sana cbf 150linle mutluluklar dilerim
miyavvvvvvvvv
sana cbf 150linle mutluluklar dilerim
miyavvvvvvvvv
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
99999999999999999999999999999999999999999999999999 999999999999999
viper arkadaşım...sen o fiyatları nerden aldın..bu kadar ucuza..ben sana söylüyim servis fiyatlarını ne kadar faişş....egzantrik zinciri 190 ön balata 55 arka balata 95 zincir dişli seti 400 hava filtresi 35 yağ filtresi 15 tako 800 sadece takonun cevresindeki gri çerceve 150 buji 15.....herzamanki gibi honda ve faişş servis klasiğiii....servisle işim olmaz kendim orjinallerini alırım kendi ustama götürürüm...arz ederim...başka sorusu olan varsa sorsun....
er6 demek hayat demek!..
güzel motordur cbf 250 7000 km bindim hiç masraf yapmadan sattım kimnedese desin 10 numara
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
Dostum bunlar başlangıç fiyatları. Sirkeci'de bir motosiklet esnafında.
İsmini yazamam tabi reklam olur. Hatta Barış abi de bilir bu dükkanı!
Demek istediğim pahalı yedek parçadan dolayı motora çamur atmak olmaz.
Kuryelerin kullandığı bir motor. Mutlaka alternatifi var.
Bazı parçaların orjinal olup olmaması hiç önemli değil. Mesela 100 lira civarında bir o-ring'li zincir var. Orjinali kadar sağlamdır.
15 liralık debriyaj ve gaz tellerini desen, onlar orjinallerden de dayanıklı kaliteli bir yapısı var...
ya motora bok atılmaz demiş bir arkadaş ama niye bu kadar bok atıldıgını yani kronik sorunlarını ardı ardına sıralamış durumda
CBF serilerinde zincir sesi vardır. Bu ses biraz fazla olabilir.
Yaklaşık 3000 km sonra zincir/dişli alışmasından sonra normal sesine dönüyor...
Sol tarafta, marş motorunun ön tarafındaki vidadan yağ sızdırdığı doğrudur. Yetkili servise gittiğin zaman bunu hemen çözeceklerdir. Bende de aynı sorun vardı ama servise götürdüm, oraya conta veya benzeri bir sızdırmaz malzeme takviyesi yaptılar. Hiçbir sorun kalmadı!
Tek kronik problemi "Egzantrik zinciri". Gergi ve dişlilerden birşekilde bağımsız kalıyor. Onu da yine 26-28.000 km'den aşağı değiştirmezsiniz.
Motorun kendine has bir piston sesi var. Bu ses bazı insanlara tuhaf gelebiliyor. İzmir ve Eskişehirde birkaç ayrı ustaya danıştım. Kontrol edildi. Hiçbir sorunu olmadığını söylediler.
Arkada yolcu varken, tam 6.500 devirde bir rezonans sesi gelir. Bu ses sadece 6.500 devirde başlar ve 6.500 devirde kesilir. Amortisorle alakalı bir durumdur. Bu sesi kesen birçok arkadaş vardır. Boyama veya takoz takviyesi ile giderildiğini söylediler.
Her gün kaza mı yapıyorsunuz da yedek parçaların pahalı olmasından şikayet ediyosunuz. Şahsen ben her gün depo veya gösterge değiştirmediğim için bu parçaların fiyatı beni hiç alakadar etmiyor.
Ama yine de hatırlatayım. CBF 250'nin orjinal zincir-dişli seti 400 milyondur.
peki bu kadar sorunu HONDA gibi kendini ispatlamış bir firma bu eksikleri görüpde niye hala aynı sorunları olan bir motor çıkarmaya devam etti
arkadaşlar bir motor alacaksın ama motora binmekten çok ordan ses geliyor burdan yağ kaçırıyor eksantirik zinciri uzuyor diye işi kaydı bırakıp motroun sorunlarına mı vakit ayıracagız
peki sizin imkanınız var istanbulda yaşıyorsunuz da yaptırdınız fiyat bakımından uucuz parça buldunuz ya diger memlekette yaşayan bizler ne yapıcaz? yapmayın boş konuşmayın honda bile bu sorunları çözmek yerine motorun satışını durdurdu
artı sadece gezmek yani zevki kullanacagım bir motor da böyle ıvır zıvır şeylerle ugraşmak adamın zevkini kaçırıyor. ve kılasmanında 250lik dört zamanlı bir motor olarak rakiplerinin gerisinde kalıyor. hız olarak en yavaşı bu motor ybr 250 onu geçip gidiyor. gts 250 ve gt250 hepside tozunu yutturuyor. bırak mz i
aldıgım gün zaten hayal kırıklıgı yaşadıgım bir motordu bu benim
Sonuçta ben de hyosung gt250r motorumu sözde bakım sırasında fazla konmuş yağdan ötürü arada yağ çıkarıyor diye satmıştım.Çünkü cidden acayip sinir bozucu bir durum.Eğer honda'da da bu varsa ve bunu göze alarak kullanacaksam yine hyosung gt250 serisinden alırım ki daha iyi...
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
honda cbfi emisyon kurallarina uymadigi icin getirmeyi durdurdu..
tipki cbf 500 gibi..
iskembeden sallamayalim..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
Boşu boşuna tartışmayın arkadaşlar.Eğer Türkiye'de yaşıyorsanız, 250 cc bir motosiklet almaya karar vermişseniz ve bu motor çan çin çon olmasın biraz daha kaliteli olsun diyorsanız;cüzdanınız da çok şişkin değilse alabileceğiniz en mantıklı seçim CBF 250'dir.YBR 250 maalesef halen ikinci elde de fiyatları uçuk kaçık.Comet'in de tarzı biraz daha farklı.Özellikle artçı için problem.Haaa bak benim 8-10 bin papelim var diyorsanız ikinci elde gerçekten çok güzel ve çok çeşitli makinalar(Turing, Endro,naked vs)bulabilirsiniz.Bu bir zevk ve bütçe işi.Herkes zevkine ve gelirine göre yaşar.Sağlıcakla ve muhabbetle kalın.
Mevkiler insanlara değil, insanlar mevkilere şeref verirle[COLOR="Red"][/COLOR]r.Defterdar Sarı Mehmet Paşa.Ferhat DEMİR. 0 535 621 54 08- 0 505 691 71 86
Dostum, ben bu motoru kastetmedim. Bir motora bu kadar verip veriştirilmez demek istedim.
Yani diğer makinalar sütliman. Sadece bu motor yüzkarası gibi konuşulmuş. Onu eleştirdim.
Kronik diyince, kaynağı imalattan gelen ve aynı tip bütün ürünlerde olan; çözülmesi imkansız arıza anlamını çıkarıyoruz...
Tekrar yazıyorum. Amortisörden ses gelmesi, yağ terlemesi (ki sanki karterdeki bütün yağ oradan kaçıyormuş gibi yakınılmış) gibi saydığım durumlar çözülebilen şeylerdir. Ayrıca her kullanıcı da bu durumların hepsiyle karşılaşmaz. Ustaya götürmeden bile halledilebilecek bakım,onarım durumları neden kronikleştiriliyor anlamadım!
Not: İstanbuldaki firma(lar) tüm Türkiye'ye sadece 5 YTL kargo parası ile bütün ürünleri gönderiyor.
onu bunu bilmem önemli olan orjinallik ben motora okadar para vercemde bi balata için 55 lira yerine çin mali bi balataya20 lira verirsen..o motoru ver hurdaya gitsin kilosu 50 kuruştan eder 70 lira güle güle harcaa...
er6 demek hayat demek!..
Şu anda motorum yok. Fakat cbf250 geçiş motoru için ve yeni başlayanlar için uygun bir motor. Hyosung diyenler boşversin bence. Motorun markasının ne olduğu belli değil. Ayrıca gt250r kullandım sevmedim. Benim twister daha ataktı kalkışta.
Motorun sevmediğim özellikleri çoğunun bildiği üzere zincir sesi ve egzantrik zinciri.
Uzun yola çok gittim motorumla. Bakımları yapılmış bir cbf sizi yolda benzin dışında bırakmaz. Hava soğutmalı olmasına rağmen yazın bile bir sorun yaşamadım.
Fakat en sevmediğim özelliği tek silindir olması. Özellikle 4 silindirli motorlara binince ne kadar titreşim olduğunu anlıyorsunuz. Yeni motorum büyük ihtimalle tek silindir olmayacak. Tabi çin malı bir motordan sonra cbf250 4 silindir gibi gelir bunu da belirteyim.
Siz siz olun motorunuzun ustasına dikkat edin. Konya Honda servisi benim motoru mahvetti. Motorumun orjinal değişmesi gereken parçalarını yansanayi uydurma parçalarla değiştirdi. Bunu sonradan anladım. Ve bunu yapan Konya yetkili honda servisi. Bazı parçalar için birkaç ay bekledim ve çok sonradan yansanayi uydurma parçalar takıldığını anladım. Yazıklar olsun diyorum. Yukarda Allah var tabi.
Size tavsiyem yetkili servis filan dinlemeyin kendi bildiğiniz ustalara baktırın motorlarınızı.
Kazasız sürüşler
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Benim açıkcası servisten yana korkum yok.
Honda'nın belki de en iyi, en sevilen servisi D&B motor evime çok yakın.Honda dylan sahibiyken her zaman gidip bir şeyler sorardım.Usta sağolsun hep ilgilenirdi
Honda Ses Dylan 150 >> Hyosung GT250R >> Gilera Runner VXR 200 >> Honda CBR 250R
bide şunu unutmayalım kimse cbf250 için başlandıç motoru diyemez.......başlıngıç motoru 50 cc bilemediniz vitesli için 125 cc dir...bilmeyen bi arkadaşınıza twisteri verirseniz o çok sevdiğiniz arkadaşınızı bi daha göremeyebilirsiniz...zaten millet bu zihniyetle cbr125 alır sonra olayı çözmüş gibi 600f falan alırlar cevrenize bi bakın dediklerim gerçektir sonra 600lükle kaza veya yatırır sonra satmaya niyetlenir siteye ilanı koyarr...motoru almak için arayan vatandaşlarda sorar mesela kaza boya vs si varmı diye..adamda derki işte 1.vitesteyken yatırdım...yalan 2..işte park halindeyken meraklı kişiler devirmiş..yalan 3..işte efendim sag tarafta lokal boya var bi bakıyosum motorda komple lokal olmuş..bunlar benim bizzat motor alırken aradığım şahıslardan duyduğum gördüğüm yalanlar....sizlerinki farklıysa yazınız..........saygılarımla.
er6 demek hayat demek!..
cbf 250 , ybr 250 hatta ve hatta er-5 ve gs500 bal gibi başlangıç motorudur. motor hayatına bu motorla başlamış en az 20 örnek sitemizin üyesidir..bide şunu unutmayalım kimse cbf250 için başlandıç motoru diyemez.
motora çıkarım asılırım max kaç görürüsem basarım .. diyen adama 50 cc bile bir tabuttur..
Ama mental olarak kendini motosiklete hazırlamış eğitim almış biri direk bu motorlarla başlar vede hiç üzülmez ...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
cbf 250 benim 2. tercihim.eğer alabilrsem fz6 fazer almayı planlıyorum eğer olmazsa cbf 250.kuzenimde cbf 150 var çok hoşuma gidiyo gayet sessiz makina.cbf150 de olduğu gibi cbf 250 dede ön far gazı bırakmayla kısılıyomu?rölantide çalışırken far sönük yanıyo dinamoya bağlı yüksek ihtimalle?bu forma biraz göz attım alanların bir çoğuu memnun.yolda kullanan bi kurye falan görürsem ona sorcam bakalım memnunmu diye.şöle 8-10 bin km de bi cbf250 alsam bana aldıktan sonra ne gibi masrafları çıkabilir?
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
cbf 250 lerde gazı bırakınca far sönmüyo o cbf150 lerde var ve kötü bişii..cbf250 nin aydınlatması çok güçlü vede ideal..cbf250 tabiki kim nederse desin iyi makina bakarsanız tabii.ama ata biner gibi binerseniz olmaz bu işş..sadece periyodik bakımlarını yaparak 100bin km görürsün..kalitali parca kullanırsan sorun olmaz..ben mesela çok seviyorum ama artık ufak geliyo cc büyütücem..motorumla ilgilenirsen benimle irtibata geçebilirsin....
er6 demek hayat demek!..
Hastayım bu motora iileride vitesliye geçmeye niyetlenirsem ilk tercihim olacak...
kesinlikle gaz kezmede veya rolantide ışık sönük yanıyor gibi bir problem kesinlikle yok cbf 250 de.muhteşem bir aydınlatması var.Gecenmlerde tdm850 kullanan bi abim bana gaz kesince ışık sönük yanıyormu dedi yok dedim ınanmadı kendi baktı gaz verdi gaz kesti gerçektende yok dedi .tdm 850 de baktık ama o sorun var .adamın ondan sonra cbf 250 ye bi sempatisi oluşmuş şimdilerde internette cbf 250 bakıyormuş.Hadi hayırlısı
<<<<KARADENİZ MOTOSİKLET KULÜBÜ>>>>
(((((((((((( www.karmok.com ))))))))))))
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)