Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Selçuk 1981 bahsigeçen model motoru 5,5-6 civarında bulabilirsin. Motor yağ soğutmalı. Bugüne kadar soğutma ile ilgili bir problem duymadım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Ocak 2006
    eyvallah teşekkür ederim

  3. #83

    Üyelik
    29 Nisan 2006
    selam arkadaşlar,
    motorsiklet tecrübesi fazla olmayan biriyim..CBF 250 yi bir başlangıç motorsikleti olarak tavsiye eder misiniz?

  4. #84
    alpinaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Motosikleti
    kymco xcıtıng 500
    cbf 250 gerçekten bir balangıç motorudur bundan emin olabilirsin ama cebin müsait diğilse 125cc den başlayabilirsin,honda kullanırsan bir daha vazgeçmezsin,ama tabii bir dolu marka var araştırmadan karar verme.kal sağlıcakla

  5. #85

    Üyelik
    29 Nisan 2006
    haftasonu honda bayisine gittim cbf250yi göremedim fakat cbf150 vardı.. satış temsilcisi cbf150yi önerdi.. fiyatının daha uygun olduğunu ve bundan sonra devam etmek istersem 600cc ye geçebileceğimi söyledi.. bana da mantıklı geldi fakat sizlerin de yorumlarınızı almak isterim.. yanıtlarsanız sevinirim..

  6. #86
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul

    250cc

    Alıntı fikocan81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haftasonu honda bayisine gittim cbf250yi göremedim fakat cbf150 vardı.. satış temsilcisi cbf150yi önerdi.. fiyatının daha uygun olduğunu ve bundan sonra devam etmek istersem 600cc ye geçebileceğimi söyledi.. bana da mantıklı geldi fakat sizlerin de yorumlarınızı almak isterim.. yanıtlarsanız sevinirim..
    muhtemelen satıcı arkadaşta 250 cbf olmadığı için elinde ki 150 cclik motoru (stoğu eritmek için) vermeye çalışmıştır. Yukarıda bbrr ın yazdığı gibi ,gideceğin yolda yapacağın maksimum hızı etkileyecek 100 cc lik bi farktan bahsediyorsun .
    güzel bakan , güzel görür.

  7. #87
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı fikocan81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haftasonu honda bayisine gittim cbf250yi göremedim fakat cbf150 vardı.. satış temsilcisi cbf150yi önerdi.. fiyatının daha uygun olduğunu ve bundan sonra devam etmek istersem 600cc ye geçebileceğimi söyledi.. bana da mantıklı geldi fakat sizlerin de yorumlarınızı almak isterim.. yanıtlarsanız sevinirim..
    arkadaşım bence 2.el bir cbf250 ile başla. hem fiyatı uygun olur hem de değiştirmek istediğinde zarar etmezsin. cbf150 ile cbf250 arasındaki fiyat farkı fazla ama kaliteleri arasındaki fark da çok fazla.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  8. #88
    ahmetnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F650 GS DAKAR '06
    haıyırlı olsun yeni makina olur sıkılık vs güle güle kullanın bizim burda 2004twister var 4700ytl 4500olur gibi nasıl

  9. #89

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Arkadaslar bende twister var. Bu motorlar (CBX 250 ve CBF 250) cok güzel makinalar. Hacimlerine göre performansları çok iyi herkese tavsiye ederim. Yalnız bir şeyi hatırlatmadan gecemeyeceğim. Yedek parçasını hemen bulabiliyosunuz ama çok pahalı. Bir kaç örnek vereyim Gösterge paneli bir bütün halinde satılıyor ve fiyatı 1000 ytl , sadece zincir 360 ytl, vites kolu ve mafsalları toplam 100 ytl, sürücü ayaklığının tanesi 45 ytl bu parcalar ucuz kategoridekiler tabiki.

    Bu motorların kullanıcıları olan arkadaslara tavsiyem sakın debriyaj kısmını zorlayıp yıprandırmayın örneğin balataları 200 ytl , baskısı 420 ytl aman diyeyim.

  10. #90
    Forumdan Uzaklaştırıldı EROLL88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2006
    bi zaman dan sonra egzantrık de sorun cıkartıyomus cbf 250 ler işallah senınde basına gelmez hepsinde hastalıkmış 850 ytl fiyatı varmıs tamır masrafı işçilik hariç hayırlı olur işallah arkadasım

  11. #91
    Hammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CBF 250
    2 günlük cbf 250 kullanıcısıyım.Sormak istediğim bu motorun olması gereken rölanti deviri nedir?Kendimiz ayarlayabilir miyiz?

    Teşekkürler.
    "Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

  12. #92

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Benimde bir sorunum var: Motor sogukken mesela sabahları calıstırırken bazen ilk marsta almıyor. Bu esnada tekrar marsa bastığımda kilometre , devir saati yeniden açılıyor ayrıca saat ve tripmetre sıfırlanıyor. Bu olay her zaman olmuyor. Bana akünün zayıflıgından kaynaklanıyor gibi geldi sanki elektrik bir an kesiliyor mesela kontağı açıp kapatmışsın gibi. Bu arada gerçek kilometre sayacında bir silinme olmuyor. Sadece saat ve tripmetre sıfırlanıyor.

    Anlattığım şekilde bir olay yasayan arkadas oldu mu?

  13. #93
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı Hammer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 günlük cbf 250 kullanıcısıyım.Sormak istediğim bu motorun olması gereken rölanti deviri nedir?Kendimiz ayarlayabilir miyiz?

    Teşekkürler.

    2yıldır kullanıyorum rölanti ayarını 1500 de tutuyorum. Ayarı çok kolay,Motorun sağ yanında siyah bir vida,kolayca bulursun.

  14. #94

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Alıntı mücahid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimde bir sorunum var: Motor sogukken mesela sabahları calıstırırken bazen ilk marsta almıyor. Bu esnada tekrar marsa bastığımda kilometre , devir saati yeniden açılıyor ayrıca saat ve tripmetre sıfırlanıyor. Bu olay her zaman olmuyor. Bana akünün zayıflıgından kaynaklanıyor gibi geldi sanki elektrik bir an kesiliyor mesela kontağı açıp kapatmışsın gibi. Bu arada gerçek kilometre sayacında bir silinme olmuyor. Sadece saat ve tripmetre sıfırlanıyor.

    Anlattığım şekilde bir olay yasayan arkadas oldu mu?

    Bu problemle karsılasan kimse yok mu hiç

  15. #95
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    mücahid bence sen akünü şarj ettir. arabalarda radyonun hafıza silmesi gibi olaylar akünün kablosunun sökülmesinden olur. akü bağlant kablolarına da bi bakıversen iyi olur.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  16. #96

    Üyelik
    30 Mart 2006
    merhaba. öncelikle yeni motorunuz hayırlıu olsun bence de kaliteli iyi motor.250 cc cbx twister honda motosikletim içim koruma demiri ihtiyacım var yardımcı olurmusunuz.ödemiş/izmirden yazıyorum.teşekkür ederim.

  17. #97
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    bende cbf 250 yi çok istiyorum ama yedek parça fiyatları beni çok korkutuyor :(
    ybr 250 yi bekilyorum bakalım onun fiyatı ne olucak daha sonra karşılaştırma yaptıktan sonra ybr 250 yada cbf(twister)250 alıcam inş
    buda benden size ybr 250 ile cbf 250 aynı karede
    yanlız ybr 250 cbf 250den daha kaslı gözüküyor

  18. #98
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Ybr egsosdan kaybediyo

    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #99
    Hammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    CBF 250
    Benzin alırken yedek deponun da boş kalmayıp dolabilmesi için yakıt musluğunun konumu ne olmalıdır.

    Bilen arkadaşların cevabını rica ediyorum.
    "Efendiler, muhterem milletime tavsiye ederim ki; sinesinden yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanlarında ve vicdanlarındaki asil cevheri tahlil etmek dikkatinden bir an bile feragat etmesinler.”Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK

  20. #100
    dark07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2007
    Şehir
    antalya
    muslugun oanki konumu önemli deyildir.yakıt ikmali başladıgı zaman yedegide tamamlar diye biliyorum.yanlış olabilir.
    Yarışlar Tekrarlansaydı Kazanmayan Kalmazdı


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555105 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler