Dün 2004 model twister a gidip baktık,ben ilk defa 250cc bi motosiklet kullandım.Honda titandan sonra gerçekten tatmin edici,motosikleti beğendik temiz 25.000 de.Benim ilk dikkatimi çeken vitesler biraz kemikliydi ve 1 den 2 atarken çok çabuk boşa geçiodu vites,sizce bu normal mi,onun dışında dikkat etmem gereken ne gibi hususlar var?bu arada fiyatı 4000 ytl...
benim cbf 21000 km de böyle bişi görmedim duymadım diğer marka motorlarda olur ama vites şanzuman ve motor aksamı honda gibi motorlarda kesilikle hata olmaz yani vitesler süper olmalı
DÖNERSEN ISLIKÇAL. ....Huzur islamda,sen nerdesin
sevgili arkadaşlar
kafayı yemek üzereyim, motor debriyaja bastığında tam olarak ayırmıyordu kavramayı. motor yürürken çok rahat geçen vitesler motor durduğunda (çalışır vaziyette) boşa çok zor geçiyor. biz de debriyaj baskı balata vs diye düşündük açtık ama onlar gayet sağlam çıktı.... peki neden yapar fikri olan var mı?
teşekkür ederim şimdiden.....
Ben 4000 km GT bindim. Uzun yolda kısa yolda zaman geldi canına okudum banamısın demedi. Bu söylediklerinin hiçbiri ile karşılaşmadım. Ama CBF i aldım ilk haftasında öğrendim ki garantiden çoko motorun debriyaj tası değişmiş. Sadece google da bi aratırsanız forumlarda bu sorunla ilgili yazılanları bulabilirsiniz.
Bende gördüm GTler krank kırmış, piston çakmış. Ama CBF inde kronik rahatsızlıkları var. Mesela bir egzantirik zincir sesi ve de yumurtaların şıkırtısı illa ki insanı rahatsız ediyor.
Sarf malzemeleri CBF ten daha kaliteli değil. Buna kesinlikle katılmıyorum. CBF in sadece uçuk malzeme fiyatları var. Bir debriyaj tasına 460 TL fiyat çektiler. Ayıp yaaa...
[B]Motosiklet araç değil amaçtır...[/B]
24 saati aşkındır kimsenin bişi yazmamış olması ne acı........
baskı balatanın sağlam olduğuna eminmisiniz??? eğer sorun bundan değilse debriyaj ayarı kaçmış olablr ufak bi ayarla düzelebilr ayrıca vites dişlilerinede bakmak lazım,ön dişlinin orayı söküp temzlelerseniz bi nebzede faydası olabilr çünki zamanla vites kolunun olduğu ön dişli bölgesi yağla kaplanıyor,birde şunu sölemeliyimki;viteslern motor durduğu yerde hareket helindekine oranla dha sert olması normaldir ama bu cok zorluyorsa bi prblem var demektir
cbf250 nin parca fiyatlarının sacma sapn olduğuna katılıyorum,zaten satmamdaki nedenlerden biride bu :D
cbf de zincir şıkırtısı var bu doğru;zincir takımı erken değişmesi gerektiğide doğru ama duyulan ve görülenlere göre hyosungun cıkarabileceği prpblemler cok daha ciddi ve büyük
[QUOTE=L.SAHİN;1167816]baskı balatanın sağlam olduğuna eminmisiniz??? eğer sorun bundan değilse debriyaj ayarı kaçmış olablr ufak bi ayarla düzelebilr ayrıca vites dişlilerinede bakmak lazım,ön dişlinin orayı söküp temzlelerseniz bi nebzede faydası olabilr çünki zamanla vites kolunun olduğu ön dişli bölgesi yağla kaplanıyor,birde şunu sölemeliyimki;viteslern motor durduğu yerde hareket helindekine oranla dha sert olması normaldir ama bu cok zorluyorsa bi prblem var demektir
debriyaj ayarlamaktan anamız ağladı ama ne yaparsak yapalım olmadı, şimdi en son egzantrik zincie gergisi ve gergi çubuğundan şüpheleniyoruz, eğer çok pahalı değilse onları değiştirecez...ve en son çare de şanzımanı açıp kontrol etmek olacak... işin garibi motor hareket ahlindeyken hiçbir sorun olmaması.. ama önerdiğin dişli temizliğini falan hemen bu akşam yaptıracam... teşekkür ederim
Herkese selam arkadaşlar. Viteslerde geçiş durumuyla ilgili daha önce de şikayetler duydum. Aynı sorundan ben de yakınıyorum.
Artık bunun kronik bir durum olduğunu düşünmeye başladım.
Motoru satmaz da 20.000 km bakımlarını yaptırmak nasip olursa, debriyajı komple gözden geçirtecem.
Ona göre yine sizlerle paylaşacağım görüşlerim olur.
Herkese İzmir'den selam. Eskişehir'den İzmir'e 500 km'yi aşan bir yolculuk yaptım.
Yollarda fazlaca oyalanmış olsam da yinede 300. km'den sonra popo ağrımaya başladı.
500 km yi geçtiğim zaman artık yol bitse de kurtulsam gibi görüşlerim vardı...
Uzun yolda konfor iyi, yol tutuşu her zamanki gibi başarılı, motor kesinlikle yorucu değil. Ama tek şikayet ettiğim konu sele oldu...
Popoyu çok ağrıtıyo. Hatta bazen hissetmediğim zamanlar oldu
Yarın 2005 16.800 de cbf 250yi alıyorum noter ve ruhsat işlemleri ne tutar acaba?
FULL + FULL
http://www.sahibinden.com/aaa_fullWQ...XQQdisplayitemEXTRALAR
* Micelin Ön-Arka Lastik (200 €)
* GİVİ A750 Fardan Bağlantılı Givi Universal Cam (144 €)
* GİVİ V46 - 46 Litre - MONOKEY Metalik (279 €)
* GİVİ E21 Yan Çanta - 21 Litre - MONOKEY Metalik (184 €)
* GİVİ Wingrack Üçlü Çanta Sabitleyicisi (200 €)
* GİVİ Koruma Demiri (75 €)
* Orta Sehpa (100 €)
* Tank-Pad (20 €)
Toplamda 1058 Euroluk Aksesuar
Özene bezene topladığım motorumu BİNİCİ'ye satıyorum
Satma sebebim ise motoru büyütmek içindir.
Motor uzun yolda rodaj yapılmıştır.
Ben yapılması gereken tüm masrafları yaptım.
Size sadece binmek kaldı.
İkinci el bir motor alırken , garantili bir motor almak çok önemlidir.
Bunu siz yapmaya kalksanız hem daha çok paranız gidecek.
Giden zaman ,kovalamaca ve işçilik paralarıda cabası
Ve dört-dörtlük rodaj'da cabası
üsteki motor benim yakın bir arkadaşımındır.
ilgilenen olursa motosiklet maltepe de ve gösterilebilir.
arkadaşlar bu cbf 250 twister, normal cbf 250 den üst model mi oluyor, yani cbf 250 22 beygir,
cbx 250 24 beygir mi?
98 Beygir.....
nekadar aksesuarda olsa o fiyata mümkün değil satılmazz
benim bildigim kadariyla 2004 yilina kadar üretilenler twister diye geçiyor(cbx) 24 bg ...2005 ve sonrasi için cbf 250 olarak üretimine devam edildi 22 bg olarak
benim bildigim kadariyla 2004 yilina kadar üretilenler twister diye geçiyor(cbx) 24 bg ...2005 ve sonrasi için cbf 250 olarak üretimine devam edildi 22 bg olarak
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
dün arkadaşa baktık cbf 250 ama ruhsatta cbf 250 twister yazıyor 2005 model 6800 km de ve 4800 ytl bayandan
98 Beygir.....
250cc motora o kadar çanta bence fazla.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
Cbf'yi büyültürsem bir üst modelini alacagım (Cbf250) yanlız bazıları yakıtının 5 lt olduğunu söylüyor..acaba doğrumu ? Cbf250'nin tam olarak yakıtı nedir ?
Saygılar..
Birde su soğutmalı değil galiba uzun yolculuklarda sorun oluyormu ?
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)