tesekkurler ...yardımın için..vlm var ilanlarda ..ama kullanan birinden duymak iyi oldu.
Selam CBF250 kullanıcıları.Beni CBF250 topiğini baştan sona okumaya iten şey geçen gün CBF150'min zincirini gerdirmek için gittiğim servisteki satılık ikinci el CBF250 oldu.Artık CBF150 den kurtulmanın vaktinin geldiğini anladım ve satılığa çıkardım.CBF150'yi satın almamdaki en büyük etken Test merkezindeki yapılan yorumlardı.110 km yi gördüm daha basacaktım ama yol bitti diyenler sebep oldu cbf150 almama.Ancak şu an 9.500 km ye geldim daha 105'in üzerine çıkamadım.Hatta bir keresinde yazlıktan gelirken rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Bütün topiği okudum ancak cbf250 hakkında da benzer şikayetler var.Benim tek istediğim şöyle uygun bir yola çıkıp gazı köklediğimde 130'u görebilmek.Rüzgara karşı 110'un altına düşmemek.Yakıt ekonomisine honda kalitesine güvenim var ancak hız konusunda biraz şüphelerim var.Benim CBF150'yi satabilirsem 1 ay içerisinde bir cbf250 sahibi olmaya niyetim var.Çok hız meraklısı değilim.Uzun yola çıktığımda 110-130 arası hızlarda seyredebilmek istiyorum sadece.Sizce bana uygun mudur cbf250?
kingman30, istedigin hızlarda CBF250 ile yol alabilirsin.
Bulundugun sehri gözönünde bulundurarak sana söyle acıklamak istiyorum;ben yeni yapılan (İzmir yolu-Yalova Yolu arası) cevre yolunda 145km/h yaptım.Bir örnek daha vereyim; Geçit'ten sonraki Mudanya rampasını 100 km/h hızla cıkabilirsin.
Bursa'ya duydugum özlemi bu sekilde ifade etmek istedim.
Falla adam olana bu hızlar yeterde artar bile.Zaten iş güç çoluk çocuk öyle 1000'lerce kilometre uzayacak insanlar değiliz.300-500 km mesafeli yolculuklarda üzmesin yeter.Bu gün hemen benim cbf150'yi okutup kredi için başvuracağım.Aksilik olmazsa en kısa sürede ben de cbf250'ciyim inşallah.
şansım yaver gitii bodrumdan ersoy naz diye bir yedek parçacı abimizle tanıştım bana kız gibi orjinal cıkmalar gönderdi ve çok uygun fiyata allah razı olsun sorunsuz işimi hallettim.kendisindednde çok memnunum .tüm arkadaşlarıma tavsiye ederim .
Merhaba arkadaşlar...şu aşağıdaki yazdığım parça fiyatarı için ne dersiniz?normalmidir?
Eksantirik mili=350tl
Kırank=695tl
Eksantirik zincir=200tl
Bu konuda tecrübelerinzden faydalanmak isterim.birde sormak isteyiceğim bir şey daha var,daha önceki sayfalarda sirkecide uygun fiyata yan sanayi parçalardan bahsediliyordu.bu parçalar çıkmamı acaba yoksa sıfırımı?
Korkut'un dediği gibi yan sanayi parçalara hiç bulaşmayıp paraya kıyıp orjinal parçalarlamı işimi görmeliyim ne dersiniz?
Paran varsa orjinal al, bütçen kısıtlıysa mecburen yan sanayi.Sirkecide uygun fiyatlı olan parçalar yan sanayi olur.
Değerli arkadaşlarım lastikleri değiştirme zamanım geldi. ama arkayı daha geniş düşünüyorum .( çok yakar , ve performans düşer ).dışında başka tavsiyeleriniz varmı .maximum 140-70-17 mi yapabiliyoruz .orjinali ön:100-80-17 arka 130-70-17 lastik genişleten arkadaslardan bilgi almak istiyorum . yağmurlu zamanlarda pek kullanmıyorum.
Selam CBF250 kullanıcıları.Beni CBF250 topiğini baştan sona okumaya iten şey geçen gün CBF150'min zincirini gerdirmek için gittiğim servisteki satılık ikinci el CBF250 oldu.Artık CBF150 den kurtulmanın vaktinin geldiğini anladım ve satılığa çıkardım.CBF150'yi satın almamdaki en büyük etken Test merkezindeki yapılan yorumlardı.110 km yi gördüm daha basacaktım ama yol bitti diyenler sebep oldu cbf150 almama.Ancak şu an 9.500 km ye geldim daha 105'in üzerine çıkamadım.Hatta bir keresinde yazlıktan gelirken rüzgara karşı 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Bütün topiği okudum ancak cbf250 hakkında da benzer şikayetler var.Benim tek istediğim şöyle uygun bir yola çıkıp gazı köklediğimde 130'u görebilmek.Rüzgara karşı 110'un altına düşmemek.Yakıt ekonomisine honda kalitesine güvenim var ancak hız konusunda biraz şüphelerim var.Benim CBF150'yi satabilirsem 1 ay içerisinde bir cbf250 sahibi olmaya niyetim var.Çok hız meraklısı değilim.Uzun yola çıktığımda 110-130 arası hızlarda seyredebilmek istiyorum sadece.Sizce bana uygun mudur cbf250?
cbf 150 yi çok ararsın parçaları cbf 250 nin çok pahalı ve çok çabuk parça istiyor.bu kadar motor kullandım ama bu motor kadar sevmedigim model gelmedi
Kg ve boy öğrenebilir miyim? Ben 90 kg boy 186cm 7000 devirde 100 ile seyrediyorum 8000 devirde 110 a çıkıyorum. 130 ile seyretmek için bayağı gaz açmam gerekiyor...Devamlı seyir için benim için yüksek ve ekonomik olmayan bir sürat
sizlerde her marşa bastığınızda göstergeniz gidip geliyor ve saat sıfırlanıyormu ? pilimi bitik acaba o gösterge içinde pil varmı yoksa bu herkezde oluyor ve genetik bir olaymı ?
birde orta sehba yok bu makinede uygun fiyata taktırabileceğim yer bilen varmı...?
γ@píяєگگ@mí
Mehmet ERDOĞAN
kingman30 arkadaşım bende şuan cbf 250 kullanıcısıyım forumlarda dikkatimi çekti yazıları gördüm tecrübelerimi aktarayım istedim..cbf250 sağlam dayanıklı evladiyelik bi motordur yakıt olarak iki kişi ile 120 sabit hız ile 4.6 lt gibi bi yakıt fiyatı söz konusu..ara hızlanmaları trafikte çok rahat nefes aldırıyor torklu makine..120-130 çok rahat görüyo ortalama son hızı 135-145 dolayı gerisi size kalmış..sonuç itibari ile sağlam 2.el piyasası diğer motorlara göre çok uygun..umarım yardımcı olmuşumdur...saygılar. tabi artık benim içinde cc yükseltme zamanı geldi
er6 demek hayat demek!..
arkadaslar bende cbf 250 kullanıyorum artık ve motorumdan cok cok memnunum resımlerını en kısa zamanda yuklıcem fakat burdakı cbf ustalarına sorularım olucaktı once motorumla ılgılı bılgı vereyım motorum...
model :2006
km :3800
renk :siyah
sorum ıse su benden oncekı motorun sahıbı (ılk sahıbı 2.sahıbı benım ) motor kullanmayı bılmıyomus bu motorda ogrenmıs ve motoru 0 almıs rodajını hernekadar ıtanılı yaptım desede bana ınandırıcı gelmedı motorla bugun bı test surusu yaptım hava asırı ruzgarlıydı ve 5 vıtes 155 6 vıteste 120 yı gecmedı havadan da olabılır fakat 3800 dekı motoru nasıl kullanmalıyım kı daha cok acılsın ve tam bır performans alayım motoru kullanım seklı nasıl olması lazım sızler nasıl kullanmayı onerırsınız tekrar dıyorum ruzgar cok serserı esıyodu ve asırıydı ruzgardan nekadar etkılenır.
2.sorum ıse motorum 3800 de fakat sahıbı 500 bakımını yapmıs bundan sonrakı bakımım nezaman 6 bin demı ?
3. sorum ıse suandakı motorun ıcınde bulunan yagla 6 bın bakımına kadar yag degıstırıyım mı degıstırmıyım mı ?
yazan butun arkadaslara tesekkurler
pardon unutmadan 6 vıtestede 7 bını gecmedı neden ?
sıteyı arastırdım da benım motorum 120 yapıyo arkadaslar 150 lerden bahsetmıs arkadaslar nasıl olcak bu ıs :(
Aküsü bitmiş.
2006 model motorun 3800 km'de olması bana mantıklı gelmedi. Rüzgar önden esmişse 120'de takılman normal.Sakin havada düz yolda bir daha test et en az 140 yapması lazım, devirde 8-9 bin olur.Ötesi olmaz. Ben 4000 km de bir yağ değiştiriyorum.Keşke almadan önce tanıdığın bir serviste iyice baktırsaydın.Bence bir yetkili honda servisine götür,tüm peryodik bakımlarını yaptır, yağ filtresi,hava filtresi, frenler v.s. elden geçirt ve güle güle bin.(Bakım ücreti biraz tuzlu olabilir)
vermıs oldugun bılgıler ıcın tesekkurler aldıgım kısı ast subay ve konya elit motora sordum motoru satan kısıler orasıydı ve elit moturun verdıgı cevap konya cıvar ıllerdekı en temız cbf bu dedıler yanımızda gelen usta da motorun bı okadar temız oldugunu soyledı ve km resı orjınal + lastıklerındekı sakllar bıle duruyodu aldıgım kısı motoru sıkıstıgı yada motoru buyutmek ıstemesınden satmıyodu aksıne adamın durumu ıyı bınmedıgı ıcın satıyodu pekı bu bakım bana nekadar mal olur ortalama ??? dedıgın gıbı normal havada denıcem bırde...dıyer sorularıuma cevap verebılcek bı arkadas varmı
tesekkur ederım bulosele
kardeşim senin yaşın kaç ? kilon boyun kaç ? kullandıgı nekıpmanlar neler ? bunları cevapla yalım once ok3 ?
mesela;
ben 188 boy
110 kiloyum ve boks sporu ıle ılgılenıyorum,
ayaklarım 48 numara
ve bu halımle ist ikamet ediyorum
hamd olsun.
ben bi akşam benim arkadaşla beraber eyüp-balat-karaköy-ortaköy-yenikapı yaptım sonra Borusan otonun altından ıstınye parkın oldugu mevkıdekı cevre yolundan otobana cıktım,
bende 2006 model honda cbf 250 22 000 km de motor var
arkadasımda cbx 250 twister var 75 000 km de
normal gelırken otobanda istde ikamet edenerl bilir, KAGITHANE Viyadüğü vardir,ben burada yolu bos bulunca yapıstırdım arkardesta yapıstırdı gece saat 11 00 olmak uzeydı, ben hatta hıxlı gitsin die deponun ustunede yattım
sonra ise ben ,140 km gördüm, arkadas ıse yanmmda gectı gıttı sordu moda 150 basmıs o cbx 24 bnm kı ıse 22 beygır bu aralık normaldır ıde ben kıloyoyum o 70 ben 110 ve ayrıyetten vuctlu oldugum ıcın ruzgar kesiyordum,
Şu var üzerindeki şöferde önemli mesela ben gündüz uzun gece kısa farlarım ve garaja bile girsem sinyal verirrm,arkadasım hıcbırıyle ılgılenmez gunduz normal gecede normal kısa yakar , ve saire cok neden var rüzgar yoltutus felan
ama makınen 140 km gormesı lazım
cbf 250 140kkm
cbx 250 160 km gorur.
Sonra servis ise olayına gelelim taş catlasın bujı,hava,yağ,yağ deişimi,işcilik,
200 tl yı gecmez
ben mesela alırken motoru basıan 4 tane motocu cagırdım,
bındler motora begendiler vites aralıkları temzi hızanmaısı ıyı dedı ler
1.D&B
2,Esengül
3.Esengül
4.Esengül
5.benyaptırdım 24000 bakkımı esengül honda da Ahmet usta hıcbır sorun olmadıgını soledı,
110 tl verdım bakıma ;yag,buji,işciılk
bu kadar
ve titreşim hariç gercekten sehiriçnde gecen alet cok nadır hızlanma ve aralara girmeside sahane
Allah c.c. Korusun.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)