Tum CBF250'ci arkadaslarin Kurban Bayrami'ni kutlarim...
Dostlar 14 aralıkta vatani görevime başlıyorum. Sağlıcakla kalın. Detaylar linkte.
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...va-yalova.html
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
merhaba arkadaşlar
cbf 250 için kısa gaz ve debriyaj maneti/elciği arıyorum
aranızda kısa manet kullanan varmıdır
şimdiden teşekkürler
tek kelimeyle harika bir yapı ve dizayn
tek kelimeyle harika bir yapı ve süper birdizayn
bu topic ölmüş yahu..bende cbf alıcaktım sizden ses bile çıkmıyo kime ne danışıcam ben ?
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
cbf düşünüyorum ama rüzgarda cbr dan daha fazla yoracağını söylediler....140 geçmez diolar düz yolda....egzantrik zinciri olayı var dediler 25-30 binde...siz kendinize göre artılarını eksilerini yazarmısınız
Eğer ön camın yoksa 100 km'nin üzerinde rüzgar rahatsızlık verebilir.Ancak ön camın varsa bu sorun değil.Eksantrik zinciri büyütülecek bir sorun değil, zira fiyatı yan sanayi mallarında 50 -70 TL arasında.Orjinali de 210 TL.Son sürat olarak ben en fazla 150 km'ye çıkabildim.Motorun karakteri hırçın diyebilirim.Atak bir makina ve devirli kullanılmayı seviyor.130 km'ye kadar hiç zorlanmadan çıkabilirsin.Yokuş çıkarken de performansı 125 cc bir motor gibi düşmez, genelde aynı hızını koruyabilirsin.En sevdiğim yanı yol tutuşu.Benim motorumda orjinal pirelli lastikleri olmasına rağmen virajlarda yılan gibi.CBR 125'e göre çok daha iri ve dolgun bir makina ve bu nedenle göze de hitap ediyor.Sonuç olarak az bir bütçeyle alınıp, şehir içi ve şehir dışı kullanılabilecek iyi bir makina.Bana göre olumsuz yanı yedek parça fiyatları.Ama yan sanayi kullanırım diyorsan o da pek sorun değil.Zaten Çin malı motorların haricinde yedek parçaları ucuz motor da malesef yok.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
Blacklove16, düz yolda CBR125 ile CBF250 son sürat olarak birbirlerine denk olabilir ama yokuş yukarı yolda sen CBR125 ile 70km/h hızla giderken CBF250 120km/h hızla gider...
150 biraz zor ben standar 35lt çanta ile net rahat 130 görüyorum hava temizse lastik havaları iyi ise uzatırsan değişir tabii....
er6 demek hayat demek!..
aynen katılıyorum ve ekliyorum özetle cbf 250 gazlanarak 120 nazlanarak 130 zorlanarak 140 görür.Düz yolda ben 140 km hızı geçemedim nerdeyse depoya kaynak yaptım kendimi ama geçmedi 140 km hızı yokuş aşağı giderken geçer bence ama 1.84 boy ve 100 kilo olduğumuda belirtetim.Yinede torklu makina vesselam şimdilik tatmin ediyor Bülen arkadaşın dediği gibi yokuşta kesinlikle güç kaybetmiyor bende daha önce ybr 125 vardı şehir dışı rampalı yollarda kamyoncularla ahpap olduk
CBR 125 ile hangi şartlarda 140 görüyorsunuz?
Ben CBF250 ile arkada dolu 35 lt çanta, 2 kişi, motor üstüne yatmadan düz yolda 130'u geçiyordum...
Boy 1.86 90 kg. Düz yolda 140 ı geçmedim o da sürekli olarak çok uzun süre gidemedim..İdeal sürat 110-120 (7000-7500 devirde)..Bence 130 yukarısı çok sağlıklı değil ama torklu makine, yokuşlarda çok rahat...Problemsiz, yağını, benzinini koy git...25-30 bine gelene kadar ohoooo...:-)
herkese iyi akşamlar.. bir arkadaşım 18000km de olan bir cbf 250 almayı düşünüyor.. 18000 km cbf için yıpratıcı bir km midir.. teşekkürler..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
18.000 km bu motorlar için civata..temiz bi 100 bin km görüyo cbf ler..bende ki 19 binde tık demiyo bizim bi komşumuzda var adam yunanistana gidiyo cbf250 ile hiçte problem yok diyo..bende satıp hacim büyütcem..satılacak motor deil ama yinede satıcam
er6 demek hayat demek!..
di daktır46, teşekkür ederim yorumun için.. güle güle kullanın ikitekerinizi.. tekeriniz düz bassın..
bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)