyaj kırıldı ve gösterge panelimin arkasında küçük bir çatlak oluştu ancak doğal olarak bu küçük çatlak bile insanı baya üzüyor.

    Debriyaj maneti sorun değil ancak sizlere şunu sormak istiyorum:

    Küçük bir çatlak için yeni bir gösterge paneli almak, özellikle de cbf 250'nin gösterge paneli fiyatıyla meşhur olduğu düşünülürse, mantıksız geliyor. Ama o çatlağın da orada durmasını istemiyorum. Sonuçta bana sadece dıştaki plastik lazım bunu nereden bulabilirim ya da çevresinde gösterge paneli sağlam kazalı cbf bilen varsa yardım edebilir mi?

    Şimdiden teşekkürler.

  20. #1060
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Alıntı Revilian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar...

    Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa sevinirim.

    Bugün evimin önünde motorumu park etmiş kaskımı çıkarırken yan sehpada olan motor nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde yere düştü. Koruma demiri olmasına rağmen debriyaj kırıldı ve gösterge panelimin arkasında küçük bir çatlak oluştu ancak doğal olarak bu küçük çatlak bile insanı baya üzüyor.

    Debriyaj maneti sorun değil ancak sizlere şunu sormak istiyorum:

    Küçük bir çatlak için yeni bir gösterge paneli almak, özellikle de cbf 250'nin gösterge paneli fiyatıyla meşhur olduğu düşünülürse, mantıksız geliyor. Ama o çatlağın da orada durmasını istemiyorum. Sonuçta bana sadece dıştaki plastik lazım bunu nereden bulabilirim ya da çevresinde gösterge paneli sağlam kazalı cbf bilen varsa yardım edebilir mi?

    Şimdiden teşekkürler.
    Slm, cbf 150 kullanıcısıyım ama ara sıra 250 başlığınıda okuyorum, gösterge paneli ile ilgili senin sorduğun soruyu ben cbf 150 için yetkili servislere sormuştum. Komple panel fiyatına 197 tl demişlerdi. Ama panel içersidindeki tüm parçaları, en ufak parçalar olsa dahi tek tek satın alabileceğimi söylemişlerdi. Mesela ne biliyim, benzin göstergesinin ibresi, panelin dış camı vs vs.. Senin ihtiyacın olan panelin dış plastik parçasınıda bu şekilde daha ucuza temin edebileceğini düşünüyorum. Ben bu bilgiyi zamanında 4-5 yetkili servise birden mail atarak ulaşlmıştım. Honda' nın web sitesine girerek servislerin maillerine al. Buraya güzel açıklayıcı bi mail at. Hatta ihtiyacın olan parçanın fotosunuda çek gönder ve fiyat sor. Ben bu şekilde 150 nin gösterge paneli ile ilgili bi soru sormuştm bi çok servise mail aracılığı ile ve hepsi dönüş yapmıştı. Parça parçada satıldığını oradan biliyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler